andriy_
Разборка
- Joined
- Sep 14, 2012
- Messages
- 296
- Город
- Львов
Невдовзі перебиратиму двигун, m54b30, розхід масла.
Планував просто замінити маслозйомні ковпачки на клапанах, та підходитиму комплексно з заміною кілець та перебором голови.
Запчастини всі куплено(за вийнятком кілець, так як не знаю що з циліндрами), інстумент для виставлення фаз теж виготовив.
Задаюсь питанням що можна зробити для покращення характеристик даного агрегату за вийнятком колекторів без каталізаторів?
(хоча маю і рідні колектори з пробігом 66 тис миль, можливо поставити їх не бити по екології?).
Розумію що двигун не особливо під спорт заточений, стінки між гільзами надто малі щоб думати над поршневою.
Чи варто що-небуть робити з головою(полірнути випускні канали, проточити впуск) ... з власного досвіду.
Компресор/турба не варіант. s54 можливо і варіант, але в далекій перспективі, зараз головняка хватає.
Планував просто замінити маслозйомні ковпачки на клапанах, та підходитиму комплексно з заміною кілець та перебором голови.
Запчастини всі куплено(за вийнятком кілець, так як не знаю що з циліндрами), інстумент для виставлення фаз теж виготовив.
Задаюсь питанням що можна зробити для покращення характеристик даного агрегату за вийнятком колекторів без каталізаторів?
(хоча маю і рідні колектори з пробігом 66 тис миль, можливо поставити їх не бити по екології?).
Розумію що двигун не особливо під спорт заточений, стінки між гільзами надто малі щоб думати над поршневою.
Чи варто що-небуть робити з головою(полірнути випускні канали, проточити впуск) ... з власного досвіду.
Компресор/турба не варіант. s54 можливо і варіант, але в далекій перспективі, зараз головняка хватає.