• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Перегрев + кондиционер Е39

Ну это уже хорошо, в идеале еще с доп вентилятором разобратся ведь в критическую жару даже абсолютно исправная система охлаждение дает слабину и без него в +38 никуда)
Ну не знаю. В мене й +38 без допобдуву М30 нормально себе чухає. При чому щей й крильчатка дизельна стоїть (7 лопастей замість 11).
 
Я писал выше что радиатор чистенький что внутри, что снаружи.

Морду планирую сегодня разбирать и смотреть почему не работает доп. вентилятор, но вот помыть будет проблематично т.к. керхера нету((( А ехать на мойку в таком виде тоже не айс...

Мити між радіаторами не просто бажано, а необхідно. Там часто валянок натуральний. Не буде чистоти - не буде нормальної роботи. Як це зробити - Ваша проблема. Інакше так і будете пісятися тосолом по дорозі.
 
Мені TIMON7633 написав номер в ЛС, якщо треба пиши, дам.

Так, треба. Дай будь ласка.
 
Мити між радіаторами не просто бажано, а необхідно. Там часто валянок натуральний. Не буде чистоти - не буде нормальної роботи. Як це зробити - Ваша проблема. Інакше так і будете пісятися тосолом по дорозі.

А ви як миєте якщо не секрет?
 
А ви як миєте якщо не секрет?

В мене Е32. Я знімаю вентилятор разом з термомуфтою, знімаю дифузор, потім знімаю кріплення радіатора двигуна і відводжу його в сторону двигуна. Це все прямо в боксі на мийці. Часу займає 5 хвилин. Цього зазору достатньо аби добре вимити проміжок між радіаторами.
На деяких тачках доводиться робити так: https://d-a.d-cd.net/81b74aas-960.jpg

Залежить від конструктиву. Як у Вас не знаю.
 
В мене Е32. Я знімаю вентилятор разом з термомуфтою, знімаю дифузор, потім знімаю кріплення радіатора двигуна і відводжу його в сторону двигуна. Це все прямо в боксі на мийці. Часу займає 5 хвилин. Цього зазору достатньо аби добре вимити проміжок між радіаторами.
На деяких тачках доводиться робити так: https://d-a.d-cd.net/81b74aas-960.jpg

Залежить від конструктиву. Як у Вас не знаю.


По ідеї мало б получить як у вас, дякую за пораду.
 
Спасибо, а купить их реально? А то читал где-то что они редкие какие-то...

Есть пара таких как надо. Заказывал себе и товарищу, товарищ не забрал свой комплект. Телефон в профиле, договоримся.
 
Провів експеримент:Е39 М52 2,0 на вулиці було 28-30 градусів в цей день
Авто стояло і працювало на холостих у обох випадках.
Експеримент 1
Вкрутив стару пробку тиск у системі вона не тримає 100%
ввімкнув тест 7, по тесту було 64 градуси
завів авто і ввімкнув кондиціонер додатковий вентилятор робочий
температура на протязі 15хв плавно зросла аж до 106 градусів і включився дод вентилятор на 3 швидкість погасив температуру.
Експеримент 2
Вкрутив нову робочу пробку
ввімкнув тест 7 по тесту було 52 градуси
завів авто і ввімкнув кондиціонер додатковий вентилятор робочий
температура знову на протязі 20 хв плавно зросла до 97-98 градусів і так і залишилась на цій відмітці.
 
Провів експеримент:Е39 М52 2,0 на вулиці було 28-30 градусів в цей день
Авто стояло і працювало на холостих у обох випадках.
Експеримент 1
Вкрутив стару пробку тиск у системі вона не тримає 100%
ввімкнув тест 7, по тесту було 64 градуси
завів авто і ввімкнув кондиціонер додатковий вентилятор робочий
температура на протязі 15хв плавно зросла аж до 106 градусів і включився дод вентилятор на 3 швидкість погасив температуру.
Експеримент 2
Вкрутив нову робочу пробку
ввімкнув тест 7 по тесту було 52 градуси
завів авто і ввімкнув кондиціонер додатковий вентилятор робочий
температура знову на протязі 20 хв плавно зросла до 97-98 градусів і так і залишилась на цій відмітці.

Дякую за експеремент, зроблю вентилятор і також перевірю, можливо і в мене проблема ще із пробкою.
 
Проверил я разьем вентилятора, питание не приходит.
Куда смотреть дальше? Есть ли какие-то предохранители может в них дело? Сам вентилятор от руки крутится т.е. не заклиненный. Завтра кину еще 12В на него посмотрю работает ли от напряжения. Сразу же вопрос, можно ли прямо на разьем подать 12В или нужно напрямую к моторчику?

П.С. в электрике не селен, а мой электрик в командировке и посмотреть не может.
 
Предохранителе в бардачке и багажнике все целые.
 
Подал я напрямую на винтилятор питание:

1 - й провод с 2 (коричний минус) = 0 реакции
3 - й провод с 2 (коричний минус) = крутится
4 - й провод с 2 (коричний минус) = крутится

На сколько я понимаю не работает первая скорость (возможно проблема в дроте, не снимал не смотрел). Но сейчас это не особо важно.

Вопрос в чем, почему не приходит на разьем напряжение??? В капоте все дроты вместе с противотомунками куда-то расходятся, понять куда что бы прозвонить не могу (((
Будьте добры, дайте совет куда копать дальше....:help:
 
На радиаторе справа стоит сдвоенный термовыключатель.
 
Вот он и отвечает за включение электрокарлссона.
 
Вот он и отвечает за включение электрокарлссона.
Його також вмикає датчик тиску в кондиціонері.
Також при ввімкненому кондиціонері має постійно робити на першій швидкості.
 
Його також вмикає датчик тиску в кондиціонері.
Також при ввімкненому кондиціонері має постійно робити на першій швидкості.

Так, але писали що там має постійно бути + і - не залежно включино шось чи ні, а їх немає.
 
Так, але писали що там має постійно бути + і - не залежно включино шось чи ні, а їх немає.
Ви б краще схему подивились - WDS.
 
Ви б краще схему подивились - WDS.

Шось ніяк він в мене запрацювати не може( Якщо маєте можливість скиньте скріншоти, буду вдячний.
 
Шось ніяк він в мене запрацювати не може( Якщо маєте можливість скиньте скріншоти, буду вдячний.
Гггг... Там нормальний сєкас з його запуском.


34888675_f.jpg

34888678_f.jpg

34888676_f.jpg
 
Дякую, але толк мені з них не великий, тому що без пів літри не пойму шо до чого :big_boss:(((
 
Там же все як божий день.
Ну тоді друкуйте і йдіть до електрика.
Бо так пацієнт не одужає.
 
Там же все як божий день.
Ну тоді друкуйте і йдіть до електрика.
Бо так пацієнт не одужає.


ну як би тацьнули пальцем який дріт і куда веде було би простіше, а та не дуже))
 
Напомню про резисторы))) одна Леська и они твои)))
 
Напомню про резисторы))) одна Леська и они твои)))

я помню о них, но еще бы сказал где они стоят что бы проверить в них ли дело?)))
 
Вот эти пилюльки?

View attachment 620957

Так не в них же дело, потому что до разъема даже питание не доходит((((
 
Back
Top