• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E65/66 ] погано гріє пічка..замерзаю(

fron

Пользователь
Joined
Jan 27, 2017
Messages
333
Age
33
Город
Тячев
авто е65 2002р 4.4і,
пічка дує як має бути на всіх швидкостях, .але холодним, тільки з панелі зі сторони водія ледь ледь йде тепло,
по ногах таке враження що температура повітря -10(
куди копати?
діагностика показує що допоміжна помпа не працює. але не думаю що діло в ній
в е65 там ще якісь датчики температури стоять в воздуховодах
більше помилок по пічці діагностика не показує
 
Уровень антифриза норм?
 
Ответ в вопросе.

так в деяких авто взагалі її немає.
і пічка там гріє на ура
 
так в деяких авто взагалі її немає.
і пічка там гріє на ура

Я думаю не bmw речь)
Меняйте - делайте доп помпу, для тест если рук не жалко подкиньте рабочую, проверьте.
У меня на 3.5 при плохо работающей доп помпе, на сторону водителя шел горячий воздух, а на сторону пассажира холодный при +32. Было так, ставишь руку на против центральной дуйки с одной стороны горячий с другой прохладный.
На 1.6 там иза нерабочей доп помпы, теплый шел только когда больше 2000 оборотов. При температуре на улицу -1, и полностью прогретом двигателе, включал на максимум температуру, и понемногу замерзал, приходилось выключать.
 
так в деяких авто взагалі її немає.
і пічка там гріє на ура

там где нету доп помпы, там другая система отопления.
Вам на диагностике указали на возможную причину, почему не пытаетесь решить эту проблему? Или ждете, что тут скажут типа "помпа ни причем, ты лучше поменяй колеса местами, и печка тут же заработает" ?
 
так в деяких авто взагалі її немає.
і пічка там гріє на ура
Перше правило ремонту - спочатку ремонтувати все очевидне, а уже потім неймовірне.

Вам в барахолці за 1000 грн запропонували помпу. У відповідь - смайл..... Жаль машину, подохне вона з таким підходом в ваших турботливих руках....

П.С А у вас авто на укр. реестрації???? Чи "автоевросила"?
 
Перше правило ремонту - спочатку ремонтувати все очевидне, а уже потім неймовірне.

Вам в барахолці за 1000 грн запропонували помпу. У відповідь - смайл..... Жаль машину, подохне вона з таким підходом в ваших турботливих руках....

П.С А у вас авто на укр. реестрації???? Чи "автоевросила"?

помпу замовив нову на екзісті.
ціна питання 2890грн.
звісно на укр. реєстрації.
можу дати фото))
 
авто е65 2002р 4.4і,
пічка дує як має бути на всіх швидкостях, .але холодним, тільки з панелі зі сторони водія ледь ледь йде тепло,
по ногах таке враження що температура повітря -10(
куди копати?
діагностика показує що допоміжна помпа не працює. але не думаю що діло в ній
в е65 там ще якісь датчики температури стоять в воздуховодах
більше помилок по пічці діагностика не показує

Помпа додаткова звичай потрібна,особливо на ХХ.Але проблема мабуть не у ній.Буквально ще місяць тому було авто з N62,теж з непрацюючою на той момент помпою,"пічка" гріла.Правда на ХХ слабо,але на оборотах жарила так,що аж вуха скручувались :biggrin:.Помпу там тоді все таки ми замінили.За останню неділю на 2-Х м54 е39 без доп помпи,теж гріла.Сьогодні була Е65 м57,теж з непрацюючою помпою (в списку помилок просто побачив),теж "пічка" гріла,не дуже,але гріла наХХ.
Думаю у Вас не у помпі справа.Вірніше в ній теж.Бо якщо зливали тосол,то без доп.помпи важко прокачи контур пічки,тобто завоздушено.Ще як варіант радіатор забитий,або з клапанами проблема.Ще гляньте в меню "клімат",куди і яка температура налаштована.
 
сьогодні купив нову помпу і нові клапани
толку 0.
дальше холодно.
в меню налаштовано на максимум тепла
вентилятор крутить як і має бути, але холодно
замерну в ній скоро..їжджу з коцом в машині:cray:
 
Может электрика немного глючит-какой то из датчиков температуры подает не верный сигнал.
У меня было-за бортом + 30,датчик температуры глючит на -20 и климат не работал.
 
Может электрика немного глючит-какой то из датчиков температуры подает не верный сигнал.
У меня было-за бортом + 30,датчик температуры глючит на -20 и климат не работал.

в мене колись в авто стояло вебасто, його зняли і на тому місці встановили газовий редуктор.
кажуть що є ще 1 клапан під лівим підкрильником, затвра буду дивитись
 
Жаль що зняли вебасто(
 
Мабуть треба копати звідси-від вебасто.
 
Мабуть треба копати звідси-від вебасто.

все таки я помиляюсь..
вебасто стоїть за підкрилком лівим? як в е39 е38?
редуктор стоїть біля лівої фари, там точно вебасто не може стояти
попередній власинк все таки обманув
 
Схиляють все таки в бік датчиків і електричної частини управління... потрібна толкова діагностика
 
завтра перевірю клапан на вебасто
 
Ну если "вкорячили " ГБО, то скорее всего холодно из-за неправильной врезки газового редуктора. Скорее всего редуктор запитали параллельно печке, и бывает такое, что после этого печке не хватает горячего антифриза. Как вариант попробуй тупо пережать шланг перед редуктором, а пусть двигатель поработает на бензине. Если начнет дуть горячим - ищи проблему в месте врезки.
 
Ну если "вкорячили " ГБО, то скорее всего холодно из-за неправильной врезки газового редуктора. Скорее всего редуктор запитали параллельно печке, и бывает такое, что после этого печке не хватает горячего антифриза. Как вариант попробуй тупо пережать шланг перед редуктором, а пусть двигатель поработает на бензине. Если начнет дуть горячим - ищи проблему в месте врезки.

момент...редуктор нагріваєтся за 10хв, кипяток.
а пічка всеодно дує холодним і все(
клапан що на вебасто тож купив новий
відвіз на БМВ Сервіс..може шось там скажуть
 
момент...редуктор нагріваєтся за 10хв, кипяток.
а пічка всеодно дує холодним і все(

Якщо редуктор гріється класично,через врізані трійники,то проблема саме тут.Потрібно отвір відводу на редуктор завузити.Я так завжди роблю коли проблема з нехваткою тепла через ГБО.Тосол циркулює шляхом меншого опору.
 
був на бмв сервісі
каже майтер, що гбо було підкочено не правильно,-зробив
+ поклав оригінальну доп помпу. а не з мерса що стояла.)
з мого боку ташкент, а з сторони пасажира..холодно
пздц
приговорили радіатор пічки, 40дол. радіатор і 150 заміна:cray2:
 
приговорили радіатор пічки,

Чому приговорили?Причина?
Візьміть самі вникніть в проблему. Зніміть патрубки з радіатора пічки і попробуйте подути в обидва контури.Якщо додаткова помпа вже функціонує,то у Вас не виникне проблем з прокачкою системи після такої перевірки.Пробуйте.
Якщо одна сторона жарить,то малойморірно що контур пасажира забитий на 100%.

сьогодні купив нові клапани

Слово "нові" потрібно сприймати буквально?Чи вони нові,тому що на Вашому авто вперше?)
 
нові, ціна питання 4800грн.
 
вопрос. На данный момент как сделана система отопления ? Вот два варианта.
View attachment 639866 CImage (1).jpg
Можете показать, как и куда подключили ГБО? И как сейчас соединены патрубки, если вебасто сняли?
 
Да ну что ж такое-то))) Тогда вот так
 
був на бмв сервісі
каже майтер, що гбо було підкочено не правильно,-зробив
+ поклав оригінальну доп помпу. а не з мерса що стояла.)
з мого боку ташкент, а з сторони пасажира..холодно
пздц
приговорили радіатор пічки, 40дол. радіатор і 150 заміна:cray2:

На прошлой неделе боролся с такой-же проблемой на w140, не было циркуляции по одному из контуров. Оказалось наглухо забит окислами выход радиатора. Прочистил, все циркулирует, обошлось без замены радиатора. Но там мерс 92 года и в общем понятно на какой охлождайке ездил.
 
На прошлой неделе боролся с такой-же проблемой на w140, не было циркуляции по одному из контуров. Оказалось наглухо забит окислами выход радиатора. Прочистил, все циркулирует, обошлось без замены радиатора. Но там мерс 92 года и в общем понятно на какой охлождайке ездил.

от як почистити контур в бмв е65? там доступу немає.
взагалі..ну це зі слів майстра на бмв сервісі, треба знімати цілу панель.
це просто пздц..добре шо хоч до літа йде)
 
Back
Top