Hundra
Пользователь
- Реєстрація
- 09.03.2013
- Повідомлення
- 377
- Город
- Ровно
Вся лінійка продукції торгової марки Xenum від офіційного представника.
Контакт:
1 тел. (O67)-995-OO-62 (рекомендовано)
2 Можна писати сюди і в ПП
3 ICQ 639785209 (коли статус online)
www.forsage.rv.ua
_______________________________________________________________________________________________________
Найбільш підходящі моторні оливи для двигунів BMW:
Xenum WRX 7.5w40
Синтетична моторна олива з мікрокерамікою і естерами
Xenum GPX 5w40
Cинтетична моторна олива з графітом
Xenum X1 5w40 Ester Hybrid
Cинтетична моторна олива з естерами
Ідеально для дизельних двигунів BMW оснащених фільтром сажі (DPF)
Xenum GP 10w40
Напівсинтетична моторна олива з графітом
Xenum Runner 10w40
Напівсинтетична спеціальна моторна олива для двигунів з великим пробігом
______________________________________________________________________________________________________
Доставка:
1 Перевізником "Нова Пошта" з м. Дубно Рівненської обл.
2 Самовивіз
3 Ваш варіант
Оплата:
1 Після отримання товару на перевізнику
2 Поповнення карткового рахунку
Про Xenum
Продукція Xenum розробляється з урахуванням потреб професіоналів та людей, які конкретно знають, що їм потрібно. В той час, коли більшість виробників спрощують формули своїх масел та присадок в гонитві за низькою собівартістю та завоюванням масового покупця, Xenum поставив за мету перевернути уявлення споживача про якість сучасних мастил і технічної хімії .
Власник компанії пан Тоссин, 21 рік пропрацював в нафтових компаніях BP, Dakkems, Marly. В останній - більше 10 років, в тому числі на посаді керуючого директора. Об’єднавши навколо себе міжнародних професіоналів в 2004 році він створив компанію Xenum, ціллю якої стало виробництво кращих в світі присадок і змащувальних матеріалів.
Основними інструментами Xenum в конкурентній боротьбі за просунутого покупця є:
- Точний розрахунок формули продукту для вирішення конкретного завдання, з використанням
найдосконаліших матеріалів і сировини.
- Сміливе використання останніх досягнень мастильної науки, включаючи такі технології як Cerflon, Карбон-Графіт, Нітрид-Бору.
- Найвища дисципліна виробництва для забезпечення стабільності якості.
- Широке використання естерів.
Завдяки такому підходу компанія швидко завоювала авторитет в світі професіоналів. Яскравим прикладом цього є використання трансмісійної та моторної оливи в ралійних вантажівках команди «КАМАЗ-Мастер» на «Дакар-2013», яка там зайняла три перших місця.
Про естери.
Естерова основа має високі показники індексу в'язкості і температури спалаху, що різко скорочує витрата масла на чад. Її показники високотемпературного зсуву масляної плівки значно перевершують показники будь-яких традиційних масел, включаючи на основі PAO синтетичних баз. За рахунок поляризації естерового масла, масляна плівка міцно прилипає до стінок двигуна запобігаючи сухому тертю при холодному старті.
Про кераміку.
Мікрочастки кераміки розведені в естеровій базі, що міцно «прилипають» до стінок двигуна ефективно розсіюють тепло і згладжують поверхні тертя, «легуючи» їх і різко знижуючи коефіцієнт тертя та знос. Мікрочастки безпечні для фільтрів FAP і Low SAPS. Такий двигун практично не «заростає» відкладеннями і не перегрівається. Все це дозволяє підвищити еластичність двигуна і знизити витрату палива.
Чому кераміка?
Розробивши космічний човник Шатл, інженери НАСА зіткнулися з проблемою перегріву обшивки, так як корабель входив в атмосферу Землі зі швидкістю в 20 разів вище за швидкість звуку! Потрібен був новий матеріал для термозахисту що ефективно розсіює тепло. Таким матеріалом виявився Нітрид Бору або кераміка. Білі пластини на обшивці космічного човника виготовлені саме з цього матеріалу. За багато років експлуатації кераміка показала свою виняткову ефективність, тому вибір розробників Xenum - не випадковий.
Про Вуглецево-Графітову технологію.
Це лінійка високоякісних синтетичних моторних масел, до складу яких входить карбон графіт. Комбінація синтетичних масел і високотехнологічних присадок, в поєднанні з графітом, забезпечує значну перевагу над звичайними маслами. Графіт в маслі створює стійку плівку, практично виключає прямий контакт поверхонь тертя, тим самим зменшується знос і поліпшується гідродинамічна змазка.
Полегшується холодний пуск і поліпшується тепловідвід у всіх режимах, тим самим масло менше "Старіє", але, що дуже важливо, ще й здобуває неперевершені енергозберігаючі властивості, недоступні традиційним енергозберігаючим оливам. Досвід застосування таких масел говорить про економії палива в межах від 6 до 23% (спостереження SAE) в порівнянні з мінеральними маслами 15w40 і 2-3% в порівнянні з традиційними енергозберігаючими маслами (300-470 грн. на 15 тис. км. пробігу). Формула таких масел робить їх найбільш підходящими для всіх типів сучасних двигунів, що працюють в екстремальних режимах.
В унікальному мікрографітовому комплексі частинки знаходяться в стані стійкого колоїдного розчину, не коагулюють і не забивають фільтри.
Чому графіт?
Графіт для цілей змазування відомий з 30-х років ХХ століття і дуже добре себе зарекомендував. Графіт не метал і у нього відсутня намагніченість, а як наслідок сама можливість злипання. Він не утворює згустків, добре знижує тертя і знос, різко покращує тепловий режим. Двигун з графітовим маслом просто неможливо перегріти! Його технологія застосування в моторному маслі була розроблена і широко обкатана на американському авторинку в 70-х рр.. XX століття.
Контакт:
1 тел. (O67)-995-OO-62 (рекомендовано)
2 Можна писати сюди і в ПП
3 ICQ 639785209 (коли статус online)
www.forsage.rv.ua
_______________________________________________________________________________________________________
Найбільш підходящі моторні оливи для двигунів BMW:
Xenum WRX 7.5w40
Синтетична моторна олива з мікрокерамікою і естерами
Xenum GPX 5w40
Cинтетична моторна олива з графітом
Xenum X1 5w40 Ester Hybrid
Cинтетична моторна олива з естерами
Ідеально для дизельних двигунів BMW оснащених фільтром сажі (DPF)
Xenum GP 10w40
Напівсинтетична моторна олива з графітом
Xenum Runner 10w40
Напівсинтетична спеціальна моторна олива для двигунів з великим пробігом
______________________________________________________________________________________________________
Доставка:
1 Перевізником "Нова Пошта" з м. Дубно Рівненської обл.
2 Самовивіз
3 Ваш варіант
Оплата:
1 Після отримання товару на перевізнику
2 Поповнення карткового рахунку
Описание скрытого текста/картинок: Про ТМ Xenum
Про Xenum
Продукція Xenum розробляється з урахуванням потреб професіоналів та людей, які конкретно знають, що їм потрібно. В той час, коли більшість виробників спрощують формули своїх масел та присадок в гонитві за низькою собівартістю та завоюванням масового покупця, Xenum поставив за мету перевернути уявлення споживача про якість сучасних мастил і технічної хімії .
Власник компанії пан Тоссин, 21 рік пропрацював в нафтових компаніях BP, Dakkems, Marly. В останній - більше 10 років, в тому числі на посаді керуючого директора. Об’єднавши навколо себе міжнародних професіоналів в 2004 році він створив компанію Xenum, ціллю якої стало виробництво кращих в світі присадок і змащувальних матеріалів.
Основними інструментами Xenum в конкурентній боротьбі за просунутого покупця є:
- Точний розрахунок формули продукту для вирішення конкретного завдання, з використанням
найдосконаліших матеріалів і сировини.
- Сміливе використання останніх досягнень мастильної науки, включаючи такі технології як Cerflon, Карбон-Графіт, Нітрид-Бору.
- Найвища дисципліна виробництва для забезпечення стабільності якості.
- Широке використання естерів.
Завдяки такому підходу компанія швидко завоювала авторитет в світі професіоналів. Яскравим прикладом цього є використання трансмісійної та моторної оливи в ралійних вантажівках команди «КАМАЗ-Мастер» на «Дакар-2013», яка там зайняла три перших місця.
Описание скрытого текста/картинок: Про кераміку, графіт та естери
Про естери.
Естерова основа має високі показники індексу в'язкості і температури спалаху, що різко скорочує витрата масла на чад. Її показники високотемпературного зсуву масляної плівки значно перевершують показники будь-яких традиційних масел, включаючи на основі PAO синтетичних баз. За рахунок поляризації естерового масла, масляна плівка міцно прилипає до стінок двигуна запобігаючи сухому тертю при холодному старті.
Про кераміку.
Мікрочастки кераміки розведені в естеровій базі, що міцно «прилипають» до стінок двигуна ефективно розсіюють тепло і згладжують поверхні тертя, «легуючи» їх і різко знижуючи коефіцієнт тертя та знос. Мікрочастки безпечні для фільтрів FAP і Low SAPS. Такий двигун практично не «заростає» відкладеннями і не перегрівається. Все це дозволяє підвищити еластичність двигуна і знизити витрату палива.
Чому кераміка?
Розробивши космічний човник Шатл, інженери НАСА зіткнулися з проблемою перегріву обшивки, так як корабель входив в атмосферу Землі зі швидкістю в 20 разів вище за швидкість звуку! Потрібен був новий матеріал для термозахисту що ефективно розсіює тепло. Таким матеріалом виявився Нітрид Бору або кераміка. Білі пластини на обшивці космічного човника виготовлені саме з цього матеріалу. За багато років експлуатації кераміка показала свою виняткову ефективність, тому вибір розробників Xenum - не випадковий.
Про Вуглецево-Графітову технологію.
Це лінійка високоякісних синтетичних моторних масел, до складу яких входить карбон графіт. Комбінація синтетичних масел і високотехнологічних присадок, в поєднанні з графітом, забезпечує значну перевагу над звичайними маслами. Графіт в маслі створює стійку плівку, практично виключає прямий контакт поверхонь тертя, тим самим зменшується знос і поліпшується гідродинамічна змазка.
Полегшується холодний пуск і поліпшується тепловідвід у всіх режимах, тим самим масло менше "Старіє", але, що дуже важливо, ще й здобуває неперевершені енергозберігаючі властивості, недоступні традиційним енергозберігаючим оливам. Досвід застосування таких масел говорить про економії палива в межах від 6 до 23% (спостереження SAE) в порівнянні з мінеральними маслами 15w40 і 2-3% в порівнянні з традиційними енергозберігаючими маслами (300-470 грн. на 15 тис. км. пробігу). Формула таких масел робить їх найбільш підходящими для всіх типів сучасних двигунів, що працюють в екстремальних режимах.
В унікальному мікрографітовому комплексі частинки знаходяться в стані стійкого колоїдного розчину, не коагулюють і не забивають фільтри.
Чому графіт?
Графіт для цілей змазування відомий з 30-х років ХХ століття і дуже добре себе зарекомендував. Графіт не метал і у нього відсутня намагніченість, а як наслідок сама можливість злипання. Він не утворює згустків, добре знижує тертя і знос, різко покращує тепловий режим. Двигун з графітовим маслом просто неможливо перегріти! Його технологія застосування в моторному маслі була розроблена і широко обкатана на американському авторинку в 70-х рр.. XX століття.
Останнє редагування: