• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E60/61/64 ] Вибрація на швидкості 80-120

Gravik

Пользователь
Joined
Jan 24, 2014
Messages
177
Age
42
Город
Львов
Всім привіт,
Проблема наступного характеру, в діапазоні швидкості 80-120км/г, присутня вібрація на кермі, також коли відторможуєшся з швидкості вібрація в тому самому діапазоні. Диски томозні нові. Колеса балансуються добре дискі рівні. Перехід з зимової резини r17 на літню r18 проблеми не вирішив. Хто стикався? Що порадите? Ходовка вся в більшості нова.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Смотреть подвесной подшипник, и, все-таки, еще раз балансировать колеса на хорошем балансировочном станке - на Вианоре (не реклама).
Была ситуация, что мне правильно отбалансировали колеса только на Вианоре. До этого 4ре разных точки (включая ТипТопСервис) проблему с балансировкой решить не смогли...
 
Смотреть подвесной подшипник, и, все-таки, еще раз балансировать колеса на хорошем балансировочном станке - на Вианоре (не реклама).
Была ситуация, что мне правильно отбалансировали колеса только на Вианоре. До этого 4ре разных точки (включая ТипТопСервис) проблему с балансировкой решить не смогли...

Заїду і на віанор, а от підвісний майстри дивились, сказали, що норм.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 

Не складний абсолютно, сам відписувався в тій темі, але відповіді в ній так і не знайшов. Заміна дисків і колодок в моїй ситуації проблему не вирішила навіть на 100км. Суть в тому що вібрація на кермі не лише при гальмуванні а і при постійній їзді в діапазоні 80-120. Сайленти стоять нові. Зараз приїду в Україну та ще поміняю підшипники ступечні. Усі решта варіантів з вище згаданої теми, мною, або поміняні, або перевірені. Ось для чого створив нову.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Всім привіт,
Проблема наступного характеру, в діапазоні швидкості 80-120км/г, присутня вібрація на кермі, також коли відторможуєшся з швидкості вібрація в тому самому діапазоні. Диски томозні нові. Колеса балансуються добре дискі рівні. Перехід з зимової резини r17 на літню r18 проблеми не вирішив. Хто стикався? Що порадите? Ходовка вся в більшості нова.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk

У мене пройшло після проточки всих дисків i в той же час замінив кермовий накінечник, зробив развал/сход.
Гальмівна у вашому випадку вбільшості відпадає, але треба глянути самі механізми та колодки.
Передивитись кермові тяги.
Сама бридка проблема, і наче іздити можна, а дратує якщо не зробити.




Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Вібрація 80-120 цe класіка балансування
 
Сьогодні вертався з Австрии 1300км, думав з розуму зійду. При гальмувані з 180 в діапозоні від 130 до 70 думав руки відваляться від вібрації керма, і що саме цікаве вібрує в 9 випадках гальмування з 10. Деколи тормозить без вібрації взагалі, то саме стосується звичайної їзди в діапазоні 80-120(((((


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Доречі, підкажіть, коли диски криві то вібрує кермо у всьому діапазоні гальмування, наприклад з 170-180?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
балансировка/кривые диски/кривые тормозные диски
 
тут вже мова не йде про дрож на рулі при 80-120. в мене була дуже схожа сітуація, бувало, що думал стрілки на приборці відваляться, взагалі не розумів що з авто робиться, бувало навіть зупинявся перевірити болти на колесах. а бувало, що взагалі вібрації не було. і так два місяці) а справа була в передніх ступічних підшипниках
 
Доречі, підкажіть, коли диски криві то вібрує кермо у всьому діапазоні гальмування, наприклад з 170-180?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk

ні, не у всьому як правило коли швидкість зменшується менше 140, то вібрація при гальмуванні від кривих дисків має пропасти. доречі я звжди так диски перевіряв, на трассі швидкість більше 140, легенько натискаю гальма, короткочасно, як що вібрація з"являлась, то час ремонтувати диски
 
а справа була в передніх ступічних підшипниках

це особливість регульованих конічних підшипників, сучасні кулькові дуже рідко дають такий люфт
 
то э так)
 
ні, не у всьому як правило коли швидкість зменшується менше 140, то вібрація при гальмуванні від кривих дисків має пропасти. доречі я звжди так диски перевіряв, на трассі швидкість більше 140, легенько натискаю гальма, короткочасно, як що вібрація з"являлась, то час ремонтувати диски

Я мав на увазі тормозні диски, просто коли починаєштормозити з 180 то все добре, але коли доходить до 130 починає ковбасити десь до 80. Просто думаю,якщо диск тормозний кривий то вибрація мала би бути одразу на 180, чи я не правий?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Просто дуууже не хочу починати зараз процес заміни усього підряд, щоб добратися до вирішення проблеми. Пів року тому пройшов вже таке шукаючи стук з переду, помінявши купу запчастин(( а виявилося, що це сайленти кривих ричагів.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
Колесні диски тоді нe при чому
 
Так а биение тормозного диска померить можно. От этого и отталкивайтесь. Колесами можно с кем-то поменяться, тоже показатель получше станка будет.
 
Так а биение тормозного диска померить можно. От этого и отталкивайтесь. Колесами можно с кем-то поменяться, тоже показатель получше станка будет.

Та в тому і справа, що зараз на авто 3тій комплект коліс, тому не дуже схиляюсь думати, що це вони.


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
проверьте тормозные диски на биение у меня подобное было решила грамотная проточка
 
Стояли на машині диски зімерман перфоровані, проточив-нічого не змінилось. Поставив диски і колодки textar. Перший виїзд на автобан-і маємо то шо маємо)))


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
посмотри задние рычаги переднего моста (состояние их сайлентов)
 
посмотри задние рычаги переднего моста (состояние их сайлентов)

Це ті,що криві ричаги?


Надіслано із мого iPhone за допомогою Tapatalk
 
это те, что в ЕТК называются ПОПЕРЕЧНЫМИ РЫЧАГАМИ ПОДВЕСКИ
 
Back
Top