Всім доброго часу доби!
І так, народилась у мене ця незатійлива ідея свапнути собі незалежну задню підвіску. На разі у мене стоїть ззаді міст.
Вибір впав саме на підвіску від турінга, оскільки не потрібно буде варити високі стакани під стойки.
Підвіску я взяв у зборі, але без пружин, оскільки все іще планую підібрати щось цікавіше по характеристиках.
Ну і перше буде запитання.
На скільки жорсткі рідні пружини турінга? Свап буде проводитись у седан.
Також ну дуже цікавить хід задньої підвіски що седана що турінга, адже ніякої інфи по даному питанні я не знайшов, остання надія на вас
На разі знайшов спорт пружини жорсткістю 8 кг/мм висотою 140 мм... це дуже гарна висота, адже мені вона дасть гарний плюс в процесі свапу, не потрібно буде високо піднімати стакани, котрі, до слова, знаходитимуться акурат посередині лонжеронів.
Але щось мені підказує що повний хід у 60 мм буде не дуже комфортним (це дельта максимальної-мінімальної висота пружини при стисненні)
Через те і думаю а чи варто щось мудрити із світу спорт-підвісок, чи не краще буде взяти сток-пружини і покищо прикататись на них щоб зрозуміти що конкретно мені потрібно?
Можливо хтось знає яка жорсткість у рідних пружин турінга?
Габарити я знайшов. Це :
Висота - 336 мм
Діаметр витка - 13.5 мм
Зовнішній діаметр - 118 мм
Також дуже цікавить висота кріплень у оригіналі на турінгу, ось на рис. показано червоною стрілкою.
(на фото седан, а мене цікавить цей же габарит але на турінгу)
І так, народилась у мене ця незатійлива ідея свапнути собі незалежну задню підвіску. На разі у мене стоїть ззаді міст.
Вибір впав саме на підвіску від турінга, оскільки не потрібно буде варити високі стакани під стойки.
Підвіску я взяв у зборі, але без пружин, оскільки все іще планую підібрати щось цікавіше по характеристиках.
Ну і перше буде запитання.
На скільки жорсткі рідні пружини турінга? Свап буде проводитись у седан.
Також ну дуже цікавить хід задньої підвіски що седана що турінга, адже ніякої інфи по даному питанні я не знайшов, остання надія на вас
На разі знайшов спорт пружини жорсткістю 8 кг/мм висотою 140 мм... це дуже гарна висота, адже мені вона дасть гарний плюс в процесі свапу, не потрібно буде високо піднімати стакани, котрі, до слова, знаходитимуться акурат посередині лонжеронів.
Але щось мені підказує що повний хід у 60 мм буде не дуже комфортним (це дельта максимальної-мінімальної висота пружини при стисненні)
Через те і думаю а чи варто щось мудрити із світу спорт-підвісок, чи не краще буде взяти сток-пружини і покищо прикататись на них щоб зрозуміти що конкретно мені потрібно?
Можливо хтось знає яка жорсткість у рідних пружин турінга?
Габарити я знайшов. Це :
Висота - 336 мм
Діаметр витка - 13.5 мм
Зовнішній діаметр - 118 мм
Також дуже цікавить висота кріплень у оригіналі на турінгу, ось на рис. показано червоною стрілкою.
(на фото седан, а мене цікавить цей же габарит але на турінгу)