[ E90/91/92/93 ] BMW E91 N43B20A

  • Автор теми Автор теми Ingenieur
  • Дата створення Дата створення

Ingenieur

Пользователь
Реєстрація
09.11.2011
Повідомлення
2,638
Вік
41
Страна
Украина
Город
Киев
Після продажу компакта в око впала е90/91 і після місяця пошуків куплена е91.
12.2007 пробіг 204 тис км. бензин мотор N43B20A на механіці
сервісна книжка з печатками з Німеччини до 170 тис км
останні 6 років в Польщі в одних руках.
з мінусів машини це плавають холості обороти на гарячому моторі, але про це далі.
Фотки одразу після купівлі.
camphoto_758783491.jpgIMG_5742.JPGcamphoto_1254324197.jpgcamphoto_1903590565.jpgIMG_5748.JPGIMG_5835.JPG
 
Останнє редагування:
Підчас купівлі горів чек. діагностика показала помилку по Ваносам Р13В4.
І одразу було поміняно:
- гальма з заду + рідина
- масло в моторі з фільтрами
- дачтик положення колінвала
- датчики положення розпредвалів
- свічки запалювання
- катушки запалювання
- клапани Ваносів
- різні прокладки довкола мотора...

скидував помилку, і якось дивно, бо як мотор холодний то все ок, а як нагріється на світлофорах обороти стрибають інколи падають до 500 і авто може заглохнути на світлофорі, і помилка з'являється знову. Єдиний порятунок це їздити з включеним кламатом. З кліматом авто тримає обороти.
чи є в когось якісь ідеї чому так може бути?
IMG_5961.JPGIMG_5962.JPGIMG_5876.JPGIMG_5878.JPGIMG_5885.JPGIMG_5965.JPGIMG_6035.JPG
 
Було таке з оборотами як в тебе (тікі клімат не допомагав), у оффів зробили сброс якийсь через їх комп і все вирівнялося, правда до цього замінив патрубок дирявий на турбіну. Після заміни патрубка обороти все одно плавали, доки не зробили отой сброс., хз…)
 
я власне читав в інеті про якусь калібрацію дроселя, бо знімав і чистив, але думав це все казки.
доведеться їхати на бмв-шну діагностику.
 
я власне читав в інеті про якусь калібрацію дроселя, бо знімав і чистив, але думав це все казки.
доведеться їхати на бмв-шну діагностику.
Як що не помиляюся, вони скинули там шось до начальних показників.
 
P13B4 код ошибки говорящий о несоответствии положения распредвала по отношению к коленвалу,в процессе регулировки посредством привода VANOS!
К физической проблеме датчиков распредвала и коленвала не имеет отношения(заменили впустую).
Причины две:
1)слабое давление в масляной магистрали(сам насос,управление насоса)
2)заедание управляющих клапанов VANOS (мусор в приводах VANOS,мусор в масляной магистрали). Замена на новые клапана не решает ситуацию!
3) Некорректные фазы ГРМ.
Подобные проблемы обсуждались не один раз по моторам N46,N52,N54,N62...на N43принцип тот же....
После проведения операций с элементами смесеобразования(дроссельная заслонка,форсунки,топливный насос,расходомер воздуха,впускной тракт) и элементами привода ГРМ(замена цепи,приводов VANOS ) проводится сброс АДАПТАЦИЙ!!! Только дилерским прибором а не говнолаунчем.
 
Датчик коленвала менял бо била ошибка по нем и трудно заводилась.
Датчики распредвалов поменял на всякий случай, потому что прокладки не держали и все в масле били.

за остальное спасибо, поедем на диагностику BMW, .

интересует вот третий пункт - как давно менян грм я не знаю, но в теории, если би перепутали ГРМ на 1 зуб цепь влево/вправо? или будут другие симптоми?
 
интересует вот третий пункт - как давно менян грм я не знаю, но в теории, если би перепутали ГРМ на 1 зуб цепь влево/вправо? или будут другие симптоми?
Вопрос не в "перепутали" на зуб а в растяжении цепи по пробегу(ТО ГРМ делается до 120000-150000 км.)
Смещение начальной установки ГРМ, в результате растяжения цепи, приведет к регистрации кода ошибки P13B4...
 
Спасибо.
Прийдется таки гри менять
 
Я купував по свагу комплекти ціпок то спилений прийшов оригінал. Цепи те що ставили на завод. Забув виробника.
Купував на n46 та м43.
 
Комплекти з планками.
 
Так, я вже цікавився, є комплектами.
Тепер треба знайти майстра і час вільний у майстра. З цим тут туго.

Сьогодні була перша поїздка в 600 км, з кліматом і більшість на темпоматі по 6.2 л на 100 км вийшло.
IMG_6130.jpeg
 
Пробіг 206000
Помилка Р13В4 як прийшла так і пішла. Вже біля 2 тис не зʼявляється і все нормально.

Хтось може пояснити чого постійно мокрі датчики розпредвалів? Мокрі штекери і датчики, датчики нові, прокладки теж. Навколо датчиків сухо. Таке враження що через датчики пропускає.
IMG_6664.jpegIMG_6663.jpegIMG_6662.jpegIMG_6660.jpeg
 
Пробіг 206500 км
Заміна комплекту зчеплення
Як буде видно на фотках комплект Валео взагалі іншої конструкції. Але добре що взяв цілим комплектом і все підійшло.
Диск стертий майже до закльопок, підшипник ще б трохи і розвалився.
На старому двумасі люфт +-15мм вліво вправо. На новому всього 3 мм.
Цікаво що ніяких ознак чи стуків на цьому двомасі і не було. Зчеплення поміняв бо назад вже не хотіла їхати і педаль вже хватала під кінець ходу.
Заодно поміняли подушки коробки і сальник колінвалу.
E974BC04-85B3-4465-919D-262F860EE968.jpegC2D2DB8D-221F-4264-8E72-D7F020A290D3.jpeg3759C9C5-B7EB-44F1-9917-35FAC59E6545.jpegIMG_6717.jpegIMG_6716.jpegIMG_6732.jpeg
 
Как качество работы этого комплекта? А то очень много негативных отзывов о нем.
 
Ну купив так купив.
Якщо маховик не гримить то хай би їздив. Чи зі шроту бу оригінал купив би.
Якась гарантія є на цей комплект?
 
Їздить нормально.
Не гримить. Покищо задоволений комплектом. Гарантія як завжди з магазину рік.
 
207192 км

Напевно знайшлась причина вібрації на моторі і відносно поганої тяги.
Стала сьогодні і заглохла посеред міста.
ISTA показала пропуски запалювання в другому циліндрі. Ну і запах бензину під час спроб запустити мотор. Далі евакуатор до паркінгу. Підчас останнього запуску мотору було навіть чути якийсь свист.

Зняв форсунку номер 2. Мокра.
Першу теж зняв. Суха.
IMG_7103.jpeg
IMG_7108.jpegIMG_7109.jpegIMG_7110.jpegIMG_7112.jpeg
 
Заміна форсунок.

Знявши 4 шт форсунки зі свого мотору віддав до діагностики. По протоколу 1ша добра, 2а,4а льлють, 3я несправна.

Нова форсунка 500 евро штука. При ціні авто в 2000 евро ну якось не вигідно брати.

Поставив 3 уживаних. Побачимо скільки виходять. Ну за компанію нові свічки.
IMG_7701.jpegIMG_7703.jpeg
 
Ну так поэтому авто с n43 так и стоят , что ни обслужить по экономному невозможно , ни удовольствия получить от этого ,,источника мощности ,,))
 
Ну так поэтому авто с n43 так и стоят , что ни обслужить по экономному невозможно , ни удовольствия получить от этого ,,источника мощности ,,))
подивимось, їздити до роботи по 30 км в день вистачить ))

ці форсунки не розбиральні, фірми що пропонують регенерацію відверто ошукують бо вони тільки промивають рідинами.
але знайшов одну фірму в Польщі яка має обладнання аби розібрати, відремонтувати а потім лазерним станком позварювати корпус.
коштує така послуга 1000 зл штука або 10 тис грн, але беруть в роботу тільки комплектами по 4 або 6 шт. Але щось не довіряють люди і я не став, хоча дають 2 роки гарантії без обмеження пробігу.
 
Останнє редагування:
n42/46/43/45 і т.д. це не двигуни, це виродки.
До них торкалася рука французів. :)
 
209600 км
Майже півроку і 6 тис км минуло після купівлі.
Крім того що вище написано ще поміняно:
1. Масло в моторі,
2. Антифриз,
3. Масло в редукторі - в старому стружка і колір мутний і темно коричневий.
4. Масло в коробці передач.
5. Сальніки на коробці передач.

Останньо показала помилку по низькому тиску палива. Але помилка пропала. Розумію треба міняти насос в баку.

Купив також кабель і програми ISTA + INPA,
Зручно мати діагностику під рукою. Тепер не треба здогадуватися.

IMG_0103.jpegIMG_0105.jpegIMG_0121.jpegIMG_0123.jpeg
 
подивимось, їздити до роботи по 30 км в день вистачить ))

ці форсунки не розбиральні, фірми що пропонують регенерацію відверто ошукують бо вони тільки промивають рідинами.
але знайшов одну фірму в Польщі яка має обладнання аби розібрати, відремонтувати а потім лазерним станком позварювати корпус.
коштує така послуга 1000 зл штука або 10 тис грн, але беруть в роботу тільки комплектами по 4 або 6 шт. Але щось не довіряють люди і я не став, хоча дають 2 роки гарантії без обмеження пробігу.
Тут как раз был на сервисе и стоит ф10 с такими форсунками, какая то экзотическая версия Н/М 53 мотор.
Спросил у мастера что с авто, так тот рассказал про эти форсунки.
Хозяин привозит периодически б/у, а они все на выброс.
Тоже самое с польскими типа восстановленными, деньги на ветер.
Только новые, 25к штука.
 
От же ш , виявляється такі автівки недарма дешевше коштують))
Є засіб намахати долю - встановити газ )
 
Тут как раз был на сервисе и стоит ф10 с такими форсунками, какая то экзотическая версия Н/М 53 мотор.
Спросил у мастера что с авто, так тот рассказал про эти форсунки.
Хозяин привозит периодически б/у, а они все на выброс.
Тоже самое с польскими типа восстановленными, деньги на ветер.
Только новые, 25к штука.
я подалі від гріха 98й бензин заправляю:)
 
Каким образом октановое число бензина влияет на ресурс форсунок?
 
Каким образом октановое число бензина влияет на ресурс форсунок?
Напевно ніяким, просто менше етанолу в ньому.
По друге подешевшав бензин то можна і 98й залити.
По третє є надія що в ньому менше сірки бо інструкція пише що мотору треба пальне з низьким вмістом сірки.
 
Вміст сірки закладають в вимоги євро.
Питання чим досягають позначки 98.
Може якимись присадками.
Я практикував 50% 95го і 50% 98го.
Чи на 3ри бака 95го 1бак 98го.

Від відсутності знання якось стремався їздити постійно на 98му. :)
 
Назад
Зверху