[ E53 ] BMW X5 Maritime Edition - яХта5 [Київ]

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення
Протекло 2

Друга частина фільму-катастрофи "Протекло"! :)

Якщо в попередніх випадках можна сказати, що то накосячили німецькі інженери, то в цьому випадку накосячив я сам.

Поліз якось я поправити лампу поворота в правому фонарі, бо іноді контакт пропадає (до речі, теж болячка), а таааам....потоп! при чому, масляний! Возив я про всяк випадок літр масла в оригінальній сумочці, при чому верткально вона не вміщалась, тому клав горизонтально. Трохи по-боювався, щоб не витікло, періодично перевіряв кришку )) І от цей день настав! )) Кришка чомусь тріснула, і майже літр масла витекло в карман багажника...ппц!

91aa3ea253af8e52ea30ead52e2c0f1f.webp


Витягнув шумоізоляцію, розмотав проводку, вимив все масло з карманів.

270fb133275d1c4fd900f96add58abbe.webp


e7087320149a265ece1fbeae9149eb71.webp




А от шумоізоляція внизу була наскрізь в маслі.



904587a3823b54d09cde11cc6e4689dd.webp




Спробував вимити керхером, але стало ще гірше - тепер вона була вся повністю в маслі, а не тільки знизу :) Купив іншу шумоізоляцію, перемотав заново проводку, закріпив, все як було.



7b0653413602e26f656e8a83ac454c9d.webp




Загрузив вимитий всякий хлам, а от масло мабуть більше возити не буду :) Або тільки вертикально. Заразом аптечку передивився і обновив те, що вже просрочене.



f3fff740d7e30ddc796e701040d13493.webp




До речі, колись задумувався про аудіосистему Hi-Fi із сабвуфером, але забив - карман для хлама таки корисніший, ніж саб! ;)
 
Останнє редагування:
"що таке не щастить і як з цим боротися"😅😅
 
Не текло

Третя, маю надію, що заключна, частина трилогії. :)

Зимою перестав працювати омивач заднього скла. Він вже давно лив дуже слабо, а тут зовсім перестав. Чомусь у мене підозра виникла на забитий шланг чи форсунку, а розбиратаи це все на холоді не хотіолся, хоч було і не зручно без омивача. Вже потепліло, тому таки поліз. ) Але добре, що вирішив таки перевірити електрику. Запобіжник в багажнику цілий. Зняв бачок під капотом, щоб перевірити роз'єм насоса. На заднє скло йде насос , той що ближче до правого крила.



f4ed53392d12cb720483b34408ca6feb.webp




Перекинув місцями роз'ми та шланги насосів - задній омивач запрацював, а предній перестав. Очевидно, що помер насос. Замовив новий. До речі, в коробці SWAG, як часто це буває, лежить FEBI.



3eb88d3e165dd20d338e87c8aac89278.webp




Просто виймається старий насос, ставиться новий. При цьому розливається трохи омивайки. ) Ставлю на місце відповідні роз'єми та шланги насосів, - і все нормально працює. Виявляється, що заднє скло теж може добре омиватися! ) Заразом поставив оригінальні пластикові гайки кріплення бачка замість якихоть "колхозних"



6785f7e2794c6c70b08803e2eb81f03a.webp


Ну, вже після зими вирішив помити все під капотом для порядку.



9ac4b8507c6e9f3dd7cda60f9af0ddb1.webp




Також весняне прибирання салону - почистив, помив сидіння, обробив шкіру кондиціонером. Водійське сидіння з кожном роком краще не стає.... відкладав його фарбування до кращих часів...а замість кращих часів - то ковід, то війна...як то кажуть - не на часі... тому знову залишив, як є... Але після мийки все одно стало краще! )



72031a3e19ba9c2db614a9bd2a46a7ff.webp






72b07d5f4827ac5d6f8602d94f98aca1.webp






34108e119557a116ab7089c97939202e.webp




В багажнику також прибрав трохи, після масляного потопу )



7dfa75f907a437413af1c57e5f56fc5e.webp




Ну і помив.



65ef78df6d57b986d70384bb4368d204.webp






cc54f0a335c204ad0d44ce73080ba32a.webp




Наступного дня пішов дощ. Все по канонах.
 
Останнє редагування:
Фары как минимум на полировку)
Наборы специальные продаются, можно самому.
 
а ще краще - полірнути і поклеїти плівку, результат збережеться надовго
 
Заліковий ікс 😊, салон -👍, дерево гарне , не бачив ще такого шпона на іксах, на вигляд дорого-богато😉.
 
Фары как минимум на полировку)
Наборы специальные продаются, можно самому.
Я в курсі. Це як раз і є результат "самому" )))
Відполірував вручну сам - спочатку було класно, а через пару місяців отакеот стало... Ще гірше, ніж було! )
 
  • Wow
Реакції: RAI
Заліковий ікс 😊, салон -👍, дерево гарне , не бачив ще такого шпона на іксах, на вигляд дорого-богато😉.
Дякую. Ну так це і є саме топове і дороге дерево на е53 ) Червоне дерево і смужки білого клена - як на яхтах ) Maritim Edition
 
  • Like
Реакції: RAI
Shadow line

Сьогодні я писав у бортовику своєї Е30 про "shadow line", і згадав про "shadow line" і для Х5. Недавно я отримав новий оригінальний комплект накладок "shadow line".
20230602_204354.jpg
Не вистачає тільки однієї верхньої накладки на передні ліві двері. Ще раз дякую товаришу по клубу е30, Антону Weber за такий "підгон"! ;) Хоча, він мені наче й не дуже треба, - мій в доброму стані, але ж гріх було відмовлятись! )) Я людина запаслива - нехай буде про всяк випадок. Не продаю.
 
По полях

Недавно перший раз на "іксу" довелось трішки поїздити по полях. Звичайно, це не "оффроад" бездоріжжя з мокрими глиняними буєраками, але ж таки і не асфальт ;)
20230812_121049.jpg
20230812_121112.jpg

Нормально проїхав. Спека в полі просто жахлива - після декількох годин стоянки в полі, навіть з відкритою панорамою, в салоні було, як в пеклі!
photo_2023-08-21_10-05-23.jpg
photo_2023-08-21_10-05-25.jpg
photo_2023-08-21_10-05-27.jpg
photo_2023-08-21_10-05-28.jpg

Після поїздки по полях, машина трошки запилилася :). Помив, почистив салон. Наступного дня пішов дощ. "Всьо по плану!" (с)

До речі, по плану скоро заміна мастила та фільтрів.
 
Останнє редагування:
Планове ТО та не планові фото

Запис просто про планову заміну мастила - щоб він не був зовсім таким нудним - закину декілька цікавих фото, які я зробив, можна сказати, випадково ;)

Біля офісу розпочали капітальний ремонт дороги (мабуть зараз - це саме час...), тож проїхати на парковку нема як, тому тимчасову парковку дорожники організували біля пам'ятника ВВВ. Звичайно, що раніше там ніхто не паркувався, то ж сфоткав на фоні танка, поки машина ще була чиста ;) Ввечері вона покрилась товстим шаром пилу від роботи дорожньої техніки....і тепер так щодня....скоріш би вже ту дорогу зробили...
20230815_172400.jpg
20230815_172412.jpg

Одного дня, по дорозі на роботу, на під'їзді до ділянки ремонту дороги я побачив таку картину:
20230814_134240.jpg

Здалеку реально подумав, що якийсь робітник-рекламщик упав.... А виявилось, що це у когось така шутка-юмора :) Спереду на грудях таблика з написом "ХУЙЛО" - коротше кажучи, - у нас тут путіна повісили! )))) Але через декілька днів таки зняли )

Ще одна прикольна фотка - просто припаркувався на вільне місце на парковці "епіцентра" - номер місця виявився - Е30!
20230728_155859.jpg
"Совпадєніє?" (с) :) Коли я вже на ній виїду..... Наступного разу треба буде на Е53 паркуватися :)


Ну, то ліричний відступ, а запис же про заміну мастила! )
Отже, прийшов час заміни мастила, я його навіть трохи провтикав - мабуть десь тисяч 8-9 проїхав - забув, що я майже півтора місяці їздив з не працюючим одометром, коли датчик АБС навернувся... За звичай міняю через 7-8 тисяч.
photo_2023-08-29_10-03-30.jpg

Поміняв мастило, фільтри, долив трохи антфризу та омивач.
Більше новин поки що нема.
 
Ручнік та задні гальма.

Ще при заміні мастила були якісь підозрілі звуки з лівого заднього колеса, але подивились і нічого критичного тоді не знайшли. Десь через тиждень звуки стали вже абсолютно чіткими - щось затирало при кожному оберті колеса, але колесо не блокувало. Візуально нічого не було видно, задні колодки я міняв відносно недавно, - то ж підозри були на колодки ручніка. Так воно і виявилось, хоча я ним користувався лише на шиномонтажі. Але по факту, мабуть, ручнік у мене ніколи і не працював - всередині вже заіржавіло і колодка розсипалась від корозії. Диски виявились вже зношені більше, ніж передбачено по допуску, дуже ржаві всередині барабана ручніка, та й по поверхні були вже великі борозди.
20230922_150241.jpg
То ж вирішив вже поміняти все - диски, колодки, колодки ручніка і всі його пружинки.
Нові диски та колодки Zimmermann, колодки ручніка Textar, ремкомплект пружинок Bosch.
20230922_145803.jpg

Тепер із задніми гальмами теж все ОК - чистота і красота! )
20230922_155317.jpg
20230922_155328.jpg

Після ремонту, стався якийсь глюк із приборкою - пропала підсвітка нижніх екранів, не працював покажчик рівня палива і тахометр - тест приборка не проходила, думав вже капець їй настав... Але відключили акумулятор на 10-15 хвилин, і все запрацювало! Що це було - не зрозуміло. Заразом скинули "оілсервіс", бо минулого разу забули.
Але мене трохи бентежив ще один підозрілий звук з-під днища - якесь металеве клацання, що інколи з'являлось... Думав, що це хрестовини кардана, але виявилось, що це підвісний підшипник. То ж скоро буду міняти.
 
Насос омивача лобового скла

На початку літа я поміняв насос омивача заднього скла. І от, минулого тижня, ті ж самі симптоми смерті насоса почали з'являтися і на лобовому склі - слабий напор. Цього разу я відразу замовив новий насос. Минулого разу, як я писав вище, в коробці SWAG приїхав насос FEBI. Тому замовив зразу FEBI :) Приїхав таки FEBI, але зі спиляним номером - фіг поймеш тих китайців і їх шифри! :)
20231008_154921.jpg

Відкрутив дві гайки бачка, вийняв старий насос, (той, що стоїть ближче до мотора), вставив новий. Нічого не змінилось. Почистив форсунки булавкою - стало значно краще. :) Отже, старий оригінальний насос живий, але повертати його назад вже не став - буде про запас.
З першою вологою з'явились знов глюки планки підсвітки номера та правого стопа. Пошевелив, почистив контакти - знов стало все норм.
Отакеот.
 
  • Like
Реакції: yntu

І знову ручка...​

Мабуть кожен власник Е53 вже знає про "прокляття зовнішніх дверних ручок".... Якийсь "геніальний" німецький інженер (щоб він ті ручки щодня ремонтував!) змінив дизайн ручок - вони виглядають так, як на більш пізніх моделях, де їх потрібно тягнути на себе. Але кінематику механізма він залишив, як на старих моделях - де ручку потрібно піднімати вгору. І тепер, всі тягнуть ті нещасні ручки на себе з усієї дурі, вирячивши очі, замість того, щоб одним пальцем легенько підняти її вгору... І звичайно, сілуміновий корпус цього не витримує... особливо зимою, коли воно там ще й замерзає. Коротше кажучи, вчора я знову згадував незлим тихим словом того "геніального інженера" - задня ліва ручка сказала - "всьо!"






Це остання з чотирьох. Звичайно, можна купини нову, але проживе вона всеодно не довго, тому я знову, як і на попередніх ручках, відремонтував її відомим народним методом - проволокою! :)






Змащуємо за принципом - кашу маслом не зіпсуєш!






Колхоз, звичайно, але, як показала практика - він надійніший і довговічніший, ніж нова ручка. Може вони тепер не так м'яко працюють, зате не ломаються! :)

Установка ручки - ще один привід згадати "геніального німецького інженера" - щось більш дебільніше мабуть складно було придумати... Довбався, поки не стемніло...стала не зовсім рівно, але в мене здали нерви і вже нічого не було видно. Головне, що двері відкриваються ) Може колись підрівняю...
 

Просто фото та вибори​


Просто фото вночі під ліхтарем.

20231007_002550.jpg20231007_002745.jpg20231007_002852.jpg20231007_002914.jpg

Несподівано моя яхта потрапила 23 жовтня на вибори машини дня. Ніколи не займався і не буду займатися цілеспрямованим "просуванням", тим більше платним - бо вважаю це повною дурнею :) Бортовик повинен бути цікавим і корисним, - тоді його й нікуди "просувати" не буде потрібно ;)

Отже, 5 місце - та й таке. )

Вибори_1.jpg

Вдячний тим, хто проголосував, і кому цікава моя машина.

P.S.

В світлі останніх апгрейдів з "взаємними" підписками та голосами, був майже впевнений, що виграє Ланос )
 
Останнє редагування:
Щасливі красиві цифри 222222 )

Вночі 28 жовтня був дуже сильний вітер. І ось що я побачив зранку, коли зібрався виїжджати з двору:
20231028_091042.jpg
20231028_091048.jpg

Пощастило, що впало не на машину!

В той же день помітив красиві цифри на одометрі - 222222 :)
20231028_105423.jpg

Є ще й не дуже добрі новини... якщо коротко - дощ&панорама... Для тих, хто в темі, думаю ясно, про що мова... :) Трохи згодом напишу...
 
Фото 05.11.2023

Їздив до родичів, у село - зранку вийшов, сфоткав на красивому фоні ;)

20231105_082701.jpg20231105_082719.jpg20231105_082923.jpg20231105_082956.jpg

А в салоні мене чекав сюрприз, про який напишу наступного разу...
 
Потоп на яхті

Отже, про сюрприз. По дорозі в село весь час йшов дощ, потім ще й всю ніч була злива. Зранку я вийшов, пофоткав свою яхту... потім відкрив двері і побачив, що в моїй яхті справжній потоп! Килим спереду мокрий, а праворуч, так зовсім повністю весь у воді! От такий "сюрприз"...
Повернувшись до дому відразу поліз до передніх шлангів панорами - я вже не раз про них писав. Знаючи цю проблему, я буквально недавно їх спеціально перевіряв - було все нормально. Зняв обшивки - шланги, на диво, на місці, але там все мокре...
20231112_115408.jpg
Ліворуч трохи менше, але теж мокро.
20231112_120214.jpg
Дощ не переставав, тому довелось шланги вивести таким чином - може так і залишити? )) Мені здається, що навіть такий варіант кращий, ніж те, що придумали німецькі інженери! ))
20231112_121753.jpg
Шланги чисті, вода з них тече вільно. А металеві кузовні трубки, судячи з потопу, чимось забились.
Ліва була майже чиста.
20231112_122634.jpg
20231112_122705.jpg
А права знизу практично повністю заліплена якоюсь глиною чи болотом...
20231112_122944.jpg
20231112_123035.jpg
Мабуть в селі та глина з колеса прилипла саме на трубку... це вже я її трохи проколупав..
20231112_132336.jpg
Відповідно, коли трубка набралась води аж до верху, то вода потекла через верх трубки під торпеду в салон. Бо німецькі інженери не вважали за потрібне зробити там герметичне з'єднання шлангу з трубкою на хомуті, а просто вставили шланг в трубку, з великим зазором, - як лійку у пляшку.... Не перестаю дивуватися цьому "геніальному" рішенню!
Отже вмикаю режим " сантехнік-гінеколог" і вперед! ))
20231112_134404.jpg
Заливаю шприцом миючий засіб в трубку.
20231112_134619.jpg
Чищу знизу спеціальною сантехнічною штукою та тросом ))
20231112_133357.jpg
В трубці теж не мало якогось болота...
20231112_133231.jpg
Потім промив водою під тиском та продув повітрям.
20231112_141048.jpg
Наконечники вимив і поставив на місце.
20231112_142051.jpg
Тепер трубки ідеально чисті - якщо лити воду зверху в шланг в кориті панорами, то вода вільно витікає під машину.
Але ж було не зрозуміло, чому мокрі обшивки передніх стійок... Заглянув під обшивку потолка, а там мокрий слід..
20231112_145511.jpg
Оукей....знімаємо плафон, козирьок і ручку... Знімається досить просто і швидко.
20231113_113851.jpg
20231113_114244.jpg
Відхилив потолок і знов полив в шланг - сухо. Тоді полив ближче до задніх дверей, десь над центральною стійкою - і от він, струмочок чортів!
20231113_121009.jpg
Видно, що капає не зі шлангу, а тече десь ззаду.
20231113_121026.jpg
20231113_124421.jpg
Потім полив спереду, над салонним дзеркалом - і там теж з'явились каплі...
20231113_121419.jpg
Значить тече точно не зі шлангів... Хоч і не багато, але ж таки тече!
Вніманіє, вапрос!
ЗВІДКИ воно там може текти? Тріщини в кориті панорами? Чи те корито на герметику до кузова кріпиться і він почав протікати?
Яхта моя в гараж не влазить - мачта дуже висока, )) а на вулиці зараз не та погода, щоб повністю знімати панораму... То ж, хоча не думав, що дійду до такого, але довелось заклеїти панораму скотчем.. тимчасово )) Поки не знайду гараж і час...або поки не прийде весна )))
Буду вдячний, за поради - що саме треба міняти, що замовляти, чи може простіше зразу всю панораму в зборі міняти...
 
Суши весла!

Щось, не багато порад по панорамі.... ) Ну, то таке... "вкритіє покажет!" (с)
А поки що, потрібно було просто висушити салон яхти! Доки морозів не було. Добре, що я якраз був на лікарняному і нікуди не їздив :) Сушив цілий тиждень! Спочатку просто відхиливши сидіння назад.
20231113_135752.jpg

Ззаду килим здавався сухим, але трохи піднявши його, стало зрозуміло, що там під ним теж повний потоп...
20231115_153610.jpg

Отже, зняв всі сидіння, підняв килим, щоб вся вода з товстої "мочалки" стекла вниз, і почав так сушити "дуйкою".
20231116_154920.jpg

До речі, перед тим як відключать роз'єм сидіння, потрібно зняти клему з акумулятора. Інакше, потім з'явиться помилка по подушках безпеки.
Ліворуч води було значно менше, і тільки у передній частині, але вирішив вже "перебдєть" - теж підняв повністю килим і просушив. Спереду вже почали з'являтись "жучки" під пластиковою накладкою. Вона була погано прикручена, і мабуть постійно терлась об кузов. Зачистив всі ті місця.
20231118_151842.jpg

Все висушив. Стан днища, в цілому, чудовий. Маю надію, що таких потопів більше не буде, і воно ще надовго збережеться в такому стані ;)
20231118_152535.jpg20231118_152619.jpg

Пластикові щитки всі чотири різні, з різним кріпленням. При чому, кріплення різними видами кліпс - уніфікація тут мабуть прогуляла той робочий день на конвеєрі! :)
Задня права кришка проводки - 1 пластикова гайка та 3 різних кліпси.
20231118_154351.jpg

Килим кріпиться разом з плафоном підсвітки підлоги двома пластиковими гайками.
20231118_154554.jpg

Та притискається накладкою на поріг.
20231118_160322.jpg

Передня права кришка проводки - 3 кліпси двох видів та 1 гайка.
20231118_160400.jpg

Килим притискається накладкою на поріг та боковою накладкою.
20231118_161731.jpg

Права сторона суха та чиста.
20231118_161818.jpg

Задня ліва кришка проводки - 2 пластикові гайки та 2 різних кліпси.
20231118_164555.jpg

Кладемо килим та ставимо плафон підсвітки підлоги
20231118_170318.jpg

Спереду ліворуч зачищені місця погрунтував та пофарбував.
20231118_175113.jpg

Передня ліва кришка проводки - 3 пластикові гайки та 3 кліпси двох видів.
20231118_175839.jpg

Але однієї гайки зовсім не було, а інші були погано закручені - мабуть сюди вже хтось лазив... Можливо через це кришка і протерла фарбу на кузові...
Килим притискається накладкою на поріг та підставкою під ліву ногу. Підставка прикручується двома саморізами - один під ручкою відкривання капоту, а другий прикручує саму ручку, та двома болтами в нішах підставки.
20231118_181019.jpg

Накладка просто защьолкується в підставку - на ній є напис "низ", щоб не переплутати.
20231118_181921.jpg

Майже сухо - але верхній шар килиму біля педалі ще потрібно досушить..
20231118_182052.jpg

Досушив, заразом і килим гарно вичистив - хоч якийсь "плюс" з цього ;)
20231119_103219.jpg
20231119_103234.jpg

Сухо та чисто.
20231119_114036.jpg
20231119_114338.jpg

Я вже раніше писав про водійський ремінь безпеки та його чистку. Але він всеодно дуже погано змотувався. То ж поки обшивки стійок зняті, вирішив знов почистити ремені. Про це напишу наступного разу.
 
А причина підтікання виявлена?
 
А причина підтікання виявлена?
Ну то в попередньому записі я ж писав ) Права трубка була забита якоюсь глиною в самому низу , ліва трохи не так, але теж забита. Це основна причина потопу. Якщо не враховувати геніальне заводське рішення по стиковці шлангів з трубками над торпедою :)
Ну, і з панорами таки десь трохи підтікає...
 
Ремені безпеки

Я вже раніше писав про водійський ремінь безпеки та його чистку. Але він все-одно дуже погано змотувався. То ж поки обшивки стійок та сидіння були зняті, вирішив ще раз почистити ремінь. Зняв обидва. Від сидінь вони вже були відкручені, то ж залишилось відкрутити нижній та верхній болти, та два саморізи, що тримають металеву скобу на кузові. Пластикова скоба на ремені просто витягується із отворів в кузові.
Замочив їх у гарячій воді та добре вичистив щіткою з пральним порошком, висушив.
20231125_115225.jpg

Витягуємо ремінь на всю його довжину та фіксуємо булавками або канцелярськими затискачами. Можна це зробити зразу, ще на машині - так буде простіше, оскільки він витягується тільки в такому положенні катушки, відносно до поверхні планети :)
Тонкою викруткою знімаємо пластикову кришку. Спочатку відщьолкуємо гострий край кришки, потім притримуючи її рукою, ОБОВ'ЯЗКОВО закладаємо під неї викрутку чи щось інше - у мене це була пластикова лопатка для кліпс. Притискаємо нею пружину і відщьолкуємо круглий край кришки, та акуратно знімаємо її, притримуючи лопаткою пружину.
20231125_120036.jpg

Якщо зразу відщьолкнути кришку, то пружина "вистрелить", і добре, якщо не в лоб! :) А змотати її потім буде не просто.
Знімаємо кінець пружини з пластикового тримача, та акуратно, притримуючи пружину, накручуємо ще декілька обертів пружини та фіксуємо її кінець за тримач. Обережно, - об пружину можна порізати пальці! Я намотав пружину повністю на максимум. До речі, в такому стані її можна вже не притримувати, але дуже обережно... ;)
20231126_164525.jpg

Добре змастив пружину та її вісь тефлоновим мастилом.
20231126_170844.jpg

Закриваємо кришкою на защьолках.
20231126_164716.jpg

Обидва ремені натягнуті. Перевірив - змотуються нормально. При установці важливо не переплутати лівий з правим. Білий корпус - лівий. Чорний корпус - правий. Крім цього, вони підписані на бірках.
20231126_171138.jpg

Ставлю на машину іііі.... лівий ремінь не змотується!! )))) Якесь прокляття чи хз... Правий наче більш-менш норм.

Знову знімаю лівий ремінь, розбираю його вже в змотаному стані - так можна пружину накрутити ще на декілька обертів. Але при цьому ремінь стає "коротшим", так як пружина повністю змотується до упору раніше, ніж витягнеться весь ремінь. Я це зрозумів, коли смикнув, щоб потягти ремінь далі і пружина всередині зіскочила з фіксатора. Розібрав ще раз... :) Накрутив ще 2 чи 3 оберти, зібрав. Перевіряю - ремінь в катушку просто залітає зі свистом, аж страшно - так може й зуби пряжкою повибивати! )))
До речі, кришка не пережила декількох спроб її зняття/установки - довелось підклеювати. Так що, обережно з нею.
20231126_175240.jpg

Ставлю на машину.... і шо вам сказать... ремінь нехотя заповзає.... ))) Я не розумію в чому проблема... скоби всі начисто вимиті, нічого не чіпляє... не знаю...я здався, і так і залишив. Все ж, краще, ніж було! ;) Та й натягувати більше вже нема куди - інакше він тоді буде зовсім закороткий для моєї фігури! ))) Зараз, - як раз в пору! ))
Мабуть таки доведеться купити лівий ремінь з праворульної машини - повинно бути краще...мабуть...
 
Останнє редагування:
Бачок омивача та заміна котушки

Недавно я вже писав про заміну насосів омивача переднього та заднього скла. Так от - справа була не в насосах! :)
Хоч насоси були нові, але омивайка все-одно бризкала дуже слабким напором... Вирішив продути/прочистити шланги. Продув, хоча вони були чисті. Заглянув у бачок і помітив, що там щось незрозуміле плаває.. Зняв бачок.
20231125_124158.jpg
Злив залишки літньої омивайки в прозору пляшку і побачив там таку картину - якісь сині "медузки" в літній фіолетовій омивайці... :)
20231125_125602.jpg

Це залишки минулорічної синьої зимової омивайки - мабуть вони виявились не дуже сумісні між собою, або просто то така хренова була омивайка... Почав мити бачок і помітив щось синє всередині на гумових ущільнювачах насосів. Витягнув ті гумові вставки і трохи, як то кажуть, охрєнєл! )))
20231125_125952.jpg

Під цими синіми соплями виявились пластикові сіточки - я й не підозрював про їх наявність там :) І таки добре, що вони там є - інакше, ці соплі були б в шлангах і форсунках. Як воно взагалі хоч щось через них прокачувалось, - не уявляю... Вимив всі сіточки та сам бачок - на щастя, ті соплі дуже легко відмились.
20231125_140453.jpg

20231125_140441.jpg

20231125_140428.jpg

Ще раз продув шланги, почистив роз'єми.
20231125_140519.jpg

Поставив бачок - тепер обидва скла нормально миються.
20231125_141556.jpg

P.S.
По ЕТК на Е53 до вересня 2000 року в заливну горловину бачка омивача встановлювалася сітка (61 66 1 365 848) - така ж , як і на попередні моделі BMW. Потім її чомусь перестали ставити. Відповідно, у мене її вже не було. Думаю, мож про всяк випадок поставити ще й туди ту сіточку...

P.P.S.
Недавно, зранку, раптово "відвалився" один циліндр. Спочатку я подумав, що то на холодну, на морозі так "ковбасить", але приїхав на роботу, та повертався ввечері до дому, явно на 5-ти циліндрах. Наступного дня поїхав на діагностику, яка не виявила нічого підозрілого...Дивно. Сказали, що може це десь великий підсос повітря. Перевірили димогенератором - підсосів нема. Це добре. Але ж один циліндр таки не працює. Почали по черзі відключати котушки - на 5-му циліндрі мертва. Добре, що у мене була запасна! :)Вдячний попередньому власнику, що залишив тоді мені дві нові котушки, і порадив возити їх з собою. От, вже друга, й згодилася! Замінили - все ОК.
 
Останнє редагування:
Подарунки

20231122_090013.jpg
Зима, Новий рік - подарунки! ;)

Донька подарувала мені BMW M8 Competition Manhart! ;)
20240101_124353.jpg

20240109_095455.jpg

20240109_095522.jpg

А це подарунок від дружини )
20240109_095146.jpg

Тепер треба розібратись як цим користуватись і які програми потрібні...

А це я сам собі "подарував", правда для Е30 :) Хоча, "іксу" також нове скло потрібне...
20240103_110651.jpg

20240103_110548.jpg
 
Правий ремінь безпеки

Я відносно недавно писав про ремонт ременів безпеки. І от знову! ) Прямо якесь прокляття у мене з цими ременями! Як і з дверними ручками! :)
Одного разу щось клацнуло і пасажирський ремінь заклинило - не витягується , і не змотується... Трохи поїздив так, але ж то безпека пасажирів... поліз знову туди. Розібрав обшивку стійки, і внизу в ніші котушки побачив клубок із сталевої стрічки! Ледве витяг його звідти...
20240724_092454.jpg

Злетіла пластикова кришка, і пружина просто розмоталася. Що вам сказати... змотувати ту пружину з нуля, на багато складніше, ніж просто накрутити декілька витків! Тоді я її добре змастив, гострими краями можна порізати пальці, під кінець вже пальці болять від зусилля... Цілковите задоволення! )) Але ж помучившись із нею хвилин 20, я таки її розплутав і змотав! До речі, добре, що було фото з минулого разу, по якову видно в яку сторону змотувати! ;)
20231126_164525.jpg

В процесі було не до фото, тому тільки кінцевий результат. Для надійності зафіксував кришку стяжками. Защьолки там слабенькі і після декількох знімань, вже дуже погано тримають кришку.
20240724_101151.jpg

Знову ж таки, ремінь не став змотуватись краще, але хоч якось працює.

P.S.
Мабуть на зиму потрібно буде міняти акумулятор. Пройшло трохи більше чотирьох років, і мабуть він вже помирає... Я чогось очікував, що він хоча б років 5-6 прослужить.... Хоча, з моїми поїздками на роботу по 4 км в одну сторону, може для нього це і нормально...
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху