варто пересідати з гольфа мк3 на е34?

KostylKorsun

Пользователь
Joined
Sep 2, 2014
Messages
37
Age
35
Город
Смела
вітання всім!
володію 5й рік фольксвагеном, а саме vento (гольф седан 3го покоління).
брав його не в самому кращому стані і поступово дійшов до нормального технічного стану - не було жодної поломки за весь час експлуатації. тільки кузов як був таксобі, став ще гірше.
але суть не в тому. надумав я замінити авто.
експулатую авто тільки по трасі (київ-черкащина), море, карпати, по вихідним по києву. тому хочеться більшого, комфортнішого, потужнішого автомобіля, з невеликими радощами комфорту типу клімату, електропакету, комфортних крісел і т.п.
е39 фінансово не потягну, тому шукаю е34 м50 2.5.
цікаво вислухати думки та поради хто був в схожій ситуації, або просто розумних людей.
що мене тривожить - що мені 34ка не сподобається в управлінні чи володінні (хоча наврядчи це ж бмв) і те що буде витягувати з кишені останні гроші.
фольц в утриманні ненапряжний абсолютно - всі ремонти та покращення роблю сам, все для цього маю. звісно ж ремонту бмв не боюся зовсім, бо знову ж робитиму або сам або з зятем - в нього своє сто, він вже має кілька бмв.
 
який зять в 28 років?
 
Живих майже не залишилося, а брати труп з гнилим кузовом не бачу сенсу. Якщо брати, тоді вже щось поновіше.
 
Як для себе і на довго то-
Кузов привести в порядок від 1 до 2 тис уо
Мотор те саме, якщо автомат то і автомат те саме.
Далі салон перешити якщо тряпка то 300 уо тільки сидіння, шкіру ще дорожче.
Ходова - ходять тільки нормальні виробники, а вони вартують не дешево, ніякі профіти чи сваги довго не ходять.
і тд.

Якщо цікаво, пишіть в приват. Маю е34 вже майже 6 років.
 
дякую за відповідь))) був би вдячний почути аргументацію
В даному випадку - чоловік сестри.
саме так.
Як для себе і на довго то-
Кузов привести в порядок від 1 до 2 тис уо
Мотор те саме, якщо автомат то і автомат те саме.
Далі салон перешити якщо тряпка то 300 уо тільки сидіння, шкіру ще дорожче.
Ходова - ходять тільки нормальні виробники, а вони вартують не дешево, ніякі профіти чи сваги довго не ходять.
і тд.

Якщо цікаво, пишіть в приват. Маю е34 вже майже 6 років.
так, для себе. і якщо все буде добре то дуже надовго.
по запчастинам зрозуміло що в ходову не нижче лемфа, трв і т.п.
недешево це в порівнянні з яким авто?

ось наприклад дуже хороший варіант на який я не встиг – хіба це труп?:
https://auto.ria.com/auto_bmw_525_19647279.html

не вказав у першому пості - бюджет 4000 на покупку.
 
Якщо знайти живу машину - однозначно варто, але треба шукати. В знайомого турінг 1996 року 520 - задоволенний, не скажу щоб вона його парила. Але я би дивився на е36 /46. Недавно десь пробігав 323 седан е46 за цікаву ціну - нето 6, нето 5 тис. Щоправда по салону і багажнику тісненькі вони, якщо турінг - з багажником простіше.
 
знайшов - 5000 - 323 акпп 99 рік.
 
e36 точно ні - то не машина для сім'ї. е46 турінг так, але не потягну покупку.
ще думаю може не гнатися за 2.5 мотором, а дивитися 2.0 - вибір значно більший?
 
e36 точно ні - то не машина для сім'ї. е46 турінг так, але не потягну покупку.
ще думаю може не гнатися за 2.5 мотором, а дивитися 2.0 - вибір значно більший?

Так є ж е46 - 323 (це 2,5 - 170 к.с.), вона цікавіша за 34-у, один мінус - тісніша.
 
ось наприклад дуже хороший варіант на який я не встиг – хіба це труп?:
https://auto.ria.com/auto_bmw_525_19647279.html

Судячи тільки з фото зроблених на телефон - звичайно можна стверджувати що ні. Також свято повіривши в пробіг намальований на приборці - також можна бути впевненим, що це дуже хороший варіант.
 
не вказав у першому пості - бюджет 4000 на покупку.
малувато для хорошої, але достатньо як для такої щоб бути готовим вкладати зразу після покупки.

доречі, проїдьтеся на 2,0 і 2,5, щоб після купівлі 2,0, 99% впевнені що 2,0 на її масу і вона не їде.
2,5 шукайте ретельніше, ці машини не брали для того щоб за хлібом в магаз їздити.
у нас на зустрічах в Києві 2,5 приїзжають одиниці, так як і 3,0 - 4,0, в основному 2,0, їх і доглядають.

а по фотках з ріа ви нічого не побачите. ніхто таких не викладе фоток, як треба.
найважливіше - кузов, з ями треба дивитися, піддомкратники, зняти обшивку в багажнику, короче прощупати. не ведіться на фотки з ріа. 99% це лажа, 1% не лажі до ріа/базару не доїде. заберуть відразу.
 
Блин ну е34 это уже раритетище. Машина крепкая честная, НО ГОДА. Да и где ее сегодня найти крепкую е34 в бюджете 4ре?
Если найдете хватайте с любым мотором. Даже с М43:facepalm: Свапнете че захочете. НО главное кузоффф.
 
за ті гроші я би розглядав вже е 39. що е34, що е39 будуть в однаковому стані за 4 штуки. по фін.вкладенням не думав, що вони будуть різнитися.
 
ще думаю може не гнатися за 2.5 мотором, а дивитися 2.0 - вибір значно більший?

Владел Е34 с двигателем М50, 2л.
Двухлитровый мотор откровенно слабый для городской езды, двигатель оживает только после 3тыс оборотов. А это влечет перерасход топлива в городском цикле, вечную перегазовку до 3,5-4тыс оборотов для переключения на след передачу и т.д.
В машине восстанавливал всю ходовую, убрал люфты в рулевой. Заплатил за это в 2009г около 1тыс уе. И через 3тыс км люфты вернулись снова! Ходовая предназначена только для ровных дорог, но никак не для ям и уж тем более Карпат. К тому же у этих машин уходят в сторону стаканы. Нужно либо ставить распорки чтоб не тянуло руль, либо ездить с полудохлой ходовой, люфты которой это скомпенсируют.

Как-то на СТО, задумавшись о бренности Е34, со мной заговорил такой же счастливый владелец этого кузова. Говорил что ездит только по трассам по всей Украине. До этого ездил то ли Тайоте, то ли Мазде, а это решил попробовать пятерочку. Плевался сильно, говорил слишком часто приходится ремонтировать ходовую в сравнении с поджопными японцами. И тогда я окончательно понял что на своей машине долго ездить не буду.

Я уверен, когда вы намучаетесь с Е34 будете вспоминать ваш Гольф и жалеть о нем. Мой вердикт: Е34 только пацанам побаловаться, да состоятельным ценителям для восстановления.
 
Лично я никогда не жалел о том что продал авто, но и не жалел что попробовал эту легенду своими руками. Повезло что машиной владел только года 2. Больше такую по доброй воле никогда не куплю :).
 
Особисто я вважаю, що сенс брати таке авто тiльки пiд реставрацiю... Якщо цiкаво будувати авто с самого початку i ви на це готовi, можно придбати.. В iншому випадку цiна буде космiчна, якщо вас зацiкавить авто у достойному станi.
 
Томуща за чотири штуки баксів треба жінці шубу купувати . А не автівку раритетну.
 
за ті гроші я би розглядав вже е 39. що е34, що е39 будуть в однаковому стані за 4 штуки. по фін.вкладенням не думав, що вони будуть різнитися.
авторіа каже що за 4 можна знайти 34ку в 2го власника, а е39 биток або труп. логічно що привести в порядок е34 буде дешевше ніж 39ку трупака.
Описание скрытого текста/картинок: 1
Владел Е34 с двигателем М50, 2л.
Двухлитровый мотор откровенно слабый для городской езды, двигатель оживает только после 3тыс оборотов. А это влечет перерасход топлива в городском цикле, вечную перегазовку до 3,5-4тыс оборотов для переключения на след передачу и т.д.
В машине восстанавливал всю ходовую, убрал люфты в рулевой. Заплатил за это в 2009г около 1тыс уе. И через 3тыс км люфты вернулись снова! Ходовая предназначена только для ровных дорог, но никак не для ям и уж тем более Карпат. К тому же у этих машин уходят в сторону стаканы. Нужно либо ставить распорки чтоб не тянуло руль, либо ездить с полудохлой ходовой, люфты которой это скомпенсируют.

Как-то на СТО, задумавшись о бренности Е34, со мной заговорил такой же счастливый владелец этого кузова. Говорил что ездит только по трассам по всей Украине. До этого ездил то ли Тайоте, то ли Мазде, а это решил попробовать пятерочку. Плевался сильно, говорил слишком часто приходится ремонтировать ходовую в сравнении с поджопными японцами. И тогда я окончательно понял что на своей машине долго ездить не буду.

Я уверен, когда вы намучаетесь с Е34 будете вспоминать ваш Гольф и жалеть о нем. Мой вердикт: Е34 только пацанам побаловаться, да состоятельным ценителям для восстановления.
те що слабий я знаю, але правильно каже Ingenieur – є шанс знайти 2.0 не вкатаний. хоча є шанс і з 2.5 але звісно ж менший.
якби я брав свого гольфа, а точніше венто, цілого і не вбитого - я б його мабуть не хотів би замінити, мене він впринципі влаштовує і зовнішнім виглядом і місцем в салоні і економічністю і практичністю. але прийшов час або вкладати в нього гроші, або продати, докласти і взяти щось цікавіше, в що теж треба вкладати гроші, нехай і на 50% більші, але воно того варте.
венто було бите до мене - вже полопала шпакля на даху, центральній і передній стійці, погано витянуте. що необхідно зробити це літо – потрібно варити дно, замінити кришку багажника, капот, двоє дверей і в результаті пофарбувати всю, знайти де почало протікати заднє і переднє скло. далі, як для себе – зробити кулісу на тягах або замінити коробку з нормальною тросовою кулісою, відремонтувати головку (гідрокомпенсатори стукають, хаває масло до 1,5л на 10к і т.д.), замінити вкладиші колінвалу та промвалу, поставити дискові гальма на зад, клімат чи хоча б кондиціонер, хочаб передні есп, на підході амортизатори по кругу, через тис 10 сцепа. навскидку це тона баксів думаю не менше причому без роботи бо робитиму все сам. тут купівля донора проситься аж бігом. так я отримаю економне і практичне авто без головняка на років 5 найближчі. але сенс вкладатися в саме цей гольф не бачу.
от в батька є пассат б3 з бельгії - там рідна фарба, жодного дтп і ніякої корозії + він 2й власник в україні. сюди вкладатися можна. а в мій гольф - :(.

більш ніж впевнений, що з моїм річним пробігом в 10 000км і швидкістю до 120км ходової е34 мені вистачить з головою при якісних запчастинах.
Лично я никогда не жалел о том что продал авто, но и не жалел что попробовал эту легенду своими руками. Повезло что машиной владел только года 2. Больше такую по доброй воле никогда не куплю :).
)))
 
хаває масло до 1,5л на 10к
Для двигателей М50 допускается жор масла до 1,5л на 1 тыс (одну тысячу км). Если что пусть не будет потом сюрпризом.

більш ніж впевнений, що з моїм річним пробігом в 10 000км і швидкістю до 120км ходової е34 мені вистачить з головою при якісних запчастинах.
У меня пробег был ещё меньше и все зп оригинальные.
Решать конечно вам. Лучше у кого то взять на месяц покататься и решить надо оно или нет. Если б у меня стоял сейчас вопрос купить семейное авто за $4к, то Е34 был бы оооочень странным выбором. Машины очень старые, ресурс исчерпан как по кузову так и по другим узлам. Пробег у них средний не ниже 600тыс-800тыс, так что за $4k это будет внешний вид БМВ, а по содержанию изношенная тачка.

Ещё что вспомнил. Острый руль. Для меня слишком острый, невозможно было расслабится на трассе, чуть руль в сторону и она летит не по прямой. Когда хотелось азарной езды, это было наоборот достоинством :). После неё пересел на Е38. Небо и земля :)
 
тут зовсім все не однозначно. можливо добрі е34 не продаються, або дуже рідко. є в мене дуже хороший товариш, в нього е34 520 94р. він дружині купив нову машину, собі легко може взяти ф10 в целофані. але... не хоче міняти свою е34. вона в ідеалі просто. запчастини міняються по регламенту, а не по зносу. практично все оригінал. комплектація прилічна.
 
Живую Е34 найти очень сложно. За такую цену - это будет большой подарок судьбы. Но приготовься к вложениям, возможно не маленьким. Все таки премиум.
А хорошие экземпляры либо стоят в гаражах, либо продаются очень дорого и в основном по знакомым, не попадая на риа и прочие ресурсы.
Машина отличная даже с М50В20. Но требует пристального внимания и тщательного ухода. Как и все БМВ.))
 
Повністю підтримую. Знайти неушатану буде вкрай важко. Тільки якщо сильно пощастить.
Зазвичай, якщо таку машину продають, то варіантів декілька:
- 1% набридла займати місце в гаражі
- 5% терміново потрібні гроші
- 90% доїздився до дідька, прибив в кізяк
В перших двох випадках машина, вірогідніше за все, буде приведена до ладу...
 
ніби то в прошлому році у Львові була продана е34 в оригіналі, щось 89рік, за 8800уе, або близько того. і то дешево. бо якщо підрахувати, то взяти за 4-5 і зробити хорошу реставряцію, то треба ще вкинути 6-8 тисяч.
 
ніби то в прошлому році у Львові була продана е34 в оригіналі, щось 89рік, за 8800уе, або близько того. і то дешево. бо якщо підрахувати, то взяти за 4-5 і зробити хорошу реставряцію, то треба ще вкинути 6-8 тисяч.

Очень сомневаюсь, что "хорошая реставрация" Е34 обойдется так дешево. По моим скромным подсчетам от 10к$, если не совсем печальная... +ништяков захочется))
 
Это если не увлекаться. ))
 
е34 поки що не рарітет, запчастини є всі, чого в нас не має, є на том же єбеє в достатній кількості
 
Живую Е34 найти очень сложно. За такую цену - это будет большой подарок судьбы. Но приготовься к вложениям, возможно не маленьким. Все таки премиум.
А хорошие экземпляры либо стоят в гаражах, либо продаются очень дорого и в основном по знакомым, не попадая на риа и прочие ресурсы.
Машина отличная даже с М50В20. Но требует пристального внимания и тщательного ухода. Как и все БМВ.))

Повністю підтримую. Знайти неушатану буде вкрай важко. Тільки якщо сильно пощастить.
Зазвичай, якщо таку машину продають, то варіантів декілька:
- 1% набридла займати місце в гаражі
- 5% терміново потрібні гроші
- 90% доїздився до дідька, прибив в кізяк
В перших двох випадках машина, вірогідніше за все, буде приведена до ладу...
згоден що за 4к необхідно бути готовим до вкладень. самого факту що з придбаним б/в авто потрібно щось робити я не боюся - все можна зробити поступово (при умові що придбаний екземпляр це дозволить), ане як хочеться все і відразу. головне щоб не було раптової поломки на штуку баксів.
і так теж розумію що придбаний за 3 чи 4 кізяк, в який вкладено ще стільки ж, не буде на виході як ось ця:
https://auto.ria.com/auto_bmw_520_14634877.html
чи ця:
https://auto.ria.com/auto_bmw_525_17551161.html

якщо вже брати бюджет 6000 баксів то вже мозок підказує, а може нах тобі той преміум бери
https://auto.ria.com/uk/auto_volkswagen_golf-variant_17819079.html

але серце і душа хоче е34/е39 ))) принаймні покищо...
 
згоден що за 4к необхідно бути готовим до вкладень. самого факту що з придбаним б/в авто потрібно щось робити я не боюся - все можна зробити поступово (при умові що придбаний екземпляр це дозволить), ане як хочеться все і відразу. головне щоб не було раптової поломки на штуку баксів.
і так теж розумію що придбаний за 3 чи 4 кізяк, в який вкладено ще стільки ж, не буде на виході як ось ця:
https://auto.ria.com/auto_bmw_520_14634877.html
чи ця:
https://auto.ria.com/auto_bmw_525_17551161.html

якщо вже брати бюджет 6000 баксів то вже мозок підказує, а може нах тобі той преміум бери
https://auto.ria.com/uk/auto_volkswagen_golf-variant_17819079.html

але серце і душа хоче е34/е39 ))) принаймні покищо...

Ятак скажу - краще навіть переплатити за достойне авто, ніж купити дрова, чи близьке до того, і ліпити роками з того машину.
 
Back
Top