+100оригинал
хочу те которые будут тормозить лучше оригиналов
я розумію що перфорація восновному для зменьшення перегріву і маси гальмівного диска, але нажаль рівень доказовості по цьому факту досить малий!
тому восновному різниця відчутна при гальмувані в дощ!
та яка різниця, гражданська кераміка, чи воєнна чи естетична)? я з нею працюю хоч і не на тему автомобілів і можу розказати по ній багато) тому всеодно її властивості при виході на певну робочу температуру змінюються, хоч це виражено менш помітно на гальмах для вулиці чим для спорту!
Для гражданской эксплуатации лучшее улучшение тормозов это хорошая, свежая резина.
Я теж за оригінал, і як було написано вище, хорошу резину.
оригінал це звичайно добре, але з цього не потрібно робити культу!
сумно читати про резину...це має бути само-собою як і гальма, на безпеці не зекономиш!
Це до чого? Я не купляю там де дають в руки диски і кажуть вибирай....а если тебе в руки дадут два абсолютно одинаковых диска, но на один наклеют бумажку "original" и запросят на 50% больше денег - купишь "оригинал"?
шо мозг
дадєний шоби
по попугайські повторювати
Ви взагалі у школі навчались???)))))ваще ничего не понял