• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Допоможіть з розшифруванням діагностики 530D

ko3a4ok

Пользователь
Реєстрація
28.11.2011
Повідомлення
592
Вік
42
Страна
Украина
Город
Львов
Проблема в наступному, буває натискаєш на газ машина розганяється дуже швидко але в основному підхват починається десь 2500-3000т обертів(дуже вяло розганяється), літом почистив Преобразователь давления №1 замінив всі вакумні шланги (були потріскані), клапан на турбіні натискається (читав, що в деяких людей заклинив). Вчора замітив що коло вакумного насоса №1 масляна пляма (можливо трошка підтікає), насос під заміну чи можливо просто поміняти резунову прокладку? Тормоза працюють нормально і коли зняв вакумну трубочку то повітря всосує (вакумний насос працює). По мотору помилок ІНПА не виявила. Без виключеного розходоміра повітря не їздив, треба попробувати, що може бути чьому машина вяло розганається? Всім на перед дякую!!!
Показники які з знаком !
Значение 1
friction torque 66?
Значение 2
Soll air mass 506 ?
Ist air mass 567

Вот скріни діагностики:
 

Вкладення

  • IMAG0529.jpg
    IMAG0529.jpg
    814.4 КБ · Перегляди: 53
  • IMAG0530.jpg
    IMAG0530.jpg
    870.3 КБ · Перегляди: 62
  • IMAG0531.jpg
    IMAG0531.jpg
    811.6 КБ · Перегляди: 59
  • IMAG0532.jpg
    IMAG0532.jpg
    961.1 КБ · Перегляди: 101
  • IMAG0533.jpg
    IMAG0533.jpg
    910.3 КБ · Перегляди: 71
  • IMAG0534.jpg
    IMAG0534.jpg
    809.9 КБ · Перегляди: 64
  • IMAG0535.jpg
    IMAG0535.jpg
    789.7 КБ · Перегляди: 64
  • IMAG0536.jpg
    IMAG0536.jpg
    880.9 КБ · Перегляди: 62
  • IMAG0537.jpg
    IMAG0537.jpg
    774.3 КБ · Перегляди: 53
  • IMAG0538.jpg
    IMAG0538.jpg
    806.4 КБ · Перегляди: 55
Редагувати тему чьомусь не можу тому допишу. На якомусь форумі вичитав, щоб провірити чи турбіна дує потрібно підняти 2000об/хв і постискати патрубки які йдуть з турбіни, так вот коли стискаю чути що дує але ледве ледве, також забув написати що клапан ЕГР чистив (вроді працює). Машина BMW e39 530D 99рік 184к.с.
 
у тебя наоборот передув на низах по єтому и не едет, на верхах не понятно, и по расходу воздуха понятно что с егр что-то не то
 
Справа в тому, що треба мати DIS , в якому є тест-блок по перевірці системи подачі повітря, який включає в себе:
1 - перевірка розходоміра повітря;
2 - перевірка регулювання тиску наддува;
3 - перевірка регулювання рециркуляції відпрацьованих газів.
Так само є тест-блоки по перевірці паливної системи.
А так наразі це купа зелених доріжек, по яким важко щось уявити. ІМХО тут питання можливо в турбіні.
 
у тебя наоборот передув на низах по єтому и не едет, на верхах не понятно, и по расходу воздуха понятно что с егр что-то не то

939 и 970 , передув есть, но DIS допускает +-50 единиц, вот интересно посмотреть на эти показатели (дорожки), если бы топик держал обороты 1500-1900
 
в понеділок або у вівторок постараюсь зробити скрін при 1900об, а не підскажете куди заходити в ДІСі щоб зробити цей тест (наразі по дісі ще вчусь)
 
в понеділок або у вівторок постараюсь зробити скрін при 1900об, а не підскажете куди заходити в ДІСі щоб зробити цей тест (наразі по дісі ще вчусь)

attachment.php
 

Вкладення

  • Безымянный.jpg
    Безымянный.jpg
    299.3 КБ · Перегляди: 578
нові скріни:
обороти 2000 і 3000 +-
 

Вкладення

  • IMAG0546.jpg
    IMAG0546.jpg
    905.7 КБ · Перегляди: 47
  • IMAG0547.jpg
    IMAG0547.jpg
    827.6 КБ · Перегляди: 47
  • IMAG0548.jpg
    IMAG0548.jpg
    1.1 MБ · Перегляди: 48
  • IMAG0549.jpg
    IMAG0549.jpg
    739.6 КБ · Перегляди: 43
  • IMAG0550.jpg
    IMAG0550.jpg
    1.1 MБ · Перегляди: 46
  • IMAG0551.jpg
    IMAG0551.jpg
    810.1 КБ · Перегляди: 38
Маю розумного для твої машини електрика набери розкажу детально:-)
 
було виявлено не дотягнутий патрубок на інтеркулері (через нього пропускало це 100%), затягнув нормально(трохи полегшало) але всерівно турбіна починає дути десь з 2500-2800 об/хв(коли на холостих даєш десь 3500об то чути свист турбіни). Також хочу почистити ще вакуумний насос і замінити прокладку, а то підтікає (пляма масляна утворилась), не можу згадати на якому форумі вичитав але в людини була якраз проблема в вакуумному насосі. Правда після того як прикрутив патрубок до інтеркулєра показники інпи не зчитав :(
 
нові заміри на холостих і при 3000об/хв(думаю пора турбіну на чистку давати), також цікавить чому генератор показує постійно 95% нагрузки (при включених фарах і магнітофоні і без включених також показує 95%)
 

Вкладення

  • IMAG0559.jpg
    IMAG0559.jpg
    1 MБ · Перегляди: 45
  • IMAG0560.jpg
    IMAG0560.jpg
    1.3 MБ · Перегляди: 41
нові заміри на холостих і при 3000об/хв(думаю пора турбіну на чистку давати), також цікавить чому генератор показує постійно 95% нагрузки (при включених фарах і магнітофоні і без включених також показує 95%)

ти завантажив 2 однакових скріна, 3000 тис. не видно
 
упс
 

Вкладення

  • IMAG0561.jpg
    IMAG0561.jpg
    1.3 MБ · Перегляди: 58

По повітряній масі різниця на цій фото не є суттєвою, адже навіть в тест-блоці є похибка наскільки я пам"ятаю в +/- 50 одиниць.
По наддуву є питання. ІМХО, якщо ти впевненний в патрубках, які пов'язані з турбіною і в перетворювачі тиску, то можливо проблема в турбіні.
 
Ще питання по MAF - не пробував ставити інший ?
 
вот результати після реставрації турбіни, похоже всетаки мому розходоміру попа :(
 

Вкладення

  • IMAG0604.jpg
    IMAG0604.jpg
    94.2 КБ · Перегляди: 42
  • IMAG0605_.jpg
    IMAG0605_.jpg
    87.6 КБ · Перегляди: 51
вот результати після реставрації турбіни, похоже всетаки мому розходоміру попа :(

На першому скріні які обороти ДВЗ ?
На другому скріні наскільки я зрозумів - холостий хід .
Що цікаво, на першому скріні (де обороти) - фактичне значення по повітрянній масі менше, ніж на холостих !!!
 
Да запустіть же тест-перевірку системи подачі повітря. Навіщо гадати.... ДІС під руками навіщо?
 
тест так і не запустив але сьогодні запущу :) після заміни розходоміра повітря (також заглушив ЕГР) на 3000об/хв Soll-Air mass 561 зашкалює і сьогодні коли їхав то машина таке враження, що на педаль газу не реагувала взагалі, до 2500об реагувала, а далі жми не жми толку мало
 

Вкладення

  • IMAG0608_.jpg
    IMAG0608_.jpg
    55.7 КБ · Перегляди: 30
  • IMAG0610_.jpg
    IMAG0610_.jpg
    67.2 КБ · Перегляди: 31
Постав свій maf назад і поміряй напругу, яку він видає при включеному запаленні (в ідеалі 1 вольт має бути +/- 0.02V).
Порада номер 2 : недалеко від перехрестя Стрийська-Наукова є Bosch сервіс, заїдь до них і попроси зробити осцилограму з maf, щоби остаточно з ним визначитись. Просто існують такі ситуації, коли датчик починає вмирати, а помилка то не реєструється в блоці керування.
 
Форсункі

яким форсункам капець? (голосно працюють, хоча машина їде не погано)
 

Вкладення

  • 326334fff221127cf4.jpg
    326334fff221127cf4.jpg
    66.2 КБ · Перегляди: 68
яким форсункам капець? (голосно працюють, хоча машина їде не погано)

по даній картинці вам ніхто нічого конкретного не скаже. до того ж показники +/- нормальні... перевіряйте форсунки на злив у зворотній паливопровід, а далі, якщо буде та ж невизначенність, то краще звернутися до профільних спеціалістів. А краще одразу - ви ж не маєте (мені так здається) намірів ремонтувати форсунки самостійно...?
 
по даній картинці вам ніхто нічого конкретного не скаже. до того ж показники +/- нормальні... перевіряйте форсунки на злив у зворотній паливопровід, а далі, якщо буде та ж невизначенність, то краще звернутися до профільних спеціалістів. А краще одразу - ви ж не маєте (мені так здається) намірів ремонтувати форсунки самостійно...?
самостійно точно не збираюсь ремонтувати, але мене найбільше напрягає це цокот якоїсь форсунки, я думав може то 3тя але просто так купляти також не охота. І ще можливо хтось вкурсі: коли купив машину форсункі відразу дав на ремонт (після діагностики сказали, що 4 з 6 форсункам капець, переливали + розпилювачам *опа) і коли я ставив назад форсункі то не записав в якій послідовності вони йшли, можливо хтось підскаже як або де можна подивитись чи правильно встановив я форсункі? Наперед вдячний
 
як або де можна подивитись чи правильно встановив я форсункі?
по номерам калібровок, якщо такі є на ваших. В ДДЕ записані відповідно по циліндрах.
Хоча... реставровані форсунки... Про які калібровки та цокіт може бути мова?
 
на вашому авто місця встановлення форсунок не мають значення на скільки я пам'ятаю
 
по номерам калібровок, якщо такі є на ваших. В ДДЕ записані відповідно по циліндрах.
Хоча... реставровані форсунки... Про які калібровки та цокіт може бути мова?

все верно, места значения имеют, нормальные сервисы генерируют новые коды и дают паспорта после ремонта, а то что типо не имеет значения то не правда, просто в таком случае будут большие коррекции а дде4 в отличие от дде5 это позволяет
 
Назад
Зверху