525 M50B25 1994 orientblau [Киів]

wehr

Пользователь
Joined
Feb 7, 2014
Messages
40
Age
36
Город
Киев
Після продажу лагуни, пошук тривав не довго), можливо знаючі люди підійшли б до цього більш ретельно:)
І так придбав Е34 1994 року, седан. M50B25 мотор, дивився лише такі. Великою перевагою придбаного авто є те, що на ній немає ржі:) навіть двері всі гарно оброблені і цілі. Дно все у бітумі, Люк, 17 диски шніцер
IMG_20140627_182935791.jpg
і я розтаяв:) навіть нормальну перевірку не робив, з другом на естакаді потрусили підвіску, ще раз улибнувся він гарно захищенного дна і вже було не до перевірок)
Вчора встиг з 12 до 18 переоформити її на себе, хоч і треба було 2 запити в донецьк відправляти, все встигли (наступні 3 дні вихідні там), значить судьба))
Питань спочатку дуже багато) напевно, краще питати тут.

Уже помив, покатався і починаю список:
- діагностика ходовой, записався завтра на вібростенд на бош сервіс, крайня 1, по телефону сказали 100грн, завтра відпишусь як там.
- не вмикається кондиціонер, відкрутив кришечку на шланзі, а клапан що там стоїть шипить) з цього питання
на рено в мене була программа dialogys, там всі моделі з всіма схемами і деталями по номерах, де по БМВ краще дивитися каталожні номери такий маленьких деталей, треба купити ці клапани.
- так як стоїть газ, вирішив зробити то, подзвонив в center-gaza.com.ua, сказали їдь перевірим. Приїхав а там закрито все, охоронець каже сьогодні нікого навіть не було)) подзвонив знову їм на номер з сайту, каже, на інший, хочеш шукай їх. От такій підхід до клієнта:( Хто з газом де обслуговується, чи з клубу хтось займається. Просто навіть не знаю, що за мозгі там стоять, сховано десь. І да, це все лівий берег, сам живу на Перова.
- Зловив проблему, 2 рази було що під час руху, загоралась лампочка абс і якби пропадає тяга на секунду, гасне і знов все нормально)
Де можна на лівому березі зчитати помилки? Читав тему про сто, зрозумів так що всі майже на правому, але пам"ятаю раніше десь читав що і тут були гарні люди, от тільки зараз знайти не можу.
- Сікреткі треба купить на колеса
- Салон кожа - ткань, думаю поїду поруч на мийку, 50 грн хімчистка: сідушки чи карти. Напевно попробую, раніше не робив ніколи, головне щоб не попортили, кожу хочю підкрасити. Якщо хтось красив, буду вдячний за пораду
- Шедоу лайн, тут зроблений по колхозному, прямо на хром красили, тепер поліз трохи) Казав мені один продавець, що колись купляв на баварії за 500 грн комплект оригінального шедоу, якось не вірится. Хто що підскаже, також треба номерок.

І взагалі якщо є гарне сто по бмв на лівому березі буду вдячний пораді
Пару фото:) морда правда задрана, минулий хазяїн каябу на перед поставив, да походу ще цю що збільшує кліренс:pardon:
 

Attachments

  • IMG_20140627_190314969_HDR_1.jpg
    IMG_20140627_190314969_HDR_1.jpg
    327.5 KB · Views: 174
  • IMG_20140628_161621234_1.jpg
    IMG_20140628_161621234_1.jpg
    649.3 KB · Views: 217
  • IMG_20140628_130734088_HDR_1.jpg
    IMG_20140628_130734088_HDR_1.jpg
    393.3 KB · Views: 172
  • td5thC9IHWo.jpg
    td5thC9IHWo.jpg
    534.8 KB · Views: 178
Last edited:
Дно все у бітумі, Люк, 17 диски шніцер

Самое главное, чтоб под битом не было очагов. А то у нам так любят готовить авто к продаже..

Диски точно шнитцер ? Похожи на RH...

де по БМВ краще дивитися каталожні номери

http://bmw-autocats.ru


Салон можно привести в порядок у Ильи ник ipollo. Наш клубный человек, и его работа проверена ни раз на машинах клуба и не только.
 
По поводу колес не впевнений) щяс буду гуглити
Уже зроблено:
нові рульові тяги (центральна і наконечники)
втулкі стабілізатора задні
масло
свічки
на перед поставив 225/50/17 бу michelin primacy hp

треба на діагностику газу, поміняти "золотніки" заправку кондиціонера і заправити (1.5 кг:shok::shok:)
Ще цікавий поворот, лямда стоїть, но не підключена, ошибку видає, що не працює лямда но мозгі показують завжди середнє значення 0,45. мозг вскривався. Якщо без лямдова прошивка то помилка буде висіти?
Знімав задні колеса, то видно що сайлентам ричага уже погано, думаю замовити , но на форумах пишуть ще про якісь ексцентрікі, чи їх треба коли ричагі криві?
 
Last edited:
Сайленти ричага видає 2 номера (по http://etk.bmwsar.ru/ і екзісту).
33 32 9 061 946
33 32 9 058 824
Замінники є тільки в першого, не підскажете такі підійдуть?
 
Стоїть гбо. Поміняв фільтра, виїздив перший балон. Розxід вийшов 14,3 при середній їзді і трошки пробок. Радий:)
 
Зправив кондер. Застукав передній аммо. Заказав boge. Пружини спереді від 530, тому такій передок задертий. Ідеальним варіантом було б з кимось махнутись на 525 пружини, але навіть не знаю як таке зробити.
 
Ідеальним варіантом було б з кимось махнутись на 525 пружини, але навіть не знаю як таке зробити

Не занимайтесь ерундой.
Купите на разборке свои пружины, и поменяйте вместе с амортизаторами.
Оставшиеся потом продадите, или поменяете на что либо нужное.
 
На розборці 200 грн. Є такий варіант по нових
Lesjofors 40 084 12 340
Правда відгуків не багато.
 
Отличный апарат:eek:k: Удачи с ней!
 
Last edited:
На вихідних, замінив "яйця", два ременя. Дозамовив пружини до амортів. Замовив лямбду.
На наступних буду пробувати все поставити.
IMG_20140710_205156235.jpg
 
Робота йде, а результат....))
На позаминулих вихідних поставили амори, пружини, лямбду, передні стійки стабілізатора.
Аморти були профіт, повністю не робочі.
IMG_20140720_114653652ffff.jpgIMG-20140719-WA0017fffff.jpg
І як результат стук лишився)) Докуплю ше подушки, шоб повністю зняти підозри. Ричагі всі в нормальному стані...:scratch_one-s_head:

На цих вихідних почистив клапан холостого, удобно капец))
Був дуже грязний, а причиною цього був поломаний корпус повітряного фільтра.
IMG_20140727_155303970_ffffffffffff.jpg
Я так розумію тут має бути датчик температури?? Але проводкі сюди ніякої не йде:scratch_one-s_head:

Ще є проблема. Іноді загорається ABS на 1-3 секунди (пару раз з значком "гидравлической системы тормозов" ), пропадає під час чього тяга( наче подача бенза припиняється). Хіба абс може так робити?
Фішку на блоці абса чистив, зубці в нормальному стані. Коли обрив десь, то має просто лампа загоратися, чи тяга має пропадати?

+Бонус) відвідав в суботу оффроад фрі фест. Було весело:)
IMG_20140726_132604446fffffffffff.jpgIMG_20140726_153709941fffffff.jpgIMG_20140726_143602996_fffffffff.jpg
 
Last edited:
Я так розумію тут має бути датчик температури?? Але проводкі сюди ніякої не йде
то є термостат дросельної заслінки,мають підходити 2 партурбки.один з шлангу Охол.рідини з під головки,а від нього в дроссель,доречі є цілий корпус в мене,але не працює сам термостат..він типу відкритий..
і доречі з тих отворів повітря не може смоктати,якщо на місці сам елемент термостату.
 
Jekson007, корпус треба =) потім напишу в пп
Там на фото погано видно, відломана ціла ніжка кріплення.
 
Last edited:
Все продовжується))
Замінив подушки амортів, та праву ступицю з підшипником, і... башмак виявився не від 525 і тепер датчик абс не попадає на зубці. Жесть, знову все міняти накладно, думаю, може розточити місце посадки датчика, потрібно змістити його на 3-4 мм.
Так як стук лишився, і перевірка ричагів нічого не виявляла, скінули всі 4 ричага, щоб побачити їх стан в руках. Результат, шарова нормальна тільки у верхньому правому, іншим всім гаплик.
Замовив 2 нижніх трв(ставив на попреднє авто все трв, проблем не було), верхній лівий лємф, і сайленти в них поставлю від 750. Надіюсь скоро відчую тишу =)
далі..рульовий редуктор має люфт( не великий, але прямо їхати по нерівній дорозі не дає..Болт регулювання там уже трошки підкручений, крутить його якось страшно, після історій про клин руля в поворотах.
далі.. знов почали плавати обороти, на ходу іноді чути як не рівно йде тяга, або на передачі накатом буває, наче сама підгазує.. ( клапан хх чистив на минулих вихідних). ДМРВ стоіть topran 501 509. Коли плавають холості, скидував фішку. Робота мотора не змінюється зовсім..:scratch_one-s_head:
 
Last edited:
Питання. В комплекті був лише один підшипник, на сервісі сказали так і має бути. Тут на фото 2. поставили на одному. Це як розуміти:shok:fag.jpg
Також фаг брав, симетричну.
 
На вихідних, перший раз покатався на евакуаторі) причиною цього, думаю, став дпкв. Сьогодні буде спроба завестись на робочому.

+ виліз один неприємний момент. Задне ліве колесо має не правильне сходження, дивиться на зовні(
Що робити поки думаю, напевно треба буде міняти ричаг..якщо це він. Но так же не вгадаєш?
Якщо брати ричаг з розборки, то які треба і одразу в нього сайленти нові ставити. Знайшов інформацію що ставлять Lemforder13309 01, з e34 m5. ніхто не пробував?
 
Хорошая машинка, жаль только геморроя подкидывает)))
Отличный сервис газа находиться на проспекте Науки, 51, я и много знакомых там обслуживаются, претензий нет.
(093) 968 71 70, (067) 470 96 58, (050) 161 22 62 записываться правда лучше заранее.
Пы.Сы.: сам сейчас рассматриваю Е34 с 2,5л , живу рядом, на Лесном, если есть возможность, хотелось бы пересечься, дабы более детально рассмотреть такое авто! Спасибо!
 
Проблема вирішена, Причиною того, що я катався на евакуаторі, стало те, що хтось із попередніх власників, вкрутив якійсь радянський запобіжник перед DME.

Ричагом поки немає часу займатися, допуск по сходженню задніх колес: 0°10' ± 0°15' . а у мене ліве: -0°18' праве: 0°04'
Цікаво, цих 20 мінут іграє важливу роль? 1/5 градуса..

kontinental, я на днів 10 їду, якщо цікаво, пізніше спишемся.
 
Back
Top