[ E60/61/64 ] M5 V10 Monaco Blau

Сьогодні зважувався.
Не втішний результат(
1900 кг рівно з повним баком.
Це забагато для такого апарату.
 
90000 км за скрученим на хз скільки кілометрів одометром)))
Сьогодні заїхав на діагностику і було встановлено, що права широкосмужна лямбда накрилася(
Також було демонтовано мультимедійну систему, яка була встановлена поверх штатної.
Витрата пального в місті не перевищує 20 літрів
За містом 10.5-11 (швидкість 100-120)
 
Сьогодні зважувався.
Не втішний результат(
1900 кг рівно з повним баком.
Це забагато для такого апарату.

Почему много? Это ж все же седан бизнес-класса
 
Згоден. Але мені думалося, що після заміни штатних вихлопних банок на Хаманн, вага не повинна була перевищувати 1850. 50 зайвих кілограмів - це не так вже й мало. Мені здається, що окрім сабвуферу має бути ще щось. Можливо, шумка.
 
ну тогда поменяйте сиденья передние на ковши. Каждое сиденье 50-60 кг весит.
Это первое, на чем стоит экономить вес
 
Ні, дякую. Я це вже пройшов на е46. Воно того не варте. До того ж, я не збираюся на ній приймати участь в перегонах.
 
Не зміг скласти задній диван...
 
Видимо нескладной, + сабик закрыл подлокотник))
 
если таких рычажков нет - то не складывается

7e211280cb63.jpg
 
Дякую за підказку. Тре глянути.
 
Сьогодні вперше довелося з'їздити на трасу до аеропорту. Там в нас проходять тренування і неофіційні змагання з драгрейсингу. Трохи покаталися і заміряли 100-200 по RL.
Вийшло 10.2 Але нас було в машині двоє і їхали з увімкненою DSC M-dynamic. Машина стрибала на гицавках і дуже підтупляла розгон.
Якщо буде погода, до кінця тижня виїду на іншу, більш рівну трасу і повторю ще раз сам.

Хочу окремо розповісти про характер М5 е60.
У звичайному режимі Р400 це досить комфортний і просторий, але спокійний автомобіль. При обережному натисканні на педаль акселератора він поволі неохоче починає рух і лише якщо втопити педаль досить глибоко, відчуваєш підхват і досить впевнений розгін. Передачі перемикаються без смикання, але надто повільно і (начебто) дуже неохоче...
Але варто натиснути кнопку "М"... Сидіння огортають торс, амортизатори стають жорсткіші (переводяться в режим "спорт"), система DSC вмикає режим М-dynamic, а двигун переходить в режим Р500 sport.
Вона вмить зі спокійної перетворюється на навіжену фурію! Варто лише доторкнутися до педалі акселератору і вона вже рветься в бій і ніби каже: "ну давай! Натисни глибше, дай дусту!!!"
Це вже зовсім інша машина!!!
І я щоразу згадую той тест-драйв від Кларксона.
 
Last edited:
Завтра открываем сезон в Херсоне!) Приезжай если че!)
 
Пробіг 90.000
Остання діагностика показала, що права широкосмужна лямбда показує не вірно. Плюс, перестав показувати рівень масла. Обидва прилади вже прийшли і чекають на встановлення.
Помітив, що сидіння водія має занадто виражену поясничну підтримку. Сидіти не дуже комфортно. Підозрюю несправність.
 
Звернув увагу, що якась вона зависока як для спорт-версії.
oAgEDVGZp44.jpg
 
Сань, нормальная гражданская машина!) Не выдумывай)
 
90600 - заміна правої лямбди нічого не дала: на холосту оберти тримаються на рівні 900 об/хв. До того ж, викинула помилку двигуна. Поїхав на діагностику знову і виявили нестачу тиску палива на верхах. Дуже цікаво, що коли викинула помилку, перейшла в аварійний режим і оберти на хх стали в нормі. Сток прошивку заливали по-новій, але так і не попустило. Може, в когось є ідеї?
З хорошого поки що тільки навігація. Задоволений.
Ще одне: зняв мультимедійну систему. Хтось підкаже чи є якийсь тематичний сайт для любителів де її можна продати?
 
Сань, ну если ругается на давление топлива то хотя бы топливный фильтр сначала заменить. А вообще измерять давление ещё.
 
Не хочеться методом тику робити. Паливний фільтр 200 євро. Про вартість насосів (їх два) взагалі мовчу.
 
Сьогодні перевірили паливні насоси. Все в нормі. Тиск теж в нормі. А помилки видавало. Загадковий звірьок...
Після заміни правої лямбди витрата пального впала. Середня витрата зараз не перевищує 10 літрів навіть при досить агресивному стилі.
 
10л ? Она дождевую воду в бенз перерабатывает? :)
 
Витрата по трасі з середньою швидкістю 90-110 без різких обгонів та частих зупинок. З Миколаєва до Херсону вчора було 9.4 Їхав обережно.
 
0-100 - 4.9 с без лаунча і з буксом.
100-200 9.4 с
Вага машини без водія - 1900 кг рівно.

Прошивка сток. Димить чорним. Можливо, переливає.
 
Ну наконец то цифры!! Класс!!

С Е39 2.8 турбо поедешь...?)
 
Я просто лишу це тут))
[video=youtube;1uxMqF7CqDQ]https://www.youtube.com/watch?v=1uxMqF7CqDQ[/video]
 
А ось і повноцінний тест-драйв.
[video=youtube;ORPKFOORdI4]https://www.youtube.com/watch?v=ORPKFOORdI4&t=1s[/video]
 
Ведущий так жизнерадостно подитожил :biggrin:
 
Як не прикро, вимушений з ним погодитися :(
 
Ось і закінчилася моя подорож Європою. З'їздив до Києва і додому...
Такої невдалої подорожі ще не було.
Машина, проте, не підвела. Героїчно витримала 1000 км і не з'їла навіть 100 грамів мастила. Витрата пального туди 10.7 з обгонами в підлогу. Додому 10.2 за вітром. Обгони в підлогу. Швидкість 110-120. Вважаю витрату пального не високою.
 
Back
Top