[ E53 ] BMW X5 Maritime Edition - яХта5 [Київ]

  • Автор теми Автор теми The_Glory
  • Дата створення Дата створення
Конвейерний ВАГ Бош акумулятор при обміні був важчий на 1.5кг чим аналогічний просто БОШ в магазині.
 
Отдавать можно. Несколько опасно, при глубоком разряде АГМ (от долгого простоя), прикурить его и покатить, допустим, Киев-Одесса. Можно перегреть электролит, замкнуть и даже взорвать (в теории)
Он требует более аккуратного подхода в выводе его из состояния глубокого розряда. Но переносит это, при правильном подходе, почти без последствий
 
  • Like
Реакції: RAI
Придбайте звичайний АКБ , який небудь MONBAT Long-Life. AGM Вам не підходить того , що швидко пересихає та деградує внаслідок глибокого розряду.
P.S. Хто не знає , авто з AGM АКБ категорично заборонено "прикурювати".
P.P.S. Varta та Bosch - гівно , якщо тіки це не оригінал O.E.M. , який йде до дилера або на конвеєр. Якщо хочеться чогось "брендового" , тоді краще придбайте австрійський Baren.
Варта та бош стабільно ходить 5+ років стандартної експлуатації (до речі без підзарядки зарядним) з пробігом 15-20к на рік і автівкою на вулиці. Тому я не назвав би їх "гімном"... На відміну від більшості "звичайних" акумів :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk
 
Варта та бош стабільно ходить 5+ років
Вони і більше ходять. У мене заводській Варті AGM 8+ років , все добре. Купував у звичайних магазинах Варту Сільвер та Бош AGM - недобре. Практика показує , що вони продаються , м'яко кажучи , дуже несвіжими. Наприклад , Бошу було майже три роки. Для того , щоб розшифрувати дату їх виготовлення знадобиться спеціальна таблиця .
 
Варта та бош стабільно ходить 5+ років стандартної експлуатації (до речі без підзарядки зарядним) з пробігом 15-20к на рік і автівкою на вулиці. Тому я не назвав би їх "гімном"... На відміну від більшості "звичайних" акумів :)

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk

+1
Бош на Х5 був, Варта на Ф07.. обидва на вулиці під навісом по 5 років. Проблем не помічав. Просто замінив по строку служби (Бош десь років 7-8 мабуть відслужив на Іксі, Варта с заводу 10 років).
 
У меня на Е 39 ни одна варта не жила более 3-х лет. Поставил hankook, правда 100 а/ч, пошел уже 6-ц год пока проблем нет. Варта несколько раз была 77 а/ч. Но думаю с этим не связано.
 
Сдыхают они как правило внезапно
Так . У мене заводська Варта (не AGM , сама проста в лінійці , щось на кшталт Dynamic) ляпнулась миттєво. Було йому 7 років. Банка посипалась. На акумі було 10+ Вольт , при спробі зарядити просто кипів. Але я так розумію , йому допомогли "якісні" на той час дороги . Рівного , не побитого асфальту авто не бачило.
 
Бош на Иксе резко сдох.. но прикурился и еще ездил до замены.
Варта просто на Фке выдала сообщение на комп, что аккум требует внимания, падение напруги или типа того.. мол езжайте долго для подзарядки. Поехал в Киев, поставил новый.
 
Електросамокат, це для самовбивць. :)
Велік треба. Електро авто якшо є нічна гарантована зарядка то ваще крутяк.
Чи просто на х5му постійно тримати на зарядці АКБ.

Якщо 5 хв до роботи - то реально можно якогось Ліфа завести… я за літо неодноразово вже задумувався замість Равлика розглянути електробричку, по місцю дружині повзати(3-5км) та щоб до Житомира й назад.. тобто запасу хода 80-100км за очі б вистачало..

Так отож, самокат стрьомна штука для дороги )
На веліку лінь педалі крутить, хіба шо електовелік )
А з електромобілем у мене , як у тому кіно - маю можливість купити електросамокат, але не маю бажання. Маю бажання купити електомобіль, але не маю можливості. Третю машину не потягну, а тим більше, зараз... А продавати хороший "ікс" заради того страшного "ліфа" точно не буду.
 
Бери Бош/Варту. Але треба завести звичку - підзарядка аккума раз на місяць. І влітку також. І думаю наступна зміна аккума буде за років 5

Надіслано від мого MI 8, використовуючи Tapatalk

Придбайте звичайний АКБ , який небудь MONBAT Long-Life. AGM Вам не підходить того , що швидко пересихає та деградує внаслідок глибокого розряду.
P.S. Хто не знає , авто з AGM АКБ категорично заборонено "прикурювати".
P.P.S. Varta та Bosch - гівно , якщо тіки це не оригінал O.E.M. , який йде до дилера або на конвеєр. Якщо хочеться чогось "брендового" , тоді краще придбайте австрійський Baren.

Та мабуть так і зроблю...
До речі, один раз я його "прикурював", коли він ще новий був. Діти висадили на парковці обігрівами сидінь.
 
Отдавать можно. Несколько опасно, при глубоком разряде АГМ (от долгого простоя), прикурить его и покатить, допустим, Киев-Одесса. Можно перегреть электролит, замкнуть и даже взорвать (в теории)
Он требует более аккуратного подхода в выводе его из состояния глубокого розряда. Но переносит это, при правильном подходе, почти без последствий

Так от мій товариш розбирається трохи в цьому, і ми з ним спробували реанімувати мій акум.
Нагадаю - було всього 3,5В ! Тому моя зарядка працювала тільки в режимі зарядки 6-вольтового акумулятора. Ясно, що від цього толку ніякого не було. Товариш дав свою зарядку - якась типу "професійна", з різними ручними режимами - там для мене складно ) В якомусь там режимі за 20-25 хвилин "роздуплили" мій акум, потім швидко підключили мою зарядку, щоб вона підхопила режим 12В, і почала заряжать. Заряджав майже дві доби. Після закінчення зарядки показало 12,8В - норм. Вчора проїхав по місцю кілометрів 20-30, при цьому разів 5-6 глушив/заводив - все ОК. Але дома показало вже 12,35В. При заведеному двигуні показує 14,2В.
Поставив знов на зарядку, але вже в режимі AGM. За пару годин зарядився знов до 12,75В. Це було вчора ввечері. ьогодня зранку знов 12,32В. Машина стояла не на сигналізації. Мабуть таки йому хана... Поїзджу декілька днів, подивлюсь....газ викатать треба по любому )
Отакеот.
 
Так отож, самокат стрьомна штука для дороги )
На веліку лінь педалі крутить, хіба шо електовелік )
А з електромобілем у мене , як у тому кіно - маю можливість купити електросамокат, але не маю бажання. Маю бажання купити електомобіль, але не маю можливості. Третю машину не потягну, а тим більше, зараз... А продавати хороший "ікс" заради того страшного "ліфа" точно не буду.

У мене така ж ситуація :) продавати «хорошу» Тойоту заради Ліфа чи чогось подібного немає бажання
 
ьогодня зранку знов 12,32В
В мене вже третій AGM ( до речі такий самий , як у Вас). Купував його в 2020 році . На момент придбання було йому 2 місяці ( на це й спокусивсь). Шукав Baren , в тому інтернет-магазині його вже не було , запропонували Exide. Поміряв напругу -12.51В , підзарядив - 12.56 В. На старій Варті на той час було 12.46В. Так що він з самого початку не набагато краще був староі О.Е.М. Варти. Взагалі я на AGMах ніколи не бачив напруги вище отих 12.56В. Максимум , що бачив - 12.7 В стабільноі напруги на О.Е.М. рідинної (не AGM) Варти. До речі , напруга міряється після певного часу (не менше двох годин) "відстою" після закінчення зарядки АКБ , а краще після доби.
 
Трохи про данний тип (AGM) акумулятора : в мене виробник Exide купувався для роботи в парі з інвертором для газового котла. В звичайному режимі роботи у них ток зарядки 13,8В ,а коли він "включається" в роботу то його заряд ніколи не показував більше 13,0В(навіть менше) і це при цьому що він постійно по суті на зарядці🤷. Але своє вже за 10 років віджив.
 
З моїх спостережень - цього вже досить.
Особисто мені вдавалось "реанімувати" звичайний аккум при початковій напрузі на клемах 7,6-7,8В. Після "відкачування" пацієнта він в подальшому без нарікань відпрацював майже 3 роки на бензиновому V6, після чого втратилася можливість спотстереження
3,5В - то, на мою думку, даремна трата часу
 
Так отож, самокат стрьомна штука для дороги )
На веліку лінь педалі крутить, хіба шо електовелік )
А з електромобілем у мене , як у тому кіно - маю можливість купити електросамокат, але не маю бажання. Маю бажання купити електомобіль, але не маю можливості. Третю машину не потягну, а тим більше, зараз... А продавати хороший "ікс" заради того страшного "ліфа" точно не буду.
Слава, є вже готовий проект для тебе :)

View: https://www.youtube.com/watch?v=zcZvJIx1wQo
 
Слава, є вже готовий проект для тебе :)

View: https://www.youtube.com/watch?v=zcZvJIx1wQo
Юра, ну електрое30, таке... )
По-перше, все нове - добре забуте старе (с) Я про це вже писав у бортовику своєї Е30:
bmw_electro_01-jpg.687980


А, по-друге, звук.... Ну блін! Кофемолка, чи електролобзик же )) Не даром же там у відео "барнаути" без звука )) Я то, конешно, розумію, шо там гора момента на всіх оборотах.... але ж зовсім не довго ) Півтори хвилини і сімнадцять секунд "барнауту" і потім доба біля розетки )) А на М20 резину спалив до корда, аби до шиномонтажа доїхать, перекинув колеса і поїхав на моря ))) І звук, же! )
 
Останнє редагування:
До речі, про акум. Мабуть таки, йому всьо. ) Три дні норм, а потім напруга падає до 11,8В. Заряджаю вночі, бо зараз вдень світла більше нема, ніж є... Докатаю газ і мабуть полізу до нього...може там знов сталактити з накипу, як минулого разу... До речі, попередній акум прожив приблизно стільки ж... Совпадєніє? ;)
 
Як я й казав, на Тойоті ось на пару років вистачає нового акуму в режимі єксплуатації «коло хати».
 
Акумулятор.

І знову мова піде про мій багатостраждальний акумулятор )
Отже, як я вище й писав, докатавши газ, зняв балон і добрався до акумулятора.
20221109_110701.jpg

Показав він мені 12.3V - не багато...
20221109_111338.jpg

Але ж вигляд всередині виявився значно кращим, ніж це було минулого разу - газовідвідна трубочка таки своє діло робить! У відсіку сухо і чисто.
20221109_111845.jpg

Теж саме і у відсіку ЕБУ - всі роз'єми і плати чисті.
20221109_112305.jpg

Отже, причина точно не в окислі, як було минулого разу.
Для початку повністю зарядив акумулятор, поставив у гаражі і чекав майже три доби - напруга стабільно трималась 12.8V
20221109_165200.jpg

Тому наступне логічне припущення, - що акум добре бере заряд і тримає його. Тобто, він не помер, а таки пережив ту глибоку розрядку. Але на машині щось його "вижирає"... Поставив його на машину, поїздив пару тижнів, періодично міряв напругу зранку і ввечері, та підзаряджав, коли було світло. Показники коливались від 11.8V до 12.6V, але мотор завжди заводився без жодних проблем, навіть при 11.8V.
До речі, заразом купив оригінальну трубку та кріплення акумулятора.
20221115_110505.jpg
20221115_113422.jpg

Трубку поставив, а з кріпленням не склалось - виявилось, що у піддоні ще до мене зломали шпильку у різьбі, тому кріплення і не було. На морозі та снігу не дуже хотілося знімати знизу всі теплоекрани, щоб зняти піддон, та висвердлити, тому відклав це на "потім" ). Хоча, у моєму випадку те кріплення не грає ніякої ролі, окрім "феншую" - плита для кріплення газового балону притискає акум набагато міцніше )

Але ж повернемось до творчих експериментів ) Про всяк випадок, ще поїхав у сервісний центр по акумуляторам, там мені потестили акум нагрузочною вилкою, і сказали, що всі його параметри в нормі - акум абсолютно живий-здоровий, треба шукати, що його вижирає. Сказали, що дуже часто це буває ГБО. Поїздив ще декілька днів - наче все норм. Але ж перед установкою газового балона вирішив таки перевірити вже все повністю. Чесно кажучи, напругу поміряти я ще можу, або провід "продзвонити", але на цьому мої навички "електронщика" закінчуються )) Та й погода не та, щоб у дворі пів дня ковирятись у проводці. Тому поїхав до товариша у гараж, де пів дня і ковирялись. Підключили амперметр у розрив "маси", чекали поки машина "засне" і по черзі почали все вимикати. Почали з самого розповсюдженого - "їжак" пічки, та телефон. З "їжаком" все норм, та й вентилятор працював завжди добре. Роз'єм телефона та його коса у підлокітнику ціла, але китайський акум у трубці роздувся і тихенько помер, хоча я ставив новий. Телефоном я давно не користуюсь, навіть номер оператор заблокував за неуплату ) Тому просто зняв акум з трубки. Далі зняли всі блоки у багажнику, всі реле, та запобіжники. Потім те саме у бардачку і під капотом. Часто машина при цьому "прокидалась" і доводилося знову чекати поки "засне"... Потратили купу часу....але менше 0,11А амперметр не опускався, - а це багато. Люди пишуть, що норма 0,04А. Ідеї та запобіжники закінчились... )) І тоді я помітив, що ноут з "інпою" так і залишився підключений до діагностичного роз'єму! Сємьон Сємьонич! (с) Відключили ноут і отримали 0,02А! Перемога! ) Але ж... але ж... все добре...але ж що його тоді так вижрало? Так і не вияснили...може то був той акум телефонної трубки чи хез.... Коротше, мене задовбало це все, зібрали все назад, повернули кодування мигання аварійки при постановці на сигналку, блокування замків, яке "відвалилось" літом після заміни блоку комфорту, поміняв пару ламп, - і поїхав ставити газовий балон! ) Заразом уже і ТО по газу, - заміна фільтрів та діагностика - там також все норм. Буду надіятись, що то просто був якийсь "глюк", і що він більше не повториться! )) Але поки що, про всяк випадок, зарядку и провода вожу у багажнику ))

Ну а так, то все норм. Поміняв колеса на зиму.
20221115_121602.jpg

Поїздив з причепом, вже навіть трохи виходить з ним задом їхать майже куди треба ))
20221202_115800.jpg20221202_115810.jpg
Ще пару поїздок, і мож розвертатись та задом у ворота вже буду попадати )) Корисна штука інколи...мабуть треба буде і собі купити якось...
 
Що ж, зима закінчилась, з акумулятором все ОК, хоча для профілактики підзаряджав його раз у 3-4 тижні.
Якось зимою сталося щось не зрозуміле. Вийшов зранку у двір і побачив ось це:

20221212_084657.jpg

Судячи з усього, рамка дзеркала впала вже у сніг, але ніяких слідів на снігу навколо не було. Слідів падіння чогось зверху, чи подряпин на дверях також не було. Якийсь полтергейст, чи що ). На щастя, все в дзеркалі залишилось ціле, і стало на свої місця.
Зимою декілька разів доводилось ночувати в машині - при розкладеному дивані, можна доволі комфортно лягти по діагоналі багажника )
Ну, а так то, нічого нового і цікавого...
 
У товариша Z4 в такому виконанні, класно виглядає👍
Ще 745 знайти таку, в повна колекція.

А рідні 19 диски є 152 стилю?
Я влітку може задні хотів би взяти на кілька днів для есперимента чи стануть на е63
 
Останнє редагування:
У товариша Z4 в такому виконанні, класно виглядає👍
Ще 745 знайти таку, в повна колекція.

А рідні 19 диски є 152 стилю?
Я влітку може задні хотів би взяти на кілька днів для есперимента чи стануть на е63
Угу, всього три кузови були в цій серії.
Так, є - на днях буду ставити літні колеса.
 
З приводу АКБ, я думаю, що 4-5 Контрольно-Тренувальних Циклів якщо зробити (розряд до 12в, потім заряд/зберігання мінімум добу, ще добу відстою, і знов КТЦ) - то він ще проживе не один рік. Але, то якщо в пана є час та натхнення :)
 
У мене після зарядки 10 годин (Бош С3) через 3 тижні простою знов падає вольтаж.. пару раз запускав двигун на півгодини за цей час. Сьогодні 12.2В чи 12.1 було, повісив знов Бош під капот.. за 11 годин заряд не припинився, лампочка заряду мигала. Вимкнув.. зараз 12.7В.
Раніше авто могло 2 тижні стояти і 12.5 тримало навіть взимку. Зараз рідко виїжджаю і АКБ почав «здавати», здається..
 
У мене після зарядки 10 годин (Бош С3) через 3 тижні простою знов падає вольтаж.. пару раз запускав двигун на півгодини за цей час. Сьогодні 12.2В чи 12.1 було, повісив знов Бош під капот.. за 11 годин заряд не припинився, лампочка заряду мигала. Вимкнув.. зараз 12.7В.
Раніше авто могло 2 тижні стояти і 12.5 тримало навіть взимку. Зараз рідко виїжджаю і АКБ почав «здавати», здається..
Скока лет АКБ!?
 

Протекло​


Ще весною, після мийки я помітив, що в салоні килим сперду справа та ззаду зліва мокрий... Я здогадувався у чому причина, але якось все не було часу. І от нарешті поліз туди перевіряти свої здогадки. Звісно, вони підтвердилися - це ж класичні "текучі" місця Е53 - передні зливи з люка та задня шумоізоляція дверей. Років 3-4 тому вже було таке - передній правий шланг якимось дивним чином виліз із трубки вгору, перегнувся і вода з люка текла під торпедою на килим. Тоді я його поставив на місце і щоб він більше не вилазив, додатково в трьох місцях притягнув його стяжками до кліпс. І от, знімаю я обшивку стійки, і що я бачу! Шланг знову виліз!!

53c96b18c8ea35c7c633ebb17418fda6.webp


При чому, зірвавши кліпсу з кузова разом зі стяжкою! Воіснину, мабуть якась диявольса сила його тягне догори! )) Кліпси сидять дуже щільно і туго знімаються. Знову все виправив, поставив нові стяжки....мабуть до наступного разу... )

f84eb03575537766ef9d9b0f6205b587.webp


Але, що дивно, - як і минулого разу, ліворуч все в порядку...

2e4dc688e58512a3a671b5b78a3deb61.webp


Тепер задні ліві двері.Багатьом відома проблема - якщо шумоізоляція не щільно приклеєна, вода, що попадає по склу у двері, починає витіками з-під дверної карти в салон на килим. Тест зі шланга - і відповідний результат!

a7e66fbe0988ec9d68e70d1f720238d6.webp


a70d14a0189b3244377e23231504d023.webp


Знімаю карту, шумка зверху взагалі не приклеєна, а знизу видно сліди від води під ннею.

13331563edcf3aadf52fef9730335547.webp


ffc3899bce62abc65c5048b0aa561fd9.webp


Бутиловий герметик місцями вже пересох і не тримав воду.

8fdfa769bf3a552b8f4a1a6d611a8302.webp


Купив бутиловий шнур діаметром 9мм

5f9ffb599175cbb0bf0d10ccf31f3a06.webp


96c1b783e46d9519215fe8d90db9754e.webp


Старий повністю зняв, хоча це було не дуже просто. Приклеїв новий.

e798ed436e590498fb88599ebdb29b08.webp


Шумоізоляцію теж підклеїв цим шнуром.

2da3ae00b979a8e0474c0574f512718e.webp


Приклеїв та щільно прикатав шнур валиком для поклейки ізоляції

ceb1f9f7fe833ca7321ef1a02cc92891.webp


Поставив карту, і знову тест шлангом - під картою сухо.

b1d8eb1d8b6c1febb790e8302183b085.webp


До речі, згадав, що давно вже купив заглушки на карти (51 41 7 004 038), та все забував їх встановити.

3054587e9527298d95f610a41e6d9a1f.webp


По ЕТК вони чомусь йдуть тільки на задні карти.

Було:

cedce9eda4ed916a48ac2d10df29317c.webp


Стало:

b8fa845a4a6e3c928bbf03191092930b.webp


А чому б не поставити їх і на передні?

5063148e5c9d3c5fcf11a3df0989e3e6.webp


1f9716c43b9c255a6c5e70beee951b01.webp


Наче й дрібниця, а вигляд має значно кращий.
 
Останнє редагування:
Назад
Зверху