Кину своїх 5 копійок....38мою особисто не володів,але нераз їздив..володів е39ткою 2 роки..а також е32,а зараз катаю А6 С5 2.8 Кватро..Зрозуміло що на цому форумі вам всі порадять БМВ..Спробую бути більш обєктивним..знаю зараз закидають,але всежтаки..)
38ма ,однозначно дуже сильно виграє по комфорту та шумоизоляції,А6 по шумці програє навіть е39тці..
мінуси А6..1)трохи складніша і дорожча(незначно)передня підвіска..2)Ремінь,а Не ланцюг в ГРМ ,міняти особливо на 6циліндровому двигуні недешево і складно 3)гірший комфорт і шумоизоляція..досить суттево відчутно.. 4)Меньш якісний салон,пластик дешевший,відчуття в БМВ значно кращі.. саме по якості..по зовнішньому вигляду виглядає негірше
Тепер про плюси А6. все власне враження..ненавязую і сперечатись небуду...
1)Передній привід,(прошу не критикувати,для мене особисто..плюс,драйверскі моменти и тп..маловажливі..набагато більш важливіше не буксувати зимою як на задньому..і жодна нова гума тут недопомагає..спробував)про повинй мовчу..це беззаперечна перевага над Е38..2)Набагато Простіша і дешевша в обслузі задня підвіска..якщо монопривід..якщо кватро..то приблизно тіж кошти та складність що й БМВ. 3)Вища ліквідність при подальшому продажу.
Загальний висновок, : Якщо брати А6 Рестал з 2001 року,кращі двигуни 1.8 турбо,2.4атмо..абож 1,9 тді..останній живий найти малореально..Бажано кватро,всі інші двигуни проблемні..особливо проблемний і невдалий 2.5 тді..його можна брати лише останніх випусків з кодом двигуна з першою літерою В... й те небажано.. 3.0 бензин..теж проблемний..автоматичні коробки як і в БМВ тих років надійністю не відзначаються...Ось якось так.
Бажано брати кватро
38ма ,однозначно дуже сильно виграє по комфорту та шумоизоляції,А6 по шумці програє навіть е39тці..
мінуси А6..1)трохи складніша і дорожча(незначно)передня підвіска..2)Ремінь,а Не ланцюг в ГРМ ,міняти особливо на 6циліндровому двигуні недешево і складно 3)гірший комфорт і шумоизоляція..досить суттево відчутно.. 4)Меньш якісний салон,пластик дешевший,відчуття в БМВ значно кращі.. саме по якості..по зовнішньому вигляду виглядає негірше
Тепер про плюси А6. все власне враження..ненавязую і сперечатись небуду...
1)Передній привід,(прошу не критикувати,для мене особисто..плюс,драйверскі моменти и тп..маловажливі..набагато більш важливіше не буксувати зимою як на задньому..і жодна нова гума тут недопомагає..спробував)про повинй мовчу..це беззаперечна перевага над Е38..2)Набагато Простіша і дешевша в обслузі задня підвіска..якщо монопривід..якщо кватро..то приблизно тіж кошти та складність що й БМВ. 3)Вища ліквідність при подальшому продажу.
Загальний висновок, : Якщо брати А6 Рестал з 2001 року,кращі двигуни 1.8 турбо,2.4атмо..абож 1,9 тді..останній живий найти малореально..Бажано кватро,всі інші двигуни проблемні..особливо проблемний і невдалий 2.5 тді..його можна брати лише останніх випусків з кодом двигуна з першою літерою В... й те небажано.. 3.0 бензин..теж проблемний..автоматичні коробки як і в БМВ тих років надійністю не відзначаються...Ось якось так.
Бажано брати кватро
Останнє редагування: