[ E38 ] "Das Erbe"

  • Автор теми Автор теми GeisT
  • Дата створення Дата створення
...
 

Вкладення

  • IMG_20230505_084503_595.jpg
    IMG_20230505_084503_595.jpg
    85.8 КБ · Перегляди: 1
Останнє редагування:
" в её глазах сила небес в её плеере не умер Кобэйн"
Той самий живий Курт)))
IMG-20240910-191823-141.jpg

Отож я починаю свій допис. Всім вітання!
Ну що ж : зібравши до купи всі складові - думки, час і грошові знаки, я все ж таки вирішив що далі так їздити не можливо , тому поцікавившись в кількох компаніях , у що може мені стати моє "бажання" і необхідність перш за все , вирішив звернутися в одну контору, що займається авто світлом. З вечора пригнав авто, щоб з ранку наступного дня майстер не втрачав час і брався до роботи, а часу йому таки знадобилось багато.

Ось таке світло ближнього я мав спочатку. "Нічого собі воно лупить" можете сказати ви
IMG-20240827-044349-043.jpg

...але мушу вас розчарувати, так як коли я зробив фото, я сам був вражений, але фото насправді нічого не передає😕, по факту же, за кермом, я не "бачив далі свого носа" , і при роз'їзді з зустрічними авто, дороги я не бачив взагалі, що вже не є гуд. Тому це рішення не лише стайлінг, а й нагальна необхідність ☝️.

Отже, так виглядали мої фари до, життя їх добре "відпісочило":
IMG-4ad95995ec8facb210eaba7d45b41923-V.jpg

IMG-b6c9071970c8d00800a6f8c288f39b81-V.jpg

IMG-67a6614487cfeb89be723a09da0f2b27-V.jpg

...а це вже наглядний приклад на стенді....ніяк одним словом
IMG-8653e0603f708aca1e150a62d48c4e72-V.jpg

IMG-18554dad03680dda839e0013641bf261-V.jpg

...не знаю про що говорять данні показники, але мабуть щось не дуже радісне 😄
Стан старих лінз після демонтажу, дорога їм мабуть на звалище або комусь на запчастини 🙂
IMG-20240829-163515-319.jpg

Процес відродження починається....шліфовка😊
IMG-aabe6759431ef7c1e91f232929572038-V.jpg

Я не став відновлювати ксенон , так як гарний ксенон за словами майстра буде коштувати не менше хороших бі лед лінз, при цьому жоден ксенон не буде світити краще леда, тому звісно вибір був зроблений на користь бі лед лінз 3 дюйма. Топ, в бюджетному сегменті за словами майстра і по якості не гірше ніж пропозиції в середньому ціновому сегменті
IMG-20240829-163650-593.jpg

IMG-20240829-163719-823.jpg

Фірма надає гарантію 2 роки на лінзи і рік на роботу майстра. Прийшовши за авто я був дуже вражений і задоволений зробленою роботою . Працювати довелось довше ніж майстер це робить зазвичай - почавши роботу о 8 ранку, закінчував вже на пів восьму вечора. Шкода тільки що не працює один коректор, так як зломаною виявилась одна направляюча і плюс до всього по не відомій причині відкусили провода які йдуть на коректор, але тим не менш робота зроблена чудово. Замість старих "масок" відбивачів, були встановлені нові інші "маски" які абсолютно не змінюють вигляд фари. Як бонусом , фари ще обклеїли плівкою, що не могло не радувати.

Тепер в цих очах можна втопитися
....цей погляд....уух
IMG-20240828-182417-709.jpg

IMG-20240828-182543-630.jpg

IMG-57dcb3e44db3d8fb2a3c3a2dd7d3f48b-V.jpg

IMG-631837d6cf881589776927fd61ffa9c2-V.jpg

Фото в повній темряві не випадало можливості зробити, але і не знаю чи варто, так як гадаю телефон знову не передасть те зображення, по факту - вони світять просто "небо і земля " як то кажуть. Тепер я бачу ВСЕ!, при цьому нікого не сліплю 🙂

Тепер я маю ще додатково дальній, в ближній фарі, плюс дальній на штатному місці, діодні габарити до речі , через прозоре скло, тепер світять ніби ДХО😊
....просто естетичне задоволення 🙂
IMG-20240828-183631-868.jpg

IMG-0ee43622b45ae16ec6154823c6197fd4-V.jpg

IMG-20240910-191501-811.jpg

На цьому поки все, я задоволений як 🐘. Всім перемоги !, далі буде....скоро😁.
 
Супер!
Треба й собі щось думать зі світлом, бо ніфіга не видно...
А як підключений дальній в білед? На якусь окрему кнопку? Чи паралельно зі штатним дальнім?
 
Супер!
Треба й собі щось думать зі світлом, бо ніфіга не видно...
А як підключений дальній в білед? На якусь окрему кнопку? Чи паралельно зі штатним дальнім?
Все штатно, включаєш ричажком дальній і загорається ледовський і штатний. Ба більше скажу : все сховано в корпусі фари, ніяких зайвих проводів і т.п. , ніяких блоків на корпусі фари, все гарно короче. До речі на Е32 коли реставрував оптику , то також шліфовка скла, реставрація відбивачів(хром), і новий ксенон - то вони світили добре, але з лед не порівняти однозначно, а є ще леди трохи більшої потужності , то там мабуть взагалі прожектора😄. Знайомий на Меган собі ставив за 16к грн, і це просто за лінзи, без поліровки і т.д.
 
"Покращення вже сьогодні"
Тихої ночі всім хто не спить. Вітаю спільнота!
Напишу пару слів що я зробив для Е38 на днях.Отже , ще з моменту купівлі авто, я , не надав уваги тому, що крім основних фільтрів є ще фільтра салону ,які не менш потребують заміни, тому одного дня про них згадавши , я одразу замовив нові навіть не перевіряючи як виглядають ті що стоять, бо сподіватися на "диво", було як найменш глупо . Фільтра замовив вугільні і от як все приїхало , поліз під капот. Віковий бруд спочатку не дав відкритися кришці , а потім все "добро" посипалось на двигун😬, ось таку картину мав
IMG-20240829-143051-222.jpg

Старий /новий фільтр....різниця "на лице" , про регламенти заміни тут явно не чули
IMG-20240829-143732-208.jpg

Ну що : спочатку все що зміг вичистив пилососом, потім видув компресором. Фільтра на місці і можна поставити "галочку" навпроти одного з пунктів 😄.

Також для профілактики замінив кришку бачка охолоджуючої рідини, подумав зайвим не буде, взяв mahle premium line , а також верхній патрубок радіатора gates
IMG-20240829-092747-153.jpg

IMG-20240904-091215-612.jpg

Після заміни задньої ходовки я вирушив на розвал/сходження , але окрім діагностики нічого не зробив, так як майстер виявив , що заміни/ реставрації, потребують ще верхні два важелі "бумеранги", а також пару сайленблоків в Н подібних важелях🥺. По пораді знайомого , сайленблоки взяв нашого виробництва, компанія Caster - спеціалізуються на виробництві сайленблоків до будь яких авто. На клієнтські машини не раз він їх встановлював і нарікань не було. По номеру пропонувало ще варіанти такі як BC guma, і ще якийсь маловідомий виробник, але на сайті Caster, окрім всього ще схематично вказано куди саме і як має встановлюватись запчастина. На вигляд досить якісно зроблено, а в експлуатації час покаже
IMG-20240913-153239-170.jpg


Важелі були придбані нові
IMG-20240904-091152-314.jpg

Ще також, з моменту купівлі авто, лівий глушник в мене трохи був провисший, але це я мав усувати разом з встановленням декоративних насадок на вихлоп. Так так, хтось скаже "колгосп"😇 , але кожному своє і на своєму авто я хотів так зробити. Спочатку я думав що можна буде придумати універсальні кріплення і можливо, майстрам, що займаються вихлопами це не було б проблемою, але краще оглянувши кріплення, побачив що вони трохи специфічні, тож я поліз в ЕТК і , "о щастя" : всі елементи кріплення можна замовити , і що саме добре є аналог!
Елементи під номером 13,14,15
Screenshot-20240905-094929-1.jpg

По одному оригінальному номеру позиції під номером 13 , мені видало позицію по аналогу вже в зборі . Польський виробник, метал доволі товстий, не гірше за оригінал, ціна в кілька разів менша і не потрібно чекати тижнями
IMG-20240904-201946-419.jpg

Підвіси також однойменний виробник . Майстер що робив до речі, раніш не бачив таких кріплень і сказав що "придумано дуже толково"
IMG-20240904-083828-007.jpg

Спочатку була думка не підрізати бампер і встановити насадки під бампером 🙄, проте погугливши трохи в "павутині" , попалось на очі фото , де було так зроблено саме на Е38 і все ж виглядало воно трохи інородно це по перше, а по друге приварюючи до глушника, довелось би робити трубу під великим "кутом" до низу, що було б складніше і не так естетично виглядало. Ніякого гучного вихлопу я не ставив за мету робити - просто насадки на рідний глушник. Тому тепер я також відношусь до "касти" власників різаних бамперів🙃.

Але як на мене вийшло досить не погано, мені подобається, тим більше що з однієї сторони де довелось підрізати, я мав тріщину , тож , " одним пострілом, двох зайців"🤭
Всім сили V8;)
IMG-20240910-191547-657.jpg


На цьому поки все! Всім перемоги!
 
,,в её глазах сила небес в её плеере не умер Кобэйн"
Той самий живий Курт))),,
Люди...когда ж вы уже начнете думать ? Цитируете с умилением пидарский ,,чайф,, ,который топит за войну. И ставите в кумиры ,пусть и известного рок музыканта, который был наркоманом и совершил тягчайшее преступление по канонам всех религий и вообще преступление к жизни как таковой???
 
,,в её глазах сила небес в её плеере не умер Кобэйн"
Той самий живий Курт))),,
Люди...когда ж вы уже начнете думать ? Цитируете с умилением пидарский ,,чайф,, ,который топит за войну. И ставите в кумиры ,пусть и известного рок музыканта, который был наркоманом и совершил тягчайшее преступление по канонам всех религий и вообще преступление к жизни как таковой???
Нуууу , почну з того, що я його почав слухати ще будучи студентом і в історію/біографію його життя не вникав, подобались пісні , та й все . А те що він за війну топить, то цього не знав, так як вже давно рос.естрадою не цікавлюсь, за малим винятком... В мене в цьому плані дружина "фільтр" : чує щось російське, що підтримує "режим" - одразу delete🙂(маршал вже пішов за кораблем), а в кумири так взагалі нікого не ставлю.
 
Нуууу , почну з того, що я його почав слухати ще будучи студентом і в історію/біографію його життя не вникав, подобались пісні , та й все . А те що він за війну топить, то цього не знав, так як вже давно рос.естрадою не цікавлюсь, за малим винятком... В мене в цьому плані дружина "фільтр" : чує щось російське, що підтримує "режим" - одразу delete🙂(маршал вже пішов за кораблем), а в кумири так взагалі нікого не ставлю.
Ну...сейчас как бы время такое что нужно гуглить и интересоваться. Про наутилус помпилиус, алису,кипелова и т.д.
 
Ну...сейчас как бы время такое что нужно гуглить и интересоваться. Про наутилус помпилиус, алису,кипелова и т.д.
...а що до речі накоїв , бо Гугл не знає, все що видало так це те ,що він Макаревича хейтить з за того що той Україну підтримує..
 
Набей вот так : ,,чайф путинисты или нет,,
 
Набей вот так : ,,чайф путинисты или нет,,
Подивився...., сумно, але я подумав що він по криміналу щось скоїв, в молодості наприклад, але Гугл нічого подібного не видає. Почитав коментарі і розчарованим виявився не лише я....., славу короче він собі заробив..
 
Поширена проблема - небажане вирішення.....проте не в моєму випадку! Вітання спільноті!

Продовжую свій БЖ по відновленню і приведення до ладу своєї машинки. З моменту купівлі була така проблема як не стабільна робота одразу після запуску двигуна ,буквально перші пару десятків секунд на холостому ходу. Зустрівшись якось з "колегою по цеху" він мені підказав що заміни потребує КВКГ (з "морковкою" в ідеалі, що була придбана ще раніше). Але час йшов , а руки все якось не доходили , тим більше що влітку воно сильно себе не проявляло і не додавало клопоту. Але як тільки вже стало прохолодніше цей "момент" вже став маленькою проблемою. В інтернеті є не мало інформації де описують вирішення такої проблеми просто і колхозно - як в багатьох маршрутках: виводять просто патрубок вентиляції картера під днище і все - нема клапана ,нема проблеми. Але так вирішувати проблему я не хотів. В ідеалі, як писав вище, при заміні КВКГ, було б добре замінити і "морковку" , але охочих взятися за цю роботу виявилось "майже не знайдеш" ,і плюс до всього процес цей досить трудомісткий і затратний ,на що, на даному етапі я не розраховував. Тому трохи погугливши питання, на форумах знайшов обговорення даної проблеми і люди пишуть що в 99% випадків проблема вирішується просто заміною КВКГ. То ж придбавши все необхідне поїхав на сервіс.
Новий клапан КВКГ:
IMG-20241016-110720-849.jpg

Прокладки клапана, дроселя і звісно нові прокладки впуску:
IMG-20241016-110714-924.jpg

Також про всяк випадок, раз вже лізли у внутрощі вирішив замінити регулятор тиску палива на рампі, новий на 3,5 бар
IMG-20241016-110744-844.jpg

В процесі заміни зіткнулися з тим, що довелось прикласти зусилля щоб зняти рампу, так як, не заглядали туди мабуть давно, бо більшість ущільнюючих кілець на форсунках були вже просто дубовими , а також в пластик перетворилися - і прокладки клапана вентиляції , і дроселя - знялися просто обломившись😬, ось такий вигляд все мало
IMG-20241022-113719-850.jpg

Ще довелось , окрім нових кілець на форсунки, замовити нове ущільнююче кільце по оригіналу на трубку вентиляції, так як в мене вона виявилася на герметику🙄😳. Тож мабуть було усунуто, ще ймовірно, якісь малі підсоси повітря. По завершенню робіт результат мене порадував : заміна клапана допомогла і тепер при запуску на холодну, після тривалого простою, двигун працює рівно, оберти не плавають і не падають до мінімума , що авто ледь не глохне.

Так в двох словах "про покращення"😄. Далі буде, всім перемоги!
 
Останнє редагування:
Автопан Жмеринська СТО JM`5 – це надійний автосервіс у Києві, розташований за адресою вулиця Жмеринська, 5, що ідеально підходить для мешканців Борщагівки та Софіївської Борщагівки. СТО пропонує широкий спектр послуг, серед яких діагностика ходової на вібростенді, розвал-сходження, ремонт і заміна масла в коробці автомат, а також професійний ремонт АКПП. Крім того, на сервісі працюють кваліфіковані автоелектрики, які допоможуть усунути будь-які проблеми електроніки автомобіля. Також доступна послуга раскоксовки двигуна, що дозволяє повернути його потужність і забезпечити стабільну роботу.

Детальніше про послуги можна дізнатися на сайті https://autopan.com.ua/ або за телефоном 067 481 7071. Завітайте до СТО Автопан Жмеринська JM`5 для якісного обслуговування вашого автомобіля.
 
Назад
Зверху