Свет на самом деле ерунда . Будет не будет 100% новых машин и так с ходовыми огнями .
Вот это хотят протащить под видом заботы о населении.
2. Додаткові обмеження дозволеної швидкості руху (60 км / год - у населених пунктах, 90 км / год - поза населеними пунктами, 130 км / год - на автострадах) можуть вводитися тимчасово і постійно. Поруч зі знаком, що обмежує швидкість, має бути знак, що пояснює, чому треба їхати повільніше (наприклад, попереду дорожні роботи, пішохідний перехід, школа).
Тимчасові обмеження вводяться:
- При дорожніх роботах;
- У місцях проведення масових або спецзаходів (мітинги, навчання);
- При стихійних лихах.
Постійні обмеження вводяться:
- На небезпечних ділянках доріг і вулиць (круті повороти, обмежена видимість, звуження дороги);
- Перед пішохідними переходами;
- Перед стаціонарними постами ДАІ;
- На ділянках доріг біля шкіл, дитсадків, дитячих оздоровчих таборів.
Нагадаємо, що зараз:
- Швидкість може бути обмежена тільки при дорожніх роботах;
- Якщо роботи не ведуться або закінчені, а знаки стоять - водія штрафувати не мають права;
- Протяжність ділянки з обмеженою швидкістю не може перевищувати 2 км. Пункти 2-3 запропоновано скасувати.
Плюсом є те, що узаконять фактично існуючі необхідні обмеження, які дозволяють зменшити ймовірність ДТП. Мінусом - ДАІ отримує право необмежено "розтягувати" зону дії знаків, що обмежують швидкість і штрафувати водіїв, навіть якщо знак не має сенсу (не ведуться дорожні роботи).
Штраф за перевищення швидкості: на 20-50 км / год - 255-340 грн, понад 50 км / год - 510-680 грн або 30-40 годин громадських робіт.