Сьогодні вперше довелося з'їздити на трасу до аеропорту. Там в нас проходять тренування і неофіційні змагання з драгрейсингу. Трохи покаталися і заміряли 100-200 по RL.
Вийшло 10.2 Але нас було в машині двоє і їхали з увімкненою DSC M-dynamic. Машина стрибала на гицавках і дуже підтупляла розгон.
Якщо буде погода, до кінця тижня виїду на іншу, більш рівну трасу і повторю ще раз сам.
Хочу окремо розповісти про характер М5 е60.
У звичайному режимі Р400 це досить комфортний і просторий, але спокійний автомобіль. При обережному натисканні на педаль акселератора він поволі неохоче починає рух і лише якщо втопити педаль досить глибоко, відчуваєш підхват і досить впевнений розгін. Передачі перемикаються без смикання, але надто повільно і (начебто) дуже неохоче...
Але варто натиснути кнопку "М"... Сидіння огортають торс, амортизатори стають жорсткіші (переводяться в режим "спорт"), система DSC вмикає режим М-dynamic, а двигун переходить в режим Р500 sport.
Вона вмить зі спокійної перетворюється на навіжену фурію! Варто лише доторкнутися до педалі акселератору і вона вже рветься в бій і ніби каже: "ну давай! Натисни глибше, дай дусту!!!"
Це вже зовсім інша машина!!!
І я щоразу згадую той тест-драйв від Кларксона.