Каталізатори не сплавились?-- тут немає логіки!
:shok: Коли машина ні на газу ні на бензині обертів не набирає і стріляє при цьому - немає логіки в забитих катах???
Розшифруйте, це для мене в новинку.
КВКГ в нормі?---тут немає логіки - повністю вбитий буде їхати і набретати оберти повільно
А повністю вбитий це з дірявою мембраною чи забитий-замерзший наглухо? Я бачу ви багатий досвід маєте в ремонті авто, судячи з категоричності висловлювань.
замінив датчик положення дросельної заслонки теж нічого не допомогло.
проблему знайшов - датчик положення дросельної заслонки. Замінив, все пройшло.
Браво!
Підсосів по впуску немає? --- тут плавають оберти або холостий більше за 1000об.
КВКГ в нормі?---тут немає логіки - повністю вбитий буде їхати і набретати оберти повільно.
Поясню "на пальцях" де логіка.
Система може підтримувати рівень холостих обертів тільки за рахунок кількоті повітря. Так?
Для повітря в двигун є два шляхи - дроссель та клапан хх. На холостих - дроссель закритий майже повністю, більша кількість повітря йде через клапан. Якщо уворюється підсос - оберти ростуть. Щоб їх вирівняти - клапан зменшує кількість повітря. Але його можливості не безграничні. Якщо не справляється - закривається повністю. Оберти все ще високі? Тоді дроссель (електронний) - починає закриватись щілніше.
Тепер уявімо, що квкг пробитий чи є незначний підсос, що змусило дроссель закритися щільніше, ніж звичайно. Що маємо? Заслонка потрапляє туди, де зазвичай її немає. Але там є всякий шлак і вона банально клинить в тому положенні.
Мотор заводимо - повітря через клапан вистачає лише для холостих, далі нема можливості ще повітря дати. В блоці помилка по датчику заслонки - бо сигнал "пішов" відкрити, а датчик каже "закрито".
Є логіка?