[ E38 ] "Das Erbe"

  • Автор теми Автор теми GeisT
  • Дата створення Дата створення
...
 

Вкладення

  • IMG_20230505_084503_595.jpg
    IMG_20230505_084503_595.jpg
    85.8 КБ · Перегляди: 1
Останнє редагування:
" в её глазах сила небес в её плеере не умер Кобэйн"
Той самий живий Курт)))
IMG-20240910-191823-141.jpg

Отож я починаю свій допис. Всім вітання!
Ну що ж : зібравши до купи всі складові - думки, час і грошові знаки, я все ж таки вирішив що далі так їздити не можливо , тому поцікавившись в кількох компаніях , у що може мені стати моє "бажання" і необхідність перш за все , вирішив звернутися в одну контору, що займається авто світлом. З вечора пригнав авто, щоб з ранку наступного дня майстер не втрачав час і брався до роботи, а часу йому таки знадобилось багато.

Ось таке світло ближнього я мав спочатку. "Нічого собі воно лупить" можете сказати ви
IMG-20240827-044349-043.jpg

...але мушу вас розчарувати, так як коли я зробив фото, я сам був вражений, але фото насправді нічого не передає😕, по факту же, за кермом, я не "бачив далі свого носа" , і при роз'їзді з зустрічними авто, дороги я не бачив взагалі, що вже не є гуд. Тому це рішення не лише стайлінг, а й нагальна необхідність ☝️.

Отже, так виглядали мої фари до, життя їх добре "відпісочило":
IMG-4ad95995ec8facb210eaba7d45b41923-V.jpg

IMG-b6c9071970c8d00800a6f8c288f39b81-V.jpg

IMG-67a6614487cfeb89be723a09da0f2b27-V.jpg

...а це вже наглядний приклад на стенді....ніяк одним словом
IMG-8653e0603f708aca1e150a62d48c4e72-V.jpg

IMG-18554dad03680dda839e0013641bf261-V.jpg

...не знаю про що говорять данні показники, але мабуть щось не дуже радісне 😄
Стан старих лінз після демонтажу, дорога їм мабуть на звалище або комусь на запчастини 🙂
IMG-20240829-163515-319.jpg

Процес відродження починається....шліфовка😊
IMG-aabe6759431ef7c1e91f232929572038-V.jpg

Я не став відновлювати ксенон , так як гарний ксенон за словами майстра буде коштувати не менше хороших бі лед лінз, при цьому жоден ксенон не буде світити краще леда, тому звісно вибір був зроблений на користь бі лед лінз 3 дюйма. Топ, в бюджетному сегменті за словами майстра і по якості не гірше ніж пропозиції в середньому ціновому сегменті
IMG-20240829-163650-593.jpg

IMG-20240829-163719-823.jpg

Фірма надає гарантію 2 роки на лінзи і рік на роботу майстра. Прийшовши за авто я був дуже вражений і задоволений зробленою роботою . Працювати довелось довше ніж майстер це робить зазвичай - почавши роботу о 8 ранку, закінчував вже на пів восьму вечора. Шкода тільки що не працює один коректор, так як зломаною виявилась одна направляюча і плюс до всього по не відомій причині відкусили провода які йдуть на коректор, але тим не менш робота зроблена чудово. Замість старих "масок" відбивачів, були встановлені нові інші "маски" які абсолютно не змінюють вигляд фари. Як бонусом , фари ще обклеїли плівкою, що не могло не радувати.

Тепер в цих очах можна втопитися
....цей погляд....уух
IMG-20240828-182417-709.jpg

IMG-20240828-182543-630.jpg

IMG-57dcb3e44db3d8fb2a3c3a2dd7d3f48b-V.jpg

IMG-631837d6cf881589776927fd61ffa9c2-V.jpg

Фото в повній темряві не випадало можливості зробити, але і не знаю чи варто, так як гадаю телефон знову не передасть те зображення, по факту - вони світять просто "небо і земля " як то кажуть. Тепер я бачу ВСЕ!, при цьому нікого не сліплю 🙂

Тепер я маю ще додатково дальній, в ближній фарі, плюс дальній на штатному місці, діодні габарити до речі , через прозоре скло, тепер світять ніби ДХО😊
....просто естетичне задоволення 🙂
IMG-20240828-183631-868.jpg

IMG-0ee43622b45ae16ec6154823c6197fd4-V.jpg

IMG-20240910-191501-811.jpg

На цьому поки все, я задоволений як 🐘. Всім перемоги !, далі буде....скоро😁.
 
Супер!
Треба й собі щось думать зі світлом, бо ніфіга не видно...
А як підключений дальній в білед? На якусь окрему кнопку? Чи паралельно зі штатним дальнім?
 
Супер!
Треба й собі щось думать зі світлом, бо ніфіга не видно...
А як підключений дальній в білед? На якусь окрему кнопку? Чи паралельно зі штатним дальнім?
Все штатно, включаєш ричажком дальній і загорається ледовський і штатний. Ба більше скажу : все сховано в корпусі фари, ніяких зайвих проводів і т.п. , ніяких блоків на корпусі фари, все гарно короче. До речі на Е32 коли реставрував оптику , то також шліфовка скла, реставрація відбивачів(хром), і новий ксенон - то вони світили добре, але з лед не порівняти однозначно, а є ще леди трохи більшої потужності , то там мабуть взагалі прожектора😄. Знайомий на Меган собі ставив за 16к грн, і це просто за лінзи, без поліровки і т.д.
 
"Покращення вже сьогодні"
Тихої ночі всім хто не спить. Вітаю спільнота!
Напишу пару слів що я зробив для Е38 на днях.Отже , ще з моменту купівлі авто, я , не надав уваги тому, що крім основних фільтрів є ще фільтра салону ,які не менш потребують заміни, тому одного дня про них згадавши , я одразу замовив нові навіть не перевіряючи як виглядають ті що стоять, бо сподіватися на "диво", було як найменш глупо . Фільтра замовив вугільні і от як все приїхало , поліз під капот. Віковий бруд спочатку не дав відкритися кришці , а потім все "добро" посипалось на двигун😬, ось таку картину мав
IMG-20240829-143051-222.jpg

Старий /новий фільтр....різниця "на лице" , про регламенти заміни тут явно не чули
IMG-20240829-143732-208.jpg

Ну що : спочатку все що зміг вичистив пилососом, потім видув компресором. Фільтра на місці і можна поставити "галочку" навпроти одного з пунктів 😄.

Також для профілактики замінив кришку бачка охолоджуючої рідини, подумав зайвим не буде, взяв mahle premium line , а також верхній патрубок радіатора gates
IMG-20240829-092747-153.jpg

IMG-20240904-091215-612.jpg

Після заміни задньої ходовки я вирушив на розвал/сходження , але окрім діагностики нічого не зробив, так як майстер виявив , що заміни/ реставрації, потребують ще верхні два важелі "бумеранги", а також пару сайленблоків в Н подібних важелях🥺. По пораді знайомого , сайленблоки взяв нашого виробництва, компанія Caster - спеціалізуються на виробництві сайленблоків до будь яких авто. На клієнтські машини не раз він їх встановлював і нарікань не було. По номеру пропонувало ще варіанти такі як BC guma, і ще якийсь маловідомий виробник, але на сайті Caster, окрім всього ще схематично вказано куди саме і як має встановлюватись запчастина. На вигляд досить якісно зроблено, а в експлуатації час покаже
IMG-20240913-153239-170.jpg


Важелі були придбані нові
IMG-20240904-091152-314.jpg

Ще також, з моменту купівлі авто, лівий глушник в мене трохи був провисший, але це я мав усувати разом з встановленням декоративних насадок на вихлоп. Так так, хтось скаже "колгосп"😇 , але кожному своє і на своєму авто я хотів так зробити. Спочатку я думав що можна буде придумати універсальні кріплення і можливо, майстрам, що займаються вихлопами це не було б проблемою, але краще оглянувши кріплення, побачив що вони трохи специфічні, тож я поліз в ЕТК і , "о щастя" : всі елементи кріплення можна замовити , і що саме добре є аналог!
Елементи під номером 13,14,15
Screenshot-20240905-094929-1.jpg

По одному оригінальному номеру позиції під номером 13 , мені видало позицію по аналогу вже в зборі . Польський виробник, метал доволі товстий, не гірше за оригінал, ціна в кілька разів менша і не потрібно чекати тижнями
IMG-20240904-201946-419.jpg

Підвіси також однойменний виробник . Майстер що робив до речі, раніш не бачив таких кріплень і сказав що "придумано дуже толково"
IMG-20240904-083828-007.jpg

Спочатку була думка не підрізати бампер і встановити насадки під бампером 🙄, проте погугливши трохи в "павутині" , попалось на очі фото , де було так зроблено саме на Е38 і все ж виглядало воно трохи інородно це по перше, а по друге приварюючи до глушника, довелось би робити трубу під великим "кутом" до низу, що було б складніше і не так естетично виглядало. Ніякого гучного вихлопу я не ставив за мету робити - просто насадки на рідний глушник. Тому тепер я також відношусь до "касти" власників різаних бамперів🙃.

Але як на мене вийшло досить не погано, мені подобається, тим більше що з однієї сторони де довелось підрізати, я мав тріщину , тож , " одним пострілом, двох зайців"🤭
Всім сили V8;)
IMG-20240910-191547-657.jpg


На цьому поки все! Всім перемоги!
 
,,в её глазах сила небес в её плеере не умер Кобэйн"
Той самий живий Курт))),,
Люди...когда ж вы уже начнете думать ? Цитируете с умилением пидарский ,,чайф,, ,который топит за войну. И ставите в кумиры ,пусть и известного рок музыканта, который был наркоманом и совершил тягчайшее преступление по канонам всех религий и вообще преступление к жизни как таковой???
 
,,в её глазах сила небес в её плеере не умер Кобэйн"
Той самий живий Курт))),,
Люди...когда ж вы уже начнете думать ? Цитируете с умилением пидарский ,,чайф,, ,который топит за войну. И ставите в кумиры ,пусть и известного рок музыканта, который был наркоманом и совершил тягчайшее преступление по канонам всех религий и вообще преступление к жизни как таковой???
Нуууу , почну з того, що я його почав слухати ще будучи студентом і в історію/біографію його життя не вникав, подобались пісні , та й все . А те що він за війну топить, то цього не знав, так як вже давно рос.естрадою не цікавлюсь, за малим винятком... В мене в цьому плані дружина "фільтр" : чує щось російське, що підтримує "режим" - одразу delete🙂(маршал вже пішов за кораблем), а в кумири так взагалі нікого не ставлю.
 
Нуууу , почну з того, що я його почав слухати ще будучи студентом і в історію/біографію його життя не вникав, подобались пісні , та й все . А те що він за війну топить, то цього не знав, так як вже давно рос.естрадою не цікавлюсь, за малим винятком... В мене в цьому плані дружина "фільтр" : чує щось російське, що підтримує "режим" - одразу delete🙂(маршал вже пішов за кораблем), а в кумири так взагалі нікого не ставлю.
Ну...сейчас как бы время такое что нужно гуглить и интересоваться. Про наутилус помпилиус, алису,кипелова и т.д.
 
Ну...сейчас как бы время такое что нужно гуглить и интересоваться. Про наутилус помпилиус, алису,кипелова и т.д.
...а що до речі накоїв , бо Гугл не знає, все що видало так це те ,що він Макаревича хейтить з за того що той Україну підтримує..
 
Набей вот так : ,,чайф путинисты или нет,,
 
Набей вот так : ,,чайф путинисты или нет,,
Подивився...., сумно, але я подумав що він по криміналу щось скоїв, в молодості наприклад, але Гугл нічого подібного не видає. Почитав коментарі і розчарованим виявився не лише я....., славу короче він собі заробив..
 
Поширена проблема - небажане вирішення.....проте не в моєму випадку! Вітання спільноті!

Продовжую свій БЖ по відновленню і приведення до ладу своєї машинки. З моменту купівлі була така проблема як не стабільна робота одразу після запуску двигуна ,буквально перші пару десятків секунд на холостому ходу. Зустрівшись якось з "колегою по цеху" він мені підказав що заміни потребує КВКГ (з "морковкою" в ідеалі, що була придбана ще раніше). Але час йшов , а руки все якось не доходили , тим більше що влітку воно сильно себе не проявляло і не додавало клопоту. Але як тільки вже стало прохолодніше цей "момент" вже став маленькою проблемою. В інтернеті є не мало інформації де описують вирішення такої проблеми просто і колхозно - як в багатьох маршрутках: виводять просто патрубок вентиляції картера під днище і все - нема клапана ,нема проблеми. Але так вирішувати проблему я не хотів. В ідеалі, як писав вище, при заміні КВКГ, було б добре замінити і "морковку" , але охочих взятися за цю роботу виявилось "майже не знайдеш" ,і плюс до всього процес цей досить трудомісткий і затратний ,на що, на даному етапі я не розраховував. Тому трохи погугливши питання, на форумах знайшов обговорення даної проблеми і люди пишуть що в 99% випадків проблема вирішується просто заміною КВКГ. То ж придбавши все необхідне поїхав на сервіс.
Новий клапан КВКГ:
IMG-20241016-110720-849.jpg

Прокладки клапана, дроселя і звісно нові прокладки впуску:
IMG-20241016-110714-924.jpg

Також про всяк випадок, раз вже лізли у внутрощі вирішив замінити регулятор тиску палива на рампі, новий на 3,5 бар
IMG-20241016-110744-844.jpg

В процесі заміни зіткнулися з тим, що довелось прикласти зусилля щоб зняти рампу, так як, не заглядали туди мабуть давно, бо більшість ущільнюючих кілець на форсунках були вже просто дубовими , а також в пластик перетворилися - і прокладки клапана вентиляції , і дроселя - знялися просто обломившись😬, ось такий вигляд все мало
IMG-20241022-113719-850.jpg

Ще довелось , окрім нових кілець на форсунки, замовити нове ущільнююче кільце по оригіналу на трубку вентиляції, так як в мене вона виявилася на герметику🙄😳. Тож мабуть було усунуто, ще ймовірно, якісь малі підсоси повітря. По завершенню робіт результат мене порадував : заміна клапана допомогла і тепер при запуску на холодну, після тривалого простою, двигун працює рівно, оберти не плавають і не падають до мінімума , що авто ледь не глохне.

Так в двох словах "про покращення"😄. Далі буде, всім перемоги!
 
Останнє редагування:
Автопан Жмеринська СТО JM`5 – це надійний автосервіс у Києві, розташований за адресою вулиця Жмеринська, 5, що ідеально підходить для мешканців Борщагівки та Софіївської Борщагівки. СТО пропонує широкий спектр послуг, серед яких діагностика ходової на вібростенді, розвал-сходження, ремонт і заміна масла в коробці автомат, а також професійний ремонт АКПП. Крім того, на сервісі працюють кваліфіковані автоелектрики, які допоможуть усунути будь-які проблеми електроніки автомобіля. Також доступна послуга раскоксовки двигуна, що дозволяє повернути його потужність і забезпечити стабільну роботу.

Детальніше про послуги можна дізнатися на сайті https://autopan.com.ua/ або за телефоном 067 481 7071. Завітайте до СТО Автопан Жмеринська JM`5 для якісного обслуговування вашого автомобіля.
 
Муки творчості, вибору, роздумів....і рішень))
Вітання спільноті!
Досить давно нічого не писав , так як по суті не було про що - авто, хвала Богу, не додає клопотів , а лише дарує насолоду. Але деякі моменти мають місце щоб звернути на них увагу.

Отож : перевзувшись на зимову гуму , я вирішив що літня гума однозначно в мене буде більшого розміру , тому комплект літніх шин в заводських розмірах я виставив одразу на продаж, проте бажаючих навіть на дуже добру гуму чомусь не знайшлося . Це трохи засмутило спочатку, але не сильно, тим більше що одного разу листаючи olx, мені попадаються на очі, класичний 15 стиль ,що ставився на Е38 і останнім часом помітив, що вони стали досить популярні , тому не довго вагаючись я придбав ці диски для літньої гуми , яка так і не продалась . Диски попалися по дуже смішній ціні , потребують перекрасу і двох кришечок, але з усіма витратами ,в кінцевому результаті, я отримаю "нові" диски по меншій ціні ,ніж вони інколи проскакують в продажу😊
...ну хіба не краса 😁
IMG-20241119-155444-699.jpg

Після відновлення про них буде ще допис🙂.

Ще не давала спокою декоративна накладка центрального тонеля , лак на якій потріскався , плюс до всього в місці де шпон йде тонкий, в мене був тріснутий саме шпон з обох боків, воно й не дивно , так як знявши її, я побачив, що вона до всього ще й вигнута. І знову ж таки в пошуках нової допоміг olx, чисто випадково натрапив на об'яву де виявилось багато цікавого. Накладка була також в не кращому стані , але вона була ціла, плюс в зборі, і кнопками в доброму стані аварійки і ЦЗ , на відміну від моїх , які були трохи страшні😬.
Тому.... черговий "пацієнт на реанімацію"
IMG-20241217-182206-288.jpg


Надалі я повністю зняв старий лак і його реально там було досить товстий шар. Не легка виявилась справа
IMG-20241220-170424-196.jpg

IMG-20241220-170424-256.jpg

З попільничкою і "карманом" виявилося простіше
IMG-20241220-150051-527.jpg

IMG-20241220-131925-689.jpg


Надалі покрив це все спочатку лаком/морилкою з відтінком горіха в один шар, потім три шари прозорого яхтного лака. В результаті отримав ось такий вигляд
IMG-20241227-225103-692.jpg

IMG-20241227-225055-940.jpg

Перед лакуванням, довелось ще придумати як відремонтувати попільничку ,так як вона не фіксувалася в закритому положенні. Рішення підказала людина з клубу, яка реанімувала також попільничку , так як це досить поширена проблема і фіксатори з часом просто стираються , або обломуються і на багатьох авто можна побачити або просто відкриту попільничку, або з "косо" закритою кришкою. Тому озброївшись інструментом почав втілювати перший спосіб
Не допомогло...
IMG-20241218-094344-520.jpg

Задумка була проста: вплавити "штирь " в фіксатори і наплавити на нього пластик, потім надати потрібної форми/розміру🤔, але ця ідея потерпіла фіаско.

Другий спосіб виявився в рази краще і як кажуть "простий як двері" - саморізи , куди ж без них😂 . Тонким свердлом зробив малесенький отвір і вкрутив малесенький саморіз , обточив гравером і результат 🔥
Конструкція вічна:)
IMG-20241218-114303-522.jpg

Надалі, в мене вже давно була знята задня полка, з крайнього ремонту задньої ходовки і заміни амортизаторів. Спочатку думав що віддам її на перешив разом із стелею і стійками , але вирішив що з цією задачою впораюсь і сам , тому пробуємо🙂. До того я лише раз допомагав брату тягнути стелю і скажу що в цій справі, ще одна пара рук потрібна обов'язково, залежить ще звісно і від матеріалу, з якими працюєш, але допомога все одно потрібна. Довго гадав над кольором , так як ще остаточно не вирішив в який тягнути стелю і думав зробити стелю і полку в одному кольорі. Чорної стелі вже не маю бажання робити , так як під неї довелось би все шукати в колір : ручки плафони, козирки , чого не дуже мені хотілося, чи то може все чорне в салоні то занадто. Смаки змінюються . Та все ж , спів вставивши варіанти кольорів в магазині з тканинами ,зупинився на чорному кольорі для полки, як була з заводу.
Підготував до поклейки
IMG-20250130-090300-159.jpg

Готовий результат))
IMG-20250130-124623-546.jpg

...наче не погано для першого разу😄

Ще, так як тепер маю класичні диски з кришечками.....психонув і придбав ключ для зняття цих самих кришок, щоб механіки не ковиряли їх викрутками при зніманні коліс. Дві не достаючі кришечки мені до речі подарував наш новий член клубу, який від недавно став власником Е38 , за що йому дуже дякую🤝.
IMG-20241126-134657-551.jpg

На цьому поки все , рухаємось далі, всім миру і перемоги! Далі буде!
 
88 клей , знаю що є ще в балонах клей/спрей ,але ним ніколи не доводилось нічого робити. На ютубі є канал "автопеределка" , молдовани, то там хлопці здебільшого саме таким і користуються , або можливо ще з пульвера наносять. От тільки від інструкції довелось відступати: другий шар коли наносиш треба майже одразу міцно притискати і розглажувати, не дати засохнути короче))
 
  • Like
Реакції: RAI
За секунди "до"...чи неминучість долі..
Вітання спільноті.


Запис спонтанний , дещо не запланований , бо події про які піде мова ,при здоровому глузді просто не плануються😄.

Випавший на передодні сніг при нульовій температурі вночі і продовжуючи йти наступного дня вже при морозі, зробив свою "підступну" справу😥. Проте нагальна потреба їхати в дорогу не лишала вибору. Тож розуміючи всі наслідки не поспішаючи вирушив в путь. Більша половина шляху була подолана без пригод, місцями і не з найкращим дорожним покриттям, з ямами, які навіть не дивлячись на ожеледицю я успішно об'їзджав, але "злий рок " мене таки настиг не давши мені доїхати якогось кілометра до цивілізації, з якої я вже мав виїхати на суху трасу.
Колись в цій рамці був номер 😥
IMG_20250216_092448_258.jpg
Дорога була пуста(хвала Богу) і пряма, навіть без ям, швидкість була 🤔.....зараз і не скажу, але точно максимально безпечною, так як на ділянках з поворотами пару раз доводилось "ловити" авто навіть на ще меншій швидкості , тож був максимально обережним, але,але....

Якоїсь миті корму почало заносити "на рівному місці" , кручу кермо як книжка пише і знову ж таки але...

Моя баржа моментом перетворюється майже в двотонний снаряд на льоду , долі секунд, ще один оберт керма вже в інший бік , проте побачивши узбіччя в правому вікні я розумію що всі спроби марні. Авто завмерло по діагоналі в кюветі. Вийшов.....далі без слів😭
...маленька купка того що лишилось від мого бампера
IMG_20250216_092536_991.jpg
Через якийсь час перші автомобілі що їхали почали одразу зупинятись на допомогу (машин з 7 стало), в однієї людини виявилась акумуляторна болгарка з собою ,за допомогою якої ми зрізали залишки кущів які я скосив своїм порогом. Може завдяки їм я не ліг на бік, або дах, так як інерції було гадаю достатньо
... діаметр кожної гілки був 3-4 см
IMG_20250216_092551_185.jpg
Вцепили до ГАЗона, витягли, всім подякував, позбирав залишки того ,що вціліло, обдивився авто на предмет теч з під днища , трубок і т.д. ,все було норм і це вже хоч трохи заспокоїло що авто залишилось на ходу. Нажаль я не зробив фото саме в моменті коли воно було в кюветі, але тоді було не до того . Навіть ці фото робилися вже наступного дня коли я повертався назад цим шляхом і зупинився на тому "злощасному" місці. Тож тепер ми трохи "поранені" , але не вбиті ,хоч зараз ми більше схожі на "нєкруху" 😄, але все одно в "строю".
Крило довелось вигинати так як його підім'яло в середину
IMG_20250216_092859_984.jpg
Другому дісталось менше але також в утіль
IMG_20250216_092921_480.jpg
"Вскрившийся" поріг підтвердив здогадки що його там нема..... хоч на щось він знадобився ))IMG_20250216_092849_609.jpg
І от в такому вигляді довелось продовжувати свій шлях
IMG_20250216_092910_279.jpg
На цьому поки ставлю крапку.

Всім перемоги і безпечних доріг, пам'ятайте що дома вас чекають!
 
  • Sad
Реакції: RAI
Пост выше посвящен тем кто говорит зачем та шиповка нужна,мол ,сколько у нас той зимы.Всегда говорил и говорить буду : комплект шиповки должен всегда покупаться с очередной машиной. Денег он стоит не всего мира ,но в два дня в году ему просто цены не будет.
 
Останнє редагування:
Добре що всі живі і здорові, решта дрібниці.
Та і пошкодження виглядає не критично геть, окрім порогу, який натякає що машину таки час міняти :rolleyes:
 
Денег он стоит не всего мира ,но в два дня в году ему просто цены не будет.
Не буду заперечувати, можливо ... Я взагалі не люблю їздити по засніжених дорогах, це завжди пов'язано з підвищеною небезпекою, від якої ніхто не застрахований. Десь на закритих площадках, це може весело звісно)), але не на дорозі.
Добре що всі живі і здорові, решта дрібниці.
Та і пошкодження виглядає не критично геть, окрім порогу, який натякає що машину таки час міняти :rolleyes:
Так, не критичні, по кузову все інше "рівно" , просто шкода авто.
Міняти поки зарано🙂, подобається, а пороги і так були 1 пунктом в плані по "відновленню" . Дана подія затвердила його остаточно і безповоротно😄. Чекаю тепла ))
 
А что , кстати , с АСЦ или ДсЦ в машине, что там стоит , исправно все? Почему не справилось и дало занос?
 
А что , кстати , с АСЦ или ДсЦ в машине, что там стоит , исправно все? Почему не справилось и дало занос?
АСЦ працює, так як я помічав як вона спрацьовує , блимала на приборці індикація коли колеса пробуксовували, що стало причиною в конкретній ситуації - хз - "не справився з керуванням" , була би офіційна версія, але Бог милував🙏)))
 
А что , кстати , с АСЦ или ДсЦ в машине, что там стоит , исправно все? Почему не справилось и дало занос?
Такой большой а в сказки веришь))
Это все на гололеде не работает....
Последние 3 дня езжу как раз в таких условиях, местами скорость до 40 приходится скидывать.
 
Работает. Ну как работает, до определенной скорости. Дальше голова должна работать и чуечка)
 
Назад
Зверху