[ E53 ] BMW X5 Maritime Edition - яХта5 [Київ]

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення
Просто фото та вибори

Просто фото, після "піщаного" дощу :)

20240425_105454.jpg

20240425_105508.jpg

20240425_105636.jpg

Просто фото в місті.

20240726_122132.jpg

20240726_122146.jpg

photo_2024-06-15_13-24-13.jpg

Просто фото у селі )

20240730_193012.jpg

Хомяк-тягач :)

20240730_185056.jpg

20240730_185210.jpg

І "жертви" від китайського троса... :(

20240731_141245.jpg

Хомяк добряче отримав по морді гаком, поки витягував мою "тридцятку" з підвалу... Добре, що не в фару, скло, чи радіатор...

20240730_191213.jpg

До речі, пару тижнів тому, як не дивно, обидві мої машини потрапили на вибори. Результати аналогічні минулому разу:

Е30 - 1 місце, Е53 - 5 місце :)

Забув заскрінить... ) Та й таке... )
 
Останнє редагування:
Фоток не видно, через впн заливали?
 
Фоток не видно, через впн заливали?
Ніт, фото викладені тут, але вони чомусь не відображаються. І це не тільки у мене. Походу, це результат останнього оновлення сайту... Написав в КЖИП....
 
фотки відремонтували )
 
Знову вибори

Я не знаю, як так виходить, але цікаво :) Минулого разу одна моя машина була на виборах "машина тижня", а інша, в цей же час, потрапила на вибори "машина дня".

Цього разу я здивувався ще більше! Спочатку побачив, що мій ікс на виборах, потім листаю список вниз, і бачу свою тридцятку!

Screenshot_20241027_073925_Chrome.jpg



Думав, то глюк, навіть обновив сторінку, - таки не глюк! Обидві мої машини в один день на виборах! )) Не знаю за яким принципом тут вибирають кандидатів, але такого в мене ще не було! ))

Screenshot_20241028_044940_Chrome.jpg



Ну, тридцятка, звісно , ікса перемогла, відібравши в нього частину голосів! )) Перше, та сьоме місце, відповідно.

Screenshot_20241028_045054_Chrome.jpg



Вдячний всім за підтримку.


Цікаво, який буде результат цього разу на виборах тижня...

Screenshot_20241028_045205_Chrome.jpg



;)


P.S.

Про ікс писати поки що нема чого, просто їздить... Хіба, що знов про зламану ручку напишу )))
 
Знову дверна ручка, або запис ні про що...




Що ж, мабуть всі власники Е53 вже пройшли через цей біль та страждання з дверними ручками!... )) В моєму бортовику це вже далеко не перший, не другий, та й точно, не останній запис на цю тему...

Ще влітку задня ліва ручка стала погано працювати і відкривала двері вже аж в самому верху свого ходу, тому і стояла криво з величезним зазором.
20240902_115919.jpg

А ще раніше, зразу після зими, був якийсь глюк з лівою передньою ручкою - одного дня вона зовсім перестала відкривати двері. А наступного дня раптом знову почала нормально працювати і працює до цих пір... Загадковий механізм. Я зрозумів, що скоро настане неминуче, і цього разу вирішив підготуватися завчасно! )) Купив одразу нові дві ліві ручки. Якогось турецького виробника, мабуть найдорожчі, поміж китайських аналогів.
20240902_132137.jpg

Судячи по опису, - посилені. Але в якому місці, і як саме вони посилені, я так і не зрозумів - звичайні ручки. Отже, вирішив поки ще надворі не холодно, поміняти задню, а передню, то вже коли настане неминуче ))
20240902_132150.jpg

Розібрав двері, відкрутив ручку. Але щоб її витягти, то на задніх дверях потрібно спочатку витягти дверний замок. Все повинно було б бути просто, - я ж порівняно недавно, вже ремонтував цю ручку і знімав замок. Але з ручками Е53 просто не буває! Один болт закис в смерть! ЯК?? я не розумію...

Довелось висвердлювати!
20240902_125625.jpg

20240902_130720.jpg

А потім ще їхати до товариша, щоб приварити гайку та викрутити. Таке враження, що той болт вже сто років не відкручувався... Але таки викрутили.
20240902_131558.jpg

20240902_131638.jpg

Стара та нова ручки.
20240902_132239.jpg

Попередньо добряче змастив все, що можна, щоб не клинило і не замерзало.
20240902_135156.jpg

Потім були танці з кріпленням накладки ручки. Я кожен раз згадую того геніального німецького інженера, що придумав конструкцію цього прекрасного механізму та систему його кріплення! Згадав і цього разу. Щоб він ті ручки знімав і ставив беззупинно до кінця свого життя!!

Під кінець дня, я таки прикрутив ту кляту ручку. І знаєте що? Вона не відкривала двері. Бо трос виявився закоротким. Якщо потягти більше вгору, то він просто злітав. Його регулювання не вистачало. Терпіння в мене також вже не вистачало. Вже темніло, я плюнув, та пішов знімати стрес пивом.

Наступного дня знову все розібрав. Зрозумів, що нічого з тим тросом не вийде. Підтягнув трохи трос на старій ручці і повернув її на місце, знову протанцювавши декілька годин навколо дверей, поки прикручував накладку. Ручка, звісно, стала знову криво і з великим зазором.

Два дні танців, і відсутність результату! Отакеот... ))

Хоча, відсутність результату - теж результат! Адже, тепер у мене в дверному замку є один новий болтик - 51 21 9 130 334.

Фото установки старої ручки та нового болтика не робив - не було настрою!... ))

Та й таке. )
 
Заміна акумулятора

Гарантія на акумулятор Exide AGM була 3 роки. Встановив я його в кінці березня 2020 року. Він відслужив нормально 4 роки і на початку літа помер. Мабуть, це нормально. Хоча, я чогось думав, що якщо AGM розрахований на роботу в режимі "старт-стоп", то ресурс в нього повинен бути більшим, ніж у звичайного акумулятора. Тим більше, що у мене в машині нема режиму "старт-стоп". Але ж, як показала практика, це вже другий такий акумулятор помирає у мене рівно через 4 роки. Можливо, ще відіграють роль малі та короткі пробіги. А останні 3 роки війни, то зовсім малі і короткі. Пару разів в тиждень на роботу 4 км в одну сторону. Ще з літа я його під-заряджав щонеділі, та ще якось їздив, але з похолоданням він помер повністю.
Отже, цього разу я вирішив брати звичайний Exide - навіщо платити вдвічі більше за AGM, якщо строк служби однаковий? Тим більше з цією війною з фінансами чим далі, тим гірше...
Вибрав Exide Premium 90Ah - як пише німецька книжка ETK.
20241106_151614.jpg

20241106_151624.jpg

20241106_151648.jpg

Останні три цифри 474 - дата випуску.
4 - 24 рік
74 - червень
20241106_151657.jpg

Доволі "свіжий". Знову 3 роки гарантії. Побачимо скільки проживе... )
20241106_151745.jpg

Для початку, наче норм )
20241106_152424.jpg

Знову поїхав до газовщиків знімать балон. ))
20241108_102713.jpg

Цього разу попався толковий майстер, зробив все швидко, навіть балон повністю не виймав. Я навіть не знаю як це йому вдалося! ))
Заразом зробили і планове ТО по газу - заміна фільтрів, діагностика. Але комп не підключався. Виявилось, що відпав один провод на фішці для діагностики. Замінили роз'єм. Почитали, все ОК.
А от колеса замінити я не встиг. ) Сьогодні випав сніг, а я ще на літніх колесах ) На вихідних треба вже мінять точно. )
 
Просто фото, просто знову трубки...

По "іксу" нічого нового, - просто собі їздить, хоча, чесно кажучи, я вже його трохи запустив, - назбиралось вже багато дрібниць, з якими потрібно щось робить, але все ніяк руки не доходять. Свою "тридцятку" я практично повністю зібрав, то ж тепер буду старатися приділити більше уваги і "іксу".
Просто весняні фото після зими.
20250307_152856.jpg

20250307_152744.jpg

Так от вирішив я після зими почати з генеральної чистки салону, бо вже другий рік нічого з ним не робив. А стан шкіри від цього точно краще не став... Отже, "хоум-детейлінг"! )) Вперше чистив салон зубною щіткою! )) Всі щілинки та решіточки. Потім добре вимив шкіру та обробив її очисником-кондиціонером, ретельно почистив та пропилесосив килим. До речі, килим кругом був сухий.
Стало значно краще та чистіше! )
20250519_175357.jpg

20250519_175437.jpg

20250519_175456.jpg

20250519_175526.jpg

20250519_175545.jpg

20250519_175608.jpg

Ну, і звісно, помив машину. Саме собою зрозуміло, що після цього зразу пішов дощ, і чистою вона була не довго. Ну, як завжди.
20250519_180233.jpg

20250519_175626.jpg

20250519_175653.jpg

20250519_180154.jpg

Повернув клубну наклейку, яку хтось "скомуниздив"! )
20250519_180212.jpg

А тепер саме цікаве. Відкриваю після мийки праві передні двері - картина маслом! Чи то, водою! З бардачка капають каплі на килим! Твою ж..!!
Ну я то вже знаю куди лізти - знову знімаю обшивку передньої стійки, - і знову цей чортів шланг, проти всіх законів фізики виліз з усіх притискаючих металевих кліпс вгору, і заломався так, що вода стояла в кориті панорами і потихеньку стікала в салон... Ну це триндець з цими трубками! Я ж осінню їх спеціально перевіряв і вирівнював!
20250519_173341.jpg

Вирівняв трубку, вставив її в кліпси.
20250519_173932.jpg

Звісно перевірив і ліву сторону. Те ж саме, трубка майже вилізла, але ще не заламалася, тому тут було ще сухо.
20250519_174452.jpg

20250519_174502.jpg

Вирівняв трубку, вставив її в кліпси. Але, мабуть, це знову до осені...

Наступні процедури по плану, - повторне полірування фар. Бо вже абсолютно матові стали і світять, як свічки! ) Цього разу я таки поклею плівку зразу після полірування.
 
Останнє редагування:
Учитывая что е53 уже больше 20 лет , хороший потенциальный вариант под такое же действо как и с е30)
 
  • Haha
Реакції: RAI
Учитывая что е53 уже больше 20 лет , хороший потенциальный вариант под такое же действо как и с е30)
Танунафіг! Я на таке мабуть більше не підпишусь! ))
Та й стан в нього не такий вже й пєчальний, щоб так глобально відновлювати. По кузову, то взагалі все ок, навіть рижиків нема. Тільки вся морда в сколах, та подряпин багато....
 
Вибори 30.06.2025 і причеп

Писати поки що особливо нема про що, тому напишу про вибори на драйвер топ! )) Випадково згадав, що забув написати про них )

Були вони ще 30 червня, і результат так собі ) Сьоме місце - з кожним разом все гірше... ))

Вибори 30062025.jpg

Але то таке, головне, що ікс їздить, хоча деякі дрібниці вже давно потрібно було б пофіксити.... Скоро закінчу свою "тридцятку", і тоді вже приділю увагу і "яхті".

Хоча, недавно таки трохи було часу - відполірував фари, але бажаного ефекту не досяг.... буду мабуть робити ще один підхід! )


Поїздив знов з причепом.

20250710_181223.jpg

Оце норм розмєрчик! ;)

Кожен раз, як беру причеп, виникає бажання і собі купити щось таке, як на фото.... Але потім дивлюсь скільки він коштує, прикидую скільки разів на рік він потрібен, і де його зберігати, - і бажання пропадає... ))) І так кожен раз! ))
 
Але потім дивлюсь скільки він коштує, прикидую скільки разів на рік він потрібен, і де його зберігати, - і бажання пропадає... ))) І так кожен раз! ))
Одвічне питання "бути чи не бути")))
 
Поліровка фар



Я колись давно вже полірував фари, але тоді, з дуру, не поклеїв на них захисну плівку. В результаті, через пару років фари стали виглядати ще значно гірше, ніж були до поліровки...

Тому довелось цю процедуру повторити.

Купив все необхідне. Наждачний папір від 800 до 3000. Полірувальна паста та круг, поліроль, плівку.

20250616_093929.jpg

Ось такий вигляд фари мали на той момент.

20250616_094808.jpg

20250616_094733.jpg

20250616_094749.jpg

Полірував фари по черзі всіма градаціями паперу по 2-3 проходу кожною - 800, 1000, 1500, 2000, 3000.

Потім двома полірувальними пастами. До речі, мені здалося, що тверді пасти не дуже підходять для полірування фар, - ефект від них майже не помітний.

Це ефект десь в середині процесу, - мабуть між наждачним папером і полірувальною пастою.

20250616_121630.jpg

20250616_121621.jpg

20250616_121626.jpg

Потім рідка поліроль для фар та войлок.

20250616_140255.jpg

20250616_140239.jpg

20250616_140245.jpg

Майже пів дня роботи - і кінцевий результат.

20250616_141111.jpg

Що я можу сказати, - ефект, звісно, що є, - стало значно краще, ніж було. Але я не задоволений результатом. Здається, що минулого разу було краще...

Спробував поклеїти захисну плівку - вийшла якась фігня зі складками по боках! ) Зіпсував плівку, здер та викинув. Мабуть потрібно або ще тренуватися, або робити це з помічником.

Спробую ще раз відполірувати фари та поклеїти іншу плівку.

Якщо таки не вийде, то треба буде їхати до спеціально навчених людей! )



Заразом трохи полірнув і задні ліхтарі. Але теж вийшло не дуже гарно. Теж треба переробляти...

20250616_141136.jpg

20250616_141141.jpg

20250616_141148.jpg

Мож то був якийсь не вдалий день.... )
 
Заміна газової форсунки

Якось на днях на ходу з'явилася вібрація на рулі і мотор почав трохи "троїть", чи вірніше "п'ятерить" ) Потім пропало... я подумав шо здалося... ) Але через пару кілометрів воно знову повторилось - явно, що не здалося... А ще через декілька сотень метрів мотор тупо заглох на хочу, - наче, як скінчилося паливо! Прямо на перехресті! Добре, що прокотився хоч трохи. А ще краще, що не на залізничному переїзді, який я щойно переїхав. Стартер крутить, але ніякої реакції. Бензин є, газ теж є. Якийсь триндець на рівному місці! Попросив товариша приїхати з діагностикою Підключили - всяких дрібних помилок там триндець вже стільки! Запустив я трохи свого хом'яка, поки тридцяткою займався... Тепер буду більше уваги приділяти іксу. Але, по суті, наче нічого такого критичного. Помітили, що "газова" кнопка взагалі не світиться, і з'явився запах газу під капотом. Очевидно, що проблема з ГБО. Кнопка не реагує на перемикання на бензин. Тоді спробували одночасно крутити стартер і утримувати кнопку. І це спрацювало - ГБО таки вимкнулося, і на бензині мотор відразу завівся і нормально працював. Що ж, треба їхати до "газовщиків.
20250822_090840.jpg

20250822_090856.jpg

На щастя, цього разу не довелося виймати газовий балон.
20250822_091229.jpg

Проблема виявилася в не робочій форсунці першого циліндру.
20250822_092714.jpg

В мене встановлено ГБО італійської контори ZAVOLI. Вона не дуже розповсюджена, бо не дешева, як виявилось. :) На СТО таких форсунок, звісно, що не було. Тому мені запропонували замінити всю систему ГБО. За 30 тисяч гривень. Або навмання ставити всі шість форсунок, які є у них в наявності, - раптом якісь якось і будуть працювати в цій системі. Або шукати таку форсунку ZAVOLI самостійно. Я вибрав останній варіант ) Не робочу форсунку програмно відключили, - це "плюс" цієї системи. От тільки не дуже логічно, що воно при виході з ладу однієї форсунки, вирубило їх всі прямо на ходу, а на бензин не перемикнулось. Якась дурня!

Перші спроби пошуку показали, що знайти її буде не просто. На сайтах вона наче є в наявності, а по факту - вже давно нема. Так я дійшов до "офіціалів" ZAVOLI в Харкові. Там мені сказали, що вони цього року зняті з виробництва, в наявності їх нема і вже не буде. Є такі форсунки другого покоління (темно-зеленого кольору), але вони не сумісні з першим поколінням (світло-зеленого кольору). Тому потрібно міняти всі шість. Ціна однієї 3100 грн. Плюс, ЕБУ, і можливо проводку.
І тут в мене почали з'являтися думки, - а мож ну його нафік те ГБО...? Мож, з моїми пробігами по 7-8 тисяч на рік, простіше і дешевше буде його викинути і їздити на бензині... )
Але вирішив глянути ще на ОЛХ ) І там знайшлося три об'яви по продажу б/у форсунок по ціні 600-1000 грн. за штуку. В одній з них продавець запевняв, що вони практично нові. Оскільки інших варіантів не було, то вирішив спробувати. Купив одну форсунку. На вигляд, дійсно, як нова.
20250830_093137.jpg

Оці всі номери однакові на обох поколіннях, тому на них не слід зважати. Так мені пояснили "офіціали".
20250830_093258.jpg

А дивитися потрібно на вибитий номер на корпусі. Номер першого покоління.
20250830_093159.jpg

Ну і колір першого покоління світло-зелений. Друге покоління значно темніший зелений.

Отже, знову приїхав на СТО, - по діагностиці форсунка робоча. Замінили - все нормально працює.
От тільки я боюся, щоб вони не почали і далі видригувати по одній, якщо їх ресурс вже підходить до кінця.... Якщо так і буде, то мабуть дійсно викину те ГБО взагалі...
 
Нові емблеми та дрібниці

Отже, як я вже казав минулого разу, - назбиралося досить багато всяких дрібниць, які потрібно "пофіксити". Я вирішив почати із самих простих.
20250902_191534.jpg

По-перше, замінити емблеми, бо вже було якось стидно з такими їздити... )
20250902_191901.jpg

51 14 8 132 375 - передня 82 мм
51 14 1 970 248 - задня 78 мм

Звісно, що "китай", бо ціна оригінальних не радує, а якість не факт, що буде краща. Минулого разу я брав "дорогі" китайські емблеми. Фарба з них облізла точнісінько так само, як і з "дешевих". Ось так:
20250902_192403.jpg

Тому цього разу я вирішив, що не варто платити вдвічі, чи втричі більше, і купив саму дешеву передню емблему, - з корпусом з чорного пластику, замість "хрому".
20250902_192255.jpg

Накладка з логотипом спочатку клеїться на двосторонній скотч на чорний пластиковий корпус, а потім емблема встановлюється, як і оригінальна емблема. Виглядає добре. Побачу, як швидко з неї злізе фарба... )
20250902_192414.jpg

Задня емблема 78 мм продається в одному варіанті, тому купив таку ж саму, як і минулого разу. На старій повністю злізла тільки біла фарба. Голуба та чорна ще трохи трималась ) Штифти дуже тонкі, тому додатково клеїв на двосторонній скотч, як і було раніше.
20250902_194228.jpg

Вигляд тепер став трохи кращий! ;)

По-друге - вставка на кнопку дверного замка на передніх правих дверях в мене була вже давно зі зламаними фіксаторами, тому при черговому "ніжному" закриванні дверей кимось із пасажирів, вона вилетіла і десь загубилася. Та, фігня, - куплю нову, подумав я. Пробив ціну, і передумав! )))

Накладка кнопки запирания SCHWARZ (51 41 8 408 567) - 1000 грн. за штуку. (!!!) Йдуть тільки на Е53.

Черговий приклад неадекватності цін на деякі оригінальні деталі. До того ж я чув, що якість цих новодєльних оригінальних вставок на рівні самого паршивого аліекспресу. Тому може варто зразу там їх і купити за 100 грн. На ОЛХ бачив надруковані на 3D принтері вставки теж по 100 грн., але вигляд у них не дуже.
Також чув, що ставлять з якихось "жигулів", але ж це не наш метод! )
Ще знайшов в інеті варіант - така ж оригінальна вставка для Е46 (51 41 8 200 729) - 100 грн. за штуку. На вигляд ідентична, але там треба підрізати одну ніжку фіксатора. Нормальний варіант за адекватну ціну.
І тут я згадав, що у мене вже декілька років лежать задні карти зі шторками, і там є ці вставки. Вийняв одну.
20250902_194716.jpg

Встановив
20250902_194815.jpg

По-третє - ще з моменту покупки машини планка над лівою фарою, біля упору капота, була покоцана чимось. Воно дратувало очі, але якось не доходили руки! )
20250902_195912.jpg

Наклейка про високу напругу в фарах на цій планці була частково обдерта, тому я її обдер повністю. Разом з комплектом наклейок для своєї Е30, замовив копії таких наклейок. Хоча, можна купити і оригінальні (71 23 7 248 266) по 100 грн. штука під замовлення.
20250903_080615.jpg

Нарешті, пофарбував і приклеїв наклейку.
20250903_080720.jpg

20250903_080726.jpg

Тепер вони з обох боків, як і має бути.
20250903_080740.jpg

Отакі дрібниці.

P.S.
На першому фото видно ще шлейф керма. Це вже не зовсім дрібниця, тому про це напишу окремо. Тим більше, що я з ним ще й лоханувся! ))
 
А шо у бобика по расходу газа?. Та и бензина. Интересно.
 
А шо у бобика по расходу газа?. Та и бензина. Интересно.
Ну, зараз БК показує середній розхід 22-23, при середній швидкості теж 22-23 ) Поїздки по нашому кішлаку, - 4км до роботи і обратно )
Хз, як воно і шо саме рахує. Повного бака газу 80 літрів мені вистачає десь на 380-400км, тобто по газу десь 20-21 л/100км
 
Поліровка фар 2

Отже, результат поліровки мене повністю не задовольнив, тому я вирішив зробити ще одну спробу. Після першої спроби фари виглядали ось так.
20250830_110527.jpg

20250830_110544.jpg

20250830_110539.jpg

Цього разу, щоб прибрати дрібнесеньку "павутинку", яку на фото майже і не видно, я почав з більш крупної наждачки - 240 та 320. Фара стала рівномірно матовою.
20250830_113123.jpg

Потім 600, 1000, 1500, 2000, 3000, - кожною по 3-4 проходи з водою, і такий результат.

20250830_123857.jpg

Потім поліроль для фар і войлочний диск. Теж 3-4 проходи.
20250831_174134.jpg

20250831_174142.jpg

20250831_174127.jpg

Заразом ще раз відполірував і задні ліхтарі, бо після першої спроби вони виглядали не дуже гарно.
20250830_175638.jpg

20250830_175647.jpg

20250830_175659.jpg

Тут я почав з 1000, потім 1500, та 2000, - кожною по 2-3 проходи з водою. Потім поліроль для фар і войлочний диск. Теж 2-3 проходи, і такий результат.
20250830_193814.jpg

20250830_193826.jpg

20250830_193834.jpg

Загальний вигляд
20250901_082056.jpg

20250901_082105.jpg

20250901_082111.jpg

20250901_082124.jpg

20250901_082135.jpg

20250901_082145.jpg

20250901_082200.jpg

20250901_082211.jpg

20250901_082229.jpg

20250901_082241.jpg

20250901_082255.jpg

В принципі, стало краще, ніж було, хоча по фото може різниця не дуже і помітна. Не ідеально, але на даний час, мене влаштовує.
Фари потрібно все ж таки заклеїти плівкою, щоб вони знов не стали матовими. Перша спроба в мене була зовсім не вдала ) Тому я вирішив поїхати до місцевих спеців в детейлінг. Там мені зарядили від 6000+ грн. за поліровку і поклейку, або 4000 грн. просто за поклейку. Не дуже дешево, як на мене... тим більше, що попередили, що мабуть ідеальної прозорості все одно не буде, бо скло мутне вже із середини. Або розбирать і полірувать з іншого боку, або мінять скло. Тому я вирішив, що не варто витрачати гроші на це скло, а поклеїти плівку все ж таки самостійно )
20250906_164437.jpg

Звісно, що вийшло так собі ))
20250906_171137.jpg

20250906_171145.jpg

На "поворотах" є трохи складок, але з трьох метрів їх не видно )))
20250906_171126.jpg

Для першого разу, - нормально! Все одно, скло потім мінять. Але то буде пізніше.... до кращих часів... Тоді буде вже комплексна реставрація фар. А поки що, - "маємо те, маємо" (с)
 
Фары надо сразу пленкой закрывать после полировки.
 
ну, вже вийшло так, як вийшло! ) На наступний сезон, якщо шось у нас таки наладиться (хоча вже дуже сумліваюся), то займуся фарами вже більш серйозно. Та й взагалі, там всією "мордою" треба зайнятися - на капоті шпакля вся потріскалась, туєва хуча коцок та сколів, побита решітка бампера, лобове запісочене і з тріщиною... (
 
Заміна повторювачів поворотів

Повторювачі передніх вказівників поворотів в крилах вже давно мали поганий вигляд. Я колись вже пробував їх чистити/мити, але це не дало якогось суттєвого результату. Тому, раз вже я зайнявся освітлювальними приладами, то вирішив їх замінити. Оригінальні коштують занадто дорого, тому купив аналог DEPO, - якість не гірша, а ціна значно менша.
Замовляв по цих номерах (вони йдуть також і на рестайл Е36).
20250908_184450.jpg

З іншого боку якісь інші номери, але теж DEPO.
20250908_184622.jpg

Виглядають гарно.
20250908_184659.jpg

В комплекті йде гумовий ущільнювач, патрон лампи і лампа.
20250908_184718.jpg

В порівнянні з оригінальними
20250908_190654.jpg

Судячи по номерах, то це ще "рідні" повторювачі.
20250908_190707.jpg

Тому їх стан та вигляд вже дуже не презентабельний )
20250908_190721.jpg

Заміна дуже проста - акуратно зсовуємо повторювач вперед, і за задню частину виймаємо його з крила , та відключаємо роз'єм. Але роз'єми трохи закисли, тому я вирішив залишити старі патрони з лампами. Вставив їх в нові повторювачі. І даремно - з обох боків повторювачі не працюють. Просто, мабуть, я не помічав, що вони перестали працювати... В мене вже почали виникати підозри на блок світла LCM, бо іноді бувають глюки і зі світлом в автоматичному режимі. З люка вода кожен раз тече саме на цей блок... Треба буде таки подивитися до нього. Але перевіривши мультиметром, з'язувалося, що проблема саме в закисших оригінальних патронах ламп. Відмочив їх спреєм для контактів, зняв і замінив на нові патрони DEPO.
Установка теж проста - вставляємо повторювач в крило, притискаємо передню пружину, та зміщуємо трохи назад.
Тепер вигляд став краще.
20250910_091351.jpg

20250910_091356.jpg

20250910_091423.jpg

20250910_091429.jpg

І світять значно яскравіше, ніж старі.
20250914_193138.jpg

Далі буде ще один "класичний" для Е53 допис про освітлення.
 
Заміна планки підсвітки заднього номера

Чергова "класична болячка" Е53 - планка підсвітки заднього номера та кнопка відкривання багажника. В ній окисляються та гниють контакти на платі, і перестає працювати підсвітка та кнопка багажника. От і в мене, вже давно, періодично вискакувала помилка по лампі підсвітки, але чистка контактів на деякий час допомагала. Але недавно черга дійшла і до кнопки, і вона перестала працювати. Тому я не став чекати, поки багажник почне сам на ходу відкриватись, як буває в людей, і вирішив замінити цю планку.
Планка складається з двох частин - сама планка та декоративна накладка. Але по ЕТК вона йде тільки в зборі. Буває в трьох варіантах:
51 13 7 170 674 - TITAN, сріблястого кольору
51 13 7 170 676 - SCHWARZ чорного кольору
51 13 7 170 840 - загрунтована, під фарбування

ЕТК рекомендує замінювати комплектом і обидва гумові ущільнювачі:
51 13 7 062 294 - ущільнювач декоративної накладки
51 13 7 058 100 - ущільнююча прокладка корпусу роз'єму планки

Мало того, що ціна не мала, то накладку потрібно ще й фарбувати. Тому раніше цю планку ремонтували "народно-колхозними" методами - розрізали корпус і перепаювали плату перемичками з проводів та склеювали.
Але після виходу Х3 Е83 ситуація покращилася - ця ж планка також там використовувалася, і була вже доступна, як окрема деталь - 51 13 3 403 611.
Пізніше китайці підсуєтилися і зробили аналог, не гірший по якості, судячи з відгуків.
Саме цей варіант я і обрав - планка NTY EZCBM281.
20250912_174334.jpg

20250912_174500.jpg

20250912_174511.jpg

20250912_174540.jpg

20250912_174551.jpg

Також купив новий оригінальний ущільнювач декоративної накладки.
20250912_174606.jpg

Знімаємо стару планку.
20250912_175115.jpg

Стан ущільнювача вже досить поганий, тому я таки не даремно дослухався до рекомендацій ЕТК по його заміні.
20250912_175132.jpg

20250912_175147.jpg

Плафони також виглядають погано (як і повороти в минулому дописі). Планка тримається на чотирьох саморізах.
20250912_175322.jpg

Відкручуємо, відключаємо фішку і знімаємо планку.
20250912_175539.jpg

20250912_180241.jpg

20250912_180355.jpg

Плафони майже не трималися, бо вже були поламані, стан контактів видно...
20250912_180252.jpg

20250912_180304.jpg

Стан кнопки також
20250912_180328.jpg

Гумова прокладка корпусу роз'єму, на щастя, чудово збереглася.
20250912_180624.jpg

Судячи по номеру та даті, це ще "рідна" планка.
20250912_180404.jpg

Отже, тепер потрібно зняти декоративну накладку. Для початку добре помив планку та всі защьолки.
20250912_181737.jpg

Защьолка на одному торці планки.
20250912_181805.jpg

І така сама на іншому. До речі, накладка тут трохи надломана - явно планку вже розбирали до мене...
20250912_181828.jpg

Дві защьолки по центру. Видно стан ущільнювача.
20250912_184525.jpg

До речі, на накладці ущільнювач якоїсь наче круглої форми і типу якогось сплену. А новий Т-подібної форми гумовий. Мож то вже колхоз якийсь був...
20250912_182106.jpg

Защьолки розтискати потрібно дуже акуратно і рівномірно, щоб нічого не зламати. Добре, що перед очима була нова планка, - по ній видно де і як вона тримається. Трохи часу і зусиль, і планка розібрана.
20250912_190015.jpg

Тепер видно ще защьолки по центру біля кнопки, на накладці. Тому щоб зняти накладку, потрібно планку провернути трохи по її повздовжній осі.
20250912_190101.jpg

Тепер вже очевидно, що планку вже знімали і ремонтували тим самим "народно-колхозним" методом - розрізали, паяли, склеювали.
20250912_190023.jpg

Візуально китайська планка нічим не відрізняється від оригінальної. По якості пластику та плафонів теж.

20250912_190126.jpg

20250912_190147.jpg

Отже, приступаємо до її установки. Під старою планкою, біля кліпс вже починається корозія. По власному досвіду знаю, що її потрібно або капітально прибирати і нормально фарбувати, або краще взагалі не чіпати і не закрашувати з балончика, бо стане ще гірше. Тому поки що, просто ретельно вимив та покрив поверхню восковим консервантом.
20250912_190741.jpg

20250912_190802.jpg

Також помив накладку, та вичисти паз для ущільнювача.
20250912_191349.jpg

20250912_191408.jpg

Акуратно защьолкуємо планку в накладку, вставляємо ущільнювач в паз та гумову прокладку на корпус роз'єму.
20250912_191938.jpg

20250912_191949.jpg

20250912_192607.jpg

Підключаємо роз'єм та прикручуємо планку чотирма саморізами.
20250912_193221.jpg

Слідкуємо, щоб ущільнювач не змістився і щільно приліг до кришки багажника.
20250912_193312.jpg

Готово.
20250912_193343.jpg

Перевіряємо підсвітку - світить чудово і яскраво!
20250912_193407.jpg

20250912_193417.jpg

Кнопка також прекрасно працює.
20250914_181300.jpg

І вигляд став краще.
20250914_181332.jpg


P.S.
Якщо хтось помітив, то на першому фото є ще один пакетик ;)
Ось цей.
20250912_174623.jpg

Заглушка 11 12 1 726 089
20250912_174639.jpg

Вже давно десь на СТО загубилась одна заглушка кришки катушок. Я про неї весь час забував, але, нарешті таки згадав і встановив.
20250912_174900.jpg

20250912_174920.jpg

Дрібниця, а вигляд інший! )
 
Ремонт CD-чейнджера

Останній раз я користувався CD-чейнджером ще до війни, мабуть десь в 20-21 році, та й взагалі музикою... І от якось включаю - і ніфіга... Ліві кнопки на моніторі взагалі не реагують. "Це ж вже було!" (с) Відомий "глюк" радіоблока - ліземо в багажник виймаємо і ставимо назад запобіжники №72-75, музика "перезавантажується" і починає працювати.
20250922_184408.jpg

Але, окрім CD-чейнджера - на екрані CD ERROR та шість написів NO DISC. Диски там точно є, і раніше нормально працювали. Це також давно відома проблема, але всі записи в інеті про це зводяться до "зняв, змастив, поставив, працює". "Етто нє наш мєтод!" (с) Я завжди стараюсь все описувати максимально докладно. ;)
Отже, ліземо в протилежну нішу багажника, пробуємо вийняти картрідж з дисками. На кнопку викиду він не реагує. Знімаємо - відкручуємо 4 саморіза, виймаємо CD-чейнджер, та відключаємо дві фішки.
20250922_184417.jpg

Фішка на 6 пінів - це аудіо виходи, а фішка на 3 піна - це живлення.
20250922_185103.jpg

На платі живлення корпусу CD-чейнджера є окремий запобіжник, - перевіряємо його. Цілий.
Перевіряємо мультиметром живлення при ввімкненій магнітолі. Є і основне і сигнальне і маса.
Отже, йду в гараж і розбираю, а там побачимо...
Відсовуємо шторку передньої панелі і бачимо картридж з дисками. На зелену кнопку він не реагує, але потрібно його якось таки витягнути.
20250922_185346.jpg

Кронштейни кріплення.
20250922_185401.jpg

20250922_185411.jpg

Кришка плати живлення з роз'ємами.
20250922_185436.jpg

Відкручуємо бічні кронштейни. Під ними пластикові заглушки, що вказують кут нахилу установки CD-чейнджера. Штифт стоїть у верхньому положенні, позначеному буквою H - горизонтальне.
Правий бік.
20250922_185604.jpg

Лівий бік.
20250922_185613.jpg

При вертикальній установці штифти підвіски потрібно переставити в нижнє положення, позначене буквою V - вертикальне. Також є ще три проміжних положенні на кути приблизно 30, 45, 60 градусів. При необхідності змінити кут установки CD-чейнджера, потрібно відщьолкнути ці заглушки і переставити штифти пружин підвіски в потрібне положення. Але в моєму випадку потрібно просто їх зняти та відкрутити по три гвинта з кожного боку. До речі, на корпусі вказаний максимальний розмір цих гвинтів M4x6мм, щоб вони не уперлись та не пошкодили гумові демпфери. Під заглушками видно пружини підвіски механізму CD-чейнджера, та позначки H та V.
20250922_190028.jpg

20250922_190206.jpg

Заглушки та гвинти.
20250922_190226.jpg

Потім відкручуємо ще один такий же гвинт на кришці плати живлення.
20250922_190256.jpg

Відщьолкуємо чотири пластикові защьолки лицевої панелі.
20250922_190917.jpg

І акуратно знімаємо верхню кришку, та ще акуратніше, кришку плати живлення.
20250922_191047.jpg

До плати живлення йде шлейф, тому потрібно його від'єднати. Відсовуємо притискну планочку на фішці та виймаємо шлейф.
20250922_191147.jpg

Видно, що в приводі є диск, і повзунок його загрузки знаходиться в крайньому положенні.
20250922_191053.jpg

Щоб вийняти диск, потрібно перемістити цей повзунок в інше крайнє положення, - в бік картріджа. Але, після декількох обережних спроб, виявилось, що велика чорна шестерня блокується важелем, що замикає два кінцевика. Тому для цього потрібно зняти і нижню кришку.
Для цього потрібно по боках зняти штифти з пружинами підвіски механізму, та видавити з корпусу по два гумових демпфера з кожного боку. Демпфери м'які і заповнені якимось гелем, тому поводитися з ними потрібно дуже обережно, щоб не порвати.
Після цього потрібно відкрутити один гвинт, що фіксує плату, яка підтримує шлейф.
20250922_194521.jpg

Механізм CD-чейнджера повністю знятий.
20250922_194626.jpg

Штифти з пружинами підвіски механізму CD-чейнджера та гвинт плати шлейфу.
20250922_194632.jpg

Гумові демпфери та гачок для пружини між ними.
20250922_194637.jpg

Щоб вийняти диск, потрібно покрутити цю велику чорну шестерню, щоб картридж став в потрібне положення. Всі маніпуляції потрібно робити дуже обережно, без зайвих зусиль.
20250922_195151.jpg

Після цього перевертаємо механізм і крутимо велику чорну шестерню, - тепер вона вже розблокована. Можна дуже акуратно просто пересунути важіль повзунка в бік картріджа. При цьому диск заходить в картрідж.
20250922_195209.jpg

Знову перевертаємо механізм і крутимо чорну шестерню, одночасно похитуючи картридж. Після цього він виймається вручну.
20250922_195325.jpg

Механіка тут дуже "тендітна", тому дуже чутлива до змащування. І причина виходу з ладу, саме в тому що заводська змазка пересихає, і механіка не може подолати тертя в цих всіх направляючих. Отже, потрібно почистити та змастити всі шестерні на направляючі важелів. Для цього я використовую спеціальну силіконову змазку для пластикових шестерень.
20250922_195426.jpg

Змащуємо все, що рухається.
20250922_200820.jpg

Всі білі шестерні та направляючі, по яких рухається каретка лінзи лазера. Змащуємо і крутимо вручну білу шестерню зверху, поки каретка лазера не пройде до упору і в зворотній бік. Також змащуємо та прокручуємо велику чорну шестерню та механізм приводу картріджа.
20250922_200826.jpg

Направляючі на передній панелі.
20250922_200837.jpg

Направляючі на задній панелі.
20250922_200851.jpg

Всі шестерні та важелі приводу диску, направляючі картриджу.
20250922_202933.jpg

При необхідності можна протерти і лінзу лазера, виставивши її каретку так, щоб до неї був доступ. Але в мене вона візуально була чиста, тому вирішив до неї не лізти.
Тепер можна все збирати.
Відщьолкуємо повністю передню пластикову панель, - це дасть змогу ширше розігнути кришку, щоб вставити в неї механізм і не пошкодити гумові демпфери. Прикручуємо гвинтом плату, що тримає шлейф до нижньої кришки. Потім дуже обережно заправляємо демпфери з обох боків в отвори кришки.
20250922_204447.jpg

Чіпляємо пружину та вставляємо штифт в потрібний паз, з кожного боку. Дуже "цікава" процедура, що потребує терпіння! ))
20250922_210040.jpg

Вставляємо шлейф в плату живлення, та притискаємо його планкою.
20250922_210313.jpg

В такому вигляді вже можна підключити CD-чейнджер, та перевірити його. Не забуваємо вставити в плату живлення запобіжник. Я спочатку забув і навіть трохи розстроївся, шо воно не робить... )) Але потім згадав! )
Все працює! CD-чейнджер ввімкнувся, перебрав всі диски, картридж нормально виймається і вставляється. Можна повністю збирати.
Встановлюємо верхню кришку, повністю защьолкуємо передню пластикову панель, встановлюємо кришку плати живлення та закручуємо по три гвинта з кожного боку. Встановлюємо бічні пластикові заглушки на штифти підвіски. Прикручуємо бічні кронштейни.
20250922_215610.jpg

20250922_215640.jpg

Прикручуємо кришку плати живлення. Заразом нормально приклеїв наклейку.
20250922_215623.jpg

Вставляємо картридж з дисками.
20250922_215702.jpg

CD-чейнджер готовий до установки.
20250922_215708.jpg

Підключаємо обидві фішки вставляємо в рамку та прикручуємо чотирма саморізами.
20250922_220204.jpg

Готово.
20250922_220141.jpg

Вмикаємо режим CD-чейнджера - всі диски видно, і нормально працюють.
20250922_220351.jpg

Тільки там декілька дисків "КІНО" "НАУ" ,,Агата Крісті" - тепер за таку музику можуть і морду набить! ) А інших CD в мене мабуть і нема... треба пошукати десь дома...


P.S.
Моя яхта знову неочікуванно на виборах ) Шанси на перемогу, як зазвичай, мінімальні, але то вже таке... )
 
Заміна патрона лампи стоп-сигналу. Вибори 23.09.2025

Коли міняв планку підсвітки номера, то згадав, що іноді вискакує помилка ще і по лампі габаритів/стопів. Але раніше це вирішувалося "шевелінням" патрона лампи. ) Раз вже зайнявся дрібницями по освітленню, то треба і з цим щось робити. Тим більше, що при ремонті CD-чейнджера я лазив в обох бічних нішах багажника. То ж заразом перевірив всі патрони та лампи - все ОК, окрім патрона правого габарита/стопа. В ньому підгорів один контакт, тому він іноді відходив. Патрони всіх ламп однакові (63 21 6 943 036), окрім патронів ламп покажчика поворотів, - вони довші (63 21 6 943 037). Новий оригінальний патрон коштує 600+ грн. На розборках по 400 грн. Я вже збирався замовляти новий оригінальний, але помітив якийсь аналог (DF-18171) по ціні 161 грн. в наявності. Замовив.
20250923_181833.jpg

Виглядає добре. В порівнянні з оригінальним - наче однакові.
20250923_181924.jpg

Тут добре видно підгорівший контакт.
20250923_182003.jpg

20250923_181949.jpg

Відмінність в номерах, та у відсутності напису "Made in Germany". До речі, що це за номери, не зрозуміло. На оригінальному патроні номера ETK також нема.
20250923_182024___.jpg

Лампа фіксується добре.
20250923_182156.jpg

Але патрон не влазить в отвір!
20250923_182300.jpg

Якщо уважно придивитися на перші фото, то помітно, що "вушка" фіксаторів значно вищі і товщі, ніж в оригінальному патроні. Китай, він таааакий китай! ))
Спочатку я хотів підпиляти ті вушка, але вирішив піти простішим шляхом, - просто переставив контакт з китайського патрона в оригінальний, замість підгорівшого контакту. Контакти однакові, на щастя! ;)
20250923_184021.jpg

Тепер патрон нормально став, та зафіксувався в ліхтарі.
20250923_184144.jpg

Заразом перевірив решту - контакти чисті, все ОК.
20250923_184209.jpg

20250923_184233.jpg

Тепер всі чотири лампи світять з однаковою яскравістю.
20250923_184619.jpg

Сподіваюсь, що тепер помилок по лампах більше не буде!
20250923_184634.jpg

На останніх фото видно ще одну "проблему", що несподівано з'явилася... Напишу, коли вирішу її.. )

P.S.
Моя яхта несподівано знову потрапила на вибори машини дня на топдрайві. На перемогу я і не сподівався... ) В результаті, - "золота середина", - 5 місце! )
Вибори 23_09_2025.jpg

Я десь так приблизно на такий результат і розраховував! Та й таке. ;)
 
Заміна водійського ременя безпеки

В мене в машині є три вічні проблеми, що по не зрозумілих для мене причинах, не піддаються їх вирішенню:
1. Дверні ручки, що вічно ламаються.
2. Передні дренажні шланги панорами, що вічно випадають, заламуються і течуть.
3. Передні ремені безпеки, що вічно погано змотуються.

То ж, я періодично ходжу по цих "граблях" по колу.
Сьогодні знову про ремені.
Я вже декілька разів писав про спроби їх почистити, випрати, змастити, сильніше накрутити пружину, щоб вони нормально змотувалися. Після останньої спроби я так накрутив пружину водійського ременя, що він став значно коротшим, а змотуватися краще все-одно не став. Я здався і так і залишив. Але це не дуже зручно, коли потрібно нахилитися вперед, до бардачка, чи до пасажирських дверей, - доводиться відстібати ремінь, бо він не пускає! )
В мене ще тоді виникла ідея купити лівий передній ремінь з праворульної машини, - адже ним рідше користуються, і більше шансів, що він буде добре змотуватися. По ЕТК вони однакові. Отже, нарешті, я таки замовив на розбірці такий ремінь.
20250927_103832.jpg

В руках змотується чудово, - можна встановлювати.
Знімаємо дверні ущільнювачі з середньої стійки кузова, та відщьолкуємо верхню та нижню накладки. Верхня тримається в пазу нижньої накладки та на одній кліпсі зверху. З накладки потрібно витягти ремінь, відкрутивши його від сидіння. Нижня накладка тримається на двох кліпсах зверху та двох кліпсах знизу. Кліпси просто витягуються на себе.
20250927_114244.jpg

Відкручені болти кріплення ременя до сидіння та кріплення котушки до кузова.
20250927_114308.jpg

Відкручуємо верхнє кріплення ременя від механізму регулювання його висоти.
20250927_114322.jpg

Відкручуємо металеву скобу та виймаємо пластикову скобу. Ремінь знятий.
20250927_114732.jpg

Порівнюємо обидва - однакові. "Новий", навіть виглядає трохи "свіжіше".
20250927_114903.jpg

20250927_114952.jpg

20250927_115019.jpg

Встановлюємо в зворотному порядку. Прикручуємо котушку, вставляємо пластикову скобу та прикручуємо металеву скобу.
20250927_120027.jpg

Прикручуємо верхнє кріплення.
20250927_120032.jpg

Встановлюємо нижню накладку.
20250927_120604.jpg

Протягуємо ремінь через верхню накладку вставляємо її в пази нижньої накладки та защьолкуємо її на кліпсу. Ця кліпса кожен раз доводила мене до сказу, постійно випадаючи, та падаючи в нижню накладку, аж вниз до порога. Тому я її нарешті зафіксував ізолентою! ;)
20250927_121051.jpg

Важливо правильно попасти накладкою регулювання висоти на болт та на важіль механізму.
20250927_121101.jpg

Защьолкуємо верхню накладку та надіваємо дверні ущільнювачі.
20250927_121517.jpg

Прикручуємо ремінь до нижнього кріплення на сидінні.
20250927_121724.jpg

Перевіряю....І що вам сказати...не знаю чи з праворульної машини цей ремінь, чи такий же, як і мій... але скручується він, особливо нікуди не поспішаючи! ))) Звісно, стало помітно краще, ніж було, але не зовсім те, що я очікував.... Принаймні я тепер можу вільно нахилитися вперед, при потребі! )))
Та й таке... вічна ж проблема! )))
 
Чистка AUC та ревізія LCM

В салон потрапляв запах гарі від всяких камазів, тому в мене вже давно була підозра, що блок режиму автоматичної рециркуляції AUC не працює належним чином, але весь час я відкладав це на потім. Отже, "потім" нарешті настало, - я вирішив спробувати його хоча б почистити. Але, про всяк випадок, купив на розборці ще один такий блок, оскільки, судячи по відгукам в інеті, чистка не завжди допомагає. Більш того, на випадок, якщо і другий блок буде не робочий (а шанс такий є), я замовив в китайців і сам газоаналізатор MP503. Його ціна 50 грн. з доставкою з Китаю, на фоні ціни нового оригінального блока AUC (64 11 6 917 001) в 100$ виглядає більш, ніж привабливою! ;) Єдиний нюанс, - його розпіновка трохи відрізняється від оригінального, але то не критично. Напишу про це, якщо діло таки дійде до його перепайки.
В більш ранніх блоках AUC (64 11 8 391 470) встановлювався інший газоаналізатор - TGS 822 FIGARO. Китайці продають точно такий же по 230-250 грн., при чому там з розпіновкою ніяких нюансів нема.

Блок AUC встановлений праворуч на дифузорі радіатора. Відключаємо фішку, тягнемо блок в бік правої фари і вгору, відщьолкуємо, потім штовхаємо в бік лівої фари і знімаємо.
Щоб його розібрати, відщьолкуємо кришку зверху, та знизу і витягуємо корпус фільтра.
20250924_140748.jpg

20250924_140804.jpg

20250924_140815.jpg

Фільтр в такому стані.
20250924_140825.jpg

Продувка йому не дуже допомагає, а промивка водою робить з нього клубок! )) Тому його потрібно міняти на щось з аналогічного матеріалу.
Щоб витягти сам газоаналізатор з пінами, потрібно тонкою викруткою виштовхнути його корпус з кришки через крайній з трьох маленьких отворів.
Розібрав обидва.
20250927_123827.jpg

Ретельно все миємо/чистимо, встановлюємо новий фільтр в його корпус.
20250927_124356.jpg

Вставляємо корпус газоаналізатора в пази на корпусі фільтра.
20250927_124415.jpg

Защьолкуємо в кришку до упору.
20250927_124430.jpg

До речі, через цей отвір можна виштовхнути газоаналізатор разом з фільтром, попередньо відщьолкнувши кришку.
Тут також видно гачки, якими блок защьолкується в дифузор радіатора.
20250927_124505.jpg

Підключаємо роз'єм. До речі, в багатьох він не повністю защьолкнутий. Тому потрібно надіти його із зусиллям до упору, щоб його фіксатор защьолкнувся.
20250927_130338.jpg

Защьолкуємо AUC блок на спеціальні пази в дифузорі.
20250927_130411.jpg

20250927_130429.jpg

Хочеться вірити, що чистка допоможе! ) Щоб це перевірити є два способи:
1. Ввімкнути режим автоматичної рециркуляції. Закурити і дихнути на газоаналізатор. При цьому повинні закритися заслонки рециркуляції під салонним фільтром. Але я не курю... )
2. Підключити діагностику і подивитися помилки по AUC, та положення заслонок.

Якимось чином перевірю пізніше. Якщо не допоможе, то як раз приїде новий газоаналізатор, і тоді буду його перепаювати.




Щоб вже завершити все по помилках ламп, вирішив провести ревізію блоку LCM. Іноді в авто-режимі світло вмикається, потім через декілька секунд гасне, і ще через декілька секунд знов вмикається. Далі все ОК. Не знаю з чим це пов'язано, але я вирішив подивитися на той блок LCM, хоч візуально. Адже, на нього кожен раз тече вода з передніх дренажних шлангів панорами, коли вони вилазять. А вилазять вони постійно ж, скбля!
Блок LCM встановлений праворуч в кік-панелі. Знімаємо пластикову накладку, відхиляємо килим.
20250927_134148.jpg

Знімаємо дві кліпси та відхиляємо верхню пластикову накладку під бардачком.
20250927_135115.jpg

Відкручуємо саморіз внизу.
20250927_134256.jpg

Верхній саморіз не потрібно повністю відкручувати, просто відпустить.
20250927_135034.jpg

Виймаємо блок вниз.
20250927_135253.jpg

Знімаємо фішки. Про всяк випадок, я попередньо відключив "масу" акумулятора.
20250927_135355.jpg

Блок LCM IV 61 35 6 960 253 - для адаптивного ксенону.
20250927_135609.jpg

Роз'єми в прекрасному стані.
20250927_140336.jpg

20250927_140406.jpg

Знімаємо кришку, та витягуємо плату.
20250927_142108.jpg

В електроніці я нічого не тямлю, тому оцінювати можу лише візуально - наче нічого критичного, типу, окислів чи корозії.
Є трохи бруду.
20250927_142137.jpg

Легкий наліт ржавчини на якихось фіговинах )
20250927_142220.jpg

Ретельно все почистив, протер і зібрав все, як було. Сподіваюся, що помилок по лампах та світлу більше не буде.
Але потрібно буде це перевірити діагностикою. Є ще ідея закодувати в LCM ДХО. Але про свої потуги в діагностиці я напишу іншим разом! )))

P.S.
До речі, мабуть це єдиний "колхоз" в проводці від "папєрєдників"! ) До проводів живлення LCM підключена розетка для відеорегістратора.
20250927_155012.jpg

Я ним так і не користуюся, але проводку вирішив залишити про всяк випадок. Регістратор весь час валяється в бардачку. Може таки встановити, наче ж робочий...
20250927_161628.jpg

Чи купити якийсь вже новий...
 
Спроба діагностики, прошивка ключа та день народження хом'яка! )

Я вже дуже давно накупив всяких "діагностик", а от як ними користуватися , - не купив ))
20250915_190022.jpg

Колись давно товариш встановив мені на старий ноут "інпу", але тоді я шось в ній "дупля не відбив", тому забив на це діло... ) Але ж треба якось роздуплятись... )) Недавно спробував ще раз....
Підключив.... "я у мами діагност" )))
20250927_173011.jpg

Але максимальний результат, який я досяг, на наступних фото! ))
20250927_173325.jpg

20250927_173637.jpg

20250927_173721.jpg

На ноуті знайшлися ще якісь дві програми, про які я взагалі ніколи не чув і не бачив... Запустив... результат приблизно такий же... )))
20250927_174233.jpg

20250927_174320.jpg

20250927_174349.jpg

20250927_174456.jpg

Отже, як то кажуть, відсутність результату, - також результат! (с) ))
Хоча, був ще один результат, - поки я корчив із себе діагноста, то висадив акумулятор майже повністю! )
На цьому мої потуги в діагностиці закінчилися. Мож наступного разу ще спробую того "бобра" встановити, чи хоча б ELM... якщо осилю... )

Ну, що ж! Не вийшло з діагностикою, мож вийде з прошивкою! )))
Вже давно після заміни блоку комфорту мені на СТО заново прошили ключ. Другий ключ тоді залишився дома, тому його не прошили. Отже, надивившись цих інтернетів, вирішив прошити його сам, - наче ж все елементарно, і не зрозуміло за що на сервісі беруть гроші! ))

Алгоритм справді дуже простий:
1. Закрити всі двері, вікна, багажник та люк. Центральний замок не закривати.
2. Ввімкнути НЕ прошитим ключем 1, або 2 положення запалювання на декілька секунд, потім вимкнути і вийняти ключ.
3. На НЕ прошитому ключі натиснути і утримувати кнопку "відкрити", і при цьому три рази натиснути на кнопку "закрити". Після цього повинен спрацювати центральний замок.

Це толково показано на цьому відео (вдячний автору за нього):
View: https://www.youtube.com/watch?v=gbCOX8yEmfo


Отже, другий ключ прошився.
Але перший ключ при цьому "відпав"!
Спробував той же самий алгоритм для першого ключа. Він також прошився, але при цьому другий ключ знову "відпав"!
І так по колу! ))

Я ще раз вдячний тому ж автору за інше відео, де показано, як прошити обидва ключа одночасно.
View: https://www.youtube.com/watch?v=CnP02rtGOYU


Алгоритм схожий, але є відмінності:
1. Закрити всі двері, вікна, багажник та люк. Центральний замок не закривати.
2. Ввімкнути прошитим ключем 1 положення запалювання на декілька секунд, потім вимкнути і вийняти ключ.
3. На НЕ прошитому ключі натиснути і утримувати кнопку "відкрити", і при цьому три рази натиснути на кнопку "закрити". Після цього повинен спрацювати центральний замок.
4. На прошитому ключі натиснути і утримувати кнопку "відкрити", і при цьому три рази натиснути на кнопку "закрити". Після цього повинен спрацювати центральний замок.

Таким чином прошились обидва ключі.
20251002_131415.jpg

Тепер можна повноцінно користуватися другим ключем. За разом і підзарядиться акумулятор в ньому. А може і пульт "вебасто" взимку пригодиться...



Ще одна подія - моєму хом'ячку сьогодні виповнилося 21 рочків! )
Production Date 2004-10-07

Хоча, дивлячись, як рахувати... може тільки 20 скоро буде ;)
DSCN5882.JPG

Сьогодні, як раз приїхало пару "подарунків"! Тепер, сподіваюся, моя "яхта" знову буде повнопривідною! )
Решта "подарунків" приїде наступного тижня. Тоді і продовжу "фіксити баги", після чого доведеться таки їхати на СТО на діагностику, щоб все перевірити! ;)
 
Колись давно товариш встановив мені на старий ноут "інпу", але тоді я шось в ній "дупля не відбив", тому забив на це діло... ) Але ж треба якось роздуплятись... )) Недавно спробував ще раз....
Підключив.... "я у мами діагност" )))
Привіт, я так розумію, INPA не дружить із усіма, особливо якщо USB з китайського набору?
 
Назад
Зверху