• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E36 ] м50б20ту, пропуски! схоже другого циліндра

pirat_bmw

Пользователь
Joined
Sep 9, 2012
Messages
683
Город
Киев
така от біда, може хтось подібне бачив?
е36 автомат! м50б20ту (ванос) на холостих працює все чітко, при розгоні мотора (наборі оборотів, чи під нагрузку) починє пропускать якийсь з циліндрів, більше всього що другий, компресія у всіх не менше 14, лише в четвертому в районі 13, всі свічки робочі, котушки міняли місцями і ставились завідомо робочі, діагностика матюкається на датчик детонації і форсунку другого циліндра, форсунки поміняли на робочі
друга діагностика "лаунч" виявила не робочу лямбду, поставили нову, реультат ... О
і ще! постійно клацає форсунка, наче по с звуку як друга, якраз ця друга ... і на оборотах і на холостих, досить голосно, форсунка міняна знята з робочого мотора
автра ще збираюсь поїхать до знайомого на розборку, перебрать котушки, і попробую підмінить ЕБУ
якщо і це ні! думаю на розпредвали, перевірить їх установку, ванос трохи похрюкує при перегазовці
знаю що на м52 дуже суттєво незначні відхилення валів діють на роботу мотора але в більшості на холостих, а тут .... холості наче нова машина
в кого є якісь думки?
 
Занимайтесь форсункой номер 2 и ее управлением если есть код ошибки по ней!
 
Занимайтесь форсункой номер 2 и ее управлением если есть код ошибки по ней!

знач може буть ебу? бо проводка ціла, газ не ставився ) все заводське, датчик детонації похоже робочий, якщо бачить саме другий циліндр, якби глючив або дохлий був то булаб загальна проблема по перших трьох горшках або просто помилка датчика детонації
цікаво а на форсунки там мають бути якісь виходні каскади тіпа, всетаки на обмотки провода
 
датчик детонації похоже робочий, якщо бачить саме другий циліндр, якби глючив або дохлий був то булаб загальна проблема по перших трьох горшках або просто помилка датчика детонації
Как ошибка звучит?
 
А що заважає переставити всі "підозрювані" єлементи з другого циліндра на інші?
 
знач так! поміняв всі котушки, результат 0, поміняв ебу помінялось все, пропусків запалювання немає, форсунки почали клацать всі, поміняв датчик розпредвала перестали клацать форси, розгон адекватний як для 2.0 на трахтоматі, дросель ожив розкручується як повинно
як таке може буть? може якийсь перепад напруги? вивів з ладу лямбду (майже нову), датчик распредвала, і ебу
ну другого нічого в голову не приходить, чи проблеми поступово накоплювались а потім останнім штрихом став кисневий датчик, і мотор вже зовсім приунил ))
 
наверное так и было))) оно же по одному не ломается, надо чтоб всё сразу) но ебу? может прикуривать кому давал?
 
Буває таке, коли в лямбді коротить - то псується ЕБУ.
 
ну вже все, поїхала 320та, це знайомої тачка, як на ній їздять не знаю ... може буть шо хош
всім дякую!
 
Back
Top