Цена на топливо.

Пригадав,ми вже подібне проходили з нафтопродуктами,коли оранжеві прийшли і юлька почала воювати з олігархами.тоді навіть на рівні держави пробували фіксувати ціну. Ціна диктувалась не ринком.Було навіть таке що нафта подешевшала,а нафтопродукти дорожчали.Думаю зараз подібна ситуація,тобто спекуляція,ну і плю весна,як ми знаєм посівна ціни піднімала завжди.
 
ха ха ха, большая часть наших трейдеров загнала предоплату на "талантливого юриста из чугуева", а теперь ни денег ни товара, все ждутсс.... так что бенза не сильно в наличии......
 
У нас сегодня А95 на ТЭС 13.99грн:shok:
ДТ 12.89г
 
Last edited:
95й на Сокаре по 13.89 сегодня заправлял
 
Будете приятно удивлены качеством топлива относительно более дорогих заправок типа вог и окко, кстати если бы перешли на укрнафту года полтора-два назад, были бы удивлены раньше и сэкономили бы неплохо))).
ой, Саша, не скажи)) бєнза там нормуль, проте заправка дизпаливом більше схожа на ілюзію економії, бо розхід збільшується , тяга пропадає..
щоправда не замерзає ні при яких мінусах) кажуть, що нібито з низькооктановим бодяжать..
 
Контрабанда поехала по новой цене )))))))) Таможенники сказились собирают на Бега))))))))))
 
ой, Саша, не скажи)) бєнза там нормуль, проте заправка дизпаливом більше схожа на ілюзію економії, бо розхід збільшується , тяга пропадає..
щоправда не замерзає ні при яких мінусах) кажуть, що нібито з низькооктановим бодяжать..

А в мене, з практики, навпаки - зимою той "арктік" замерз, розхід не збільшився, тяга на тій солярі є, але більше димить і смердить (суб'єктивне враження). Основне питання, яке мене турбує - це якість і чи не буде негативного впливу на паливну систему (всі мої фури з двигунами dci).
 
DAF CF 65 18-ти тонник на Окко 21-21.5 розхід по компу, на Укрнафті 23.5-24 ..
Решта мани з електромагнітним клапаном на паливному насосі, зі слів дизельсервісу-ще вимогливіші до якості пального,ніж dci ,тому також побоююсь дешевого дизпалива. недавно приклеївся на 16000грн на ремонт насосу такого . це вже зі знижкою типу на вінницькому Бошсервісі.
то взяв поки за касарь б.к, а той попробую в поляндії поремонтувати дешевше
 
ой, Саша, не скажи)) бєнза там нормуль, проте заправка дизпаливом більше схожа на ілюзію економії, бо розхід збільшується , тяга пропадає.

Хм... А мне Ромыч и бенз и соляра там нравятся, раньше пока не запустили свой завод так на сертификате бенз почти всегда был вообще Румынский и это не могло не радовать, сейчас там уже наш с Басфовскими присадками, но иногда тоже Румынский, но машину заправляю только там, при том машина с одним из самых требовательных мотором к топливу (1,6 турбо, который "Принц", ставится также на мини купер, 1 и 3 серии БМВ) и пережевывает укрнафтовский 95 энерджи лучше чем 95 плюс от окко. По соляре зимой у них в сертификатах было: содержание серы - не более 10 ppm, цетановое число - 51, температура фильтруемости -24, это уже почти евро5 (только замерзнуть может))), у дизельного Дабло 13 г. от этой соляры аж руль вырывает:biggrin: при нажатии на педальку))), хотя Вам с Виксом конечно виднее, если Вы тоннами ту соляру заправляете, в сертификате написано может быть одно, а в реале другое))).
 
Last edited:
та я вже сам запутався)) маю друзів, які вже по 10р запрвляють комерційний та власний транспорт онлі на Укрнафті..
з іншої сторони 8 з 12 водіїв заявляють, що пальне неякісне. Можливо, вони за бали з кавою боряться паразити))
хоча, по тих тачках , що з бортовим компом, факт на лице..
допускаю, що авто також привикають до конкретного дизпалива, а коли разово , чи нерегулярно, то з перерозходом. х.з)
 
Back
Top