• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] не набирає оборотів

Nicolay

Пользователь
Joined
Feb 8, 2012
Messages
149
Age
41
Город
Луцк
їхав по дорозі все нормально раптом почала втрачати силу переключився 5-4-3-2 і їду 30 км. і 1400 об. тахометр, душу в педаль хлопки в вихлопній а може у впускному незнаю але ледве доїхав 10км. дороги на швидкості 30км. бо більше даю то давиться, ситуація однакова що на газу так і на бензині, що могло статись ? Відключав розходомір воздуху так само нічого не дало, двигун на холостих робить добре , розхідпід час руху 30км. показує нормальний 8л. двигун М52 Б20.
 
У меня сегодня тоже самое случилось и ко всему увеличился расход бензина. Помогайте ребята нам советом.
 
я замінив всі свічки - нічого не допомогло
замінив датчик положення дросельної заслонки теж нічого не допомогло.
думаю ще заміряти тиск бензонасоса.
 
думаю ще заміряти тиск бензонасоса.

однакова що на газу так і на бензині
Де логіка?

Відключав розходомір воздуху так само нічого не дало
А що повинно було дати???

Каталізатори не сплавились? Підсосів по впуску немає? КВКГ в нормі?
 
проблему знайшов - датчик положення дросельної заслонки. Замінив, все пройшло.
 
А що повинно було дати???

Каталізатори не сплавились?-- тут немає логіки!
Підсосів по впуску немає? --- тут плавають оберти або холостий більше за 1000об.
КВКГ в нормі?---тут немає логіки - повністю вбитий буде їхати і набретати оберти повільно.[/QUOTE]
 
проблему знайшов - датчик положення дросельної заслонки. Замінив, все пройшло.

Выше по тексту в Вашей теме уже менялся датчик без результатов,тоесть поменян 2 раза или как всегда что то недоговорено?)
 
Каталізатори не сплавились?-- тут немає логіки!
:shok: Коли машина ні на газу ні на бензині обертів не набирає і стріляє при цьому - немає логіки в забитих катах???
Розшифруйте, це для мене в новинку.

КВКГ в нормі?---тут немає логіки - повністю вбитий буде їхати і набретати оберти повільно
А повністю вбитий це з дірявою мембраною чи забитий-замерзший наглухо? Я бачу ви багатий досвід маєте в ремонті авто, судячи з категоричності висловлювань.

замінив датчик положення дросельної заслонки теж нічого не допомогло.
проблему знайшов - датчик положення дросельної заслонки. Замінив, все пройшло.
Браво!


Підсосів по впуску немає? --- тут плавають оберти або холостий більше за 1000об.
КВКГ в нормі?---тут немає логіки - повністю вбитий буде їхати і набретати оберти повільно.
Поясню "на пальцях" де логіка.
Система може підтримувати рівень холостих обертів тільки за рахунок кількоті повітря. Так?
Для повітря в двигун є два шляхи - дроссель та клапан хх. На холостих - дроссель закритий майже повністю, більша кількість повітря йде через клапан. Якщо уворюється підсос - оберти ростуть. Щоб їх вирівняти - клапан зменшує кількість повітря. Але його можливості не безграничні. Якщо не справляється - закривається повністю. Оберти все ще високі? Тоді дроссель (електронний) - починає закриватись щілніше.
Тепер уявімо, що квкг пробитий чи є незначний підсос, що змусило дроссель закритися щільніше, ніж звичайно. Що маємо? Заслонка потрапляє туди, де зазвичай її немає. Але там є всякий шлак і вона банально клинить в тому положенні.
Мотор заводимо - повітря через клапан вистачає лише для холостих, далі нема можливості ще повітря дати. В блоці помилка по датчику заслонки - бо сигнал "пішов" відкрити, а датчик каже "закрито".

Є логіка?
 
да замінив 2 рази, 2 різних датчики . На першому датчику після заміни почала погано підхоплювати на низах від 0-до 1500об. потім знайшов в себе інший датчик який був разом з донорним двигуном, замінив і все пройшло. Датчик положення дросельної заслонки зносився!
 
Back
Top