DIFFERENTIAL
Тут може бути ваша реклама.
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 5,863
- Страна
- Украина
Репутація продавця вказує що 99% так і є. Єдине що не відомо це те, як саме доведеться сплачувати митне очищення смарта, все ж таки він дорожче трошки за 300 баксів.
На Алі досить зручна і потужна служба підтримки користувачів.
При покупці кошти спочатку йдуть не на рахунок продавця, а на рахунок аліекспресс, і отримати кошти він зможе тільки після того, як сам натиснеш "фініш", або коли спливе термін доставки без жодних дій з твоєї сторони(фініш або диспут).
Якщо посилка не прийшла а час вже закінчується то завжди можна запросити у продавця пролонгування терміну підтримки. Якщо щось не прийшло, або прийшло зовсім не те, що замовлял(колір, кількість, форма, вага.... оригінальність) завжди можна відкрити диспут з продавцем де можна вкласти свої претензії та докази, які їх підтверджують(фото, відео, детальний опис).
Продавець може запропонувати шляхи вирішення диспуту, наприклад часткове повернення коштів, дисконт на наступну покупку, або повне відшкодування у разі повернення товару йому назад, але в цьому випадку транспортні витрати лягають на тебе. Можна не погодитись з ним і ескалаціювати диспут на рівні адміністрації, тоді вже незалежний арбітр розглядає суть справи, може запросити додаткові докази і на основі цього винести рішення. У разі з телефоном при відкритті диспуту можна вказати причину "Counterfeit product". В цьому разі продавець зобов'язаний у 3-денний термін надати арбітражу файл затверджений виробником чи скан оригіналу інвойсу який би підтвердив що продукт не підробка. Якщо він цього не надає, або не надає доказів що модель саме з такими характеристиками є оригінал - арбітр автоматом закриває диспут на твою користь з повним відшкодуванням і без ніяких повернень товару.
З власного досвіду - замовив я там телефон, продавець вже мав певні зірки, але прийшов фейк. Смарт зовні був 1 в 1 як оригінал, от що правда залізо було зовсім не те, яке очікувалось, та і оновлення ПЗ не проходило, так як на фейк не стає прошивка призначена для оригіналу. ВІдкрив диспут, розширив його до розгляду адміністрації. Кинув фотки де видно що смарт підробка, попросив вказати ОФІЦІЙНЕ джерело де вказано що існує модель з такими характеристиками, продавець нічого не надав, арбітр закрів диспут з поверненням мені грошей, ще й який не який смарт на руках залишився)) я його привів до ладу і подарував)
Два рази замовляв різні смарти, один раз прийшов фейк, інший раз прийшов саме той, який замовляв.
На Алі досить зручна і потужна служба підтримки користувачів.
При покупці кошти спочатку йдуть не на рахунок продавця, а на рахунок аліекспресс, і отримати кошти він зможе тільки після того, як сам натиснеш "фініш", або коли спливе термін доставки без жодних дій з твоєї сторони(фініш або диспут).
Якщо посилка не прийшла а час вже закінчується то завжди можна запросити у продавця пролонгування терміну підтримки. Якщо щось не прийшло, або прийшло зовсім не те, що замовлял(колір, кількість, форма, вага.... оригінальність) завжди можна відкрити диспут з продавцем де можна вкласти свої претензії та докази, які їх підтверджують(фото, відео, детальний опис).
Продавець може запропонувати шляхи вирішення диспуту, наприклад часткове повернення коштів, дисконт на наступну покупку, або повне відшкодування у разі повернення товару йому назад, але в цьому випадку транспортні витрати лягають на тебе. Можна не погодитись з ним і ескалаціювати диспут на рівні адміністрації, тоді вже незалежний арбітр розглядає суть справи, може запросити додаткові докази і на основі цього винести рішення. У разі з телефоном при відкритті диспуту можна вказати причину "Counterfeit product". В цьому разі продавець зобов'язаний у 3-денний термін надати арбітражу файл затверджений виробником чи скан оригіналу інвойсу який би підтвердив що продукт не підробка. Якщо він цього не надає, або не надає доказів що модель саме з такими характеристиками є оригінал - арбітр автоматом закриває диспут на твою користь з повним відшкодуванням і без ніяких повернень товару.
З власного досвіду - замовив я там телефон, продавець вже мав певні зірки, але прийшов фейк. Смарт зовні був 1 в 1 як оригінал, от що правда залізо було зовсім не те, яке очікувалось, та і оновлення ПЗ не проходило, так як на фейк не стає прошивка призначена для оригіналу. ВІдкрив диспут, розширив його до розгляду адміністрації. Кинув фотки де видно що смарт підробка, попросив вказати ОФІЦІЙНЕ джерело де вказано що існує модель з такими характеристиками, продавець нічого не надав, арбітр закрів диспут з поверненням мені грошей, ще й який не який смарт на руках залишився)) я його привів до ладу і подарував)
Два рази замовляв різні смарти, один раз прийшов фейк, інший раз прийшов саме той, який замовляв.