У мене брат вже декілька років живе у Європі, а саме в Чехії, і раз-два на рік він мені підшукує цікаву машинку, не биту з рідним пробігом і т.д. на якій я катаюсь певний час, оскільки я автогурман, і одночасно продаю маючи на цьому певний додатковий заробіток. Ось і цього року знайшов брат мені Е39, 530 дизель, чорна в М-пакеті на бежевій шкірі і т.д. і запропонував мені. Я спочатку не хотів, бо по-перше вже давно мав Е39 (520і 2,2 бензин), і довгий час використовую новіші авто, а тут кінець 2000 р.в., хоч і рестайлінг, але мене відлякував. Проте, я наважився, брат глянув мені її, на диво машинка була ніде не бита, фактично в рідній фарбі, підкрашувалася точково від царапин і т.ін. (2000 рік!!!) і 194 тис.км оригінального пробігу, оскільки останні роки дуже рідко їздила, бо її власник купив собі Х6, а 530 жалів продавати, бо колись за неї дав немало. Коротше, я взяв її і зараз катаюсь продаю. Це перша частина історії)) , яка веде до того, що бувають дизелі в таких роках з рідним пробігом і добрі.
А наступне, що хотів розказати, повязане з 540і... У мого родича є 540і Е39, 2002 року, пробіг десь біля 270 т.км (ніби оригінал), до речі він є також тут зареєстрований і може читати цю тему.. Він вже два роки на 540 їздить і вона для мене виглядала в дуже гарному стані , він її шукав довго перед купівлею)) Але ось ми тиждень тому зустрілись на обох машинах і я був мега-здивований, моя 530д виглядає на фоні 540 2002 року набагато свіжішою по кузову , маю на увазі по фарбі... у мене фарба виглядає на два роки новішою, якщо не на більше, а також фари також виглядали на тисяч 100км новіші, скло біліше)) проте це не в обіду нікому, тільки наголошення на тому, що будь який варіант може бути реальністю, навіть дизель з рідним пробігом.. Виходить що цей дизель набігав менше за своє життя, ніж новіший бензин, все можливо, тому варто переглядати різні варіанти, але уникати масових перекупів, які, як на мене, наганяють по декілька більш-менш живих машин, готують гарно і до столу))