[ E46 ] Евро Е46 "покатушки" [Львів]

transfer

Пользователь
Joined
Jan 14, 2015
Messages
4,146
Age
47
Страна
Украина
Город
Дрогобыч
парні) придбав недивлячись ось такий пепелац:biggrin:

15.jpg 16.jpg

плани на неї дуже великі) розібрати всю до гвинтика і зібрати все обратно, але в трошки інакшому вигляді.
а саме - двигун м62б44ту
каркас безпеки по регламенту
койловери і все таке інше
вихлоп кастом короткий
капот, двері, дах стеклопластик
ну і решту по ходу вже буду висвітлювати:biggrin:
 
Цікаво, а як там було з оформленням всього тюнінгу? На островах з цим простіше, ніж в Німеччині, чи це авто було суто для треку?
 
так, авто тільки для треку, не для доріг загального користування)
 
серце вже було куплено заздалегідь)

1.jpg 2.jpg 3.jpg

планую робит повну капіталку, не дивлячись, що де і коли мінялось. все під заміну, блок на гільзовку.
тому відразу все розкудуєм і робим дефектовку)

4.jpg

і ось така стандартна картина маслом.

5.jpg 6.jpg

другий і третій циліндри картина схожа. задіри в циліндрах і на поршнях. як під копірку) ще в головці в камерах згоряння є сліди тосола, значить кушав двигун тосольчик.
не знаю, що да як, але стояв клятий газ) ну не можу я нормально відноситись до гбо, хоть трісни. задіри від перегріву, тосол також вважаю від перегріву. а перегрів - це наслідки гбо. не розумію я цю економію. но то таке))
 
Last edited:
Не верная логика. Перегрев от высокой температуры. Высокая температура от плохой работы системы охлаждения.
Но то батл за ГБО.
А по теме для трека не сильно тяжелым будет вэ8?
 
ве8 в самий раз:biggrin: може ще і мало буде) на початках буде сток, а там подивимось)
 
А чому не купе? Хіба воно не жорсткіше за седан?
 
А чому не купе? Хіба воно не жорсткіше за седан?

Купе на 300 евро дорожче))

Э-экономия))
 
Купе на 300 евро дорожче))

Э-экономия))
Гг. Это на фоне капиталки в8 :)

Надіслано від мого SM-J530FM, використовуючи Tapatalk
 
нє, це не економія, Діма ти не правий:biggrin:
я пів року чекав саме на купе, але куда вже чекати. розборщіки особо їх не женуть, напевно нерентабельні. а їхати в Польщу шукати пригод собі на сраку, щось не хочеться. підвернулась гарна рестайлова е46, ось і взяв))
можна було подивитись варіант е36, але в купе і тут засади. нормальні купешки ціняться і там. а бітки сюда тащіть теж не варіант.
даі бюджет не гумовий))) є куда потім вкладати
 
нє, це не економія, Діма ти не правий

Володя це йумор був)

Идея ваще огонь конечно, в бляхи вложить еще несколько цен авто, не жалко!?

(раньше вопрос решался получением спортивного ТП, щас не знаю как с этим)
 
А для какого типа "покатушек" строишь авто?
 
О крылья у нее в каком состоянии? :)
Можем поговорить за экономию и прибыль:)
Зеркала электро?
 
Володя це йумор був)

Идея ваще огонь конечно, в бляхи вложить еще несколько цен авто, не жалко!?

(раньше вопрос решался получением спортивного ТП, щас не знаю как с этим)

я хотів ще щось дописати, але може б ти юмора не зрозумів:biggrin: Дім, я прекрасно все розумію)))
для мене це вже не бляха, зараз також можливо її зареєструвати, як спорт інвентарь. вложиться туда багато, єдак 6-7 таких кузовів:biggrin:
 
О крылья у нее в каком состоянии? :)
Можем поговорить за экономию и прибыль:)
Зеркала электро?

крила ніби-то в ідеальному стані, дзеркала електро. авто завтра зранку починає дерібанитись, якщо цікаво, напиши, що цікавить. завтра пообіді відпишусь. мені з неї мало що треба. деякі елементи підвіски, та й все. кузовні елементи потрібні будуть тимчасово, щоб матрицю зняти.
 
а тим часом, блок готовий до зборки, загільзован, плоскості шліфовані)

View attachment 667389 View attachment 667390

треба найближчим часом прикупити кільця, всі вкладиши і в перед. голови мали би вже зробити, завтра взнаю
 
Last edited:
Руль мульти ? или пустой ? если мульти, то готов купить ;)
 
Интересное решение с в8 в е46. но вот только проблему управляемости мало кто решил, так как рейку тебе придется двигать вперед двигателя. Ну или же думать сухой картер.
Самый дешевый вариант для езды боком - 2jz.
Ты писал еще про капот, двери пластик. Капот видел в России делают за нормальные деньги, а вот двери не видел. Есть другие варианты пластиковых дверей?
 
Я розумію, що виникнуть дeякі тeхнічні момeнти, цe нe лякає, тому як авто нe будe пeрeроблятись чи дороблятись, воно будe з чистого аркуша. Поки буду користуватись готовими рішeннями, в основному. Єдинe, що будe по моєму кастому - цe пeрeдні ричаги, іх я планую збільшити.
Ну і подругe всі роботи роблю сам. В8 нeпоганий варіант для старта, про джeзeт звичайно знаю, алe я нe в тeмі японавтопрома. Тому м62 ближчe мeні.
Пластикові eлeмeнти роблю власноруч, починая від пeрeднього бампeра, закінчуючи заднім бампeром, включно з дахом. Каркас також власноруч. Двигун також власноруч. Такщо тeхнічні проблeми мeнe нe лякають, головнe здоров,я, а то всe дрібниці
 
Руль мульти ? или пустой ? если мульти, то готов купить ;)

руль звичайний, і троха затeртий.
 
Еще один бокоход строится))
 
нє, це бокольот:biggrin:
 
ага, точно) там же м пакет, бампера точно емочні. салон сьогодні вже зняли, там англік і мене торпеда зі всім цим барахлом не цікава. на приборку уваги не звертав, да особо і не робираюсь в емпаках. запитав про мульті руль, сказали звичайний))) завтра треба уточнити цей момемт
 
Интересное решение с в8 в е46. но вот только проблему управляемости мало кто решил, так как рейку тебе придется двигать вперед двигателя. Ну или же думать сухой картер

про рейку можно детальніше? готового рішення не має, є лише якісь напрацювання, які з часом будуть втілені. як буде в кінцевому варіанті точно не знаю. тому любі поради і рішення тільки вітаються. всім буду вдячний
 
про рейку можно детальніше? готового рішення не має, є лише якісь напрацювання, які з часом будуть втілені. як буде в кінцевому варіанті точно не знаю. тому любі поради і рішення тільки вітаються. всім буду вдячний

Оце можна покурити: http://e36club.com.ua/forum/viewtopic.php?f=16&t=30083&start=820#p860100
 
хто знає - чи є різниця в товщині піввісі з 330 і , наприклад,316 або 320 моделей?
 
Back
Top