[ E53 ] BMW X5 Maritime Edition - яХта5 [Київ]

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення
Просто фото та вибори

Просто фото, після "піщаного" дощу :)

20240425_105454.jpg

20240425_105508.jpg

20240425_105636.jpg

Просто фото в місті.

20240726_122132.jpg

20240726_122146.jpg

photo_2024-06-15_13-24-13.jpg

Просто фото у селі )

20240730_193012.jpg

Хомяк-тягач :)

20240730_185056.jpg

20240730_185210.jpg

І "жертви" від китайського троса... :(

20240731_141245.jpg

Хомяк добряче отримав по морді гаком, поки витягував мою "тридцятку" з підвалу... Добре, що не в фару, скло, чи радіатор...

20240730_191213.jpg

До речі, пару тижнів тому, як не дивно, обидві мої машини потрапили на вибори. Результати аналогічні минулому разу:

Е30 - 1 місце, Е53 - 5 місце :)

Забув заскрінить... ) Та й таке... )
 
Останнє редагування:
Фоток не видно, через впн заливали?
 
Фоток не видно, через впн заливали?
Ніт, фото викладені тут, але вони чомусь не відображаються. І це не тільки у мене. Походу, це результат останнього оновлення сайту... Написав в КЖИП....
 
фотки відремонтували )
 
Знову вибори

Я не знаю, як так виходить, але цікаво :) Минулого разу одна моя машина була на виборах "машина тижня", а інша, в цей же час, потрапила на вибори "машина дня".

Цього разу я здивувався ще більше! Спочатку побачив, що мій ікс на виборах, потім листаю список вниз, і бачу свою тридцятку!

Screenshot_20241027_073925_Chrome.jpg



Думав, то глюк, навіть обновив сторінку, - таки не глюк! Обидві мої машини в один день на виборах! )) Не знаю за яким принципом тут вибирають кандидатів, але такого в мене ще не було! ))

Screenshot_20241028_044940_Chrome.jpg



Ну, тридцятка, звісно , ікса перемогла, відібравши в нього частину голосів! )) Перше, та сьоме місце, відповідно.

Screenshot_20241028_045054_Chrome.jpg



Вдячний всім за підтримку.


Цікаво, який буде результат цього разу на виборах тижня...

Screenshot_20241028_045205_Chrome.jpg



;)


P.S.

Про ікс писати поки що нема чого, просто їздить... Хіба, що знов про зламану ручку напишу )))
 
Знову дверна ручка, або запис ні про що...




Що ж, мабуть всі власники Е53 вже пройшли через цей біль та страждання з дверними ручками!... )) В моєму бортовику це вже далеко не перший, не другий, та й точно, не останній запис на цю тему...

Ще влітку задня ліва ручка стала погано працювати і відкривала двері вже аж в самому верху свого ходу, тому і стояла криво з величезним зазором.
20240902_115919.jpg

А ще раніше, зразу після зими, був якийсь глюк з лівою передньою ручкою - одного дня вона зовсім перестала відкривати двері. А наступного дня раптом знову почала нормально працювати і працює до цих пір... Загадковий механізм. Я зрозумів, що скоро настане неминуче, і цього разу вирішив підготуватися завчасно! )) Купив одразу нові дві ліві ручки. Якогось турецького виробника, мабуть найдорожчі, поміж китайських аналогів.
20240902_132137.jpg

Судячи по опису, - посилені. Але в якому місці, і як саме вони посилені, я так і не зрозумів - звичайні ручки. Отже, вирішив поки ще надворі не холодно, поміняти задню, а передню, то вже коли настане неминуче ))
20240902_132150.jpg

Розібрав двері, відкрутив ручку. Але щоб її витягти, то на задніх дверях потрібно спочатку витягти дверний замок. Все повинно було б бути просто, - я ж порівняно недавно, вже ремонтував цю ручку і знімав замок. Але з ручками Е53 просто не буває! Один болт закис в смерть! ЯК?? я не розумію...

Довелось висвердлювати!
20240902_125625.jpg

20240902_130720.jpg

А потім ще їхати до товариша, щоб приварити гайку та викрутити. Таке враження, що той болт вже сто років не відкручувався... Але таки викрутили.
20240902_131558.jpg

20240902_131638.jpg

Стара та нова ручки.
20240902_132239.jpg

Попередньо добряче змастив все, що можна, щоб не клинило і не замерзало.
20240902_135156.jpg

Потім були танці з кріпленням накладки ручки. Я кожен раз згадую того геніального німецького інженера, що придумав конструкцію цього прекрасного механізму та систему його кріплення! Згадав і цього разу. Щоб він ті ручки знімав і ставив беззупинно до кінця свого життя!!

Під кінець дня, я таки прикрутив ту кляту ручку. І знаєте що? Вона не відкривала двері. Бо трос виявився закоротким. Якщо потягти більше вгору, то він просто злітав. Його регулювання не вистачало. Терпіння в мене також вже не вистачало. Вже темніло, я плюнув, та пішов знімати стрес пивом.

Наступного дня знову все розібрав. Зрозумів, що нічого з тим тросом не вийде. Підтягнув трохи трос на старій ручці і повернув її на місце, знову протанцювавши декілька годин навколо дверей, поки прикручував накладку. Ручка, звісно, стала знову криво і з великим зазором.

Два дні танців, і відсутність результату! Отакеот... ))

Хоча, відсутність результату - теж результат! Адже, тепер у мене в дверному замку є один новий болтик - 51 21 9 130 334.

Фото установки старої ручки та нового болтика не робив - не було настрою!... ))

Та й таке. )
 
Заміна акумулятора

Гарантія на акумулятор Exide AGM була 3 роки. Встановив я його в кінці березня 2020 року. Він відслужив нормально 4 роки і на початку літа помер. Мабуть, це нормально. Хоча, я чогось думав, що якщо AGM розрахований на роботу в режимі "старт-стоп", то ресурс в нього повинен бути більшим, ніж у звичайного акумулятора. Тим більше, що у мене в машині нема режиму "старт-стоп". Але ж, як показала практика, це вже другий такий акумулятор помирає у мене рівно через 4 роки. Можливо, ще відіграють роль малі та короткі пробіги. А останні 3 роки війни, то зовсім малі і короткі. Пару разів в тиждень на роботу 4 км в одну сторону. Ще з літа я його під-заряджав щонеділі, та ще якось їздив, але з похолоданням він помер повністю.
Отже, цього разу я вирішив брати звичайний Exide - навіщо платити вдвічі більше за AGM, якщо строк служби однаковий? Тим більше з цією війною з фінансами чим далі, тим гірше...
Вибрав Exide Premium 90Ah - як пише німецька книжка ETK.
20241106_151614.jpg

20241106_151624.jpg

20241106_151648.jpg

Останні три цифри 474 - дата випуску.
4 - 24 рік
74 - червень
20241106_151657.jpg

Доволі "свіжий". Знову 3 роки гарантії. Побачимо скільки проживе... )
20241106_151745.jpg

Для початку, наче норм )
20241106_152424.jpg

Знову поїхав до газовщиків знімать балон. ))
20241108_102713.jpg

Цього разу попався толковий майстер, зробив все швидко, навіть балон повністю не виймав. Я навіть не знаю як це йому вдалося! ))
Заразом зробили і планове ТО по газу - заміна фільтрів, діагностика. Але комп не підключався. Виявилось, що відпав один провод на фішці для діагностики. Замінили роз'єм. Почитали, все ОК.
А от колеса замінити я не встиг. ) Сьогодні випав сніг, а я ще на літніх колесах ) На вихідних треба вже мінять точно. )
 
Просто фото, просто знову трубки...

По "іксу" нічого нового, - просто собі їздить, хоча, чесно кажучи, я вже його трохи запустив, - назбиралось вже багато дрібниць, з якими потрібно щось робить, але все ніяк руки не доходять. Свою "тридцятку" я практично повністю зібрав, то ж тепер буду старатися приділити більше уваги і "іксу".
Просто весняні фото після зими.
20250307_152856.jpg

20250307_152744.jpg

Так от вирішив я після зими почати з генеральної чистки салону, бо вже другий рік нічого з ним не робив. А стан шкіри від цього точно краще не став... Отже, "хоум-детейлінг"! )) Вперше чистив салон зубною щіткою! )) Всі щілинки та решіточки. Потім добре вимив шкіру та обробив її очисником-кондиціонером, ретельно почистив та пропилесосив килим. До речі, килим кругом був сухий.
Стало значно краще та чистіше! )
20250519_175357.jpg

20250519_175437.jpg

20250519_175456.jpg

20250519_175526.jpg

20250519_175545.jpg

20250519_175608.jpg

Ну, і звісно, помив машину. Саме собою зрозуміло, що після цього зразу пішов дощ, і чистою вона була не довго. Ну, як завжди.
20250519_180233.jpg

20250519_175626.jpg

20250519_175653.jpg

20250519_180154.jpg

Повернув клубну наклейку, яку хтось "скомуниздив"! )
20250519_180212.jpg

А тепер саме цікаве. Відкриваю після мийки праві передні двері - картина маслом! Чи то, водою! З бардачка капають каплі на килим! Твою ж..!!
Ну я то вже знаю куди лізти - знову знімаю обшивку передньої стійки, - і знову цей чортів шланг, проти всіх законів фізики виліз з усіх притискаючих металевих кліпс вгору, і заломався так, що вода стояла в кориті панорами і потихеньку стікала в салон... Ну це триндець з цими трубками! Я ж осінню їх спеціально перевіряв і вирівнював!
20250519_173341.jpg

Вирівняв трубку, вставив її в кліпси.
20250519_173932.jpg

Звісно перевірив і ліву сторону. Те ж саме, трубка майже вилізла, але ще не заламалася, тому тут було ще сухо.
20250519_174452.jpg

20250519_174502.jpg

Вирівняв трубку, вставив її в кліпси. Але, мабуть, це знову до осені...

Наступні процедури по плану, - повторне полірування фар. Бо вже абсолютно матові стали і світять, як свічки! ) Цього разу я таки поклею плівку зразу після полірування.
 
Останнє редагування:
Учитывая что е53 уже больше 20 лет , хороший потенциальный вариант под такое же действо как и с е30)
 
  • Haha
Реакції: RAI
Учитывая что е53 уже больше 20 лет , хороший потенциальный вариант под такое же действо как и с е30)
Танунафіг! Я на таке мабуть більше не підпишусь! ))
Та й стан в нього не такий вже й пєчальний, щоб так глобально відновлювати. По кузову, то взагалі все ок, навіть рижиків нема. Тільки вся морда в сколах, та подряпин багато....
 
Вибори 30.06.2025 і причеп

Писати поки що особливо нема про що, тому напишу про вибори на драйвер топ! )) Випадково згадав, що забув написати про них )

Були вони ще 30 червня, і результат так собі ) Сьоме місце - з кожним разом все гірше... ))

Вибори 30062025.jpg

Але то таке, головне, що ікс їздить, хоча деякі дрібниці вже давно потрібно було б пофіксити.... Скоро закінчу свою "тридцятку", і тоді вже приділю увагу і "яхті".

Хоча, недавно таки трохи було часу - відполірував фари, але бажаного ефекту не досяг.... буду мабуть робити ще один підхід! )


Поїздив знов з причепом.

20250710_181223.jpg

Оце норм розмєрчик! ;)

Кожен раз, як беру причеп, виникає бажання і собі купити щось таке, як на фото.... Але потім дивлюсь скільки він коштує, прикидую скільки разів на рік він потрібен, і де його зберігати, - і бажання пропадає... ))) І так кожен раз! ))
 
Але потім дивлюсь скільки він коштує, прикидую скільки разів на рік він потрібен, і де його зберігати, - і бажання пропадає... ))) І так кожен раз! ))
Одвічне питання "бути чи не бути")))
 
Поліровка фар



Я колись давно вже полірував фари, але тоді, з дуру, не поклеїв на них захисну плівку. В результаті, через пару років фари стали виглядати ще значно гірше, ніж були до поліровки...

Тому довелось цю процедуру повторити.

Купив все необхідне. Наждачний папір від 800 до 3000. Полірувальна паста та круг, поліроль, плівку.

20250616_093929.jpg

Ось такий вигляд фари мали на той момент.

20250616_094808.jpg

20250616_094733.jpg

20250616_094749.jpg

Полірував фари по черзі всіма градаціями паперу по 2-3 проходу кожною - 800, 1000, 1500, 2000, 3000.

Потім двома полірувальними пастами. До речі, мені здалося, що тверді пасти не дуже підходять для полірування фар, - ефект від них майже не помітний.

Це ефект десь в середині процесу, - мабуть між наждачним папером і полірувальною пастою.

20250616_121630.jpg

20250616_121621.jpg

20250616_121626.jpg

Потім рідка поліроль для фар та войлок.

20250616_140255.jpg

20250616_140239.jpg

20250616_140245.jpg

Майже пів дня роботи - і кінцевий результат.

20250616_141111.jpg

Що я можу сказати, - ефект, звісно, що є, - стало значно краще, ніж було. Але я не задоволений результатом. Здається, що минулого разу було краще...

Спробував поклеїти захисну плівку - вийшла якась фігня зі складками по боках! ) Зіпсував плівку, здер та викинув. Мабуть потрібно або ще тренуватися, або робити це з помічником.

Спробую ще раз відполірувати фари та поклеїти іншу плівку.

Якщо таки не вийде, то треба буде їхати до спеціально навчених людей! )



Заразом трохи полірнув і задні ліхтарі. Але теж вийшло не дуже гарно. Теж треба переробляти...

20250616_141136.jpg

20250616_141141.jpg

20250616_141148.jpg

Мож то був якийсь не вдалий день.... )
 
Заміна газової форсунки

Якось на днях на ходу з'явилася вібрація на рулі і мотор почав трохи "троїть", чи вірніше "п'ятерить" ) Потім пропало... я подумав шо здалося... ) Але через пару кілометрів воно знову повторилось - явно, що не здалося... А ще через декілька сотень метрів мотор тупо заглох на хочу, - наче, як скінчилося паливо! Прямо на перехресті! Добре, що прокотився хоч трохи. А ще краще, що не на залізничному переїзді, який я щойно переїхав. Стартер крутить, але ніякої реакції. Бензин є, газ теж є. Якийсь триндець на рівному місці! Попросив товариша приїхати з діагностикою Підключили - всяких дрібних помилок там триндець вже стільки! Запустив я трохи свого хом'яка, поки тридцяткою займався... Тепер буду більше уваги приділяти іксу. Але, по суті, наче нічого такого критичного. Помітили, що "газова" кнопка взагалі не світиться, і з'явився запах газу під капотом. Очевидно, що проблема з ГБО. Кнопка не реагує на перемикання на бензин. Тоді спробували одночасно крутити стартер і утримувати кнопку. І це спрацювало - ГБО таки вимкнулося, і на бензині мотор відразу завівся і нормально працював. Що ж, треба їхати до "газовщиків.
20250822_090840.jpg

20250822_090856.jpg

На щастя, цього разу не довелося виймати газовий балон.
20250822_091229.jpg

Проблема виявилася в не робочій форсунці першого циліндру.
20250822_092714.jpg

В мене встановлено ГБО італійської контори ZAVOLI. Вона не дуже розповсюджена, бо не дешева, як виявилось. :) На СТО таких форсунок, звісно, що не було. Тому мені запропонували замінити всю систему ГБО. За 30 тисяч гривень. Або навмання ставити всі шість форсунок, які є у них в наявності, - раптом якісь якось і будуть працювати в цій системі. Або шукати таку форсунку ZAVOLI самостійно. Я вибрав останній варіант ) Не робочу форсунку програмно відключили, - це "плюс" цієї системи. От тільки не дуже логічно, що воно при виході з ладу однієї форсунки, вирубило їх всі прямо на ходу, а на бензин не перемикнулось. Якась дурня!

Перші спроби пошуку показали, що знайти її буде не просто. На сайтах вона наче є в наявності, а по факту - вже давно нема. Так я дійшов до "офіціалів" ZAVOLI в Харкові. Там мені сказали, що вони цього року зняті з виробництва, в наявності їх нема і вже не буде. Є такі форсунки другого покоління (темно-зеленого кольору), але вони не сумісні з першим поколінням (світло-зеленого кольору). Тому потрібно міняти всі шість. Ціна однієї 3100 грн. Плюс, ЕБУ, і можливо проводку.
І тут в мене почали з'являтися думки, - а мож ну його нафік те ГБО...? Мож, з моїми пробігами по 7-8 тисяч на рік, простіше і дешевше буде його викинути і їздити на бензині... )
Але вирішив глянути ще на ОЛХ ) І там знайшлося три об'яви по продажу б/у форсунок по ціні 600-1000 грн. за штуку. В одній з них продавець запевняв, що вони практично нові. Оскільки інших варіантів не було, то вирішив спробувати. Купив одну форсунку. На вигляд, дійсно, як нова.
20250830_093137.jpg

Оці всі номери однакові на обох поколіннях, тому на них не слід зважати. Так мені пояснили "офіціали".
20250830_093258.jpg

А дивитися потрібно на вибитий номер на корпусі. Номер першого покоління.
20250830_093159.jpg

Ну і колір першого покоління світло-зелений. Друге покоління значно темніший зелений.

Отже, знову приїхав на СТО, - по діагностиці форсунка робоча. Замінили - все нормально працює.
От тільки я боюся, щоб вони не почали і далі видригувати по одній, якщо їх ресурс вже підходить до кінця.... Якщо так і буде, то мабуть дійсно викину те ГБО взагалі...
 
Нові емблеми та дрібниці

Отже, як я вже казав минулого разу, - назбиралося досить багато всяких дрібниць, які потрібно "пофіксити". Я вирішив почати із самих простих.
20250902_191534.jpg

По-перше, замінити емблеми, бо вже було якось стидно з такими їздити... )
20250902_191901.jpg

51 14 8 132 375 - передня 82 мм
51 14 1 970 248 - задня 78 мм

Звісно, що "китай", бо ціна оригінальних не радує, а якість не факт, що буде краща. Минулого разу я брав "дорогі" китайські емблеми. Фарба з них облізла точнісінько так само, як і з "дешевих". Ось так:
20250902_192403.jpg

Тому цього разу я вирішив, що не варто платити вдвічі, чи втричі більше, і купив саму дешеву передню емблему, - з корпусом з чорного пластику, замість "хрому".
20250902_192255.jpg

Накладка з логотипом спочатку клеїться на двосторонній скотч на чорний пластиковий корпус, а потім емблема встановлюється, як і оригінальна емблема. Виглядає добре. Побачу, як швидко з неї злізе фарба... )
20250902_192414.jpg

Задня емблема 78 мм продається в одному варіанті, тому купив таку ж саму, як і минулого разу. На старій повністю злізла тільки біла фарба. Голуба та чорна ще трохи трималась ) Штифти дуже тонкі, тому додатково клеїв на двосторонній скотч, як і було раніше.
20250902_194228.jpg

Вигляд тепер став трохи кращий! ;)

По-друге - вставка на кнопку дверного замка на передніх правих дверях в мене була вже давно зі зламаними фіксаторами, тому при черговому "ніжному" закриванні дверей кимось із пасажирів, вона вилетіла і десь загубилася. Та, фігня, - куплю нову, подумав я. Пробив ціну, і передумав! )))

Накладка кнопки запирания SCHWARZ (51 41 8 408 567) - 1000 грн. за штуку. (!!!) Йдуть тільки на Е53.

Черговий приклад неадекватності цін на деякі оригінальні деталі. До того ж я чув, що якість цих новодєльних оригінальних вставок на рівні самого паршивого аліекспресу. Тому може варто зразу там їх і купити за 100 грн. На ОЛХ бачив надруковані на 3D принтері вставки теж по 100 грн., але вигляд у них не дуже.
Також чув, що ставлять з якихось "жигулів", але ж це не наш метод! )
Ще знайшов в інеті варіант - така ж оригінальна вставка для Е46 (51 41 8 200 729) - 100 грн. за штуку. На вигляд ідентична, але там треба підрізати одну ніжку фіксатора. Нормальний варіант за адекватну ціну.
І тут я згадав, що у мене вже декілька років лежать задні карти зі шторками, і там є ці вставки. Вийняв одну.
20250902_194716.jpg

Встановив
20250902_194815.jpg

По-третє - ще з моменту покупки машини планка над лівою фарою, біля упору капота, була покоцана чимось. Воно дратувало очі, але якось не доходили руки! )
20250902_195912.jpg

Наклейка про високу напругу в фарах на цій планці була частково обдерта, тому я її обдер повністю. Разом з комплектом наклейок для своєї Е30, замовив копії таких наклейок. Хоча, можна купити і оригінальні (71 23 7 248 266) по 100 грн. штука під замовлення.
20250903_080615.jpg

Нарешті, пофарбував і приклеїв наклейку.
20250903_080720.jpg

20250903_080726.jpg

Тепер вони з обох боків, як і має бути.
20250903_080740.jpg

Отакі дрібниці.

P.S.
На першому фото видно ще шлейф керма. Це вже не зовсім дрібниця, тому про це напишу окремо. Тим більше, що я з ним ще й лоханувся! ))
 
А шо у бобика по расходу газа?. Та и бензина. Интересно.
 
Назад
Зверху