RAI
Пользователь
- Реєстрація
- 09.11.2011
- Повідомлення
- 11,923
- Город
- Киев
В обе стороны?Хто не знає , авто з AGM АКБ категорично заборонено "прикурювати".
Перегляньте відео, щоб дізнатися, як встановити наш сайт як веб-додаток на головному екрані.
Замітка: Ця функція може бути недоступна в деяких браузерах.
В обе стороны?Хто не знає , авто з AGM АКБ категорично заборонено "прикурювати".
Отдавать можно. Несколько опасно, при глубоком разряде АГМ (от долгого простоя), прикурить его и покатить, допустим, Киев-Одесса. Можно перегреть электролит, замкнуть и даже взорвать (в теории)В обе стороны?
Варта та бош стабільно ходить 5+ років стандартної експлуатації (до речі без підзарядки зарядним) з пробігом 15-20к на рік і автівкою на вулиці. Тому я не назвав би їх "гімном"... На відміну від більшості "звичайних" акумівПридбайте звичайний АКБ , який небудь MONBAT Long-Life. AGM Вам не підходить того , що швидко пересихає та деградує внаслідок глибокого розряду.
P.S. Хто не знає , авто з AGM АКБ категорично заборонено "прикурювати".
P.P.S. Varta та Bosch - гівно , якщо тіки це не оригінал O.E.M. , який йде до дилера або на конвеєр. Якщо хочеться чогось "брендового" , тоді краще придбайте австрійський Baren.
Вони і більше ходять. У мене заводській Варті AGM 8+ років , все добре. Купував у звичайних магазинах Варту Сільвер та Бош AGM - недобре. Практика показує , що вони продаються , м'яко кажучи , дуже несвіжими. Наприклад , Бошу було майже три роки. Для того , щоб розшифрувати дату їх виготовлення знадобиться спеціальна таблиця .Варта та бош стабільно ходить 5+ років
Варта та бош стабільно ходить 5+ років стандартної експлуатації (до речі без підзарядки зарядним) з пробігом 15-20к на рік і автівкою на вулиці. Тому я не назвав би їх "гімном"... На відміну від більшості "звичайних" акумів
Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
Стремно как то ездить, если АКБ столько лет)7-8 мабуть відслужив на Іксі, Варта с заводу 10 років).
Так . У мене заводська Варта (не AGM , сама проста в лінійці , щось на кшталт Dynamic) ляпнулась миттєво. Було йому 7 років. Банка посипалась. На акумі було 10+ Вольт , при спробі зарядити просто кипів. Але я так розумію , йому допомогли "якісні" на той час дороги . Рівного , не побитого асфальту авто не бачило.Сдыхают они как правило внезапно
Електросамокат, це для самовбивць.
Велік треба. Електро авто якшо є нічна гарантована зарядка то ваще крутяк.
Чи просто на х5му постійно тримати на зарядці АКБ.
Якщо 5 хв до роботи - то реально можно якогось Ліфа завести… я за літо неодноразово вже задумувався замість Равлика розглянути електробричку, по місцю дружині повзати(3-5км) та щоб до Житомира й назад.. тобто запасу хода 80-100км за очі б вистачало..
Бери Бош/Варту. Але треба завести звичку - підзарядка аккума раз на місяць. І влітку також. І думаю наступна зміна аккума буде за років 5
Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
Придбайте звичайний АКБ , який небудь MONBAT Long-Life. AGM Вам не підходить того , що швидко пересихає та деградує внаслідок глибокого розряду.
P.S. Хто не знає , авто з AGM АКБ категорично заборонено "прикурювати".
P.P.S. Varta та Bosch - гівно , якщо тіки це не оригінал O.E.M. , який йде до дилера або на конвеєр. Якщо хочеться чогось "брендового" , тоді краще придбайте австрійський Baren.
Отдавать можно. Несколько опасно, при глубоком разряде АГМ (от долгого простоя), прикурить его и покатить, допустим, Киев-Одесса. Можно перегреть электролит, замкнуть и даже взорвать (в теории)
Он требует более аккуратного подхода в выводе его из состояния глубокого розряда. Но переносит это, при правильном подходе, почти без последствий
Так отож, самокат стрьомна штука для дороги )
На веліку лінь педалі крутить, хіба шо електовелік )
А з електромобілем у мене , як у тому кіно - маю можливість купити електросамокат, але не маю бажання. Маю бажання купити електомобіль, але не маю можливості. Третю машину не потягну, а тим більше, зараз... А продавати хороший "ікс" заради того страшного "ліфа" точно не буду.
В мене вже третій AGM ( до речі такий самий , як у Вас). Купував його в 2020 році . На момент придбання було йому 2 місяці ( на це й спокусивсь). Шукав Baren , в тому інтернет-магазині його вже не було , запропонували Exide. Поміряв напругу -12.51В , підзарядив - 12.56 В. На старій Варті на той час було 12.46В. Так що він з самого початку не набагато краще був староі О.Е.М. Варти. Взагалі я на AGMах ніколи не бачив напруги вище отих 12.56В. Максимум , що бачив - 12.7 В стабільноі напруги на О.Е.М. рідинної (не AGM) Варти. До речі , напруга міряється після певного часу (не менше двох годин) "відстою" після закінчення зарядки АКБ , а краще після доби.ьогодня зранку знов 12,32В
З моїх спостережень - цього вже досить.було всього 3,5В !
Слава, є вже готовий проект для тебеТак отож, самокат стрьомна штука для дороги )
На веліку лінь педалі крутить, хіба шо електовелік )
А з електромобілем у мене , як у тому кіно - маю можливість купити електросамокат, але не маю бажання. Маю бажання купити електомобіль, але не маю можливості. Третю машину не потягну, а тим більше, зараз... А продавати хороший "ікс" заради того страшного "ліфа" точно не буду.
Юра, ну електрое30, таке... )
Угу, всього три кузови були в цій серії.У товариша Z4 в такому виконанні, класно виглядає
Ще 745 знайти таку, в повна колекція.
А рідні 19 диски є 152 стилю?
Я влітку може задні хотів би взяти на кілька днів для есперимента чи стануть на е63
Скока лет АКБ!?У мене після зарядки 10 годин (Бош С3) через 3 тижні простою знов падає вольтаж.. пару раз запускав двигун на півгодини за цей час. Сьогодні 12.2В чи 12.1 було, повісив знов Бош під капот.. за 11 годин заряд не припинився, лампочка заряду мигала. Вимкнув.. зараз 12.7В.
Раніше авто могло 2 тижні стояти і 12.5 тримало навіть взимку. Зараз рідко виїжджаю і АКБ почав «здавати», здається..
Пару лет. Просто реально стал намного меньше ездить..Скока лет АКБ!?