• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E60/61/64 ] Вибрація на швидкості 80-120

  • Автор теми Автор теми Gravik
  • Дата створення Дата створення

Gravik

Пользователь
Реєстрація
24.01.2014
Повідомлення
177
Вік
43
Город
Львов
Всім привіт,
Проблема наступного характеру, в діапазоні швидкості 80-120км/г, присутня вібрація на кермі, також коли відторможуєшся з швидкості вібрація в тому самому діапазоні. Диски томозні нові. Колеса балансуються добре дискі рівні. Перехід з зимової резини r17 на літню r18 проблеми не вирішив. Хто стикався? Що порадите? Ходовка вся в більшості нова.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Смотреть подвесной подшипник, и, все-таки, еще раз балансировать колеса на хорошем балансировочном станке - на Вианоре (не реклама).
Была ситуация, что мне правильно отбалансировали колеса только на Вианоре. До этого 4ре разных точки (включая ТипТопСервис) проблему с балансировкой решить не смогли...
 
Смотреть подвесной подшипник, и, все-таки, еще раз балансировать колеса на хорошем балансировочном станке - на Вианоре (не реклама).
Была ситуация, что мне правильно отбалансировали колеса только на Вианоре. До этого 4ре разных точки (включая ТипТопСервис) проблему с балансировкой решить не смогли...

Заїду і на віанор, а от підвісний майстри дивились, сказали, що норм.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 

Не складний абсолютно, сам відписувався в тій темі, але відповіді в ній так і не знайшов. Заміна дисків і колодок в моїй ситуації проблему не вирішила навіть на 100км. Суть в тому що вібрація на кермі не лише при гальмуванні а і при постійній їзді в діапазоні 80-120. Сайленти стоять нові. Зараз приїду в Україну та ще поміняю підшипники ступечні. Усі решта варіантів з вище згаданої теми, мною, або поміняні, або перевірені. Ось для чого створив нову.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Всім привіт,
Проблема наступного характеру, в діапазоні швидкості 80-120км/г, присутня вібрація на кермі, також коли відторможуєшся з швидкості вібрація в тому самому діапазоні. Диски томозні нові. Колеса балансуються добре дискі рівні. Перехід з зимової резини r17 на літню r18 проблеми не вирішив. Хто стикався? Що порадите? Ходовка вся в більшості нова.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk

У мене пройшло після проточки всих дисків i в той же час замінив кермовий накінечник, зробив развал/сход.
Гальмівна у вашому випадку вбільшості відпадає, але треба глянути самі механізми та колодки.
Передивитись кермові тяги.
Сама бридка проблема, і наче іздити можна, а дратує якщо не зробити.




Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Вібрація 80-120 цe класіка балансування
 
Сьогодні вертався з Австрии 1300км, думав з розуму зійду. При гальмувані з 180 в діапозоні від 130 до 70 думав руки відваляться від вібрації керма, і що саме цікаве вібрує в 9 випадках гальмування з 10. Деколи тормозить без вібрації взагалі, то саме стосується звичайної їзди в діапазоні 80-120(((((


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Доречі, підкажіть, коли диски криві то вібрує кермо у всьому діапазоні гальмування, наприклад з 170-180?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
балансировка/кривые диски/кривые тормозные диски
 
тут вже мова не йде про дрож на рулі при 80-120. в мене була дуже схожа сітуація, бувало, що думал стрілки на приборці відваляться, взагалі не розумів що з авто робиться, бувало навіть зупинявся перевірити болти на колесах. а бувало, що взагалі вібрації не було. і так два місяці) а справа була в передніх ступічних підшипниках
 
Доречі, підкажіть, коли диски криві то вібрує кермо у всьому діапазоні гальмування, наприклад з 170-180?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk

ні, не у всьому як правило коли швидкість зменшується менше 140, то вібрація при гальмуванні від кривих дисків має пропасти. доречі я звжди так диски перевіряв, на трассі швидкість більше 140, легенько натискаю гальма, короткочасно, як що вібрація з"являлась, то час ремонтувати диски
 
то э так)
 
ні, не у всьому як правило коли швидкість зменшується менше 140, то вібрація при гальмуванні від кривих дисків має пропасти. доречі я звжди так диски перевіряв, на трассі швидкість більше 140, легенько натискаю гальма, короткочасно, як що вібрація з"являлась, то час ремонтувати диски

Я мав на увазі тормозні диски, просто коли починаєштормозити з 180 то все добре, але коли доходить до 130 починає ковбасити десь до 80. Просто думаю,якщо диск тормозний кривий то вибрація мала би бути одразу на 180, чи я не правий?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Просто дуууже не хочу починати зараз процес заміни усього підряд, щоб добратися до вирішення проблеми. Пів року тому пройшов вже таке шукаючи стук з переду, помінявши купу запчастин(( а виявилося, що це сайленти кривих ричагів.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Колесні диски тоді нe при чому
 
Так а биение тормозного диска померить можно. От этого и отталкивайтесь. Колесами можно с кем-то поменяться, тоже показатель получше станка будет.
 
Так а биение тормозного диска померить можно. От этого и отталкивайтесь. Колесами можно с кем-то поменяться, тоже показатель получше станка будет.

Та в тому і справа, що зараз на авто 3тій комплект коліс, тому не дуже схиляюсь думати, що це вони.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
проверьте тормозные диски на биение у меня подобное было решила грамотная проточка
 
Стояли на машині диски зімерман перфоровані, проточив-нічого не змінилось. Поставив диски і колодки textar. Перший виїзд на автобан-і маємо то шо маємо)))


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
посмотри задние рычаги переднего моста (состояние их сайлентов)
 
это те, что в ЕТК называются ПОПЕРЕЧНЫМИ РЫЧАГАМИ ПОДВЕСКИ
 
Назад
Зверху