• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

квкг м60

  • Автор теми Автор теми bike777
  • Дата створення Дата створення

bike777

Пользователь
Реєстрація
23.08.2012
Повідомлення
355
Вік
39
Город
Львов
за час експлуатації авто,а це вже 30 тис км квкг немінявся і недіагностувався. робота двигуна на хх на бензині до останнього моменту була рівною при справних лямбдах,зараз замітив,що почало замітно потрушувати двигуном,що з лямбдами,шо без них. деколи більш замітно,деколи мен. на газі взагалі колишить.також на ходу,при пусканні авто накатом,двигун сам підгазовує,декілька раз пливуть обороти від 500 до 1200 приблизно що на газу -що на бензині. на діагностиці буваю часто,проблем ніяких непоказує,пдсосів повітря непоказує,хоть я думаю,що вони все ж таки є зараз. почав задумуватись над заміною квкг,або взагалі заглушкою його і виведення кг напряму під дно автомобіля і можливо у випускну систему.десь в районі бувших каталізаторів,або ж заміною всього колектора з м62. незнаю що з того всього буде самим кращим варіантом,може хтось зтикався з тою проблемою і знає кращий шлях вирішення. заміна квкг ,як варіант стоїть для мене на останньому місці,адже один фіг система погана і пускати кг в основному в 8 і трохи в 4 циліндр нехочиться дальше.
 
Ви це серьйозно???
так,а яка рызниця куди їх випускати,багато хто просто трубку кидає під дно,проблема лиш в тому що запах буде картерних газів
Так і зробіть.

який двигун? в30 чи в40?
м60б30,читав що ідеально від м62б35 ставити. ще чув що якось в рідний колектор м60 трубку вставляють на подобі як у м62 і таким чином розподіляють гази рівномірно по циліндрах
 
какой у вас расход трасса и город?
 
У меня на м60б30 прошлый владелец в родной колектор поставил трубку как на м62. Говорил что не совсем легко это сделать, но возможно.
 
я слышал про такую доработку,просто не представляю как это сделать потому что не держал в руках м62 колектора
 
Картерні гази можуть викликати РАК, не рекомендую їх виводити на вулицю. На рахунок картерних у вихлоп - у випускній системі при нагрузці створюється тиск, ви хочете щоб масло полилося зі всіх сальників?
 
так тиск створюэться у випускній системі,у картері тоді навпаки буде рорідження створюватись ,якщо паралельно потокові випускних газів збоку врізати трубку з картерними,їх просто буде витягувати потоком випускних газів,за що я і переживаю
 
так тиск створюэться у випускній системі,у картері тоді навпаки буде рорідження створюватись ,якщо паралельно потокові випускних газів збоку врізати трубку з картерними,їх просто буде витягувати потоком випускних газів,за що я і переживаю

:facepalm:Я еще понимаю когда на Газоне картарные газы на улицу но это БМВ . Поменяй машину не позорь марку !!!
 
а то что вентиляцыя картерных газов с завода плохо сделана это не позор марки! ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу? мы просто можем обойти несколько элементов этой системы и впустить газы у выхлоп
 
а то что вентиляцыя картерных газов с завода плохо сделана это не позор марки!
Приведите в порядок ЦПГ.... и не надо будет ничего изобретать.
ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу?
Во впускной коллектор.
мы просто можем обойти несколько элементов этой системы и впустить газы у выхлоп
НУ...НУ
 
а то что вентиляцыя картерных газов с завода плохо сделана это не позор марки! ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу? мы просто можем обойти несколько элементов этой системы и впустить газы у выхлоп

Братан !!! Поменяй машину .Таких глупостей я еще тут не читал !
 
Просто поменяйте КВКГ.
 
ну и куда они даже по оригиналу идут,разве не на улицу?
Во впускной коллектор.
во впускной коллектор и дальше,смешиваются с топливовоздушной смесью и топливовоздушная смесь вмести с кг в камеру сгорания и дальше с родными выхлопными газами в выхлопную и в атмосферу. то что кг не будут идти в впуск это только на пользу двигателю
Приведите в порядок ЦПГ.... и не надо будет ничего изобретать.
все в порядке,остались вопросы по квкг и распредвалах
 
Назад
Зверху