• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Расход бензина на м52б25ту

oleg02

Пользователь
Joined
Jan 30, 2018
Messages
8
Age
49
Город
Одесса
Добрый день всем! Мотор м52б25ту на автомате, пробег 300 тысяч. Расход по городу 18-20л. Катов нет, прошивка евро2, новые лямбды, дмрв, свечи, квкг. По диагностике все ок. На форумах пишут, что расход 14-15л должен быть. Может кто подскажет, в чем может быть проблема?
 
М52 і пробіг 300 такоє утвержденіє.
100500 разів
Які пробіги?
Шо з ваносами?
Шо с ланцом/кутами запалювання?
Може ви Шумахер?
 
Пробіг підтверджений, брав машину в Німеччині рік тому, було 274 тис., тому не "такоє утверждєніє'. З ваносами та кутами все гаразд.
 
Прям грааль.
А шо з пробігами та з правою ногою?
18-20 то дохрена.
 
З ваносами та кутами все ок це з куди?
Ланцюги міняли на нові та правильно виставляли?
Тим паче ваноси не вічні. Потребуют увагу. А коли вони гремять то вже їм гайки.
 
Как делали замеры расхода?
Какая средняя скорость?
 
Замеры от заправки до заправки на одной АЗС, средняя скорость по БК 26
 
Прям грааль.
А шо з пробігами та з правою ногою?
18-20 то дохрена.
Може і грааль, хто його знає. Пробіги по місту, в середньому 50км в день. Пробував іздити в різних режимах, нижче 18 не падає.
З ваносами та кутами все ок це з куди?
Ланцюги міняли на нові та правильно виставляли?
Тим паче ваноси не вічні. Потребуют увагу. А коли вони гремять то вже їм гайки.
Ланцюги не мінялись. Діагностика показала, що ваноси в нормі, та й при роботі двигуна немає сторонніх шумів.
 
Не можуть ваноси бути в порядку на 300ста. Но то таке.
Пробіг 50ть сів поїхав ці 50ть, чи 10ть разів по 5ть?
У мене в середньому по Києву 60км. Два рази по 30ть (відстань до роботи). М54в25 мкпп. Витрата зараз піднялася до +11ти. Було +10ть. Правда середня швидкість висока.
Бензин в 99% сокар 95тий. Зручно розташована заправка в моєму маршруті.
Ваноси перебрані та правильно встановлені кути з оправками. Були не правильно встановлені, то машина погано їхала і витрата була більша. Після перевірки поїхала краще, витрата впала.
Також коли змінив паливний фільтр стало краще. Бо стояв ще с заводу.
 
Не можуть ваноси бути в порядку на 300ста. Но то таке.
Пробіг 50ть сів поїхав ці 50ть, чи 10ть разів по 5ть?
У мене в середньому по Києву 60км. Два рази по 30ть (відстань до роботи). М54в25 мкпп. Витрата зараз піднялася до +11ти. Було +10ть. Правда середня швидкість висока.
Бензин в 99% сокар 95тий. Зручно розташована заправка в моєму маршруті.
Ваноси перебрані та правильно встановлені кути з оправками. Були не правильно встановлені, то машина погано їхала і витрата була більша. Після перевірки поїхала краще, витрата впала.
Також коли змінив паливний фільтр стало краще. Бо стояв ще с заводу.
В мене два по 25 до роботи по Одесі. Динаміка гарна, бензин 95 Вог. Фільтр замінений. Може дійсно ваноси перебрати? Дякую.
 
Все ж таки по місцю знайдіть діагностику толкову.
 
Куди жрати в м52в25 18-20літрів. Як??
У дружини 120і на N46B20 6hp19 середня 22/24км/ч.
Але пробіги просто мізерні. Дім школа трц школа дім. Витрата 12ть.

Яж кажу. Витрата палива це друга тема по батлам після масла/фільтра :)
 
Одне може бути. Прайс пошуку нормального споживання палива може дорівнювати річного бюджету палива.
Но це життя біль власників старих бмв.
 
Куди жрати в м52в25 18-20літрів. Як??
Мовчки)
Расход на 4 цилиндрах в 12 не смущает??
 
Мовчки)
Расход на 4 цилиндрах в 12 не смущает??
Мене бентежать 4циліндра і n46, але ця епоха кузовів боль для бмв.
Те що 12ть так об'єм 2.0, акпп, жінка за кермом, короткі поїздки = дякувати Богу що 12ть.
Для старого атмосферника з об'ємом 2.0 вважаю норм 10літрів, додамо літру на акпп і літру на жіночий стиль керування.
 
Додам. Це витрата в 100% міських умовах.
 
Мене бентежать 4циліндра і n46, але ця епоха кузовів боль для бмв.
Те що 12ть так об'єм 2.0, акпп, жінка за кермом, короткі поїздки = дякувати Богу що 12ть.
Для старого атмосферника з об'ємом 2.0 вважаю норм 10літрів, додамо літру на акпп і літру на жіночий стиль керування.
Ну так добавь еще 2 цилиндра и общую ушатанность старого мотора, получаем 18 литров.
Была е34 с М50В25 со средней БК 22-23, расход был 18 железно (АКПП).
И годков тогда ей было всего 12))
 
Яж кажу.
:) а яке масло в двигун заливали?
На мій розум, +18ть то є дохрена при нормальному використанні умовно справного автомобіля з об'ємом 2.5л атмосферного двс моно привід на акпп без тягання причепів і не гонка. :)
Можно затрамбувати мабуть і 30ть. Цеглину поклавши на газюльку.

Вирішити питання може тільки грамотна діагностика. Витрата палива це комплекна ситуація для старих авто. Від ступечних підшипників до стану гбц та мотору в цілому.
Імхо. 300т для моторів М серії то є час задуматися над профілактикою гбц.
Воно буде їхати. М мотори напевно будуть їхати і з діркою в блоці. :) але як?

Много букв. :)
 
Витрата палива це комплекна ситуація для старих авто. Від ступечних підшипників до стану гбц та мотору в цілому.
В общем авто на базарь и покупку более свежего)
 
В Бмв со старым АКПП искать правду по расходу топлива бесполезно
 
  • Like
Reactions: RAI
Back
Top