Авто на батарейках?

  • Автор теми Автор теми BOT22
  • Дата створення Дата створення
В нас пишуть, з 3 вересня у Шанхаї починають модель 3 нову збирати, трохи змінили наружку, батарейка нова (залізо фосфат якісь), кажуть плотність насичення зросте на 10-20% орієнтовно, точно - доки що таємниця)))).
Пишуть, що ціна в Штатах впаде відчутно, подивимось).
Свого Х-а зняв з продажу, буду чекати доки трійка нова вийде, а там міркувати, поглядав на і4 - як по мені - не коштує він тих коштів, шо за нього просять (овер 100к$ пустий)
 
Останнє редагування:
В нас пишуть, з 3 вересня у Шанхаї починають модель 3 нову збирати, трохи змінили наружку, батарейка нова (залізо фосфат якісь), кажуть плотність насичення зросте на 10-20% орієнтовно, точно - доки що таємниця)))).
Пишуть, що ціна в Штатах впаде відчутно, подивимось).
Свого Х-а зняв з продажу, буду чекати доки трійка нова вийде, а там міркувати, поглядав на і4 - як по мені - не коштує він тих коштів, шо за нього просять (овер 100к$ пустий)

Зазвичай нові моделі першої партії їдуть з "дефектами", які потім допилюють. У тесли кажуть то ваще пздц.
У бмв є таке явище як "фейс ліфт" в якому все виправили та доповнили - зробили як треба.
А чього Ха зняв з продажу? Він же ж не йотота :) довго продаватися буде. :)
 
Зазвичай нові моделі першої партії їдуть з "дефектами", які потім допилюють. У тесли кажуть то ваще пздц.
У бмв є таке явище як "фейс ліфт" в якому все виправили та доповнили - зробили як треба.
А чього Ха зняв з продажу? Він же ж не йотота :) довго продаватися буде. :)
Ну доки трійка вийде, та вилізуть косяки це десь півроку чекати, тому і зняв)
 
Я не понимаю как после Х можно купить 3:unsure: ну это я как Хозяйка в прошлом С и 3 при теперешнем Х рассуждаю.
 
Я не понимаю как после Х можно купить 3:unsure: ну это я как Хозяйка в прошлом С и 3 при теперешнем Х рассуждаю.
Я продаю Х6, а не Х тесла), хоча даже мій древній Х по комфорту обходить Трійку просто ущент)))), я досі вагаюся, треба, чи ні, тут залежить напевне від того, для чого потрібне авто, Х6 старенький постійно чогось потребує, хоч і не критично, Тесла - купив та забув про гімор з обслуговуванням, ось де ділемма))))
 
А ну тогда ладно), я думала Теслу Х на Теслу 3 менять хотите.
 
Я продаю Х6, а не Х тесла), хоча даже мій древній Х по комфорту обходить Трійку просто ущент)))), я досі вагаюся, треба, чи ні, тут залежить напевне від того, для чого потрібне авто, Х6 старенький постійно чогось потребує, хоч і не критично, Тесла - купив та забув про гімор з обслуговуванням, ось де ділемма)))
Забув про гімор з обслуговуванням - але дізнався про відсутність комфорту, шумоізоляції та практічності. Плюс ще нюансик - після 100 тис пробіну ті Тесли вже нікому не потрібні, бо всі очкують за стан АКБ..
Доречі, якщо вже така п"янка - то краще БМВ ай4 розглянути - там хочь все рідне буде і по людськи зроблене, при тому має більший дальнобій та рівень комфорту на голову вище.
 
Забув про гімор з обслуговуванням - але дізнався про відсутність комфорту, шумоізоляції та практічності. Плюс ще нюансик - після 100 тис пробіну ті Тесли вже нікому не потрібні, бо всі очкують за стан АКБ..
Доречі, якщо вже така п"янка - то краще БМВ ай4 розглянути - там хочь все рідне буде і по людськи зроблене, при тому має більший дальнобій та рівень комфорту на голову вище.

Не хочу вас расстраивать), но все несколько, вернее кардинально иначе :ROFLMAO:.

П.С Не знаю я из каких познаний вы черпаете вами написанное, но я как ездящая на них много лет сама и видевшая ну просто огромное их количество ответственно против), особенно с приобретением Китайских автомобилей в частности иД4, вы хоть тот иД руками трогали в салоне сидели???
 
Не хочу вас расстраивать), но все несколько, вернее кардинально иначе :ROFLMAO:.

П.С Не знаю я из каких познаний вы черпаете вами написанное, но я как ездящая на них много лет сама и видевшая ну просто огромное их количество ответственно против), особенно с приобретением Китайских автомобилей в частности иД4, вы хоть тот иД руками трогали в салоне сидели???

Не сидел и не трогал, но отзывов от владельцев наслушался предостаточно.
Я в целом не про все электромашины имел в виду, а именно Теслу 3…
 
О куда те отзывы могут быть), понакупили с дня на день), у меня сосед тоже купил я как бы года два назад тоже хотела прямой поставкой из Шанхая завести себе))), хорошо что пока хотела клиент от туда аля "Хонду" возжелал в итоге я перехотела и Теслу на Теслу поменяла), месяца 4 назад

View: https://www.tiktok.com/@nika_23_01_/video/7246651583574953221?is_from_webapp=1&sender_device=pc&web_id=7247436192160761370


еще раз Теслу на Теслу поменяла :ROFLMAO: иД не хочу по разного рода причинам в том числе что и привыкла не терять в стоимости машины за год эксплуатации, 3 мне тоже не зашла при чем совсем, это правда после Ски было но было, по батареям с ними вообще ни каких проблем нет на 100 тысячах, я Ску свою продавала с пробегом больше 200 и все отлично было.
 
Сколько сейчас бюджетная тесла под ключ обходится, более менее адекватных годовой, не разбитая в хлам и с запасом 400+ км?
 
Вам ко мне в Вайбер) 0985509255 будет быстрее и удобнее, вводных куча нужно уточнять ваши желания), начать нужно с бюджета и проходного года выпуска.
 
Забув про гімор з обслуговуванням - але дізнався про відсутність комфорту, шумоізоляції та практічності. Плюс ще нюансик - після 100 тис пробіну ті Тесли вже нікому не потрібні, бо всі очкують за стан АКБ..
Доречі, якщо вже така п"янка - то краще БМВ ай4 розглянути - там хочь все рідне буде і по людськи зроблене, при тому має більший дальнобій та рівень комфорту на голову вище.
Дальнобій в і4 меньший за Теслу 3, цінник задраний шо ппц, на вторичному ринку не продаси, а так да, беха краще))))
ПС. Гарантія на батарєйку у Тесли - 8 років, кмк більше не треба, якщо кожні 5 років міняти на нову (автівку).
 
Дальнобій в і4 меньший за Теслу 3, цінник задраний шо ппц, на вторичному ринку не продаси, а так да, беха краще))))
ПС. Гарантія на батарєйку у Тесли - 8 років, кмк більше не треба, якщо кожні 5 років міняти на нову.

Подивіться знову таки відео Олексія Бодня на ютубі, він нещодавно в Європу на місяць їздив, заміряв всі витрати і запас ходу. У нього до і4 була як раз трійка і він гарно порівняння робив не на папері, а на дальніх дорогах і зарядках.
 
Продаётся он на вторичке, вопрос за сколько его купят через год) и какой % потери, вот с Теслой у меня все прогнозируемо заехала мне в +- 37 и через год продам за +- 39, с иД тоже в принципе прикидывала когда смотрела, заехал он мне в +- 46 и продала я через год за +- 39 (y)
 
Подивіться знову таки відео Олексія Бодня на ютубі, він нещодавно в Європу на місяць їздив, заміряв всі витрати і запас ходу. У нього до і4 була як раз трійка і він гарно порівняння робив не на папері, а на дальніх дорогах і зарядках.
Яка саме трійка в нього була? Ось у чому питання 😉
 
Яка саме трійка в нього була? Ось у чому питання

Так у нього і четвірка зараз не сама топова, а лише 40-ва модель :)
Ну то таке, кожному своє.

Мене ось що дивує зараз, бачу у продажі дуже здешевшали у нас Тесли Х, до 40к навіть зустрічаються моделі з Європи цілі а в тому році в середньому були по 60 і «битки»..
А мені з усіх Тесл саме Х симпатизує..
 
Tesla model X...
Ви оце не шуткуєте?
В казино гроші віднесіть,на кріптобіржу,в гривню вкладіть,ну в МММ. .
Ризиків усіляко менше..
 
Ви ж самі якщо розглядаєте цей девайс - то тільки з закордону..
Невже не розумієте що воно,після їзди тут, майже неліквід?
Тож купити за 40 і залишити собі через три роки гламурний курятник назавжди є гарною ідеєю?
Таке собі щастячко..
 
Tesla model X...
Ви оце не шуткуєте?
В казино гроші віднесіть,на кріптобіржу,в гривню вкладіть,ну в МММ. .
Ризиків усіляко менше..
Обоснуйте, ну ради общего развития).

П.С. Надеюсь у вас более менее серьезных опыт эксплуатации электричек в частности и Тесла???
 
Ви ж самі якщо розглядаєте цей девайс - то тільки з закордону..
Невже не розумієте що воно,після їзди тут, майже неліквід?
Тож купити за 40 і залишити собі через три роки гламурний курятник назавжди є гарною ідеєю?
Таке собі щастячко..
Гаразд, передумав, піду справжні рідні ікси розгляну 😄 (х5)
 
Дальнобій в і4 меньший за Теслу 3, цінник задраний шо ппц, на вторичному ринку не продаси, а так да, беха краще))))
ПС. Гарантія на батарєйку у Тесли - 8 років, кмк більше не треба, якщо кожні 5 років міняти на нову (автівку).
Ну мабуть на то й роблять розрахунок, я ось чекаю коли там вже в масси піде знаменитий КіберТанк)) автівкою то не можу назвати)))
 
Вийшла нова трійка, в Лонг ренж пробіг збільшився до 629 км, трохи змінили оптіку, доставка в нас у листопаді.
 
А что так много VW ID различных вариаций на дорогах их там что уже бесплатно раздают?
 
29К китай(нижча з 3х комплектацій), перерообка розетки в ньому ще 2,6К до європейки вже не так далеко по ціні
 
Это самая отстойная комплектация с маленькой батарейкой), флагман опять таки Китайский) стоит под полтос, я за эти деньги можно легкое б/у от Теслы Х купить.
 
Назад
Зверху