• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E39 ] Свап задньої підвіски від е39 touring в корча

Pawko

Пользователь
Joined
May 11, 2013
Messages
67
Город
Киев
Всім доброго часу доби!

І так, народилась у мене ця незатійлива ідея свапнути собі незалежну задню підвіску. На разі у мене стоїть ззаді міст.
Вибір впав саме на підвіску від турінга, оскільки не потрібно буде варити високі стакани під стойки.
Підвіску я взяв у зборі, але без пружин, оскільки все іще планую підібрати щось цікавіше по характеристиках.
IMG_20171118_125020.jpg

Ну і перше буде запитання.
На скільки жорсткі рідні пружини турінга? Свап буде проводитись у седан.
Також ну дуже цікавить хід задньої підвіски що седана що турінга, адже ніякої інфи по даному питанні я не знайшов, остання надія на вас ;)

На разі знайшов спорт пружини жорсткістю 8 кг/мм висотою 140 мм... це дуже гарна висота, адже мені вона дасть гарний плюс в процесі свапу, не потрібно буде високо піднімати стакани, котрі, до слова, знаходитимуться акурат посередині лонжеронів.
Але щось мені підказує що повний хід у 60 мм буде не дуже комфортним (це дельта максимальної-мінімальної висота пружини при стисненні)

Через те і думаю а чи варто щось мудрити із світу спорт-підвісок, чи не краще буде взяти сток-пружини і покищо прикататись на них щоб зрозуміти що конкретно мені потрібно?
Можливо хтось знає яка жорсткість у рідних пружин турінга?
Габарити я знайшов. Це :

Висота - 336 мм
Діаметр витка - 13.5 мм
Зовнішній діаметр - 118 мм

Також дуже цікавить висота кріплень у оригіналі на турінгу, ось на рис. показано червоною стрілкою.
(на фото седан, а мене цікавить цей же габарит але на турінгу)
1-28.jpg
 
Для начала установите ровно, а потом и подвеску собирайте.
Я собирал бы на сток пружинах\аммортах.
В статике рычаги должны быть по идее горизонтальные.
В корчах легче, если чьо отпилил и приварил заново. Дело творческое.
Корч какой марки?
 
Корч на базі кузова ГАЗ 24. https://www.drive2.ru/r/gaz/288230376151829501/

Встановити рівно по кріпленнях узагалі не проблема, це буде робитись по лазерному нівеліру.
Кут встановлення Н-подібних ричагів у сток-варіанті, при нормальному навантаженні складає близько 5 градусів.
Спершу я також думам що вони горизонтально дорожньому полотну ідуть.

Аморти точно покищо будуть сток, а от пружини - уже пару днів копаю інформацію у цьому варіанті і все більше схилаюсь також до сток-пружин.

Ні, я стараюсь робити такі речі щоб потім не відрізати і не переварювати)) хоча буває по-різному, на те він і корч)
 
Правильный корчик намечается :)
Пружины брал бы от сток седана, так как туринг тяжелее и по идее ставят туринговые пружины.
Как практика показывает :) такие переделки как Вы делаете, приносят улыбку водителю готового корча :)
Если не знаете, то полезная инфа.
http://bmw-autocats.ru/parts-catalog

В любом случае можно будет подрамником задавать "высоту" и найти оптимальное положение.
Тут мало чем можно помочь. Дело творческое и на любителя.
 
Блииин а ДВС ЗМЗ останется :(
Печаль. :(
 
а не тяжеловат кузов для подвески алюминиевой ???
 
Правильный корчик намечается
Дякую ;)

Пружины брал бы от сток седана, так как туринг тяжелее и по идее ставят туринговые пружины.
А вони встануть по висоті? Це дуже гарна і цікава ідея!

Если не знаете, то полезная инфа.
http://bmw-autocats.ru/parts-catalog
Дякую, даний ресурс не знав, я користувався до цього здебільшого - http://www.elcats.ru/bmw/default.aspx

В любом случае можно будет подрамником задавать "высоту" и найти оптимальное положение.
Ну підрамник відразу зорієнтую згідно бази та необхідного мені кліренсу попередньо зорієнтувавши Н-подібні ричаги по робочому положенні заданому заводом БМВ)

Блииин а ДВС ЗМЗ останется
Покищо так, а там подивимось. Спершу придивлявся до М62В44, але зараз цей двигун не такий і феноменальний як колись. Зараз щось би поставив із Серіх LS, але ціна свап-комплекту кусається.
Я навіть придивлявся до бітурбо дизеля із 38 кузова)
 
а не тяжеловат кузов для подвески алюминиевой ???

Споряджена вага седана 525tds - 1485
Споряджена вага ГАЗ 24 - 1420

Думаю запитання відпало ;)
 
Пошукав я пружини від седанів і мій взор впав на пружини від 46 кузов :biggrin:
Споряджена вага седану 1285-1655 кг, і що дуже важдиво для мене висота пружин 225 мм!
Що думаєте?
 
у е46 зад пружина бочкой. отдельно стоящяя. у е39 стойка.
 
не имейте себе голову. ставите по заводу.
 
не имейте себе голову. ставите по заводу.
Золоті слова! А то уже голова іде обертом від тих пружин... буду ставити ті що ідуть по заводу... під них і аморти зроблені ж, а трішки жорсткіше ніж седан мені на корчі буде тільки в плюс)
 
могу подарить пружины от е39 седана, пружины кайаба, слегка просевшие.
 
у седана и туринга разные конструкции подвески, особенно пружины и аммо.. поэтому колхозить от седана на туринг не получится..
 
Пружины брал бы от сток седана, так как туринг тяжелее и по идее ставят туринговые пружины.
А ничего что они разные по конструкции???
кстати есть хорошие стоковые пружины от туринга если что
 
на вес волги нужно точно брать от е39, от е46 мне кажется будут слабые
 
Не был в курсе что разные конструкции е39 тур и седан.
Но я думаю автор справиться :)
 
могу подарить пружины от е39 седана, пружины кайаба, слегка просевшие.
я тільки за ;) Можете Новою Поштою відіслати?)
+ я уже замовив оригінальні пружинки від турінга. Було б дуже цікаво придивитись і до тих і до інших, спробувати нагрузити їх і заміряти жорсткість.
Пружини седана відрізняються від турінга тільки габаритами(довжина седан під 400+ мм, турінг 330+) і жорсткістю(я так думаю). Але, як ми знаємо, у певному діапазоні можна підганяти жорсткість у бік збільшення.

Но я думаю автор справиться
"дорогу осилит идущий" :mda:
Насправді мені узагалі байдуже від чого ставити, головне щоб ті пружини працювати правильно у парі із амортизатором, адже, як ми знаємо, аморт і пружина це нероз"ємний тандем, якщо дивитись із технічної точки зору. Характеристики цієї пари чітко визначені і підібрані заводом виробником.
 
на вес волги нужно точно брать от е39, от е46 мне кажется будут слабые

ну ось і я так же думаю, але файні там пружинки, як для мого випадку, низькі)) але діаметром ну надто не вдались, боюсь будуть за диск чіпляти
 
Ледве не забув) маю іще одне запитання, ось у такому стані наразі у мене подушки підрамника

IMG_20171118_131622.jpg

Я тут вичитав що вони іще і гідронаповнені і якщо подушка у тріщинах, то вона більше не буде правильно працюти.
Просто маю можливість відразу токарнути і встановити туди типу ось таких зубодробильних девайсів -

suspension_e36_sfmounts_lg.jpg

Що думаєте? Те що підвіска стане в рази шумніше це факт, але це не лякає, оскільки в не чули який у неї звук по вихлопу))
Чи є сенс просто запрусувати туди нові резинові, але уже не гідронаповнені подушки?
 
Возможно туда установить цельнорезиновый или полиуретановый сайленблок по типу такого
1789480.jpeg
 
мда... подивився я на ці гумелагери. Якщо ставити нові то тільки Meyle HD, вони цільнолиті, а не гідронаповнені. Один гумелагер порядка 1000+ грн. 4к. грн я краще вкину у койли ;)
Якщо будуть стукати ці гумелагери що у мене стоять, візьму і прикручу тоді жорстко на ті дюралеві проствки які показав у пості) Всеодно я помалу-помалу приберу із підвісок будь-які резинки, переведу усе на ШС.
Це ж корч, тут головне не комфорт, а процес постройки і держак на дорозі))
 
Все усиливать будет гдето рвать.
Я к тому что сайлент это не только комфорт но и гашение вибраций которые стремяться разрушить конструкцию.
 
Згоден на усі 100%, перезід на ШС буде робитись поступово та грамотно.
Усі ричаги будуть робитись із конструкційної сталі, із регульованою довжиною по типу і образу оригінальних ричагів.
Це просто далекі-далекі плани)) якщо ричаг буде виходити зараз із строю, я відразу буду робити його замінник із сталі і на ШС. Балку всю потрібно буде проварити суцільним швов, а у ідеалі і її зварити із Сталі.
Ось у інтернеті знайшов подібне що має вийти. Але це уже відхід від теми, спершу встановити потрібно)

independent-rear-suspension-jpg.jpg
 
Вибрация даже в кубике металла найдет слабое место и развалит этот кубик.
Я к тому что накой так ужесточить? Она будет кольцевая гонка? С выездами на кольцо а потом лафет и в гараж на дефектовку?
 
ні, це машина вихідного дня і "довгострой" ))) але мені б хотілось таку підвіску зібрати, стальну повністю)) чисто із-за процесу зборки... я один із тих хто любить і їздити, але іще більше строїти/проектувати/вивчати
 
Смысла не вижу. Фан кар на покататься на шс. Не логично не практично не рационально. Лучше бы запилили нормальную переднюю холовку и рулевое.
 
Стальную? А вы думаете на кой немцы из люминия запилили ту ходовку?
 
Лучше бы запилили нормальную переднюю холовку и рулевое.

Це буде само-собою) Покищо не визначився із передком, рульова рейка точно від БМВ, а ось сама підвіска... макферсон не хочу, хочу повноричажку, щось схоже до тієї, котра стоїть на F10, але від Ф-ки кусається по ціні)))

Стальную? А вы думаете на кой немцы из люминия запилили ту ходовку?
Все просто, для зменьшення непідресорених мас, а також для більш простого запрограмованого зносу і ресурсу. У алюміній багато не попресуєш сайленти)))
Стальна при близьких масо-габаритних величинах буде в рази жорсткіша і вібростійкіша, а звідси і ресурсніша ;) Але якщо туди поставити ШС, то це уже зовсім інша пісня) це буде жорстка в плані вібрацій підвіска, але і в раз краще триматиме дорогу, за рахунок стабільності кутів підвіски
 
Ну если у вас получится сварить металическую ходовку легче люминевой то респектую.
 
Back
Top