Ну ось, нарешті Дима MDU своїми рівними руками просверлив в моїй тачці дирочку та прокинул шнур мені під капот, теперь камера Найт вижн на місці а також шина під АСС вже чекає свого часу, поки замінив кнопки на кермі. Бажано одразу подумати про дооснащення та прокинути всі дроти, оскільки під капотом треба свірлити гумову "хрєнь", що чим меньше разів, тим краще)))
Взагалі є два СТО в Києві, яким я можу довірити моє авто, це Дима MDU та Олексій M5Proud! (Всім рекомендую).
Я маю на увазі прилежність та якість робіт.
Я як не гляну у друзів дооснащення, то "рукаобличчя"))) навіщо купляти колодку для запобіжиків та прокладати дріт через весь салон, якщо можна в будь якому місці взяти плюс..... навіщо додержуватись товщини дротів, їх ще замовити треба.... і т.д.
Дима мені проклав дроти як для себе, все через заводські гофри (хоча й помучився...)
В інших місцях був негативний досвід, але це виключно мій досвід, та я не заперечую, що є й інші станції з гарними спеціалістами.
Отже, прокинули кан3 та під'єднали блоки направленої підсвітки. Все закодувалось та запрацювало.
Старі туманки коштують приблизно як й нові, тому їх на продаж, та вважаємо, що так й було)
Пару слів про кермо.
Знайшов М кермо від F10 дорест під АСС, за кошти, які можна зрівняти з ціною нових кнопок під АСС)
Ну й думаю, візьму, а своє спорт кермо продам.
Але, коли я взяв в руки це кермо, я був приємно вражений. Воно зовсім не таке як спорт. Інша шкіра та воно м'ягке як й в М кермі рестайл.
Отже, М-кермо дорест набагато приємніше ніж спорт кермо рестайл.
Рестайл М кермо звичайно красивіше, але в повній комплектації (АСС, вібро, гарний стан) під Ф10 воно коштує як весь комплект АСС)))
Далі буде)