• В разделах «Гараж» и «Бортовые журналы» для того, чтобы отфильтровать темы по вашему индексу кузова, вы можете просто нажать на него в начале любой соответствующей темы.
    Ребята! Есть огромная просьба - если создаете тему с вопросом в "Гараже", не ленитесь отписаться, как именно решилась проблема, что сделали и т.д.
    Только тогда наш "Гараж" станет реальной базой знаний!!

[ E32/34 ] ремонт м70

Грамотно собрать. Дорого стоит. Я сейчас наблюдаю мегакапремонт задорого. С кривым коленом и сожранными вкладышами за 1000 км.
 
справа в тому що замовнику не важливо знати де і що ви будете робити. замовник хоче знати кінцеву приблизну суму робіт по ремонту. це буде відомо після дефектовки. а то де я буду і що точити гільзувати, то мої вже проблеми. єсно я не буду сам точити та гільзувати, яле моя задача буде все розібрати, дефектувати, відремонтувати і зібрати.

спасибо ,что пояснил))) ты задал вопрос-
Сообщение от transfer
Цікаво, скільки коштує сама робота бeз врахування запчастин?
мне тоже стало интересно:
Alexifney
тоже цикаво)
и тут смешались в кучу кони -люди)
и небольшой офф,для тех,кто в теме. м52 в 20 1997 гв к примеру. 6х2600=15600грн. вы реально берете эти деньги с владельцев е39 за кап ремонт?
 
ну людина просто написала, що була така ціна в Київі, 100уе за циліндр. я не в темі питання ціноутворення, тому і поцікавився. знаю тількі базові розцінки на різні роботи такі як розточка і гільзовка та інше. крім свого мотора на сторону ще не робив, тому не беру ще нічого. а ви рахуєте 600 уе не адекватна ціна за кап ремонт м52?
 
і ще, два роки тому я капіталив свій м20б25, робив я сам, маю на увазі зняття-встановлення, розборка, дефектовка, зборка кінцева. в кінці вийшло разом з запчастинами десь біля 16000грн. тоді курс був щось біля 20грн. тут не враховані доставки, бензин та інші допоміжні речі. єсно свою роботу я не оцінював. запчастини в загальному не оригінал, замінники, але хороші. оригінальних запчастин не більше 20%. це м20))) а що можна говорити за м70?))) як варіант помножити на 2, додати свої послуги.
 
і ще, два роки тому я капіталив свій м20б25, робив я сам, маю на увазі зняття-встановлення, розборка, дефектовка, зборка кінцева. в кінці вийшло разом з запчастинами десь біля 16000грн. тоді курс був щось біля 20грн. тут не враховані доставки, бензин та інші допоміжні речі. єсно свою роботу я не оцінював. запчастини в загальному не оригінал, замінники, але хороші. оригінальних запчастин не більше 20%. це м20))) а що можна говорити за м70?))) як варіант помножити на 2, додати свої послуги.

опять 25) цена запчастей -головняк клиента. доставка ,к примеру,блока на гильзовку слегка увеличивает стоимость последней на цену бензина .
пока страна не прогнала бандитов бывших у власти-100 долл. за циллиндр была вполне адекватная цена на работу.
сейчас стремно озвучить клиенту такую цифру) мало ли,вдруг сердце у человека больное)
и да.м70 -простой динозавр.как по мне по проще м20) нет закисших и расклепанных осей коромысел,нет регулировки клапанов,не нужно беспокоиться о перетяжке ремня ГРМ и т.д. делай сам,1200 уе на дороге не валяются)
 
забыл добавить. не стоит забывать,что М70 будет стоять на столе) это не тот гемор,когда меняешь на нем свечи,когда он в машине))
 
Вісіти будe на стапeлі)я спeціально його придбав)клієнт нe слабонeрвний, всe розуміє. Запчастини тeж на мeні будуть. Буду трeнуватись, тут виложу звіт що по чому, бо потім будe другий такий мотор)та і навіть 500 баксів нe валяються )
 
Ремонт этого мотора посредством оригинальных запчастей начинается с 3000$

згадав вашу цифру))) подивившись цифри на запчастини, чи вложусь я в 4000уе, ось в чому питання?))) нові кільця та комплект вкладишів це вже 1500 євро. тільи оригінал, аналогів не пропонується.
 
Back
Top