judge_of_mind
Пользователь
- Реєстрація
- 18.11.2011
- Повідомлення
- 404
- Вік
- 47
- Город
- Киев
Опис, з коригуваннями через 3,5 роки володіння:
Місяць без машини був непростим. Карантин, маски, черги в маршрутки, погана погода і триповерховий мат…
Але ось вона, моя мрія стоїть у моєму дворі, а в додатку з'явився цифровий техпаспорт). Як і в усі попередні покупки у мене були альтернативи, цього разу сутичка була між Фініком Q50, Lexus ES, F-01 та F-10. Перемогла F-10 в силу своєї свіжості та адекватної ціни. (Машині не було ще 4-х років).
За 4 роки переконався, що вчинив правильно (Вік – вирішує). По комплектації вона була простенька але в безі F10 є все необхідне для комфорту. Плюс мені попався досить гарний салон зі шкірою коньячного кольору.
Мультимедіа була взагалі на останньому місці, оскільки ухвалено рішення задовго про купівлю автомобіля ставити НБТ ЕВО. Ну і є в комплектації камера заднього виду, що не може не тішити.
Звук звичайний, навіть не хай ФАЙ, але грає не погано. Не гірше ніж ХАЙ ФАЙ у е60. (насправді - гівно. поставив Харман).
Загалом відчуття від авто дуже позитивні, нічого не стукає, не свистить, машина їде рівно та чітко. (Як і через 3,5 роки) М'якість навіть на ранфлет фантастична. (Так і є, але Ранфлет викинув і перехрестився)
Звукоізоляція в Рестайлі ще краще ніж у доресті, хоча в доресті вона теж не погана. Ну і витрата пального ... як і всі БМВ - 11 літрів по Києву ))) пробіг становить 110 тис. (143 тіс через 3,5 роки)
На СТО замінили олію, і відразу після цього через кришку показали як розтягнутий ланцюг, і сказали терміново міняти прямий зараз) ну я планував на наступну заміну це зробити, хоча ланцюг ніяк себе не виявляє, не тарахтить і не цокає. (Після заміни ланцюгів нічого не змінилося, так само рівно і чітко.
Міняв Діма MDU. З моменту заміни пройшло вже 2,5 роки або 35 тисяч пробігу). Ще, на цьому ж СТО спитали, хто зкомунізував задній стаб? і якщо їздити без нього, всі Сайлент швидко здохнуть і т.п. і потрібно також терміново ставити стаб тяжки. Пізніше з'ясувалося, що на 520 не ставлять задній стаб із заводу) Усі дооснащення проводилися самостійно у дворі (весна – літо). Особливі випадки, які не зробити без витягу - робилися на СТО у Діми MDU, рівними руками його та Веталя (там же і ТО роблю)
Ну і нижче коротка історія еволюції.
За 3,5 роки було довстановлено:
- 609, 6CP, 6NS (NBT EVO от G01 + CarPlay)
- 2VB Система контролю тиску в шинах RDC
- 688 (Harman Kardon)
- 6WA (розширена приборна панель)
- боков сонцезахисті шторки
- 609 дисплей на лобовому склі
- 5AT (асистент руху, контроль смуг, активний круїз)
- 5AR автопілот
- 5AC автодальній
- 5AG система контролю сліпих зон
- 6UK (система нічного бачення з розпізнаванням людей та тварин)
- 5А3 (направлена підсвітка цілей)
- 552 світлодіодне адаптивне головне світло
- 245 електрічна рульова колонка
- 710 М-Кермо
- 248 обігрів керма
- 8ТН розпізнавання дооржніх знаків.
Історія ремонту за весь час володіння:
- Заміна ГРМ.
- Заміна задньго сайлсайлента редуктора.
- Заміна шатунних вкладишів.
- Заміна шлангів охолодження турбіны.
- Заміна тросика замка лівої двері.
- Заміна правої подушки двігуна.
- Заміна клапанної кришки.
Пару фото:
І
Місяць без машини був непростим. Карантин, маски, черги в маршрутки, погана погода і триповерховий мат…
Але ось вона, моя мрія стоїть у моєму дворі, а в додатку з'явився цифровий техпаспорт). Як і в усі попередні покупки у мене були альтернативи, цього разу сутичка була між Фініком Q50, Lexus ES, F-01 та F-10. Перемогла F-10 в силу своєї свіжості та адекватної ціни. (Машині не було ще 4-х років).
За 4 роки переконався, що вчинив правильно (Вік – вирішує). По комплектації вона була простенька але в безі F10 є все необхідне для комфорту. Плюс мені попався досить гарний салон зі шкірою коньячного кольору.
Мультимедіа була взагалі на останньому місці, оскільки ухвалено рішення задовго про купівлю автомобіля ставити НБТ ЕВО. Ну і є в комплектації камера заднього виду, що не може не тішити.
Звук звичайний, навіть не хай ФАЙ, але грає не погано. Не гірше ніж ХАЙ ФАЙ у е60. (насправді - гівно. поставив Харман).
Загалом відчуття від авто дуже позитивні, нічого не стукає, не свистить, машина їде рівно та чітко. (Як і через 3,5 роки) М'якість навіть на ранфлет фантастична. (Так і є, але Ранфлет викинув і перехрестився)
Звукоізоляція в Рестайлі ще краще ніж у доресті, хоча в доресті вона теж не погана. Ну і витрата пального ... як і всі БМВ - 11 літрів по Києву ))) пробіг становить 110 тис. (143 тіс через 3,5 роки)
На СТО замінили олію, і відразу після цього через кришку показали як розтягнутий ланцюг, і сказали терміново міняти прямий зараз) ну я планував на наступну заміну це зробити, хоча ланцюг ніяк себе не виявляє, не тарахтить і не цокає. (Після заміни ланцюгів нічого не змінилося, так само рівно і чітко.
Міняв Діма MDU. З моменту заміни пройшло вже 2,5 роки або 35 тисяч пробігу). Ще, на цьому ж СТО спитали, хто зкомунізував задній стаб? і якщо їздити без нього, всі Сайлент швидко здохнуть і т.п. і потрібно також терміново ставити стаб тяжки. Пізніше з'ясувалося, що на 520 не ставлять задній стаб із заводу) Усі дооснащення проводилися самостійно у дворі (весна – літо). Особливі випадки, які не зробити без витягу - робилися на СТО у Діми MDU, рівними руками його та Веталя (там же і ТО роблю)
Ну і нижче коротка історія еволюції.
За 3,5 роки було довстановлено:
- 609, 6CP, 6NS (NBT EVO от G01 + CarPlay)
- 2VB Система контролю тиску в шинах RDC
- 688 (Harman Kardon)
- 6WA (розширена приборна панель)
- боков сонцезахисті шторки
- 609 дисплей на лобовому склі
- 5AT (асистент руху, контроль смуг, активний круїз)
- 5AR автопілот
- 5AC автодальній
- 5AG система контролю сліпих зон
- 6UK (система нічного бачення з розпізнаванням людей та тварин)
- 5А3 (направлена підсвітка цілей)
- 552 світлодіодне адаптивне головне світло
- 245 електрічна рульова колонка
- 710 М-Кермо
- 248 обігрів керма
- 8ТН розпізнавання дооржніх знаків.
Історія ремонту за весь час володіння:
- Заміна ГРМ.
- Заміна задньго сайлсайлента редуктора.
- Заміна шатунних вкладишів.
- Заміна шлангів охолодження турбіны.
- Заміна тросика замка лівої двері.
- Заміна правої подушки двігуна.
- Заміна клапанної кришки.
Пару фото:
І
Вкладення
Останнє редагування: