Заміна планки підсвітки заднього номера
Чергова "класична болячка" Е53 - планка підсвітки заднього номера та кнопка відкривання багажника. В ній окисляються та гниють контакти на платі, і перестає працювати підсвітка та кнопка багажника. От і в мене, вже давно, періодично вискакувала помилка по лампі підсвітки, але чистка контактів на деякий час допомагала. Але недавно черга дійшла і до кнопки, і вона перестала працювати. Тому я не став чекати, поки багажник почне сам на ходу відкриватись, як буває в людей, і вирішив замінити цю планку.
Планка складається з двох частин - сама планка та декоративна накладка. Але по ЕТК вона йде тільки в зборі. Буває в трьох варіантах:
51 13 7 170 674 - TITAN, сріблястого кольору
51 13 7 170 676 - SCHWARZ чорного кольору
51 13 7 170 840 - загрунтована, під фарбування
ЕТК рекомендує замінювати комплектом і обидва гумові ущільнювачі:
51 13 7 062 294 - ущільнювач декоративної накладки
51 13 7 058 100 - ущільнююча прокладка корпусу роз'єму планки
Мало того, що ціна не мала, то накладку потрібно ще й фарбувати. Тому раніше цю планку ремонтували "народно-колхозними" методами - розрізали корпус і перепаювали плату перемичками з проводів та склеювали.
Але після виходу Х3 Е83 ситуація покращилася - ця ж планка також там використовувалася, і була вже доступна, як окрема деталь - 51 13 3 403 611.
Пізніше китайці підсуєтилися і зробили аналог, не гірший по якості, судячи з відгуків.
Саме цей варіант я і обрав - планка NTY EZCBM281.
Також купив новий оригінальний ущільнювач декоративної накладки.
Знімаємо стару планку.
Стан ущільнювача вже досить поганий, тому я таки не даремно дослухався до рекомендацій ЕТК по його заміні.
Плафони також виглядають погано (як і повороти в минулому дописі). Планка тримається на чотирьох саморізах.
Відкручуємо, відключаємо фішку і знімаємо планку.
Плафони майже не трималися, бо вже були поламані, стан контактів видно...
Стан кнопки також
Гумова прокладка корпусу роз'єму, на щастя, чудово збереглася.
Судячи по номеру та даті, це ще "рідна" планка.
Отже, тепер потрібно зняти декоративну накладку. Для початку добре помив планку та всі защьолки.
Защьолка на одному торці планки.
І така сама на іншому. До речі, накладка тут трохи надломана - явно планку вже розбирали до мене...
Дві защьолки по центру. Видно стан ущільнювача.
До речі, на накладці ущільнювач якоїсь наче круглої форми і типу якогось сплену. А новий Т-подібної форми гумовий. Мож то вже колхоз якийсь був...
Защьолки розтискати потрібно дуже акуратно і рівномірно, щоб нічого не зламати. Добре, що перед очима була нова планка, - по ній видно де і як вона тримається. Трохи часу і зусиль, і планка розібрана.
Тепер видно ще защьолки по центру біля кнопки, на накладці. Тому щоб зняти накладку, потрібно планку провернути трохи по її повздовжній осі.
Тепер вже очевидно, що планку вже знімали і ремонтували тим самим "народно-колхозним" методом - розрізали, паяли, склеювали.
Візуально китайська планка нічим не відрізняється від оригінальної. По якості пластику та плафонів теж.
Отже, приступаємо до її установки. Під старою планкою, біля кліпс вже починається корозія. По власному досвіду знаю, що її потрібно або капітально прибирати і нормально фарбувати, або краще взагалі не чіпати і не закрашувати з балончика, бо стане ще гірше. Тому поки що, просто ретельно вимив та покрив поверхню восковим консервантом.
Також помив накладку, та вичисти паз для ущільнювача.
Акуратно защьолкуємо планку в накладку, вставляємо ущільнювач в паз та гумову прокладку на корпус роз'єму.
Підключаємо роз'єм та прикручуємо планку чотирма саморізами.
Слідкуємо, щоб ущільнювач не змістився і щільно приліг до кришки багажника.
Готово.
Перевіряємо підсвітку - світить чудово і яскраво!
Кнопка також прекрасно працює.
І вигляд став краще.
P.S.
Якщо хтось помітив, то на першому фото є ще один пакетик

Ось цей.
Заглушка 11 12 1 726 089
Вже давно десь на СТО загубилась одна заглушка кришки катушок. Я про неї весь час забував, але, нарешті таки згадав і встановив.
Дрібниця, а вигляд інший! )