Почалось це все з оцього
http://www.beisansystems.com/procedures/m62tu_vanos_procedure
Почну з ціни,я в шоці 70 у.о.:shok: Я брав по 10у.о. (дістались як вийняток з 10 комплектів присланих другу в Білорусії)
Крім того,про що писав horse 740 про обжим (це не найгірше) потрібно відновити деталі "ванос" за допомогою гальваніки (фізика процесу не відома."ваноси" були віддані людині на завод в Могильові,Білорусія,де і було нанесено гальванічне покриття),бо як правило поршень виробляється еліпсом).
Вставити ті кольца які є на фото в ссилці можна навіть "кривими руками".А от дістати з самого початку старі,не допоможе мабуть навіть досвід гінеколога :biggrin:,без тих "крючків" які на фото в ссилці.
Так от.Приїхавши в Могильов я мав 2 комплекти ваносів.Одні на машині,інші в багажнику (купив в когось на форумі як металобрухт).Другий взяв як чистий українець від жадності )))).Жартую,щоб було з чого вибрати два кращі.Почали все в 9 год ранку.Години до 12,всі чотири "ваноси" були вже в друга в машині (в нього 735,Е38.він перший робив на своїй,а показали йому це все прибалти).Приїхали на завод,де попередньо вже було домовлено,щоб зробити це як найшвидше.Не буду описувати чому,але мені не повезло.З чотирьох "ваносів" було відібрано" 2 з найменшою виробіткою і нам віддали їх машину робити,а інші два залишили і обіцяли аж через тиждень зробити гальваніку (я їх забрав аж через місяць під час чергової поїздки в Пітєр).Резинки прийшлось ставити в невідреставровані ваноси.Закінчили вс десь в 6 вечора.Машина звичайно змінилась.Мотор працював тихенько,розхід зменшився,чутливіть збільшилась.Зняті резинові кольца були пластмасовими і розсипались,чим і пояснюється "хрюкання ваносів".Собівартість всіх робіт 20 у.о. ремкомлект + 10у.о.!!!!!!!! (Білорусія) гальваніка + могорич.З інших матеріалів,було використано тільки гермети на який посадили маленькі кришки,ті що перед "ваносами".Мотор до сих пір сухий і нічого не капає ні звідки.
Про те що без гальваніки толку буде мало сказали зразу,так і вийшло вистачило безшумної роботи на 10 тис.Зараз вже біля 15 тис і хрюкають знову,правда ще не так,як до того.Думаю з часом дійде до кондиції.
Тепер чекаю потепління.Ще раз ризикну і поставлю ваноси ті що на заводі відреставрували (ті які після гальваніки).
Висновки робіть самі.якщо скажуть що без відновлення поверхні поршня буде все ок,то я не вірю.
П.С. Ремкомплекти були прислані компанією Beisan Systems.Прислали для тестування.Цей мій друг з ними працював з самого початку.В Білорусії машин зроблених ним десятки.Навіть з Росії їхали.