Допоможіть з Приватбанком

DIFFERENTIAL

Тут може бути ваша реклама.
Joined
Nov 9, 2011
Messages
5,855
Страна
Украина
Вже заїжджання тема. Але мене просто виводить з себе яких овець туди набирають. Їх хоча б якось вводять в курс? Бо по одній і тій же справі кажуть ну зовсім різні речі в різних відділеннях. Після такого непрофесіоналізму хочеться монітор роздовбати об макітру тої корови.
 
Last edited:
а яка допомога потрібна? флешмоб у якомусь відділенні з метою роздовбати всі монітори??)
 
Там дуры в колл-центре конкретные..Давеча минут 20 по телефону с ними общался и в конце концов они таки сказали что с моей проблемой нужно ехать в банк..А я банально хотел за интернет заплатить через карточку Привата...
На что я им сказал что могут себе в жопу запихнуть свои электронные деньги..
 
Та аби тільки по телефону, там і у відділеннях їх вистачає. В двох різних відділеннях в одній і тій самій справі кажуть ну абсолютно протилежні речі. Ну це на ніяку сраку не налазить....
 
а яка допомога потрібна? флешмоб у якомусь відділенні з метою роздовбати всі монітори??)

ні, справа пов'язана з картками.
 
ні, справа пов'язана з картками.

мав необережність повестись на вмовляння знайомої молодиці, співробітниці Приватбанку і відкрити в них карту Голд. Ну його нах, вони слово "Хороший Сервіс" тільки по телевізору чули)) В Європі часто знімають страховий депозит в готелях, потім розморожують при виселенні, а Приват їх довго ще мусолить потім, поки поверне, перевірено на собі неодноразово))
 
Приват это гавно политое шоколадом) Если есть вопросы, велком в личку, по банковской сфере)
 
Last edited:
Там дуры в колл-центре конкретные..Давеча минут 20 по телефону с ними общался и в конце концов они таки сказали что с моей проблемой нужно ехать в банк..А я банально хотел за интернет заплатить через карточку Привата...
На что я им сказал что могут себе в жопу запихнуть свои электронные деньги..
- идиотов кругом хватает, я пользуюсь приват24, для этого нужно к карточке привязать моб. номер (через банкомат) и потом заходишь на сайт привата и там регистрируешься, и можно делать кучу платежей.
 
Как-будто в других банках или больших компаниях одни профессионалы сидят !!! Я по роду деятельности работаю с несколькими банками и компаниями-поставщиками запчастей. Поверьте - бардака везде хватает.... А если посмотреть "рекламку" , "хозтовары" и другие разделы нашего форума , то наибольшее количество оплат осуществляется через карты приватбанка.... Я не оправдываю и , тем более , не агитирую... С приватом я с 2007 года, были и недорозумения , котрорые разруливались , и приятные моменты..... В вашем случае рекомендую наведаться в региональное управление к начальнику необходимого отдела.
 
- идиотов кругом хватает, я пользуюсь приват24, для этого нужно к карточке привязать моб. номер (через банкомат) и потом заходишь на сайт привата и там регистрируешься, и можно делать кучу платежей.
Полностью согласен!!!!Тоже с Приватом с 2007 и доволен пока!:declare:
 
Я знаю что и куда нужно привязать..Зачем у меня 20 минут выпытывать все анкетные данные,пароли,последние платежи что-б потом всёравно отправить меня в отделение банка????
 
Там дуры в колл-центре конкретные..Давеча минут 20 по телефону с ними общался...
О,навіть не хочеться згадувати звінки туди.Та ще й не безкоштовні з лайфа.Проблема вирішилась тільки дзвінком до друга,керівника середньої ланки в ПБ.А нервів стільки сполокали що це піз...ц!!!!!!!А всього навсього закінчився термін дії карточки))))))
- идиотов кругом хватает, я пользуюсь приват24, для этого нужно к карточке привязать моб. номер (через банкомат) и потом заходишь на сайт привата и там регистрируешься, и можно делать кучу платежей.

Дуже зручно.Теж користуюсь.
 
Last edited:
Я знаю что и куда нужно привязать..Зачем у меня 20 минут выпытывать все анкетные данные,пароли,последние платежи что-б потом всёравно отправить меня в отделение банка????

А мож кто то взял твою карточку и твой мобильный телефон и пытался снять денег ? :biggrin: Пекутся о твоей безопасности.
Клиент-банк через инет или приложение на телефон - и все платежи доступны без проблем. Быстрее чем у других банков и менее геморройно.
 
Це все дуже добре шановні, але може хтось зможе допомогти саме в моїй проблемі?
 
Це все дуже добре шановні, але може хтось зможе допомогти саме в моїй проблемі?

- каких овец туда набирают? Или напиши таки проблему, в чем она состоит.
 
Говори,что надо,узнаю,вопросы в личку или по телефону.
 
фууухх....

Тож були в мене дві карти, одна стара зарплатна, з колишньої роботи, і нова розрахункова. Трошки менше неділі назад я похерив розрахункову карту. Прийшов до відділення банку аби поновити її. Дали замість її зарплатну картку, сказали що старий рахунок підв'яжеться до нової карти. Сьогодні даю людині номер цієї карти аби він зі мною розрахувався. Через декілька годин мені приходить смс повідомлення з текстом, "недопустима операція "поповнення рахунку"". Йду до відділення аби розібратись що за хня. Там кажуть що дійсно, за на зп карту так просто гроші не переведеш і взагалі хто вам її дав. Кажу що день тому в цьому ж відділенні її отримав. Кажуть що це не правильно, що мені потрібна нова Розрах. картка, а цю радять заблокувати, бо вона підв'язалась до моєї старої зп карти і взагалі навіщо вони мені якщо не користуюсь краще заблокувати. Ну кажу що нехай блокують. Начебто блокують, і ріжуть при мені ту картку, яку видали позавчора. Спитав на рахунок переводу, сказали що відправнику потрібно підійти туди, де він слав і забрати гроші щоб потім їх вислати на правильну картку(відправник поповнював мені картку через касу). І як на зло в цьому відділенні, де я був, не знайшлось нової розрахункової картки. Відсилають в сусіднє відділення. поки йду до іншого відділення телефоную відправнику і кажу ситуацію, він сказав що через годинку буде там, звідки відправляв. В іншому відділенні отримав нову розрах картку, але повідомили, що у неї зовсім інший рахунок, то ж кошти зі старої картки через нову не знімеш(ну не велика біда, там дріб'язок залишився). Тільки виходжу з банку, як телефонує відправник і каже, що гроші віддати не можуть так як їх вже провели(!) І ВОНИ ПОВИННІ КУДИСЬ ПРИЙТИ. Хоча я через приват 24 їх ніде не побачив. Зателефонував до гарячої лінії - порадили зачекати наступного дня, повинні з'явитись гроші на тій карті(незважаючи на те, що її начебто вже заблоковано).
Ось чекаю наступного дня. Також маю надію, що хтось працює в цій "імперії зла" і зможе посприяти нормальному закінченню цієї історії.
 
Везде присутствует человеческий фактор, в чате ихнем более или менее почему-то адекватные сидят операторы ... В отделении у меня тоже особых проблем не было, с ними с 2005 года. Обслуживался и в многих других банках теже яйца только в профиль, тут как-то привычнее. Удобнее приват24 пока не встречал.
 
Людський фактор це прикольно авжеж, але я чомусь думав що у справах, які стосуються грошей, треба якомога більше уникати такого. Я вже не кажу про саму підготовку працівників, коли в різних відділеннях на одне і те саме питання відповідають двома різними відповідями.
 
Людський фактор це прикольно авжеж, але я чомусь думав що у справах, які стосуються грошей, треба якомога більше уникати такого. Я вже не кажу про саму підготовку працівників, коли в різних відділеннях на одне і те саме питання відповідають двома різними відповідями.
У нас с медициной полная катастрофа, а тут деньги. И как ты себе представляешь подготовить такую армию квалифицированных сотрудников? Не будут они тратится на это.
 
У нас с медициной полная катастрофа, а тут деньги. И как ты себе представляешь подготовить такую армию квалифицированных сотрудников? Не будут они тратится на это.
І що тепер? якщо в результаті якихось операції банк десь губить ваші гроші то це нормально? І часто у вас так?
 
І що тепер? якщо в результаті якихось операції банк десь губить ваші гроші то це нормально? І часто у вас так?
Была похожая ситуация с Эксимбанком, забил и не работаю с ними теперь, сума была не значительная. А деньги найдутся. Просто им искать лень, если устроить скандал, то все будет по другому. Можно пожаловаться, телефоны на каждой кассе, помогает.
 
Це все чудово що у вас з приватом не було ніяких проблем, я до цього моменту
їх також не мав, але все буває в перший раз. От в мене так і трапилось. То ж давайте якщо і відповідати, то по суті, бо ваші відгуки я не зможу прикласти до хворого місця щоб проблеми з ціми картками не було
 
Я с приватом уже год 5-й, было разное...
По вашей проблеме, сказали ждать, ждите, я думаю деньги никуда не пропадут, странно, что платёж прошел...
На будущее, заведите голд карту, сейчас это мастеркард стоимостью 400грн, 50$ или 50 euro в год соответственно.
Есть своя телефонная голд. поддержка и свой персональный менеджер в отделении банка.
Приват24 очень удобно, делал даже SWIFT через него, и на телефоне(андроид) приват24 поставил - теперь перевести деньги могу в любое время суток.
Очень много проблем в обслуживании и в правилах обслуживания возникает по вине Нацбанка (меняют правила).
Что касаемо работников банка, которые говорят разную информацию-это чел.фактор, который есть везде и как мне кажется, текучесть кадров, видимо зарплаты у них "большие".
В любом случае, если вам кажется, что у вас серьёзная проблема, то идите сразу к старшему кассиру или нач. отделения.
P.S. Лично для меня, хуже банка, чем УкрСиб нет, и надеюсь не будет.
 
2 Валик

прочитал. Это вообще штатная ситуация, таких море. Такое впечатление, что ты только начал с банками работать. И деньги твои найдутся. Не завтра так послезавтра.

А приват, это самая крупная сеть отделений и банкоматов. Уже только это делает его удобным. А приколы случаются везде...
 
2 Валик

прочитал. Это вообще штатная ситуация, таких море. Такое впечатление, что ты только начал с банками работать. И деньги твои найдутся. Не завтра так послезавтра.

А приват, это самая крупная сеть отделений и банкоматов. Уже только это делает его удобным. А приколы случаются везде...


Та зрозуміло що гроші знайдуться, просто зараз дуже гостро стоїть питання часу. І звідки ж можна знати, що операція, яка за звичай проходить за 5 хв, триває вже днів 5.
 
Все, тема більш не актуальна. Все прийшло куди треба


П.С.: Дякувати моїй роботі - задовбу кого завгодно. Живі позаздрять мертвим
 
DIFFERENTIAL превысил(а) максимальный объём сохранённых личных сообщений и не может получать новые сообщения, пока не удалит часть старых.
 
мав необережність повестись на вмовляння знайомої молодиці, співробітниці Приватбанку і відкрити в них карту Голд. Ну його нах, вони слово "Хороший Сервіс" тільки по телевізору чули)) В Європі часто знімають страховий депозит в готелях, потім розморожують при виселенні, а Приват їх довго ще мусолить потім, поки поверне, перевірено на собі неодноразово))
A44DEKGCEAE5Ov9.jpg:small
:biggrin:
 
Back
Top