• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Допоможіть з розшифруванням діагностики 530D

все верно, места значения имеют, нормальные сервисы генерируют новые коды и дают паспорта после ремонта, а то что типо не имеет значения то не правда, просто в таком случае будут большие коррекции а дде4 в отличие от дде5 это позволяет
тому і питаюсь чи якось можна оприділити чи вірно я встановив форсункі після ремонту?
 
так уже сказали,даже инпа видит има коды форсунок нужно их сверить с расположением форсунок
 
так уже сказали,даже инпа видит има коды форсунок нужно их сверить с расположением форсунок
я Вам буду дуже дуже вдячний якщо тикнете носом де в інпі можна подивитись?
 
я Вам буду дуже дуже вдячний якщо тикнете носом де в інпі можна подивитись?

Поддерживаю, тож интересно!
 
Искали плохо
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    42.2 KB · Views: 176
можна буде не міняючи форсунки вручну просто прописати № форсунки там де вона стоїть і все?
 
оно то можно, главное чтоб все получилось;)
 
можна буде не міняючи форсунки вручну просто прописати № форсунки там де вона стоїть і все?

похвалитесь результатом, если дойдут руки до этого, пожалуйста
особенно если это хоть что то исправит...
 
похвалитесь результатом, если дойдут руки до этого, пожалуйста
особенно если это хоть что то исправит...
обовязково відпишусь :)
 
прописувати форсункі так і не вдалось(кабель дома забув), попробував протестити форсункі чи зливають в обратку (фото не зробив ) так вот четверта форсунка сильно льє в обратку за 1.30хв повний шприц (20куб і 0.5м капельниця), а остальні за тих же 1.30хв по 6-7куб(і щей форсунка мокрувата, остальні сухі). Форсунку під заміну?
Типу такого стенда я зробив (фото не моє)
000034155352_%23_2_%23_flickr.jpg
 
форсунку я замовив тому наразі прямує до мене
 
четверта форсунка сильно льє в обратку
то друга форсунка зливає, якщо бути точним:)
тримайте в курсі
 
:facepalm1:
добряче туплю... третя звичайно
 
Все верно,если так сливает на хх при 350 давке то в нагрузке наверное бьет фонтаном
 
найшов відео як ДІСом кодують форсунки може комцсь пригодиться, хоча я ще не пробував
[video=youtube;lnGjlV6jDTs]https://www.youtube.com/watch?v=lnGjlV6jDTs[/video]
 
Поможіть з проблемою низького давлення в магістралі(машина після 3000об тупить і на розгін також), вот показники. Міняв резинки в клапані тиску той що на ТНВД(правда сіточки на ньому не було, до мене хтось її відкусив) нічого не помінялось, відключав на рейлі клапан також нічього не помінялос(машина тупить), помилки тільки по відключеному ЕГР. Форсунки поки не міряв чи льють в обратку, клапан стравлення тиску глушив - нічого не помінялось, що ще можна зробити?
 

Attachments

  • 20180509_180159.jpg
    20180509_180159.jpg
    491.4 KB · Views: 131
  • 20180509_180159 (2).jpg
    20180509_180159 (2).jpg
    740.4 KB · Views: 136
  • 20180509_180144.jpg
    20180509_180144.jpg
    341.3 KB · Views: 132
проблемою низького давлення в магістралі
Звідки видно що є така проблема?
Тиск в рейлі контролюється і помилки по ньому записуються, якщо проблема є.
помилки тільки по відключеному ЕГР
цього не досить, щоб машина не працювала як потрібно?

Сховайте інпу, беріть ДІС і вперед, по тест-планам....
 
rail-presure 286, я дивився в інших людей 380-390 і маю старі скрін шоти то там 386мбар, дісом попробую
 
помилився завжди було 286, чому ж тоді машина не їде, може підскажете який тест в дісі краще зробити?
 
чому ж тоді машина не їде

помилки тільки по відключеному ЕГР

Я так підозрюю, що коли неправильно функціонує система подачі-обліку повітряних масс, то паливо теж не буде подаватись в повній мірі.

Золоте правило ремонту складних систем - спочатку ремонтуємо очевидне, потім неймовірне.
Приведіть в порядок повітря - і є шанс, що з паливом не доведеться нічого видумувати.

який тест в дісі краще зробити
По високому тиску палива (регулювання по кількості та по тиску) та подачі повітряних масс, звісно.
 
то напевно сталось після заміни ДМРВ, мій старий показував 500-513mg/hub(зашкалював), а новий(з шроту взяв) показує 403mg/hub, в е39 вроді не прописується новий датчик ДМРВ чи прописується?
 
в е39 вроді не прописується новий датчик ДМРВ чи прописується?
Мені потрібно це з`ясувати та дати відповідь????

Підключіть ДІС та подивіться.


500-513mg/hub(зашкалював)
Відносно чого зашкалював???

Як взагалі можна оцінити роботу витратоміра, коли з ЕГР проблеми??? Що він має показувати, якщо, наприклад, по сигналу ДДЕ клапан ЕГР відкритий на 30%, через нього при заданих обертах має йти, скажімо 10кг-год повітря, а по факту там заглушка, про яку ДДЕ "не знає" і все повітря йде через витратомір???

Самі собі проблем наживаєте.... Машину ремонтувати треба, а не каструвати системи.
 
Last edited:
на скору руку деякі показники, назад поставив свій старий розходомір то машина поїхала як і колись хоча показники зашкалювали. Друге фото то десь біля 3000об
 

Attachments

  • 20180510_132838.jpg
    20180510_132838.jpg
    749.8 KB · Views: 159
  • 20180510_132846.jpg
    20180510_132846.jpg
    592.8 KB · Views: 156
Що і де "зашкалює" я так і не второпав. Шкала відносно чого?

Перша картинка це коли "погано"? Коли 366 наміряно а має бути по розрахунку 557? різниця під 40% ??? і тиск під 500?

А друга картинка - там все "добре"? різниця 10% ? і тиск уже такий не потрібний. 286 досить?

Так проблема вирішена чи ні? Які висновки?
 
Що і де "зашкалює" я так і не второпав. Шкала відносно чого?

Перша картинка це коли "погано"? Коли 366 наміряно а має бути по розрахунку 557? різниця під 40% ??? і тиск під 500?

А друга картинка - там все "добре"? різниця 10% ? і тиск уже такий не потрібний. 286 досить?

Так проблема вирішена чи ні? Які висновки?
перша картинка то ХХ оберти, а друга до біля 3000об
 
перша картинка то ХХ оберти, а друга до біля 3000об
давайте я пізніше зроблю діагностику з старим розходоміром і тоді буде видно вчому може бути проблема, просто ставлю новий розходомір машина тупить нереально, а з старим добре їде (мабуть ііза того шо новий розходомір потрібно прописати, блін я вже сам запутався)
 
нахіба новий ставити, якщо на старому нормально їде????
 
нахіба новий ставити, якщо на старому нормально їде????
на старому файно їде але показник ist-air mass зашкалює, можливо це ізза заглушеного ЕГР, попробую назад поставити ЕГР клапан і тоді заміряти
 

Attachments

  • IMAG0601.jpg
    IMAG0601.jpg
    658.9 KB · Views: 90
на старому файно їде але показник ist-air mass зашкалює
Я вірно розумію? Авто їхало без нарікань. Помилок не було. Ви підключили інпу, побачили "зашкал" і на основі цього замінили витратомір??????
 
Я вірно розумію? Авто їхало без нарікань. Помилок не було. Ви підключили інпу, побачили "зашкал" і на основі цього замінили витратомір??????
так я зімінив витратомір, думав може краще стане їхати, все таки коли якись параметр зашкалює тоді машина не правильно працює :)
 
Back
Top