OlegARX
Пользователь
- Joined
- Jan 28, 2012
- Messages
- 247
- Город
- Ужгород
Всім привіт. Говорю відразу, на даний момент все пишу через телефон, через пошук нічого не знайшов так шо не закидуйте камінням.
Тепер по ділу.
Двигун М57 2.5 Е60, заслонки видалені, конвертор тиску недавно замінений. Але все одно є провали до ~2000 rpm, а потім ривок потужності (по відчуттям не дуже різко але рівномірного набору швидкості нема). Діагностика показала дві помилки: 3F25 давления наддува шланговые провода ошибочные... і 3FF1 термоанемометр. расходометр воздуха. Сравнение номин. знач./факт. знач.
Як мені пояснили, що скріш за все, може расходометр і в порядку,помилка через негерметичність системи тиску. Може хтось з таким зіштовхувався? Може є "слабкі міста" де може бути пробій шлангу???
Тепер по ділу.
Двигун М57 2.5 Е60, заслонки видалені, конвертор тиску недавно замінений. Але все одно є провали до ~2000 rpm, а потім ривок потужності (по відчуттям не дуже різко але рівномірного набору швидкості нема). Діагностика показала дві помилки: 3F25 давления наддува шланговые провода ошибочные... і 3FF1 термоанемометр. расходометр воздуха. Сравнение номин. знач./факт. знач.
Як мені пояснили, що скріш за все, може расходометр і в порядку,помилка через негерметичність системи тиску. Може хтось з таким зіштовхувався? Може є "слабкі міста" де може бути пробій шлангу???