Кину своїх 5 копійок....38мою особисто не володів,але нераз їздив..володів е39ткою 2 роки..а також е32,а зараз катаю А6 С5 2.8 Кватро..Зрозуміло що на цому форумі вам всі порадять БМВ..Спробую бути більш обєктивним..знаю зараз закидають,але всежтаки..
)
38ма ,однозначно дуже сильно виграє по комфорту та шумоизоляції,А6 по шумці програє навіть е39тці..
мінуси А6..1)трохи складніша і дорожча(незначно)передня підвіска..2)Ремінь,а Не ланцюг в ГРМ ,міняти особливо на 6циліндровому двигуні недешево і складно 3)гірший комфорт і шумоизоляція..досить суттево відчутно.. 4)Меньш якісний салон,пластик дешевший,відчуття в БМВ значно кращі.. саме по якості..по зовнішньому вигляду виглядає негірше
Тепер про плюси А6. все власне враження..ненавязую і сперечатись небуду...
1)Передній привід,(прошу не критикувати,для мене особисто..плюс,драйверскі моменти и тп..маловажливі..набагато більш важливіше не буксувати зимою як на задньому..і жодна нова гума тут недопомагає..спробував)про повинй мовчу..це беззаперечна перевага над Е38..2)Набагато Простіша і дешевша в обслузі задня підвіска..якщо монопривід..якщо кватро..то приблизно тіж кошти та складність що й БМВ. 3)Вища ліквідність при подальшому продажу.
Загальний висновок, : Якщо брати А6 Рестал з 2001 року,кращі двигуни 1.8 турбо,2.4атмо..абож 1,9 тді..останній живий найти малореально..Бажано кватро,всі інші двигуни проблемні..особливо проблемний і невдалий 2.5 тді..його можна брати лише останніх випусків з кодом двигуна з першою літерою В... й те небажано.. 3.0 бензин..теж проблемний..автоматичні коробки як і в БМВ тих років надійністю не відзначаються...Ось якось так.
Бажано брати кватро

38ма ,однозначно дуже сильно виграє по комфорту та шумоизоляції,А6 по шумці програє навіть е39тці..
мінуси А6..1)трохи складніша і дорожча(незначно)передня підвіска..2)Ремінь,а Не ланцюг в ГРМ ,міняти особливо на 6циліндровому двигуні недешево і складно 3)гірший комфорт і шумоизоляція..досить суттево відчутно.. 4)Меньш якісний салон,пластик дешевший,відчуття в БМВ значно кращі.. саме по якості..по зовнішньому вигляду виглядає негірше
Тепер про плюси А6. все власне враження..ненавязую і сперечатись небуду...
1)Передній привід,(прошу не критикувати,для мене особисто..плюс,драйверскі моменти и тп..маловажливі..набагато більш важливіше не буксувати зимою як на задньому..і жодна нова гума тут недопомагає..спробував)про повинй мовчу..це беззаперечна перевага над Е38..2)Набагато Простіша і дешевша в обслузі задня підвіска..якщо монопривід..якщо кватро..то приблизно тіж кошти та складність що й БМВ. 3)Вища ліквідність при подальшому продажу.
Загальний висновок, : Якщо брати А6 Рестал з 2001 року,кращі двигуни 1.8 турбо,2.4атмо..абож 1,9 тді..останній живий найти малореально..Бажано кватро,всі інші двигуни проблемні..особливо проблемний і невдалий 2.5 тді..його можна брати лише останніх випусків з кодом двигуна з першою літерою В... й те небажано.. 3.0 бензин..теж проблемний..автоматичні коробки як і в БМВ тих років надійністю не відзначаються...Ось якось так.
Бажано брати кватро
Останнє редагування: