фууухх....
Тож були в мене дві карти, одна стара зарплатна, з колишньої роботи, і нова розрахункова. Трошки менше неділі назад я похерив розрахункову карту. Прийшов до відділення банку аби поновити її. Дали замість її зарплатну картку, сказали що старий рахунок підв'яжеться до нової карти. Сьогодні даю людині номер цієї карти аби він зі мною розрахувався. Через декілька годин мені приходить смс повідомлення з текстом, "недопустима операція "поповнення рахунку"". Йду до відділення аби розібратись що за хня. Там кажуть що дійсно, за на зп карту так просто гроші не переведеш і взагалі хто вам її дав. Кажу що день тому в цьому ж відділенні її отримав. Кажуть що це не правильно, що мені потрібна нова Розрах. картка, а цю радять заблокувати, бо вона підв'язалась до моєї старої зп карти і взагалі навіщо вони мені якщо не користуюсь краще заблокувати. Ну кажу що нехай блокують. Начебто блокують, і ріжуть при мені ту картку, яку видали позавчора. Спитав на рахунок переводу, сказали що відправнику потрібно підійти туди, де він слав і забрати гроші щоб потім їх вислати на правильну картку(відправник поповнював мені картку через касу). І як на зло в цьому відділенні, де я був, не знайшлось нової розрахункової картки. Відсилають в сусіднє відділення. поки йду до іншого відділення телефоную відправнику і кажу ситуацію, він сказав що через годинку буде там, звідки відправляв. В іншому відділенні отримав нову розрах картку, але повідомили, що у неї зовсім інший рахунок, то ж кошти зі старої картки через нову не знімеш(ну не велика біда, там дріб'язок залишився). Тільки виходжу з банку, як телефонує відправник і каже, що гроші віддати не можуть так як їх вже провели(!) І ВОНИ ПОВИННІ КУДИСЬ ПРИЙТИ. Хоча я через приват 24 їх ніде не побачив. Зателефонував до гарячої лінії - порадили зачекати наступного дня, повинні з'явитись гроші на тій карті(незважаючи на те, що її начебто вже заблоковано).
Ось чекаю наступного дня. Також маю надію, що хтось працює в цій "імперії зла" і зможе посприяти нормальному закінченню цієї історії.