Но признаюсь - не встреал людей, которые после сколь нибудь длительного пользования комфортом рассматривали бы возможность взять авто ез оных.
Я. На Е63 и Е53 стоял комфорт. Потом/сейчас на Е60 и F25 - нет. На F25 вообще нет, чтоб спинка ломалась (как и на F30).
Чтобы не было "наюнсов-для-мужчин" - пологрев нужно выключать за 15-20 минут до выхода на мороз.
Это да, но в городе так не выходит, т.к. сама поездка зачастую длится 15-20 минут.
Могу легко возразить: авто с подтвержденным пробегом 150 тыс. - это гарантия хорошего состояния? Авто с пробегом в 250 тыс - это ведро без вариантов?
Возразить чему? Я это и говорил. Но основная моя мысль была о том, что кнопки, педали и т.д. это не показатель и по ним пробег, как и состояние впрочем, не определишь. Это просто косметические нюансы (зависящие от неряшливости и т.д. предыдущего хозяина).
Скажіть мені, а навіщо купувати Ф10 з 300+ т.км. пробігу?!? Бракує гострих відчуттів в житті?!? Чи справа саме в значку БМВ?!?
Так, погоджуюсь, що купівля будь-якої "б/в" автівки-це лотерея, але все ж таки.... З такими пробігами можна купувати Лачетті і Ланоси. Там за 1-2т.$, "вкинутого" в авто буде знову нова автівка з новим двигуном і повним "перекрасом". Для БМВ, а тим більше Ф10, вищезазначена сума, - комплект дисків з новою гумою...:biggrin:
Авто, яке постійно заїжджало на ТО до оф. дилера, вже по замовчуванню нормально обслуговували. Подальший стан визначають тільки "оглядини".
Скажу від себе: мав дуже багато авто в житті, але зробив колись для себе правило: добре дешевим не буває!!! Це перевірено життям, досвідом як власним, так і друзів. Я купив авто 2011р.в., хоча міг пригнати собі 2012 і в набагато кращій комплектації, але... Першим фактором був бюджет, другим-здоровий глузд. Ніколи не куплю собі авто бізнес-класу з пробігом "300+"! Краще вже "річний" Пасат Б7.
Якось так...
Автору - вдалого пошуку!
Та до чого тут купівля F10 з пробигом 300+ т.км.? Я б взагалі не брав ніяке авто з таким пробігом - ні F10, ні Е39, ні Ланос, взагалі нічого. Йшлося тільки про те, що пробіг не визначиш по кнопочкам і педалям, як і малий пробіг - не показник ідеального стану. Все, як Ви сказали, визначають тільки оглядини.
Також пробіг - він буває різний. По Україні і Украінським дорогам, по Німеччині або Європейським дорогам, переважно по місту, переважно по трасі, і т.д. Для прикладу - проїдьтесь з Івано-Франкіська до Дніпропетровська або Суми. І проїдьтесь, на приклад, з Мюнхена до Берліна або Хамбурга. Тепер порівняйте скільки раз Ви гальмували і розганялись по Україні, по якій дорозі і на якому паливі їхали - і то саме по Німеччині. Тому такі пробіги порівнювати не можна - вони різні по навантаженню на авто, як і по зносу запчастин. І саме тому я згадував тут раніше, що 50т.км по Україні = 150т.км по Німеччині.
Так ось, я це все до того, що ні малий пробіг авто з України, ні якесь свіже авто з Німеччини - не є показником нормального стану. ТІЛЬКИ ОГЛЯДИНИ.