рекорд Гінеса BMW M5

Марка BMW это круть!!!

Вериться и в такой долгий дрифт и дозаправка на ходу, это сгоден...

Шо на щет резины??)

Если не было остановок, какая пара резины, и какого бренда, выдержала подобное испытание?
 
бмв - це піреллі або мішелін. але на відіо видно, що трек постійно поливають водою, тому ізносу не має як такого
 
Круто! Пилоты - красавцы! Особенно понравилась дозаправка на ходу)
 
Тю ,ми колись у відрядженнях на швидкості ,воду ,бутерброди ,аудіокасети передавали з авто в авто на трасі загального користування.:blum3:
 
Тю ,ми колись у відрядженнях на швидкості ,воду ,бутерброди ,аудіокасети передавали з авто в авто на трасі загального користування.:blum3:

Гідне порівняння...
 
бмв - це піреллі або мішелін. але на відіо видно, що трек постійно поливають водою, тому ізносу не має як такого

Дякую!

О чём то таком и думал, когда то, когда немного быстро ездил, очень был облюбовал Пирели Пзеро гражданскую.
Если в будущем будет шото быстрое, то, опять, буду глядеть в сторону Пзеро.
 
"Спортивный седан нового поколения проехал в непрерывном контролируемом заносе около восьми часов и прошел более 370 километров"

просто жесть, не представляю даже, как это вообще возможно))
 
в чем рекорд? в том что чуваки катались по кругу 300 км по мокрой трассе? хм
и прошу не трактовать как предвзятость к марке и тп
 
в чем рекорд? в том что чуваки катались по кругу 300 км по мокрой трассе? хм
и прошу не трактовать как предвзятость к марке и тп
таки да. Если и восхищатся, то только большей упоротостью креативщиков бмв-шных. Тойотовцы, вон, только на 160км сподобились, слабаки:biggrin:
 
в чем рекорд? в том что чуваки катались по кругу 300 км по мокрой трассе? хм
и прошу не трактовать как предвзятость к марке и тп

рекорд саме в цьому - 374км боком. ви маєте уявлення про дріфт? чи хочя би 10-15 хв. були в контрольованому заносі?
 
:biggrin:

Володя, это где тебя 15 хвилин швыряло то ?))))
 
рекорд саме в цьому - 374км боком. ви маєте уявлення про дріфт? чи хочя би 10-15 хв. були в контрольованому заносі?
Нет, совсем не знаю что это
Та чья заслуга пилота или авто?
А почему не резины?

Отправлено с моего PRO 6 через Tapatalk
 
в першу чергу це заслуга авто, його двигуна та трансмісії. я так бачу
 
А что им может быть на влажном покрытии?
Может там сверх нагрузки или только бмв может дрифтить

Отправлено с моего PRO 6 через Tapatalk
 
Last edited:
бмв - це піреллі або мішелін. але на відіо видно, що трек постійно поливають водою, тому ізносу не має як такого
або Hankook?
 
А что им может быть на влажном покрытии?
Может там сверх нагрузки или только бмв может дрифтить

Отправлено с моего PRO 6 через Tapatalk

мокре покриття там тільки для того, щоб не зношувались покришки. якщоб в куті бмв ще змогла би перебортувати шини, заробила би другий світовий рекорд. з рештою навантаження на двигун та трансміссію не набагато менше, чим на сухому асфальті
 
ханкук на м5? не думав)))
M4 DTM юзають такі шини, правда там і Мерс і Ауді іх юзають
 
мокре покриття там тільки для того, щоб не зношувались покришки. якщоб в куті бмв ще змогла би перебортувати шини, заробила би другий світовий рекорд. з рештою навантаження на двигун та трансміссію не набагато менше, чим на сухому асфальті
ниче что коэффициент трения резины на сухом и на мокром асфальте - 0.7 и 0.35
В 2 раза!!


Отправлено с моего PRO 6 через Tapatalk
 
кофіцієнт тертя шини звичайно має значення, але в даному випадку це далеко не головне. на мокрому простіше пустити в занос, але важче втримати. а навантаження на двигун не набагато менше, на трансмісію може і менше. обороти двигуна що на мокрому, що на сухому менше 4000 обертів не падають. в даному випадку швидкість м5 було невеликою, тому треба постійно тримати обороти біля червоної зони. на пивсекунди скинули би оберти і авто би зупинилось. мова іде про то, що двигун працював на максимальних оборотах вісім годин безперервно.
 
кофіцієнт тертя шини звичайно має значення, але в даному випадку це далеко не головне. на мокрому простіше пустити в занос, але важче втримати. а навантаження на двигун не набагато менше, на трансмісію може і менше. обороти двигуна що на мокрому, що на сухому менше 4000 обертів не падають. в даному випадку швидкість м5 було невеликою, тому треба постійно тримати обороти біля червоної зони. на пивсекунди скинули би оберти і авто би зупинилось. мова іде про то, що двигун працював на максимальних оборотах вісім годин безперервно.
А ну да это критические обороты 4000+ для двигателя, ну прям развалится вот вот. Красной зоной там даже не пахнет, ибо не зачем. Потому как еще больше уменьшается сцепление с полотном, м5 все-таки на мокром асфальте

Так к чему пришли? трансмиссия не нагружается! Мотор как бы 300 км спокойно пройдет на оборотах 4000 +! Вывод?

Отправлено с моего PRO 6 через Tapatalk
 
Last edited:
висновок з чого?
простіше просто спробувати виїхати на площадку під дощем і проексперементувати їхати таконтролювати занос безперервно на 4000 оборотах. подивитись як часто стрілка буде в червоній зоні. і скільки витримає ваш двигун. якщо півгодини, то це варто поваги
 
А как же он...водитель...писять , какать ходил в течении 8ми часов то....?
 
За сутки, двое, правильно приготовиться, меньше есть и меньше пить и 8 часов можно без туалета и более...
 
висновок з чого?
простіше просто спробувати виїхати на площадку під дощем і проексперементувати їхати таконтролювати занос безперервно на 4000 оборотах. подивитись як часто стрілка буде в червоній зоні. і скільки витримає ваш двигун. якщо півгодини, то це варто поваги
Вот это я и хочу сказать, что это рекорд пилота, а не бмв

Отправлено с моего PRO 6 через Tapatalk
 
висновок з чого?
простіше просто спробувати виїхати на площадку під дощем і проексперементувати їхати таконтролювати занос безперервно на 4000 оборотах. подивитись як часто стрілка буде в червоній зоні. і скільки витримає ваш двигун. якщо півгодини, то це варто поваги
современным моторам 5-6000 оборотов это вполне допустимый режим. Малолитражки вообще расчитывают на обороты 3000-4000. Вся водомотрка эксплуатируется на оборотах 5-6000 и моторы служат десятки лет, гидроциклы 7-8000.
 
а мото 10-12 тисяч взагалі норма.
 
Обычная реклама. Мне кажется, что в этих условиях эти чуваки такой же рекорд поставили б и на любой другой, мало-мальски едущей, машине:popcorm1:
 
звичайно це реклама, але не зовсім "обычная") і ніяк не применшує здобутки бмв
 
Back
Top