• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E38 ] e38 730d Помилка АКПП "3С"(Выключатель КП)

kretovich

Пользователь
Joined
Jan 26, 2012
Messages
181
Age
42
Город
Тернополь
Всім доброго дня !! Авто e38 730d 2000 рік. Сьогодні на приборці видало помилку TRANS.FAILSAFE PROG(аварійний режим). На діагностиці сканер показав помилку "3С"(Выключатель КП), сказали що не в курсі що це таке. Її стерли, додому повернувся в нормальному режимі.
Хто підкаже що це за помилка і на скільки вона серйозна ?
 
Серйозна помилка з вибором місця діагностики.
 
Серйозна помилка з вибором місця діагностики.

Що до освіченості майстрів можливо так, але помилка була, і чомусь вона з"явилася...
 
З тими вводними, що ви дали - навряд можна допомогти. Читати БМВ потрібно було програмою для БМВ, як мінімум.
 
Взагалі то, я замітив в морозну погоду електрика часто "живе своїм життям". То викидає перевірити рівень масла(хоча він точно в нормі), то перевірити тормозні колодки(які майже нові), то зранку почала якась фройлен щось німецькою говорити(голосовий набір напевно). Надіюся що з коробкою було щось подібне, бо чесно кажучи достає вже...
 
Сьогодні помилка повторялася два рази, але тільки після зупинки і переведення ручки кпп в режим "P". Після того як заглушити мотор і зачекати деякий час, то коробка знову поверталася в нормальний режим. Після пойіздки, зукпинки і переведення в режим "P" коробка знову переходила в аварійний режим.
Можливо помилка "виключатель КП" мається на увазі селектор переключання режимів...
Ввечері маю йіхати до хорошого електрика, можливо він щось скаже.
 
І так, глюки продовжувалися і по дорозі до електрика. Коробка знов переходила в аварійний режим.. Діагностика знов показала проблему з переключателем КП,коробка не бачила необхідного режиму роботи. Порившись по каталогах майстер дійшов до висновку, що це переключатель на АКПП, до якого кріпиться трос, і що до цього переключателя приєднується провід з фішкою. Можливо саме там і зарилася проблема, в непостійному контакті. Завтра спробую роз'єднати цю фішку і промити контакти, і переглянути загальний стан провода.
View attachment 588357View attachment 588358
 
Зранку був на СТО. По дорозі коробка знов глючила. Вдалося повернути в робочий режим шляхом скидання адаптаційі.
При огляді штекерного з'єднання(яке було з'єднане не до кінця)позиційного переключателя було замічено порваний пильник, з якого полилася вода. Роз'єднавши штекер побачили підржавлені і окисленні контакти. Контакти відмили спрейем і все продули компрессором. Пильник обмотали ізолентою. На разі прокатав по місті пару км, в аварійний режим акпп не переходила. Дуже надіюся, що так і буде надалі...
 
Поздравляю! Очень похоже, проблема там.
 
Діагностичним приладом подивитися реальні показники того датчика.
Якщо показники неправильні, пропадають - замінити датчик.

Але! До заміни треба переконатися у справності проводки, з'єднань.
 
Діагностичним приладом подивитися реальні показники того датчика.
Якщо показники неправильні, пропадають - замінити датчик.

Але! До заміни треба переконатися у справності проводки, з'єднань.

Дякую ! Вчора катався, коробка працювала в нормальному режимі. Мабуть все таки проблема була в штекерному з'єданні
 
Back
Top