украина - беларусь, отличия ПДД

  • Автор теми Автор теми mLucky
  • Дата створення Дата створення

mLucky

Пользователь
Реєстрація
29.09.2013
Повідомлення
157
Вік
44
Страна
Беларусь
Город
Бобруйск
предлагаю тут обсудить отличия пдд, мы страны соседи, я к вам наведываюсь пару раз за год, может и вам бут интересно
 
ПДД скорее всего одинаковы, отличаются пожалуй только в части скоростных режимов. У нас до +20, у братьев кажется ваще превышать нельзя (если по правилам), правда гайцы на трассе под Гомелем говорили что если до 100 идешь то не тормозят. А в целом, в Украине штрафы оплачиваются на месте, в основном это стандартный мин., не облагаемый ничем, тариф - 50 грн., потолок 100! Если больше, это развод и грабежь)))
В Беларуси все менее интересно, коротко и ясно - НЕ БЕРУТ!
 
не скажи, одноклубник гонял в коктебель, за обгон 100 брать не хотели, 400 грн отдал, росияки гайцов ваших разбаловали
 
у вас просто так на лапу дать, у нас никто рисковать по мелочи не будет
 
а не по теме вопрос, в чернигове много разборок на e39?, вы где таритесь?
 
Давеча коллега при скорости 75 расстался со стольником, ибо уже +10.

Развели походу))

Кодекс України про адміністративні правопорушення
Документ 80731-10, чинний, поточна редакція — Редакція від 11.08.2013, підстава 406-18
( Увага Увага Остання подія — Редакція відбудеться 01.01.2018, підстава 5402-17 )

Стаття 122. Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на двадцять кілометрів на годину, порушення вимог дорожніх знаків та розмітки проїзної частини доріг, правил перевезення вантажів, буксирування транспортних засобів, зупинки, стоянки, проїзду пішохідних переходів, ненадання переваги у русі пішоходам на нерегульованих пішохідних переходах, а так само порушення встановленої для транспортних засобів заборони рухатися тротуарами чи пішохідними доріжками, -

тягнуть за собою накладення штрафу від п'ятнадцяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушення водіями транспортних засобів правил проїзду перехресть, зупинок транспортних засобів загального користування, проїзд на заборонний сигнал світлофора або жест регулювальника, порушення правил обгону і зустрічного роз'їзду, безпечної дистанції або інтервалу, розташування транспортних засобів на проїзній частині, порушення правил руху автомагістралями, користування зовнішніми освітлювальними приладами або попереджувальними сигналами при початку руху чи зміні його напрямку, використання цих приладів та їх переобладнання з порушенням вимог відповідних стандартів, користування водієм під час руху транспортного засобу засобами зв'язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без допомоги рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання), а так само порушення правил навчальної їзди, -

тягнуть за собою накладення штрафу від двадцяти п'яти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Перевищення водіями транспортних засобів встановлених обмежень швидкості руху транспортних засобів більш як на п'ятдесят кілометрів на годину, ненадання переваги в русі транспортним засобам аварійно-рятувальних служб, швидкої медичної допомоги, пожежної охорони, міліції, що рухаються з увімкненими спеціальними світловими або звуковими сигнальними пристроями, ненадання переваги маршрутним транспортним засобам, у тому числі порушення правил руху і зупинки на смузі для маршрутних транспортних засобів, а так само порушення правил зупинки, стоянки, що створюють перешкоди дорожньому руху або загрозу безпеці руху, -

тягнуть за собою накладення штрафу від тридцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

Порушення, передбачені частинами першою, другою або третьою цієї статті, що спричинили створення аварійної обстановки, а саме: примусили інших учасників дорожнього руху різко змінити швидкість, напрямок руху або вжити інших заходів щодо забезпечення особистої безпеки або безпеки інших громадян, що підтверджені фактичними даними, а саме: поясненнями особи, яка притягається до адміністративної відповідальності, потерпілого, свідків, показань технічних приладів та засобів фото- і відеоспостереження та іншими документами, -

тягнуть за собою накладення штрафу від сорока до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до одного року.

{Стаття 122 із змінами, внесеними згідно з Указами ПВР № 7542-11 від 19.05.89, № 1369-12 від 29.07.91, № 1818-12 від 15.11.91; Законами № 3785-12 від 23.12.93, № 55/97-ВР від 07.02.97, № 2350-III від 05.04.2001; в редакції Закону № 586-VI від 24.09.2008; із змінами, внесеними згідно із Законами № 3163-VI від 17.03.2011, № 4438-VI від 23.02.2012}

{Статтю 122-1 виключено на підставі Закону № 586-VI від 24.09.2008}
 
ребята, правда что у вас качество топлива не айс?
 
ребята, правда что у вас качество топлива не айс?
Если тариться на нонейм заправках, могут все что угодно залить. На брендовых шансов значительно меньше.
Топливо с приставкой в названии "плюс", "евро" и тп соответствует нормам Евро-4 и выше. На той же ОККО (сегодня заправлялся), 95й с Мозырьского НПЗ.
 
а пля, еще вопрос, лил ранее кастрол, потом прочитал что его под киевом разливають из росейских цистерн, сча залил оригинал bmw, а еще хвалят мотул
 
сори за офтоп, не ведаю как поменять название темы и перенести ее
 
а лучше перед созданием темы пользуйся поиском, чтобы не плодить клонов. Про масло тут уже расписано-переписано.
 
Назад
Зверху