• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E38 ] Замена рем комплекта ванос м62 кто может зделать в Днепропетровске

Не проще ли было назвать тему "Кто может заменить" и потом выбирать из предложений ? Ну вот накуа влезать в технические дебри, если сам не разбираешься в этом, да еще гнать на тех, кто дает правильные советы ?
Мало того что в 30 лет пишешь как первоклашка (не стыдно кстати то?), так еще и гонор понтами погоняет. Стыдно за родной город :blush:

Хочю обратить ваше внимание ув.pashka_523iA на то что в первом посте моей темы, так и написано(кто может установить в Днепре)
А поповоду технических дебрей, хотелось понять возможно ли своими силами произвести замену ,как оказалось в м62 всё намного сложней чем я думал,да и ктомуже ещё нужна кучя оснастки.
А поповоду правописания меня ето непарит, мы же не на уроке руского языка,Тут на форуме я встречял и похуже!:biggrin:
ВНИМАТЕЛЬНЕЙ ЧИТАЙТЕ ПЕРВЫЙ ПОСТ!!!
 
Хочю ...
А поповоду правописания меня ето непарит, мы же не на уроке руского языка,Тут на форуме я встречял

Как в слове из трех букв сделать четыре ошибки ?... Запросто - ИСЧО !
Не обижайся, если после таких вот писанин на форуме тебе не все будут отвечать и помогать. Уважай читающих твои сообщения, особенно когда ты просишь помощи.
 
Моё предложение, замять ети тёрки и незасорять тему .
Писать только по теме, ОК!
 
Last edited:
Почалось це все з оцього http://www.beisansystems.com/procedures/m62tu_vanos_procedure

Почну з ціни,я в шоці 70 у.о.:shok: Я брав по 10у.о. (дістались як вийняток з 10 комплектів присланих другу в Білорусії)
Крім того,про що писав horse 740 про обжим (це не найгірше) потрібно відновити деталі "ванос" за допомогою гальваніки (фізика процесу не відома."ваноси" були віддані людині на завод в Могильові,Білорусія,де і було нанесено гальванічне покриття),бо як правило поршень виробляється еліпсом).

Вставити ті кольца які є на фото в ссилці можна навіть "кривими руками".А от дістати з самого початку старі,не допоможе мабуть навіть досвід гінеколога :biggrin:,без тих "крючків" які на фото в ссилці.

Так от.Приїхавши в Могильов я мав 2 комплекти ваносів.Одні на машині,інші в багажнику (купив в когось на форумі як металобрухт).Другий взяв як чистий українець від жадності )))).Жартую,щоб було з чого вибрати два кращі.Почали все в 9 год ранку.Години до 12,всі чотири "ваноси" були вже в друга в машині (в нього 735,Е38.він перший робив на своїй,а показали йому це все прибалти).Приїхали на завод,де попередньо вже було домовлено,щоб зробити це як найшвидше.Не буду описувати чому,але мені не повезло.З чотирьох "ваносів" було відібрано" 2 з найменшою виробіткою і нам віддали їх машину робити,а інші два залишили і обіцяли аж через тиждень зробити гальваніку (я їх забрав аж через місяць під час чергової поїздки в Пітєр).Резинки прийшлось ставити в невідреставровані ваноси.Закінчили вс десь в 6 вечора.Машина звичайно змінилась.Мотор працював тихенько,розхід зменшився,чутливіть збільшилась.Зняті резинові кольца були пластмасовими і розсипались,чим і пояснюється "хрюкання ваносів".Собівартість всіх робіт 20 у.о. ремкомлект + 10у.о.!!!!!!!! (Білорусія) гальваніка + могорич.З інших матеріалів,було використано тільки гермети на який посадили маленькі кришки,ті що перед "ваносами".Мотор до сих пір сухий і нічого не капає ні звідки.
Про те що без гальваніки толку буде мало сказали зразу,так і вийшло вистачило безшумної роботи на 10 тис.Зараз вже біля 15 тис і хрюкають знову,правда ще не так,як до того.Думаю з часом дійде до кондиції.
Тепер чекаю потепління.Ще раз ризикну і поставлю ваноси ті що на заводі відреставрували (ті які після гальваніки).

Висновки робіть самі.якщо скажуть що без відновлення поверхні поршня буде все ок,то я не вірю.
П.С. Ремкомплекти були прислані компанією Beisan Systems.Прислали для тестування.Цей мій друг з ними працював з самого початку.В Білорусії машин зроблених ним десятки.Навіть з Росії їхали.
 
Last edited:
Ще згадав прикол.На російських сайтах я зустрічав їх по ціні навіть 150 у.о.Бл...,за чотири кільця.
 
Почалось це все з оцього http://www.beisansystems.com/procedures/m62tu_vanos_procedure

Почну з ціни,я в шоці 70 у.о.:shok: Я брав по 10у.о. (дістались як вийняток з 10 комплектів присланих другу в Білорусії)
Крім того,про що писав horse 740 про обжим (це не найгірше) потрібно відновити деталі "ванос" за допомогою гальваніки (фізика процесу не відома."ваноси" були віддані людині на завод в Могильові,Білорусія,де і було нанесено гальванічне покриття),бо як правило поршень виробляється еліпсом).

Вставити ті кольца які є на фото в ссилці можна навіть "кривими руками".А от дістати з самого початку старі,не допоможе мабуть навіть досвід гінеколога :biggrin:,без тих "крючків" які на фото в ссилці.

Так от.Приїхавши в Могильов я мав 2 комплекти ваносів.Одні на машині,інші в багажнику (купив в когось на форумі як металобрухт).Другий взяв як чистий українець від жадності )))).Жартую,щоб було з чого вибрати два кращі.Почали все в 9 год ранку.Години до 12,всі чотири "ваноси" були вже в друга в машині (в нього 735,Е38.він перший робив на своїй,а показали йому це все прибалти).Приїхали на завод,де попередньо вже було домовлено,щоб зробити це як найшвидше.Не буду описувати чому,але мені не повезло.З чотирьох "ваносів" було відібрано" 2 з найменшою виробіткою і нам віддали їх машину робити,а інші два залишили і обіцяли аж через тиждень зробити гальваніку (я їх забрав аж через місяць під час чергової поїздки в Пітєр).Резинки прийшлось ставити в невідреставровані ваноси.Закінчили вс десь в 6 вечора.Машина звичайно змінилась.Мотор працював тихенько,розхід зменшився,чутливіть збільшилась.Зняті резинові кольца були пластмасовими і розсипались,чим і пояснюється "хрюкання ваносів".Собівартість всіх робіт 20 у.о. ремкомлект + 10у.о.!!!!!!!! (Білорусія) гальваніка + могорич.З інших матеріалів,було використано тільки гермети на який посадили маленькі кришки,ті що перед "ваносами".Мотор до сих пір сухий і нічого не капає ні звідки.
Про те що без гальваніки толку буде мало сказали зразу,так і вийшло вистачило безшумної роботи на 10 тис.Зараз вже біля 15 тис і хрюкають знову,правда ще не так,як до того.Думаю з часом дійде до кондиції.
Тепер чекаю потепління.Ще раз ризикну і поставлю ваноси ті що на заводі відреставрували (ті які після гальваніки).

Висновки робіть самі.якщо скажуть що без відновлення поверхні поршня буде все ок,то я не вірю.
П.С. Ремкомплекти були прислані компанією Beisan Systems.Прислали для тестування.Цей мій друг з ними працював з самого початку.В Білорусії машин зроблених ним десятки.Навіть з Росії їхали.

Благодарю за изчерпывающий ответ,теперь всё понятно,буду искать кто сможет правильно с восстановлением поверхности делает унас.
 
Last edited:
mvibmw - так може зі своїм товаришем візьметеся "під ключ" робити ваноси? зложіть ціну, щоб було всім цікаво - і вперед. проблема дуже популярна, бажаючих буде достатньо
 
Видел летом Х5 дорестайл 4.4. Это уже в процессе разговора выяснилось, что он с двигателем м62ту. Я сразу обратил внимание на тишину мотора, работающего рядом с нами на холостых. Ваносов не было слышно вообще. Хозяин говорил, что искал эту машину интенсивно 3 месяца и нашел среди ушатаных иксов. Машина была российская. Так что этот мотор должен работать тихо. А вот и доказательство этой тишине - на ютубе нашел, но это е39 с мотором TU http://www.youtube.com/watch?v=sQrHiAMn5OI
 
Да я вижу как вы хотите помоч !развели базар какойто!Читайте внимательно я хотел услышать отзывы людей кто конкретно из форума в украине ставил этот комплект ,вы бы ещё с американского клуба ссылку скинули.

Ты знаешь, человеку разговаривающему таким тоном не то что помогать не хочется, а есть огромное желание попросить больше не посещать ветку "Гараж".
 
Ты знаешь, человеку разговаривающему таким тоном не то что помогать не хочется, а есть огромное желание попросить больше не посещать ветку "Гараж".

Я извиняюсь если мой тон показался грубым,но ето была реакция на вопросы не потеме и невнимательность прочтение темы.
 
mvibmw - так може зі своїм товаришем візьметеся "під ключ" робити ваноси? зложіть ціну, щоб було всім цікаво - і вперед. проблема дуже популярна, бажаючих буде достатньо

Та ні.Моя машина для мене одночасно і хоббі.Тому з своєю машиною мені було цікаво самому займатись.

Видел летом Х5 дорестайл 4.4. Это уже в процессе разговора выяснилось, что он с двигателем м62ту. Я сразу обратил внимание на тишину мотора, работающего рядом с нами на холостых. Ваносов не было слышно вообще. Хозяин говорил, что искал эту машину интенсивно 3 месяца и нашел среди ушатаных иксов. Машина была российская. Так что этот мотор должен работать тихо. А вот и доказательство этой тишине - на ютубе нашел, но это е39 с мотором TU http://www.youtube.com/watch?v=sQrHiAMn5OI

В мене до заміни ремкомплектів був грохот страшний.І тоді мені всі заздрили."О,в тебе дизель!!!" :biggrin:
От кладу руку на серце!!!!,після заміни я не міг повірити що це мій двигун працює.Стояв шелест.На газі так взагалі тишина стояла,на бензині було чути легенький звук форсунок.Але тисяч через 10,настрій стосовно двигуна зменшувався пропорційно до росту звуку "ваносів".зараз не те що гримлять,але вже відчувається суттєво.Хоча двигун працює рівненько.Бо на старих його підтрушувало.
Ось цікаве відео http://www.youtube.com/watch?v=_gSTLrC-pBM ,правда фунт має саме ширше ребро :)
 
Та ні.Моя машина для мене одночасно і хоббі.Тому з своєю машиною мені було цікаво самому займатись.



В мене до заміни ремкомплектів був грохот страшний.І тоді мені всі заздрили."О,в тебе дизель!!!" :biggrin:
От кладу руку на серце!!!!,після заміни я не міг повірити що це мій двигун працює.Стояв шелест.На газі так взагалі тишина стояла,на бензині було чути легенький звук форсунок.Але тисяч через 10,настрій стосовно двигуна зменшувався пропорційно до росту звуку "ваносів".зараз не те що гримлять,але вже відчувається суттєво.Хоча двигун працює рівненько.Бо на старих його підтрушувало.
Ось цікаве відео http://www.youtube.com/watch?v=_gSTLrC-pBM ,правда фунт має саме ширше ребро :)

На видео с монеткой ваносы только начинают шуметь, может это ихний рабочий такой шум, ну терпимо. Хотя их не должно быть слышно.
 
Але тисяч через 10,настрій стосовно двигуна зменшувався пропорційно до росту звуку "ваносів".зараз не те що гримлять,але вже відчувається суттєво.
А вот и подтверждение технически некорректного подхода к ТО 200000!!! Замена ремкомплекта VANOS без адаптеров,колец и всех остальных частей ГРМ пустая трата средств!!!
При объеме работ проводимых для замены ремкомплекта это вдвойне глупо!
 
Back
Top