• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ Все|другие модели ] M54B30, варіанти "пакращення"

andriy_

Разборка
Joined
Sep 14, 2012
Messages
296
Город
Львов
Невдовзі перебиратиму двигун, m54b30, розхід масла.
Планував просто замінити маслозйомні ковпачки на клапанах, та підходитиму комплексно з заміною кілець та перебором голови.
Запчастини всі куплено(за вийнятком кілець, так як не знаю що з циліндрами), інстумент для виставлення фаз теж виготовив.

Задаюсь питанням що можна зробити для покращення характеристик даного агрегату за вийнятком колекторів без каталізаторів?
(хоча маю і рідні колектори з пробігом 66 тис миль, можливо поставити їх не бити по екології?).
Розумію що двигун не особливо під спорт заточений, стінки між гільзами надто малі щоб думати над поршневою.

Чи варто що-небуть робити з головою(полірнути випускні канали, проточити впуск) ... з власного досвіду.

Компресор/турба не варіант. s54 можливо і варіант, але в далекій перспективі, зараз головняка хватає.
 
Портинг с увеличением диаметра клапанов.
Злые валы(но будет требоваться настройка ЭБУ...хотя при портинге тоже потребуется).
Изменение давления масла на приводе VANOS.
 
Изменение давления масла на приводе VANOS.
Можно подробнее? За счет чего? В чем эффект?
 
мабуть якийсь замут з поршнями в соленоїдах.
тиск який необхідний для того щоб поршень ваноса надавив на вал створюється в районі 3200 обертів. Ідея, знову ж таки "мабуть", в тому, щоб задіяти механізм швидше?
Клім, розщедрись на деталі, проствіти)
 
Давление в общей масляной магистрали посредством изменения регулирующего плунжера на самом насосе. Эффект в повышении скорости движения поршней привода VANOS а соответственно и распредвалов.
Как результат изменение крутящего момента в раннюю сторону.
Но конечно лучше вдуть.:biggrin:
 
Back
Top