Масло Xenum

Hundra

Пользователь
Реєстрація
09.03.2013
Повідомлення
377
Город
Ровно
Вся лінійка продукції торгової марки Xenum від офіційного представника.

Контакт:
1 тел. (O67)-995-OO-62 (рекомендовано)
2 Можна писати сюди і в ПП
3 ICQ 639785209 (коли статус online)


www.forsage.rv.ua

_______________________________________________________________________________________________________

Найбільш підходящі моторні оливи для двигунів BMW:

Xenum WRX 7.5w40

Синтетична моторна олива з мікрокерамікою і естерами
wrx_7_5w40.png





Xenum GPX 5w40

Cинтетична моторна олива з графітом
gpx_5w40.png





Xenum X1 5w40 Ester Hybrid

Cинтетична моторна олива з естерами
Ідеально для дизельних двигунів BMW оснащених фільтром сажі (DPF)
x1_5w40.png





Xenum GP 10w40

Напівсинтетична моторна олива з графітом
gp_10w40.png





Xenum Runner 10w40

Напівсинтетична спеціальна моторна олива для двигунів з великим пробігом
runner_10w40.png


______________________________________________________________________________________________________

Доставка:
1 Перевізником "Нова Пошта" з м. Дубно Рівненської обл.
2 Самовивіз
3 Ваш варіант

Оплата:
1 Після отримання товару на перевізнику
2 Поповнення карткового рахунку

Описание скрытого текста/картинок: Про ТМ Xenum

Про Xenum

Продукція Xenum розробляється з урахуванням потреб професіоналів та людей, які конкретно знають, що їм потрібно. В той час, коли більшість виробників спрощують формули своїх масел та присадок в гонитві за низькою собівартістю та завоюванням масового покупця, Xenum поставив за мету перевернути уявлення споживача про якість сучасних мастил і технічної хімії .

Власник компанії пан Тоссин, 21 рік пропрацював в нафтових компаніях BP, Dakkems, Marly. В останній - більше 10 років, в тому числі на посаді керуючого директора. Об’єднавши навколо себе міжнародних професіоналів в 2004 році він створив компанію Xenum, ціллю якої стало виробництво кращих в світі присадок і змащувальних матеріалів.

Основними інструментами Xenum в конкурентній боротьбі за просунутого покупця є:
- Точний розрахунок формули продукту для вирішення конкретного завдання, з використанням
найдосконаліших матеріалів і сировини.
- Сміливе використання останніх досягнень мастильної науки, включаючи такі технології як Cerflon, Карбон-Графіт, Нітрид-Бору.
- Найвища дисципліна виробництва для забезпечення стабільності якості.
- Широке використання естерів.

Завдяки такому підходу компанія швидко завоювала авторитет в світі професіоналів. Яскравим прикладом цього є використання трансмісійної та моторної оливи в ралійних вантажівках команди «КАМАЗ-Мастер» на «Дакар-2013», яка там зайняла три перших місця.



Описание скрытого текста/картинок: Сертифікат Відповідності
setifikat_800.jpg
[/URL][/img]




Описание скрытого текста/картинок: Про кераміку, графіт та естери

Про естери.
Естерова основа має високі показники індексу в'язкості і температури спалаху, що різко скорочує витрата масла на чад. Її показники високотемпературного зсуву масляної плівки значно перевершують показники будь-яких традиційних масел, включаючи на основі PAO синтетичних баз. За рахунок поляризації естерового масла, масляна плівка міцно прилипає до стінок двигуна запобігаючи сухому тертю при холодному старті.

Про кераміку.
Мікрочастки кераміки розведені в естеровій базі, що міцно «прилипають» до стінок двигуна ефективно розсіюють тепло і згладжують поверхні тертя, «легуючи» їх і різко знижуючи коефіцієнт тертя та знос. Мікрочастки безпечні для фільтрів FAP і Low SAPS. Такий двигун практично не «заростає» відкладеннями і не перегрівається. Все це дозволяє підвищити еластичність двигуна і знизити витрату палива.

Чому кераміка?
Розробивши космічний човник Шатл, інженери НАСА зіткнулися з проблемою перегріву обшивки, так як корабель входив в атмосферу Землі зі швидкістю в 20 разів вище за швидкість звуку! Потрібен був новий матеріал для термозахисту що ефективно розсіює тепло. Таким матеріалом виявився Нітрид Бору або кераміка. Білі пластини на обшивці космічного човника виготовлені саме з цього матеріалу. За багато років експлуатації кераміка показала свою виняткову ефективність, тому вибір розробників Xenum - не випадковий.

Про Вуглецево-Графітову технологію.
Це лінійка високоякісних синтетичних моторних масел, до складу яких входить карбон графіт. Комбінація синтетичних масел і високотехнологічних присадок, в поєднанні з графітом, забезпечує значну перевагу над звичайними маслами. Графіт в маслі створює стійку плівку, практично виключає прямий контакт поверхонь тертя, тим самим зменшується знос і поліпшується гідродинамічна змазка.

Полегшується холодний пуск і поліпшується тепловідвід у всіх режимах, тим самим масло менше "Старіє", але, що дуже важливо, ще й здобуває неперевершені енергозберігаючі властивості, недоступні традиційним енергозберігаючим оливам. Досвід застосування таких масел говорить про економії палива в межах від 6 до 23% (спостереження SAE) в порівнянні з мінеральними маслами 15w40 і 2-3% в порівнянні з традиційними енергозберігаючими маслами (300-470 грн. на 15 тис. км. пробігу). Формула таких масел робить їх найбільш підходящими для всіх типів сучасних двигунів, що працюють в екстремальних режимах.
В унікальному мікрографітовому комплексі частинки знаходяться в стані стійкого колоїдного розчину, не коагулюють і не забивають фільтри.

Чому графіт?
Графіт для цілей змазування відомий з 30-х років ХХ століття і дуже добре себе зарекомендував. Графіт не метал і у нього відсутня намагніченість, а як наслідок сама можливість злипання. Він не утворює згустків, добре знижує тертя і знос, різко покращує тепловий режим. Двигун з графітовим маслом просто неможливо перегріти! Його технологія застосування в моторному маслі була розроблена і широко обкатана на американському авторинку в 70-х рр.. XX століття.

 
Останнє редагування:
Xenum VX GEAR

Xenum VX GEAR


Добавка в трансмісійне масло на естеровій основі з мікрокерамікою

VX GEAR - це добавка в масло останнього покоління - технологія, яка дозволила об'єднати в одному продукті кращі якості двох компонент: мікрокерамічі частки розведені в комплексі естерових масел. Кероміко-естеровий комплекс дозволяє формувати надзвичайно стійку для високого тиску захисну плівку, яка істотно знижує тертя і знос. За рахунок виключно високої адгезивності ця плівка весь час зберігається на поверхнях тертя. Застосування VX GEAR забезпечує:
· більш тиху роботу і м'яке перемикання передач;
· зниження тертя і зносу, що продовжує життя трансмісії.

Області застосування: для ручних, допоміжних і диференціальних трансмісій. Змішується з усіма видами трансмісійних масел.
Попередження: не застосовувати в повністю автоматичних трансмісіях або в трансмісіях з мокрим зчепленням.



vx_gear.png
 
Xenum X-BRAKE DOT4

Xenum X-BRAKE DOT4


Синтетична гальмівна рідина

Сучасна синтетична гальмівна рідина дуже високої якості. Надійно функціонує в гальмівній системі навіть при дуже низьких температурах повітря.
Температура кипіння: >260°C
область застосування: спеціально створена для сучасного покоління автомобілів з електронною системою безпеки, таких як: ABS, ASR, ESP, EBD, BAS та ін. Без проблем змішується з іншими гальмівними рідинами стандарту DOT4.

X-Brake_Dot_4.png
 
Xenum EUROMAX ATF

Xenum EUROMAX ATF

Синтетиче масло для автоматичних коробок передач і рульового управління з підсилювачем

Відповідає вимогам більшості європейських, японських і американських виробників обладнання. Підходить для розширених інтервалів заміни масла.

Температура застигання: -48°C.

PERFORMANCE LEVEL

GM DEXRON III H, III G & II D
MB 236.3, 236.5, 236.7, 236.9, 236.10, 236.11
VOITH G 607
FORD MERCON & MERCON V
CHRYSLER ATF +3 & +4
MITSUBISHI DIAMOND SP II, SP III
NISSAN MATIC D, J, K
TOYOTA TYPE T, T-III, T-IV
ALLISON C-4
ZF TE-ML 03D / 04D / 14A en B / 16L / 17C

Also recommended for vehicles that require:

JASO 1-A
Kia SP II / SP III
Mazda ATF M III / ATF M V
Honda ATF Z1 (without CVTs)
JWS 3309 (Aisin Warner)
Daimler NAG-1
BMW LT 71141, LA 2634, 7045 E, 8072-B
MAN 339 Typ Z1, Z2
MAN 339 Typ V1, V2
Voith H 55 6336.xx
VW G 052 162
VW G 055 025
Volvo 97340 / 97341
Subaru ATF

TYPICALS
Color: red
Density@ 15°C D 4052 (kg/m3) 861
Viscosity@ -40°C D 2983 (cP) 12.000
Viscosity@ 40°C D 445 (cSt) 35,6
Viscosity@ 100°C D 445 (cSt) 8,1
Poor point °C -48
Flash point COC °C 220
Viscosity index D 2270 212

euromax_atf.png
 
Xenum OEM-LINE TOYOTA ST 5w30

Xenum OEM-LINE TOYOTA ST 5w30

Cинтетичне енергозберігаюче моторне масло

Сучасне синтетичне енергозберігаюче універсальне моторне масло, виготовлене із спеціально відібраних базових синтетичних масел і добре збалансованого сучасного пакету присадок. Це моторне масло з технологією lowest SAPS продовжує життя сажових фільтрів і каталізатора.

Спеціально розроблене для оптимальної роботи в сучасних двигунах групи Toyota-Lexus.

Переваги:
• Економія палива;
• Дружній з каталізаторами;
• Чудова опірність масляної плівки на зрушення;
• Швидкий холодний старт;
• Зберігає захисну плівку при високих температурах (містить естери);
• Продовжений інтервал заміни масла;
• Високий захист від зносу, корозії і піноутворення;
• Відмінні миючі-диспергуючі властивості;
• Low SAPS / DPF-сумісність.
Температура застагання: -45°C.

toyota_st_5w30.png
 
Xenum С1400 ceramic compound

Xenum С1400 ceramic compound

Високотемпературна змазка з керамікою

Універсальна високотемпературна змащувальна паста з керамікою. Гарантує чудовий захист проти корозії і зношування. Не містить метали.

Температурний діапазон: від -40° C до +1400° C.

Області застосування: гвинти, болти, ковзаючі поверхні, піддані високій температурі і тиску.

Інструкція: перед нанесенням високотемпературної пасти оброблювані поверхні повинні бути чистими. Нанесіть пасту щіткою або лопаткою рівномірно, в достатній кількості. Не наносите пасту на поверхні, де вже є мастило.

Заходи безпеки: отрута для водних організмів. Може викликати тривале несприятливий вплив на водне середовище.

c1400.png
 
Xenum GP 10w40 Xenum Runner 10w40
в какую цену и какой литраж
за ранее спасибо ответ в личку
 
Xenum X-TRAN 75W90 GL-4/5

X-TRAN 75W90 GL-4/5

Cинтетичне трансмісійне масло для ручних коробок передач і диференціалів

Являє собою синтетичне трансмісійне мастило для механічних коробок передач. Продукт розроблений на основі синтетичної масляної бази і високоякісних очищених розчинників з додаванням спеціальних протизадирних присадок які дозволяють отримати такі властивості:
• чудовий опір проти окислення;
• активний захист проти зношування, корозії і піни;
• низьку температуру застигання;
• дуже гарну опірність екстремальним навантаженям;
• хорошу можливість перемикання муфти зчеплення при низьких температурах;
• економію палива.


Області застосування: використовується в коробках передач, що працюють у важких режимах. Також може бути використаний у всіх коробках передач, в яких застосування мінеральних протизадирних трансмісійних масел призводить до виникнення проблем з перемиканням зчеплення.

Температура застигання: -45°C.

Рівень технічних вимог:

GL-4/5
MIL-L-2105
VW 501.50

x-tran_75w90_gl4_5.png
 
Xenum X2 10w40

Xenum X2 10w40

Напівсинтетине моторне масло


X2 10w40 - напівсинтетичне моторне мастило для сучасних високопродуктивних бензинових і дизельних двигунів на основі високоякісних синтетичних масел і очищених розчинників із спеціально підібраними добавками, які дозволяють отримати такі властивості:
· економію палива;
· високий і стабільний індекс в'язкості;
· полегшений холодний старт;
· захисну мастильну плівку при високих температурах;
· відмінний захист від зносу, корозії і спінювання;
· зменшення шкідливих вихлопів;
· збільшений інтервал між змінами мастила.


Області застосування: призначений для всіх 4х - тактних пасажирських автомобілів і легких комерційних вантажівок з бензиновими або дизельними атмосферними двигунами з безпосереднім уприскуванням палива, з турбонаддувом і без.
Температура застигання: -42°C.

Фізичні властивості:

Густина при 15 °C, кг/л …………………………………………… 0,870

В'язкість при -25 °C, mPa.s ……………………………………… 6700

В'язкість при 40 °C, мм²/с ……………………………………… 93,10

В'язкість при 100 °C, мм²/с ……………………………………… 14,00

Індекс в'язкості…………………………………………………………… 154

Температура спалпху COC, °C ………………………………… 234

Загальний базовий номер (TBN), мгKOH/г ………………… 8,3

Температура застигання, °C ……………………………………… -42

Сульфатна зола, % …………………………………………………… 1,08


x2_10w40.png
 
Xenum OEM-LINE GM-LL 5W30

OEM-LINE GM-LL 5W30

Синтетичне енергозберігаюче моторне масло

Найсучасніше, синтетичне, енергозберігаюче моторне масло, вироблене із спеціально відібраних базових масел з високим індексом в'язкості і добре збалансованим пакетом присадок.

Спеціально спроектоване для оптимальної роботи в сучасних двигунах корпорації GM (OPEL, CHEVROLET, VAUXHALL).

Переваги:

Економія палива;
Високий і дуже стабільний індекс в'язкості;
Чудове опір масляної плівки на зрушення;
Швидкий холодний старт;
Зберігає масляну плівку при екстремальних температурах (містить естери);
Гнучкий і подовжений інтервал заміни масла;
Високий захист від зносу.

gm-ll_5w30.png
 
Xenum VX 500

VX 500

Добавка в масло на естеровій основі з мікрокерамікою

VX500 - це добавка нового покоління. Цей продукт набагато перевершує всі існуючі продукти.

Технологія VX500 - це синтез двох компонент:
1. Мікрокерамічних частинок, які є потужною твердою змазкою, що зменшує коефіцієнт тертя і понижує високу температуру.
2. Поляризованого синтетичного масла (ефіри рослинного походження).
В цьому маслі знаходяться в зваженому стані мікро керамічні частинки. Разом вони формують екстремально міцну захисну плівку, що знижує знос і тертя. Коли двигун вимкнений, ця плівка знаходиться на поверхні тертьових деталей двигуна, забезпечуючи оптимальний захист при холодному старті.
VX500 демонструє блискучі переваги: за рахунок згладжування поверхні тертя зменшується коефіцієнт тертя, знижується температура в зоні тертя і росте потужність до 5%. Зростає крутний момент на нижніх передачах. VX500 сприяє збільшенню ресурсу двигуна, більш чистого вихлопу, зниженню споживання палива і масла на чад.

Спеціально рекомендовано: для спортивних та тюнінгованих двигунів.
Області застосування: для автомобілів, мотоциклів, катерів, індустріальних двигунів внутрішнього згорання.VX500 рекомендований не тільки для всіх сучасних двигунів (бензинових і дизелів) з прямим впорскуванням, турбінами, каталізаторами і common rail, але і для більш старих автомобілів. Рекомендовано до застосування в механічних трансмісіях. Змішується з усіма типами моторних і трансмісійних (для механічних коробок) мастил.

Инструкция по применению: добавка має ефект післядії до 100000км пробегу. У режимі екстремальної експлуатації бажано її застосовувати при кожній зміні масла. Однієї упаковки достатньо для обробки від 3 до 6 літрів масла. Для автомобілів з великою кількістю моторного масла додавати 7-10% присадки. Для механічної трансмісії додавати не більше 5% від обсягу масла.

vx_500.png
 
Xenum PTFE Gliss Dry

PTFE Gliss Dry

Суха аерозольна змазка з тефлоном

Передова суха змазка з PTFE (тефлоном), розроблена для забезпечення тривалого змазування частин, які потребують сухого, тонкого мастильного шару. Справжня альтернатива по відношенню до олійних і консистентних мастил. Немасляна змазка не буде притягувати бруд або пил.

Області застосування: догляд за планками, замками, шарнірами і з'єднаннями. Змазка транспортуючих установок, пильних листів, валів у підшипниках з синтетичних матеріалів і т.п. Допомога в проведенні кабелю, розділюючий засіб при переробці деревини, пластмас і гуми.


PTFE_Gliss_Dry.png
 
Xenum OEM-LINE FORD 913-C 5w30

OEM-LINE FORD 913-C 5w30

Синтетичне енергозберігаюче моторне масло з естерами


Сучасне синтетичне енергозберігаюче універсальне моторне масло, виготовлене із спеціально відібраного базового масла з високим індексом в'язкості і добре збалансованого сучасного пакету присадок. Це моторне масло з технологією lowest SAPS продовжує життя сажових фільтрів і каталізатора.

Спеціально розроблене для оптимальної роботи в сучасних двигунах групи Ford, де потрібна специфікація Ford WSS-M2C913-C.

Увага: це масло для двигунів з технологією lowest SAPS.

Переваги:
• Економія палива;
• Високий і дуже стабільний індекс в'язкості;
• Чудова опірність масляної плівки на зрушення;
• Швидкий холодний старт;
• Зберігає захисну плівку при всіх температурах (містить естери);
• Гнучкий і продовжений інтервал заміни масла;
• Високий захист від зношування;
• Сумісність з Low SAPS - DPF.
Температура застигання: -40°C.


ford_913-c_5w30.png
 
Xenum OIL STOP

OIL STOP

Добавка в моторне масло для зношених двигунів

Відновлює компресію і тиск масла. Зменшує гучність роботи двигуна. Знижує споживання масла. Зменшує димність вихлопів від згоряння моторного масла. Безпечна для каталізаторів.

Області застосування: для всіх бензинових і дизельних двигунів. Змішується з усіма типами моторних масел.

Інструкція по застосуванню: додавати в нове моторне масло при кожній заміні в картер нехолодного двигуна. 300мл присадки достатньо для обробки від 3 до 5 л масла.


oil_stop.png
 
а цены?
 

У зв'язку з нестабільною економічною ситуацією - видалив. :)

Напишіть сюди чи в ПП дані авто, або конкретний продукт. Озвучу ціни на сьогоднішній день.

Загалом дорого :)
 
Xenum Zinc Coat+ galvanising compound

Zinc Coat+ galvanising compound

Антикорозійний цинковий захист

Гальванічний високотемпературний склад. Забезпечує довготривалий антикорозійний захист на чорних металах. Високий вміст цинку забезпечує чудовий захист при точковому зварюванні. Може використовуватися для декоративного оздоблення.
90% чистого цинку у висушеному шарі дає стійкість до високих температур до +500 ° C.

Склад: 90% чистого цинку.

Області застосування: ідеальний засіб для покриття стальних конструкцій, металевих огорож. Служить для ліквідації дефектів цинкових шарів. Хороший провідний проміжний шар при точковому зварюванні.

Інструкції з використання: перед вживанням добре струсіть балон. Цинковий спрей наноситься на чисту, очищену від корозії поверхню.
Швидке висихання до прилипання відбувається за 15 хв. Повне висихання протягом 12 - 24 ч.
Після використання переверніть балон догори дном і натисніть кілька разів на спрей для продувки отвора в носику.

zinc_coat_+.png
 
У зв'язку з нестабільною економічною ситуацією - видалив. :)

Напишіть сюди чи в ПП дані авто, або конкретний продукт. Озвучу ціни на сьогоднішній день.

Загалом дорого :)

Выложите прайс в евро, что сложного? Вы же не в рублях закупаете....
 
Прайс Xenum

Выложите прайс в евро, что сложного? Вы же не в рублях закупаете....

Ну, раз Ви просите :) :

http://forsage.rv.ua/files/Xenum_pricelist.xlsx

Вивчайте, звертайтеся. Якщо будуть запитання з радістю проконсультую.

П. С.
Майте на увазі, що розрахунковий курс євро завжди вищий за поточний, набагато.
 
Xenum Deblock Shock with Cerflon

Deblock Shock with Cerflon®

Рідкий ключ посилений тефлоново-керамічною технологією Cerflon®

Спеціальна високо проникаюча рідина подвійної дії: мінеральне масло й антикорозійні добавки. У результаті значного охолодження приблизно до -45° C з'являються крихітні тріщини через які активний агент проникає і розбиває іржу. Оброблені деталі зберігають змазкуі захист від корозії.

Області застосування: для звільнення незруйнованих заржавілих, прокородованихі "закисших" деталей.

Інструкції по застосуванню: видаліть бруд і рихлу іржу. Добре струсіть флакон з рідиною. Розпорошіть на поверхню з відстані близько 10 см. Час впливу приблизно 5 хвилин. Повторіть обробку при необхідності.

deblok_shok.png
 
Вітаємо з святами !!!

Щастя, радості, любови !

[video=youtube;pqKb1OGpDjo]https://www.youtube.com/watch?v=pqKb1OGpDjo[/video]
 
Xenum SUPER SEAL

SUPER SEAL

Герметик змащувальної системи двигуна і механічної коробки передач

Містить активні синтетичні компоненти для відновлення прокладок і сальників. Не порушує властивості масел.

Області застосування: для всіх бензинових, дизельних двигунів і механічних коробок передач. Безпечний для всіх матеріалів, всіх типів мастил.

Інструкція по застосуванню: додавати по можливості після зміни масла. 300мл присадки достатньо для обробки від 3 до 6л масла.


super_seal.png
 
Оновлена лінійка рідин до АКП Xenum [частина перша]

 
Xenum X-Lock SR706 бывает в наличии?
 
Xenum X-Lock SR706 бывает в наличии?

Можна дістати )) Кілька днів зачекати доведеться. Якщо сума більша буде (+ каністра масла) то можна терміново оформити :)

10,15 євро / 10 ml

Звертайтеся
 
Интересно для n52 подходит это масло? В допусках его нет.
 
Назад
Зверху