19" на Z3 - нестабільні на дорозі

Tasha

Пользователь
Joined
Aug 24, 2012
Messages
131
Город
Киев
Машина дуже нестабільно себе вела на дорозі. Перебрали ходову, поміняли амортизатори, шарові... Стало краще, але всерівно відчувається колійність і її частенько просто починає кидати по сторонах (що не спостерігається у моїх знайомих). На швидкості (навіть при 100км по місту) руль потрібно тримати, бо в іншому випадку може полетіти кудись. Кажуть, що проблема в ширині шин.

На ній стоять прекрасні 19" М диски (різноширокі 255 і 235 на низькому профілі). На Баварії і ще на одному СТО кажуть те ж саме - міняти на 17". Але я в інеті багато де бачила, що навіть 18" підходять... Напевно, то неправда.

І знову вічна проблема: естетика vs функціональність. Щось мені зовсім не хочеться переходити на 17"... Ну зовсім... Прям аж серце кров'ю обливається, коли думаю про це :cray:

Ніхто не знає чи справді проблема того, що її носить, зв'язана з шириною шин чи може з чимось іншим? І яку максимальну ширину на Z3 я можу поставити, щоб позбавитись проблеми?
 
Так же была постоянная проблема колейности, машину все время приходилось ловить. были 245/40 и 285/35 R18.
Поставил R17. Машину не узнать, едет совершенно по другому.
 
Так же была постоянная проблема колейности, машину все время приходилось ловить. были 245/40 и 285/35 R18.
Поставил R17. Машину не узнать, едет совершенно по другому.

Ну то значить по ходу все ясно.. Прийдеться відмовитись від моїх прекрасних дисків :cray::cray::cray:
\Дякую за відповідь.
 
при правильных углах ничего ловить не нужно... но уводы конечно присутствуют
 
Я практически уверен что дело в ЕТ (вылет), видимо у этих (19-х) колес ЕТ меньше чем положено. Какправило изза этого появляется колейность. Кроме того - рекомендую взвесить 19-е колесо, и 17-е. Если разница большая, соответственно сильно возрастают неподресоренные массы, и стоковая ходовка с ними не справляется (решаемо более жосткими стояками типа кони спорт, бильштайн б6, или жоще). Можна и пружины пожоще, но тогда потяряет в комфорте, но многим так даже больше нравится - жосткая ходовая делает машину собраней, но не во всех момментах она практична.
 
Проблема связана с тем, что боковина шины очень жёсткая и плохо демпфирует неровности.
Кроме того, край боковины более широкой шины находится дальше от внутренних шарниров рычага, что увеличивает нагрузку на руль и сайлентблок рычага.
Настораживает то, что нет ни слова о замене сайлентблоков передних рычагов.
Снизить реакции от колеи на руль Вам поможет замена сайлентблоков передних рычагов хотябы на М-тех (лучше на полиуретан), снижение давления в шинах в пределах разумного (что увеличит риск для шин и дисков), изменение схождения (попробовать максимально в плюс в пределах допуска, если станет хуже - попробовать наоборот).
Ну и самое главное - учитесь прогнозировать поведение машины и применять компенсирующее руление.
 
Всім дякую за відповідь.

Салінблоки скоро будуть мінятися скоріш за все на М. В мене стоять спортивні амортизатори з М, які її і так досить жосткою зробили, тому з саленблоками не спішили. ЕТ провірю, можливо ви праві. На рахунок тиску в шинах, там максимальний, щоб диски не побити на наших ямах. Я б не ризикнула їх більш м'ягкими робити, якщо чесно.
 
Всім дякую за відповідь.

Салінблоки скоро будуть мінятися скоріш за все на М. В мене стоять спортивні амортизатори з М, які її і так досить жосткою зробили, тому з саленблоками не спішили. ЕТ провірю, можливо ви праві. На рахунок тиску в шинах, там максимальний, щоб диски не побити на наших ямах. Я б не ризикнула їх більш м'ягкими робити, якщо чесно.

Я їздив на 19-х колесах майже все літо 235/35/19 + 265/30/19 - різноширокі 9 і 10 дюймів відповідно. Окрім того, що машина стала дещо жорсткішою, і тупішою на розгін, більше нічого негативного не помітив, ну хібащо амортизаторам, дещо важче на нерівностях типу пральної дошки, втримати більш важкі колеса, іто лише передні. Але в мене з ЕТ все добре. Також зверніть увагу - розвал /сходження треба робити на тих колесах, на яких авто їздить. Можливо розвал/с. робився на 17-х колесах? Якщо так - треба переробити на 19-х.
 
Я їздив на 19-х колесах майже все літо 235/35/19 + 265/30/19 - різноширокі 9 і 10 дюймів відповідно. Окрім того, що машина стала дещо жорсткішою, і тупішою на розгін, більше нічого негативного не помітив, ну хібащо амортизаторам, дещо важче на нерівностях типу пральної дошки, втримати більш важкі колеса, іто лише передні. Але в мене з ЕТ все добре. Також зверніть увагу - розвал /сходження треба робити на тих колесах, на яких авто їздить. Можливо розвал/с. робився на 17-х колесах? Якщо так - треба переробити на 19-х.

Рохвал робила тиждень назад. Проблема точно не в розвалі.
 
Нужно в любом случае менять сайлентблоки и не только передние, но и в задней балке, и в рычагах. Плюс заменить подвеску, например на подвеску от Z3M, если амортизаторы взаимозаменяемые.
Спереди нужно поставить резину 225/35/19, сзади 255/30/19. Насколько я помню у Z3 сзади развал не регулируется, поэтому я бы ставил укороченыне пружины, чтоб увеличить отрицательный развал.
Давления в покрышках 2.7-3 иначе дискам и покрышкам будет "несладко".
Ну и в любом случае нужно тщательнее следить за дорогой, у Z3 короткая база, довольно примитивная подвеска - кидать и "таскать" по дороге ее будет и на 17" дисках.
 
Нужно в любом случае менять сайлентблоки и не только передние, но и в задней балке, и в рычагах. Плюс заменить подвеску, например на подвеску от Z3M, если амортизаторы взаимозаменяемые.
Спереди нужно поставить резину 225/35/19, сзади 255/30/19. Насколько я помню у Z3 сзади развал не регулируется, поэтому я бы ставил укороченыне пружины, чтоб увеличить отрицательный развал.
Давления в покрышках 2.7-3 иначе дискам и покрышкам будет "несладко".
Ну и в любом случае нужно тщательнее следить за дорогой, у Z3 короткая база, довольно примитивная подвеска - кидать и "таскать" по дороге ее будет и на 17" дисках.

Ну з підвіскою це ви чуток загнули )) Це ж виллється в декілька тисяч доларів..

Тиск в шинах 2.5. Дякую за пораду з розмірами дисків.
 
Нельзя просто вкорячить большие диски на авто и ждать правильного и приятного поведения, превысив вес колес и вылет. Можно для начала купить амортизаторы Бильштейн В8 (если есть для Z3) и какие-то пружины типа Eibach или H&R, можно взять винтовую подвеску(бюджетную или хорошую).
За красивый вид и приятную работу автомобиля нужно платить и не мало. Хорошее дешевым не бывает...
 
на зэт3 зад от е30, я бы посоветовал обратить внимание на заднюю подвеску. а именно углы установки колес, возможно гнутые рычаги
 
А давайте взглянем на вашу Z3, попробуем разобраться с колесами, заодно и с оптикой посмотрим что делать...))
 
Нельзя просто вкорячить большие диски на авто и ждать правильного и приятного поведения, превысив вес колес и вылет. Можно для начала купить амортизаторы Бильштейн В8 (если есть для Z3) и какие-то пружины типа Eibach или H&R, можно взять винтовую подвеску(бюджетную или хорошую).
За красивый вид и приятную работу автомобиля нужно платить и не мало. Хорошее дешевым не бывает...

Я ж не кажу, що бюджетно і прекрасно, просто міняти все в ній на даний момент бажання не маю, особливо на досить кругленьку суму. Поставила М-тех амортизатори, не знаю як вони корелюються з Більштейн В8 ))))
 
А давайте взглянем на вашу Z3, попробуем разобраться с колесами, заодно и с оптикой посмотрим что делать...))
Без питань ))
 
Last edited:
на зэт3 зад от е30, я бы посоветовал обратить внимание на заднюю подвеску. а именно углы установки колес, возможно гнутые рычаги

Дивились, якби було щось гнуте, скоріш за все мені про це б сказали, тим більше, що колеса на днях знімались.
 
скориш-не скориш. а на стенде проверить не помешает..
 
Без питань ))

давайте завтра вечером?) на оболонской набережной, скажем.
 
давайте завтра вечером?) на оболонской набережной, скажем.

з Голосієва ввечері через увесь центр... чуток непрікольно ))
 
з Голосієва ввечері через увесь центр... чуток непрікольно ))

Сегодня хорошая погода, прокатиться в удовольствие) пожалуй я сам в голосеево проедусь) говорите, куда.
 
Сьогодні заїхала на Баварію, щоб поговорити на рахунок дисків. Прийняв мене дуже "мудрий" співробітник, тому все, що я з нього могла взяти - це просто сухі циферки дисків, на які на тикнула пальчиком...

Одним словом,
Z3 - R17 F7.5; R8.5 ET41// R16 ET 46// R15 ET 47 вроді
Z3M - R17 F7.5 ET41; R9 ET8

на моїй (Z3 в М-пакеті) зараз стоять з e90 M3 R19 F8.5 ET29; R9.5 ET23 з проставками.

В кого які думки? Я дивлюсь, що чим більший радіус, тим менше ET. Як проставки впливають на це все?
Хтось знає якихось толкових спеціалістів, з якими можна поговорити? Бо відкрити базу і подивитись що там написано і я можу...
 
Радиус диска никак не влияет на вылет (ЕТ). Проставки уменьшают вылет.

Какие вам нужны специалисты и что вы хотите получить в итоге?

Z3 - R17 F7.5; R8.5 ET41// R16 ET 46// R15 ET 47 вроді
Z3M - R17 F7.5 ET41; R9 ET8

Это вы запомнили так или где-то нашли такие обозначения?
 
Радиус диска никак не влияет на вылет (ЕТ).

Згідно з тим, що я переписала на Баварії - явно впливає. Як мінімум, це чітко було видно по різних моделях дисків на мою машину. Всі радіуси ішли зі своїми стандартними ЕТ.

Какие вам нужны специалисты и что вы хотите получить в итоге?

Мені потрібно замінити диски на правильні. От і потрібні для цього люди, які зможуть мені допомогти в цьому питанні.

Это вы запомнили так или где-то нашли такие обозначения?
Офіційна база BMW.
 
Без проставок будет меньше колейность.
 
Без проставок будет меньше колейность.

Але більше 17" без проставок я ж не зможу поставити, правильно?
Я просто думаю чи всі мої проблеми від неправильно підібраних розміру проставок і ЕТ дисків чи від самого радіусу... Чомусь я думаю, що перше.
 
Згідно з тим, що я переписала на Баварії - явно впливає. Як мінімум, це чітко було видно по різних моделях дисків на мою машину. Всі радіуси ішли зі своїми стандартними ЕТ.
Вылет будет таким, каким его сделает производитель и он никак не связан с диаметром диска. Но вам ни к чему вдаваться в эти нюансы.

Мені потрібно замінити диски на правильні. От і потрібні для цього люди, які зможуть мені допомогти в цьому питанні.
Есть 2 способа. Первый - купить оригинальные диски для вашего авто( можно посмотреть все диски для Z3 тут, но сначала выберите модель вашего авто в левом верхнем углу) и второй вариант купить диски с параметрами, как у оригинальных.

Z3 - R17 F7.5; R8.5 ET41// R16 ET 46// R15 ET 47 вроді
Z3M - R17 F7.5 ET41; R9 ET8

Офіційна база BMW.
Тут какой-то бред написан:)

Але більше 17" без проставок я ж не зможу поставити, правильно?
Я просто думаю чи всі мої проблеми від неправильно підібраних розміру проставок і ЕТ дисків чи від самого радіусу... Чомусь я думаю, що перше.

Давайте начнем с того, какой у вас стоит двигатель, чтоб было понятно становятся диски меньше 17" на ваше авто или нет. Проставки призваны уменьшать вылет дисков и к диаметру не имеют абсолютно никакого отношения.
 
Last edited:
BabyBeatz, я не зовсім розумію в чому суть того, що ви не погоджуєтесь, так як нічого бредового в тих цифрах немає. Якщо вам не зовсім зрозуміло, то так і скажіть.

В стандартній версії машини при R17, переднє колесо 7.5, заднє 8.5, в обох ET41.
В М версії при R17, переднє колесо 7.5 з ЕТ41, заднє 9 з ЕТ8.

Що саме тут бредового???
Мені уже починає надоїдати з усіма тут сперечатися. Зайдіть на Баварію і самі подивіться, якщо вважаєте, що мої мозги занадто малі, щоб з екрану прочитати цифри і їх співставити.

16 і 17" (стандартні для авто) диски не проблема знайти, я хочу спробувати поставити більші (НЕ менші) і правильно підібрати усі параметри, щоб її не носило по дорозі. Ось саме для цього потрібен спеціаліст, який з такими питаннями стикався на постійній основі. Якщо б я хотіла поставити заводські, я б навіть не відкривала дану тему на форумі.

Давайте завершимо цю безглузду суперечку. Дякую.
 
Але більше 17" без проставок я ж не зможу поставити, правильно?
Я просто думаю чи всі мої проблеми від неправильно підібраних розміру проставок і ЕТ дисків чи від самого радіусу... Чомусь я думаю, що перше.
Перевірити, чи стануть диски без проставок, нескладно і недорого. Можливо, просто буде знайдено можливість зменшити товщину проставок.
Проставки застовують, коли у диску завеликий ЕТ (супорт не дає прикрутити колесо, затирає арки при вивороті, дістає колесом до стійки) або заради зовнішності (колесо висувають назовні, ближче до краю арки).
 
Back
Top