• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

квкг м60

bike777

Пользователь
Joined
Aug 23, 2012
Messages
355
Age
38
Город
Львов
за час експлуатації авто,а це вже 30 тис км квкг немінявся і недіагностувався. робота двигуна на хх на бензині до останнього моменту була рівною при справних лямбдах,зараз замітив,що почало замітно потрушувати двигуном,що з лямбдами,шо без них. деколи більш замітно,деколи мен. на газі взагалі колишить.також на ходу,при пусканні авто накатом,двигун сам підгазовує,декілька раз пливуть обороти від 500 до 1200 приблизно що на газу -що на бензині. на діагностиці буваю часто,проблем ніяких непоказує,пдсосів повітря непоказує,хоть я думаю,що вони все ж таки є зараз. почав задумуватись над заміною квкг,або взагалі заглушкою його і виведення кг напряму під дно автомобіля і можливо у випускну систему.десь в районі бувших каталізаторів,або ж заміною всього колектора з м62. незнаю що з того всього буде самим кращим варіантом,може хтось зтикався з тою проблемою і знає кращий шлях вирішення. заміна квкг ,як варіант стоїть для мене на останньому місці,адже один фіг система погана і пускати кг в основному в 8 і трохи в 4 циліндр нехочиться дальше.
 
або взагалі заглушкою його і виведення кг напряму під дно автомобіля і можливо у випускну систему.
Ви це серьйозно???

або ж заміною всього колектора з м62
Так і зробіть.

який двигун? в30 чи в40?
 
Ви це серьйозно???
так,а яка рызниця куди їх випускати,багато хто просто трубку кидає під дно,проблема лиш в тому що запах буде картерних газів
Так і зробіть.

який двигун? в30 чи в40?
м60б30,читав що ідеально від м62б35 ставити. ще чув що якось в рідний колектор м60 трубку вставляють на подобі як у м62 і таким чином розподіляють гази рівномірно по циліндрах
 
какой у вас расход трасса и город?
 
У меня на м60б30 прошлый владелец в родной колектор поставил трубку как на м62. Говорил что не совсем легко это сделать, но возможно.
 
я слышал про такую доработку,просто не представляю как это сделать потому что не держал в руках м62 колектора
 
Картерні гази можуть викликати РАК, не рекомендую їх виводити на вулицю. На рахунок картерних у вихлоп - у випускній системі при нагрузці створюється тиск, ви хочете щоб масло полилося зі всіх сальників?
 
так тиск створюэться у випускній системі,у картері тоді навпаки буде рорідження створюватись ,якщо паралельно потокові випускних газів збоку врізати трубку з картерними,їх просто буде витягувати потоком випускних газів,за що я і переживаю
 
так тиск створюэться у випускній системі,у картері тоді навпаки буде рорідження створюватись ,якщо паралельно потокові випускних газів збоку врізати трубку з картерними,їх просто буде витягувати потоком випускних газів,за що я і переживаю

:facepalm:Я еще понимаю когда на Газоне картарные газы на улицу но это БМВ . Поменяй машину не позорь марку !!!
 
а то что вентиляцыя картерных газов с завода плохо сделана это не позор марки! ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу? мы просто можем обойти несколько элементов этой системы и впустить газы у выхлоп
 
а то что вентиляцыя картерных газов с завода плохо сделана это не позор марки!
Приведите в порядок ЦПГ.... и не надо будет ничего изобретать.
ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу?
Во впускной коллектор.
мы просто можем обойти несколько элементов этой системы и впустить газы у выхлоп
НУ...НУ
 
а то что вентиляцыя картерных газов с завода плохо сделана это не позор марки! ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу? мы просто можем обойти несколько элементов этой системы и впустить газы у выхлоп

Братан !!! Поменяй машину .Таких глупостей я еще тут не читал !
 
ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу?
Во впускной коллектор.
во впускной коллектор и дальше,смешиваются с топливовоздушной смесью и топливовоздушная смесь вмести с кг в камеру сгорания и дальше с родными выхлопными газами в выхлопную и в атмосферу. то что кг не будут идти в впуск это только на пользу двигателю
Приведите в порядок ЦПГ.... и не надо будет ничего изобретать.
все в порядке,остались вопросы по квкг и распредвалах
 
Back
Top