• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ Все|другие модели ] Чи безпечно так їздити? (виліт, проставки, довгі болти)

dart50

Пользователь
Joined
Oct 2, 2015
Messages
956
Город
Кривой Рог
Передні колеса.
Було ET41 і проставка 15мм
Стало ET47 + ще одна проставка 10мм
Довжина болта 47мм, це на 21мм довше ніж сток
Болт закручується на 5 обертів.

Питання, чи безпечна така конфігурація для цивільної їзди?
 
Передні колеса.
Було ET41 і проставка 15мм
Стало ET47 + ще одна проставка 10мм
Довжина болта 47мм, це на 21мм довше ніж сток
Болт закручується на 5 обертів.

Питання, чи безпечна така конфігурація для цивільної їзди?
Вважаю, що безпечно. Але підшипникі ступічні можуть стати розхідником...

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
 
не тільки підшипники, а й ричаги з сайлентблоками.
 
не тільки підшипники, а й ричаги з сайлентблоками.
А що їм зробиться?

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
 
Дякую, за ступичні не боюся, мені тільки 2.5ккм так треба проїхати
 
Болт закручується на 5 обертів.

Полных, на 360 градусов!?

Було ET41 і проставка 15мм
Стало ET47 + ще одна проставка 10мм

Как по мне, не нужно такое имхо.
В чем проблема подобрать диски нужные!?
 
Полных, на 360 градусов!?

повних :yes:

Как по мне, не нужно такое имхо.
В чем проблема подобрать диски нужные!?

так не треба таке, не проблема підібрати диски, вони вже куплені.
просто хочеться, щоб оті непідходящі доїхали до місця, де я їх позбудуся, своїм ходом, от і питаю.
 
щоб оті непідходящі доїхали до місця, де я їх позбудуся, своїм ходом, от і питаю.

Если так, то доехать можно.
"Татра" ваще на 3 колесах могла ездить))
 
Мінімальна глибина закручування болтів М12х1,5 6,5 обертів. Якщо М14 то більше див. тут Болти треба довщі, обов'язково.
Для ходової і підшипників ніяких намірних навантажень не виникне.
 
ну так, не виникне. коли я перехожу на неправильні диски, то чомусь кожні місяць -півтора мніняю сайленти в ричагах, а на рідних правильних хочь рік буду їздити, сайленти цілі.
 
неправильні в якому сенсі?
 
Мінімальна глибина закручування болтів М12х1,5 6,5 обертів. Якщо М14 то більше див. тут Болти треба довщі, обов'язково.
Для ходової і підшипників ніяких намірних навантажень не виникне.

Дійсно. Щойно глянув, у інструкції до проставок Eibach написано, що від 6.5 до 7.7 обертів має бути.
І що робити? Хтось їздив на 5-ти обертах?
 
доїдеш, нічого не трапиться в спокійному режимі.

"неправильні" диски - це ті, які не відповідають допуску ет, на які треба проставки ставити
 
а діаметр неправильних напевно більший?
Я це до того,що зі збільшенням діаметру зменшуєтья висота профілю, а відповідно збільшуються ударні навантаження на підшипники, сайлентблоки і т. д.
Тобто чим нижче висота профілю шин тим менше ресурс ходової, і в першу чергу страждають підшипники і сайленти.
Скоріше за все проставки і виліт тут нідочого. ІМХО
 
теж не розумію як проставки можуть впливати на те, що знаходиться за ступичним підшипником
 
Back
Top